Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Novella » 22. mar 2016, 06:21

Min yndlingsblogger pt https://m.facebook.com/Constance-Hall-1019711431407015 - ung, australsk hjemmegående hippie-husmor med en masse børn, en mand, hun får knaldet for lidt, et hjem, der roder, og en krop med deller, ret slatne bryster og strækmærker, hvilket hun alt sammen udstiller hæmningsløst. I'm loving it :love:
3
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pandesteg » 22. mar 2016, 08:46

Tanken om, at jeg kun skal stå op og gå på arbejde én dag mere, inden der vanker 11 dages ferie, som kommer til at indeholde roadtrip med manden og hunden, besøg hos svigerne, sommerhustur, god mad, 2 kg påskeslik (og luksusflødeboller og oreos og.... :genert:), masser af lækker rødvin, soven længe og generelt bare hygge og afslapning. FUUUCK hvor jeg glæder mig!

... og at mit knæ har det bedre i dag, så kan komme ud og løbe i eftermiddag.
4
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pityt » 22. mar 2016, 11:50

Et par timer på jobbet, hvor jeg fik ordnet en masse. Det betyder, at jeg ikke får en lortestart på ugen, når ferien er overstået...og det var dejligt at føle sig lidt produktiv :)
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf FrøkenM » 22. mar 2016, 13:18

*En god samarbejdspartner, der har haft min ryg i de sidste dage hvor det hele har været rimelig skod. Han arbejder effektivt videre og muntrer op så meget som muligt. Det er så dejligt, altså :lun:
*En hyggelig tur i byen alene her til formiddag, hvor der både var tid til at få styr på dåbsgaver, fødselsdagsgaver og andre småting, så min uge efter påske ikke bliver helt fuldstændig kaotisk.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 22. mar 2016, 21:02

Min forkølelse er stærkt på retur :banan:

Så regner jeg med, at planerne om at gøre havemøbler rene på torsdag godt kan lade sig gøre - og jeg skal have vasket vinduer også. Noget jeg normalt ikke gider, men siden det er første gang jeg skal gøre det i huset, så glæder jeg mig :lol:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 22. mar 2016, 21:12

Min datter der helt ud af det blå:
"Mor jeg vil sove i teltet ude i haven i nat" ....
Og hun var naturligvis med til at sætte det op, lave pakkeliste osv.
Hun hyggede sig derude, men kom - på trods af højkvalitets sovepose (som går ned til ... :gruble: Mener det er 4 grader...) , liggeunderlag, tæpper og dyne + pude, nattøj, sokker, hue, vanter og et ekstra lag tøj ind her for ...10-20 minutter siden.
Hun frøs for meget til at være ude, men strålede af glæde og jeg er så stolt over, at hun bare gjorde det. Hun har været SÅ modbydeligt mørkeræd - og nu valgte hun det selv!
Billede
Senest rettet af Sophies-mor 23. mar 2016, 19:18, rettet i alt 1 gang.
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 22. mar 2016, 21:13

Sophies-mor skrev:Min datter der helt ud af det blå:
"Mor jeg vil sove i teltet ude i haven i nat" ....
Og hun var naturligvis med til at sætte det op, lave pakkeliste osv.
Hun hyggede sig derude, men kom - på trods af højkvalitets sovepose (som går ned til ... :gruble: Mener det er 4 grader...) , liggeunderlag, tæpper og dyne + pude, nattøj, sokker, hue, vanter og et ekstra lag tøj ind her for ...10-20 minutter siden.
Hun frøs for meget til at være ude, men strålede af glæde og jeg er så stolt over, at hun bare gjorde det. Hun har været SÅ modbydeligt mørkeræd - og nu valgte hun det selv!
Billede

Kan I andre se bananen?
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Viskelæder » 22. mar 2016, 21:13

Ros fra min leder og planlægning af wellnessophold :)
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 22. mar 2016, 21:21

Sophies-mor skrev:
Sophies-mor skrev:Min datter der helt ud af det blå:
"Mor jeg vil sove i teltet ude i haven i nat" ....
Og hun var naturligvis med til at sætte det op, lave pakkeliste osv.
Hun hyggede sig derude, men kom - på trods af højkvalitets sovepose (som går ned til ... :gruble: Mener det er 4 grader...) , liggeunderlag, tæpper og dyne + pude, nattøj, sokker, hue, vanter og et ekstra lag tøj ind her for ...10-20 minutter siden.
Hun frøs for meget til at være ude, men strålede af glæde og jeg er så stolt over, at hun bare gjorde det. Hun har været SÅ modbydeligt mørkeræd - og nu valgte hun det selv!
Billede

Kan I andre se bananen?


Næ, ingen banan her. Men :gogo: til din datter og hendes mod :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Zombie » 22. mar 2016, 21:24

Min mors ballon halløj og efterfølgende indsættelse af stent gik godt i går.
Meget chokerende blev hun så udskrevet i dag!! Og lige da jeg var ved at dø af stress over studie-fravær m.m., kom min søster på banen, kastede sig i et tog fra Odense til København og overtog hele udskrivningsprocessen og at få fruen fragtet hjem med alt sit habengut som hun ikke selv måtte bære.
Det gav mig tid til forelæsning og da jeg ankom hos min mor, spiste vi frokost inden min søster og jeg kastede os over klud og spand, og fik ordnet hele lejligheden, fire IKEA-poser vasketøj, samt indkøb til de næste par dage.

Min søster var virkelig en stjerne, og det var skønt at hun trådte til, selvom hun kun lige er kommet sig oven på noget stress-værk selv. Hun har nu påskeferie og jeg har lige gruppemøde med min projektgruppe i morgen, så har jeg også et par dages fri. Kigger forbi min mor bagefter, for lige at tjekke om hun mangler noget.

Min familie kan fandeme være tung at danse med til tider, men hvis lortet brænder på, så er vi der for hinanden. Det kan jeg godt lide.
6
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 22. mar 2016, 21:30

Daine skrev:
Sophies-mor skrev:
Sophies-mor skrev:Min datter der helt ud af det blå:
"Mor jeg vil sove i teltet ude i haven i nat" ....
Og hun var naturligvis med til at sætte det op, lave pakkeliste osv.
Hun hyggede sig derude, men kom - på trods af højkvalitets sovepose (som går ned til ... :gruble: Mener det er 4 grader...) , liggeunderlag, tæpper og dyne + pude, nattøj, sokker, hue, vanter og et ekstra lag tøj ind her for ...10-20 minutter siden.
Hun frøs for meget til at være ude, men strålede af glæde og jeg er så stolt over, at hun bare gjorde det. Hun har været SÅ modbydeligt mørkeræd - og nu valgte hun det selv!
Billede

Kan I andre se bananen?


Næ, ingen banan her. Men :gogo: til din datter og hendes mod :)

Pokkers. Med bananen. Gjorde som der stod med at kopiere og indsætte som img.

Og tak for :gogo:
Hun gik omkuld som et lys i fars seng , da hun havde fået varmen men var SÅ stolt og glad :love:
1
Hæklerier på hjernen :cool:
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf D.itsen » 22. mar 2016, 21:53

Min lønseddel. Der er både bonus og temmelig meget overarbejde udbetalt, så det er en af de virkelig sjove
7
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sevii » 22. mar 2016, 23:47

Jeg fik slik til aftensmad (jeg siger til mig selv det er helt ok når jeg har så travlt med mit bachelorprojekt, og min teori er at jeg læser bedre hvis jeg får lidt slik.... Det er fedt at være voksen :genert:)
4
:banan: :banan:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Badesandalen » 23. mar 2016, 07:02

At det fugler udenfor. :lun:
6
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Guldfisk » 23. mar 2016, 07:25

At jeg kan nå toget, hvis jeg går ti min. før, det kører.
Hvis jeg vel at mærke løber. Det var også positivt, at jeg faktisk kan løbe - måske jeg burde gøre det noget mere :)
0

Tilbage til "Generelt"