Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 23. mar 2016, 14:42

HappyPaww skrev:
Flora skrev:
LadyFox skrev:
2SHY skrev:
LadyFox skrev:CBB's telefonsælgere. Jeg har lige haft en i røret, og samtalen gik ca. sådan her:

Mig: Jeg synes i ringer til mig hele tiden.
Ham: Aaarh. Det er 10 dage siden vi har ringet.
Mig: Ja? Og hvad med før det.
Ham: Jeg kan se vi ringede for ti dage siden, hvad hvis nu vi siger at hvis jeg kan tilbyde det billigere end du får det nu så....
Mig: I ringer til mig MINDST to gange om måneden, det er ret irriterende.
Ham: Jamen skal vi så ikke bare sige det er på tide at du takker ja?
Mig: Nej.

Det er så nok der jeg ville smække røret på :genert:

Det er også fristende.. men så ringer de bare igen dagen efter. :tie: Jeg vil egentlig bare gerne slettes fra deres liste, men det lover de så også hver gang. Tsk.


Jeg kan varmt anbefale Robinsonlisten. Den er ret effektiv :)

Hvordan tilmelder man sig den..? :)

Via borger.dk :)

https://www.borger.dk/sider/robinsonlis ... telse.aspx

http://robinsonlisten.dk/Information.html
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 23. mar 2016, 14:54

ShuruQ skrev:Min erfaring med robinsonlisten er desværre ringe. Der er tilsyneladende ret mange firmaer der skider højt og flot på jeg er tilmeldt


Hmm, du må have været uheldig så. Jeg har været tilmeldt i et halvt års tid og i den periode er der kun 1 telefonsælger der har ringet. Før jeg tilmeldte fik jeg nok et par opkald om måneden. Så for mig har det altså hjulpet betydeligt :)
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 23. mar 2016, 15:09

ShuruQ skrev:
Flora skrev:
ShuruQ skrev:Min erfaring med robinsonlisten er desværre ringe. Der er tilsyneladende ret mange firmaer der skider højt og flot på jeg er tilmeldt


Hmm, du må have været uheldig så. Jeg har været tilmeldt i et halvt års tid og i den periode er der kun 1 telefonsælger der har ringet. Før jeg tilmeldte fik jeg nok et par opkald om måneden. Så for mig har det altså hjulpet betydeligt :)


Det fungerede fint længe for mig også mens jeg boede på Sjælland. Da jeg flyttede tilbage til Jylland startede det igen, ringede til borgerservice i min nye kommune og fik det opdateret bare for at være sikker, men det har desværre ikke rigtigt hjulpet. Fx mange af telefonselskaberne de ringer som stod jeg ikke på listen, så er begyndt at ignorere opkaldene. Tror næste gang jeg tager den og forsøger at spørge om vedkommende ikke kan læse eller lignende. Ikke forei jeg vil være et røvhul og vise disrespekt, men det er sgu belastende når listen skulle sikre nogenlunde imod de opkald :).


Ej, det er da også virkelig irriterende. Jeg synes overhovedet ikke man er et røvhul fordi man gør opmærksom på de ikke må ringe. Det er jo dem der begår en fejl.
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Skralde » 23. mar 2016, 15:15

Hvor lyder det smart med den robinson liste - den skal jeg helt klart tilmeldes :gogo: Min telefon gør godt nok som regel selv opmærksom på reklameopkald, men det kunne dæleme være dejligt hvis man kunne slippe helt for dem!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 23. mar 2016, 15:18

Min bror har meget held med bare at sige han står på listen når de ringer. Så undskylder de og så er det opkald afsluttet :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 23. mar 2016, 18:58

Jailbird skrev:
ShuruQ skrev:Min erfaring med robinsonlisten er desværre ringe. Der er tilsyneladende ret mange firmaer der skider højt og flot på jeg er tilmeldt

Det er også min erfaring. Jeg har været tilmeldt i 3år ca., og der er ikke særligt forskel på antallet af telefonsælgere.


Jeg har udeladt telefonnr (dvs mit navn, adresse og nummer ikke figurerer i diverse telefonbøger, hverken fysisk eller online), dét virker! Jeg er ikke blevet ringet op af telefonsælgere i mange år.
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 23. mar 2016, 21:54

Er der ikke noget med, at de gerne må ringe selvom man står på Robinsonlisten, hvis man fx har deltaget i deres konkurrencer eller på anden måde har givet dem lov (uden man nødvendigvis er klar over det)?
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aesel82 » 23. mar 2016, 22:46

Pixie88 skrev:Er der ikke noget med, at de gerne må ringe selvom man står på Robinsonlisten, hvis man fx har deltaget i deres konkurrencer eller på anden måde har givet dem lov (uden man nødvendigvis er klar over det)?


Jo, hvis man på en eller anden måde har sagt ja til, at de (og måske også andre) må kontakte en, fx i forbindelse med deltagelse i konkurrencer, køb af abonnement, modtagelse af gratis babypakke og så videre, så må de gerne kontakte en. Mener dog, at man kan tilbagekalde accepten, men det kræver selvfølgelig, at man ved, hvem man skal tilbagekalde den hos.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 24. mar 2016, 12:05

Jeg elsker Robinsonlisten. Den virker her.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf malou_43 » 24. mar 2016, 13:45

Robinson - virker også her, blev ringet op dagligt 3-5 gange - det er slut :gogo:

Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke kan få læst og skrevet - jeg er i gang med deltidsstudie ved siden af jobbet. Og jeg kan SLET ikke fokusere på det, det ligger nederst på min prioriteringsliste :panik:
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 24. mar 2016, 15:11

At 1/2 af min lagkage brændte på - mens jeg droppede yngste af til en legeaftale. Jeg var ude af døren max. 10 minutter og hverken de ældste eller manden bemærkede det røg ud af ovnen og stank - selv om jeg havde bedt dem om at se efter bundene.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Firebird » 24. mar 2016, 16:39

Mani skrev:At 1/2 af min lagkage brændte på - mens jeg droppede yngste af til en legeaftale. Jeg var ude af døren max. 10 minutter og hverken de ældste eller manden bemærkede det røg ud af ovnen og stank - selv om jeg havde bedt dem om at se efter bundene.


Lad mig gætte. De er begge af hankøn? :fløjt:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sjo » 24. mar 2016, 19:52

Jeg har deltaget i en Facebookdebat om Yahya Hassan. My bad!
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daphne » 24. mar 2016, 20:29

Psykiatrien! Det er sjovt som syge mennesker ofte bliver udskrevet lige op til højtiderne... Men påskeferien er jo også super-vigtig! Og dem der er syge nok kommer jo bare ind igen om en uge eller to :stoned:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 25. mar 2016, 16:24

Fio skrev:PMS! (utrolig dårlig timing her dagen før vi skal holde min mors 65 års fødselsdag), knækkede 2 negle på det bånd der er inde i tørretumbleren heroppe, og så trillede tårene ellers ( :rulle: ). *ryste på hovedet af mig selv smiley* . :blush:

Der er altså et eller andet med at knække negle.
Det er virkelig slemt. Jeg kunne snildt have reageret som dig også uden pms. Og jeg er overhovedet ikke specielt forfængelig i det hele taget.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"