Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 21. mar 2016, 12:25

HappyPaww skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg vågnede op med gevaldigt hold i nakken i morges. Sønnike måtte hjælpe mig med at få lidt tøj på, har rendt rundt i pendulfart for at sørge for varmepude og underholdning. Han sørger selv for måltider, og klarede også lige vasketøjet. Han smuttede over til sin onkel med en indkøbsliste, så de to kunne sørge for stort indkøb, når nu jeg er så ynkelig. Onklen ringede lige og spurgte om ikke han lige skulle tage sønnike med ud at bowle, så jeg havde lidt ro.

Og alligevel har jeg skideondt af mig selv. Nøj, hvor finder jeg det altså bare uretfærdigt, at jeg skal sidde her med nakken komplet låst fast, så øre og skulder ikke kan slippe hinanden. Kæft, det gør ondt! Og så endda i påskeferien. Uf, det er snyd, ja det er så! På den her temmelig barnlige måde, i øvrigt.


Av av :( Skal du ikke have fat i lægen så du kan få en akuttid hos fysioterapeut?

Eller en kiropraktor?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dr_bp » 21. mar 2016, 13:24

Allmost_Famous skrev:Jeg vil frygtelig gerne undgå nogen former for lægebesøg ( :genert: ), så jeg prøver at se om ikke en god omgang piller kan klare det. Men tak :kys:

Nogle milde muskelafslappende tabletter og lidt ibuprofen kan altså gøre en verden til forskel. Ring til lægen og hør om ikke de han kan udskrive nogle til dig.
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 21. mar 2016, 13:26

Dr_bp skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg vil frygtelig gerne undgå nogen former for lægebesøg ( :genert: ), så jeg prøver at se om ikke en god omgang piller kan klare det. Men tak :kys:

Nogle milde muskelafslappende tabletter og lidt ibuprofen kan altså gøre en verden til forskel. Ring til lægen og hør om ikke de han kan udskrive nogle til dig.

Enig. Jeg havde det vildeste hold i lænden sidste weekend - i en grad, så lægen frygtede en diskusprolaps. Det var det heldigvis ikke, bare et alm. hold. Jeg fik nogle ibuprofen over telefonen og havde nogle panodil og tog så det + lavede nogle fysøvelser jeg fandt på nettet. Det tog 4 dage før jeg var helt ovenpå, men det hjalp altså.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dr_bp » 21. mar 2016, 13:32

Karkluden skrev:
Dr_bp skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg vil frygtelig gerne undgå nogen former for lægebesøg ( :genert: ), så jeg prøver at se om ikke en god omgang piller kan klare det. Men tak :kys:

Nogle milde muskelafslappende tabletter og lidt ibuprofen kan altså gøre en verden til forskel. Ring til lægen og hør om ikke de han kan udskrive nogle til dig.

Enig. Jeg havde det vildeste hold i lænden sidste weekend - i en grad, så lægen frygtede en diskusprolaps. Det var det heldigvis ikke, bare et alm. hold. Jeg fik nogle ibuprofen over telefonen og havde nogle panodil og tog så det + lavede nogle fysøvelser jeg fandt på nettet. Det tog 4 dage før jeg var helt ovenpå, men det hjalp altså.

Jeg fik klorzoxazon sidst jeg havde hold i ryggen. Det gør lige at man kan komme ud og bevæge sig nok til at det går over igen. I love it, man burde have det på lager :D Nå, sygeplejerskesnak off.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. mar 2016, 17:41

Jeg kom til at smadre et krus af kongeligt porcelæn i dag, og udover at det var irriterende at skulle samle skår sammen og støvsuge ekstra, var jeg dybt ligeglad.

Følelsen er ikke sådan et antimaterialistisk statement, den dukkede bare op (eller rettere sagt dukkede der ingen følelse op), men fordi det er en adfærd, der kan provokere en del mennesker og opfattes som et tegn på alt fra sjuskeri til forkælethed, finder jeg det mest hensigtsmæssigt i det mindste at udtrykke ærgelse.
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf OberstNasig » 21. mar 2016, 18:08

Mit indlæg med glødende vrede imod sixpence-hatte vidste sig at være ganske passende i trådens ånd :D Jeg håber ikke, at jeg har trådt nogen over tæerne.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf girl_beat » 22. mar 2016, 09:03

Ballademager skrev:Børn, der kan være stille, må godt komme med på job. Børn, der larmer, skal blive hjemme, uanset hvad forældrene så måtte have af pasningsproblemer :tie:

Det synes jeg egentlig godt, at man må sige. Det er sgu da irriterende for kollegerne i umiddelbar nærhed :nerve:
4
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 23. mar 2016, 03:29

Pixie88 skrev:
Karkluden skrev:Jeg synes, det er noget underligt noget at stemme blåt, hvis man selv er på førtidspension og ens kone er på KH, og modtager en del andre sociale ydelser. Folk må selv om det, jovist. Men jeg synes eddermame, det er mærkeligt.
Jeg kan et sted inde i min knaldrøde hjerne godt forstå, at min tantes far, der ejer eget firma osv, ser en pointe i at stemme blåt. Som eksempel. Men jeg kan faktisk ikke forstå, at en af de "fattige" fra DR-programmet "en vej, to verdener", der er FP, og konen er på KH, stemmer blåt. Det kan konen vist heller ikke forstå.

Jeg forstår det heller ikke. Men jeg tænker at nogle personer måske ikke helt kan gennemskue/overskue et partis valgprogram, og derfor bare hæfter sig ved at de fx vil skærpe på udlændingeområdet eller dyrevelfærd, og det derfor ikke går op for dem, at de samtidig stemmer for en dårligere velfærd for dem selv.


Jeg tror en del af dem stemmer DF pga deres socialpolitik, og de bliver skuffet gang på gang. http://www.danskfolkeparti.dk/Socialpolitik_n_399
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sjo » 23. mar 2016, 11:46

Jeg gider ikke at høre mere på Emma Holten!
5
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 24. mar 2016, 15:13

Gå dog din vej eller hold kæft !
Oh what a happy fu****g easier. ...
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Yossarian
Indlæg: 481
Tilmeldt: 25. nov 2015, 16:21
Kort karma: 23
Likede indlæg: 922

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Yossarian » 24. mar 2016, 15:45

Jeg kan ikke se det modige og kontroversielle i de holdninger, der gives udtryk for her i tråden.
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 24. mar 2016, 18:12

Yossarian skrev:Jeg kan ikke se det modige og kontroversielle i de holdninger, der gives udtryk for her i tråden.

Det var dæleme en kontroversiel holdning :D
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 24. mar 2016, 19:14

Øf øf!
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pityt » 24. mar 2016, 19:19

Rosa Espinosa skrev:Der er vel heller ikke nogen herinde som giver den fuld gas med de "forbudte" holdninger og tanker? Man er trods alt på facebook med folk herfra. Det vil sige de kender ens navn og udseende. Så vil man ikke virke som et modbydeligt svin :genert:

Præcis. Der er masser af ting jeg aldrig ville indrømme at synes på skrift :fløjt:
4
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. mar 2016, 14:48

Min næsten-nabo ser tåbeligt ud i sin nærmest selvlysende orange-lyseblå motorcykeldragt, kridhvidt hår, og lidt krumryggende gammelmands-gang (han er vel 65-70 år) og solbriller der ligner nogen breakdancere gik med i 1985.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"