Badoo-marerit

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Malina22
Indlæg: 20
Tilmeldt: 21. mar 2016, 23:20
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Badoo-marerit

Indlægaf Malina22 » 21. mar 2016, 23:21

kære læsere af dette indlæg,
jeg ved ikke om jeg søger en verbal lussing til at gøre noget bedre, eller om jeg søger erfaringer på emnet, jeg ved bare at jeg sidder med et hjerte der har brug for at blive åbnet i håbet om at få ro.
Jeg har for nogle måneder tilbage fanget min kæreste i at skrive med piger på snapchat, badoo, facebook osv. Første gang jeg opdagede det, var jeg i stand til at lægge det fra mig, da vi på daværende tidspunkt 'kun' havde været sammen i 8 måneder, og jeg tænkte at han skammede sig og dermed droppede det. To måneder senere finder jeg ud af at han har fortsat de forskellige forhold, og der brød jeg mildest talt sammen. Jeg stolede blindt på ham før jeg opdagede det første gang, og det var som om jeg blev mindre og mindre værd jo mere han gjorde det.
Nu sidder jeg så her. Har ikke rigtig kunne finde tilbage til det punkt hvor jeg stoler på ham, og det er sindsygt hårdt for jeg vil gerne! Jeg opretter profiler på badoo for at tjekke om han er der. Googler man hans navn+badoo popper han op som om han stadig er på siden, jeg kan bare ikke finde ham. Jeg er desperat for at fange ham i det så jeg kan lukke min vrede ud og få ham til at skamme sig så meget at han ikke gør det mere! Problemet er bare at jeg ikke ved om han gør det - om det hele bare er oppe i mit hovede. På en måde vil jeg bare gerne glemme det, og bryde båndet til den del af mig som er angst, jaloux og ked af det.
Hvad ville i have gjort?

- Malli.
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1036
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Badoo-marerit

Indlægaf Venus222 » 22. mar 2016, 01:39

Nu ved jeg godt at det er nemt for mig, der sidder bag skærmen, at sige "skrid fra ham", men det synes jeg faktisk du bør. Han holder ikke op med det pis, og du får dårligere og dårligere selvværd og mister tilliden til ham totalt. Og tillid i et parforhold er alfa og omega.
For jeg går ud fra du har fortalt ham hvad hans adfærd gør ved dig, ik?

Edit: Ved nærmere gennemlæsning fandt jeg ud af om du faktisk ikke ved om han stadig gør det. Omvendt så tænker jeg at hvis du normalt ikke er jaloux anlagt, og du stadig har på fornemmelsen at der er ugler i mosen så er der nok noget om det.
2
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Badoo-marerit

Indlægaf FruKuk » 22. mar 2016, 11:03

Som Venus siger, er det jo nemt at sidde her og sige "skrid fra ham", men jeg forstår ikke, at du stadig er sammen med en mand, der ud fra det, du skriver, ikke har respekt for dig og jeres forhold. Jeg går ud fra, at vi ikke taler om almindelig kommunikation med veninder, som han også så inden dig, men fremmede kvinder? Den ville ikke være gået her.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21841

Re: Badoo-marerit

Indlægaf Purple Haze » 22. mar 2016, 11:54

Hvorfor er det du mener du skal have en verbal lussing? Lige den del forstår jeg ikke.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Badoo-marerit

Indlægaf Torn » 22. mar 2016, 12:03

Dit forhold lyder så utroligt usundt for dig. Du er ikke blevet mindre værd, fordi han opfører sig grimt over for dig.

Du er nødt til at vågne op og huske på, at du ikke fortjener det her. Det lyder ikke til, at han vågner op og ser det og så har du altså kun dig selv tilbage. Du må handle.
1
Malina22
Indlæg: 20
Tilmeldt: 21. mar 2016, 23:20
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Badoo-marerit

Indlægaf Malina22 » 22. mar 2016, 23:14

Sorry, tror jeg har svaret forkert tilbage på jeres indlæg! Ups...
Venus222 og Purple haze:
Jeg tror nok bare i bund og grund at jeg er bange for at det er mig der har mistet min sunde fornuft. Han bliver ked af der når man spørger ind til det, fordi han virkelig mener at have lagt det endegyldigt på hylden - hvis nu nogen så DET, og tænkte at det var mig der var blevet crazy, tænkte jeg at en verbal lussing var på sin plads.
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1036
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Badoo-marerit

Indlægaf Venus222 » 22. mar 2016, 23:54

I bund og grund skal et forhold øge ens livskvalitet, hvis det har den modsatte effekt så tænker jeg at det ikke er det værd. Du skal nok finde en anden kæreste, der ikke giver dig ondt i maven eller får dig til at tro du er tosset.
I øvrigt så er det lige meget om han bliver " ked af det" når du vil tale med ham om det, for det er ham der har fucket op. Så må han også være mand nok til at tage konsekvensen.

Tak for kortet i øvrigt. :kys:

Uanset hvad du vælger så er det altså vigtig at du tager dig ordenlig af dig selv. Vi har, så vidt vides, kun dette ene liv så det der bare med at få det bedste ud af det. :)
2

Tilbage til "Forhold og sex"