Vis os det nyeste billede af din kat...

Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12189

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf achillaxedprune » 24. mar 2016, 07:31

Leif er begyndt at ligge sig i sofaen, så man kommer ned til en splatmis om morgenen, der lige kan nuldres på maven og kinderne. Det er så hyggeligt. Eneste ulempe er at han er den mest beskidte misser i verden (hans mor må have fejlet på vaske-sig-opdragelsen), så der skal være tæpper ud over det hele. :lol:

Men se lige en lækkerhaps, man kommer ned til... Og den RUMPE! :love: ... Elsker rumper. :lun:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12189

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf achillaxedprune » 24. mar 2016, 07:43

Til ære for krølle - en vamset og fluffy mave!
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 24. mar 2016, 12:07

Årh! Leif :love:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 24. mar 2016, 12:45

Nå så går den vist ikke længere. Luna er nu omdøbt til Penny og har boet hos mig en uges tid. Der er stadig ikke den store connection primært fra min side og derfor har jeg ikke villet poste nogle billeder i tilfælde af at det bare slet ikke fungerede. Men forhåbentlig kommer tilknytningen på et tidspunkt. I hvert fald har jeg i dag sørget for at få hende forsikret under kyndig (?) supervision

image.jpeg


De første nætter har vi kæmpet lidt om min hovedpude hvor hun normalt har vundet. Det er stadig hyggeligt at kapre den under en lur, hvor man kan forvente at have et meget varmt hoved og kattesavl i håret :badr: Her er et fra i dag (og ja det er toppen af mit grødhoved der er med på billedet)

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 24. mar 2016, 12:47

Lidt blandede sovebilleder herfra
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 24. mar 2016, 12:49

Hun er generelt svær at få gode billeder af fordi hun er så mørk både i øjne og og pels. Så hun virker lidt mimikfattig på en eller anden måde
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 24. mar 2016, 12:55

Hun kan se dejligt bøvet ud når hun sover :)

image.jpeg


Der er en ny udsigt at holde øje med

image.jpeg


Penny har med garanti været en labrador eller anden madglad hund i et tidligere liv. Hun æder som et svin og har naturligvis kastet sin kærlighed på foderbrættet

image.jpeg


Hun vil gerne "hjælpe" med malebøgerne (læs negle blyanter og tusser eller plante halen oveni motivet)

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 24. mar 2016, 13:53

Hvor er hun cute, når hun ligger og voldkrammer sin æselbamse (?) i søvne :love:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 24. mar 2016, 13:56

Krølle skrev:Hvor er hun cute, når hun ligger og voldkrammer sin æselbamse (?) i søvne :love:

Hun er ikke solgt på Æsel men det var Sebastian så heller ikke. Måske er det bare mest mig der synes den er sød og forsøger at pushe den :genert:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Pussikat82 » 24. mar 2016, 14:13

Hun ser fantastisk ud, 2shy :love: Fin lille dame. Du skal ikke være bekymret mht. jeres connection. Det skal nok komme med tiden. Vi fik Phoebe nogle måneder efter, vi mistede Mille, fordi Putte savnede selskab meget akut, og jeg var slet ikke klar til ny kat, så det føltes bare forkert eller i hvert fald var jeg bare ikke med følelsesmæssigt. Måske har hun kunnet mærke det, for hun valgte mig som sit primære menneske og kommer altid op til mig i sengen om natten og hos mit i sofaen. Kæresten får sjældent opmærksomhed af hende. Hvilket er atypisk for en maine coon (i hvert fald er det, hvad jeg læser). Hun har vundet mig totalt over og betyder utrolig meget for mig i dag. Kan ikke forestille mig livet uden hende.
3
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Flora » 24. mar 2016, 14:32

Årh, hun er virkelig sød, 2Shy. Og Penny er så fint et navn :love:. Er sikker på du nok skal blive glad for hende :)
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 24. mar 2016, 14:46

Jo det kommer jo nok med tiden. Hun er meget sød og lidt en bandit men hun siger mig ikke rigtig noget endnu. Det kan sagtens tænkes at det er gået for hurtigt men altså... Så var Jensen der (som jo var grunden til at jeg tog afsted til internatet overhovedet), så var Allan der (som så ikke egnede sig som indekat)... Så er der alt det her med at jeg går alene hele dagen og er sygemeldt, ikke aner hvornår jeg bliver klar til at arbejde eller hvornår jeg får et job. Der er bare meget meget stille og ikke rigtig noget til at holde mig i gang med lidt faste rutiner. Og det er ikke fordi en kat skal have et "job" eller "opgaver" ud over hygge, nus og leg men det hjælper at have noget at stå op til

Men hun har så også kun været her i en uge så jeg kan heller ikke forvente det vilde
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 24. mar 2016, 16:02

2SHY skrev:Jo det kommer jo nok med tiden. Hun er meget sød og lidt en bandit men hun siger mig ikke rigtig noget endnu. Det kan sagtens tænkes at det er gået for hurtigt men altså... Så var Jensen der (som jo var grunden til at jeg tog afsted til internatet overhovedet), så var Allan der (som så ikke egnede sig som indekat)... Så er der alt det her med at jeg går alene hele dagen og er sygemeldt, ikke aner hvornår jeg bliver klar til at arbejde eller hvornår jeg får et job. Der er bare meget meget stille og ikke rigtig noget til at holde mig i gang med lidt faste rutiner. Og det er ikke fordi en kat skal have et "job" eller "opgaver" ud over hygge, nus og leg men det hjælper at have noget at stå op til

Men hun har så også kun været her i en uge så jeg kan heller ikke forvente det vilde


Jeg kunne slet ikke se det der med en sort/hvid kat for mig - Mis var blå tabby/tortie, ergo er rigtige katte som minimum blå tabby. Jeg kan helt ærligt sige, at vi ikke var taget ud for at møde bettemisserne, hvis de begge havde været sort/hvide (eller, lets face it: hvis Yolandi ikke havde været blå tabby), og der er endda gået over et år, siden vi mistede Mis.

Nu ville jeg ikke bytte lille skravlede, generte og klodsede sort/hvide Ninja for nogen anden killing. Han er noget helt, helt andet end jeg har prøvet før, men jeg glæder mig vildt til at lære ham at kende. Der er ingen tvivl om, at det er søster, der er bossen i kuldet - til tider næsten for meget :-D - men hans lidt forsigtige og milde personlighed vinder klart på mig. Yolandi minder med sit vanittige energiniveau og ADHD-agtige attention-span på mange måder enormt meget om Mis, hvilket er fint og skønt i dag men slet ikke ville have fungeret for et år siden, hvor sorgen over at have mistet hende var alt for ny og rå. I dag glæder jeg mig kun til at vi i påsken tager til Sverige, så jeg kan fortælle hende, at hun skal være "storesøster" :lun:

Det jeg tænker er nok bare, at det er helt naturligt, at du skal omstille dig, og at situationen kræver tilvænning. Havde du fået en anden kat med hjem, der umiddelbart mindede mere m S, ville det nok bare have været andre udfordringer - måske ville den umiddelbare tilknytning komme nemmere alene pga genkendeligheden, men med den ville der næsten med garanti også automatisk komme dårlig samvittighed overfor og et (om muligt) endnu større savn af S. Du går igennem en hård periode med sorg. Det er helt normalt, at ting, der involverer følelser og er så tæt relateret til sorgen, er svære at håndtere - heldigvis er Penny ligeglad, så længe hun bare må sove på din pude og synes, du er sød :kys: Tag dig den tid, du skal bruge :ae:
Senest rettet af Krølle 25. mar 2016, 09:50, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Muuh » 27. mar 2016, 08:43

Olli får sig en lille lur på krea-bordet :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf icelady » 29. mar 2016, 00:25

Har endelig fundet ud af at bruge imgur :D .. (Jaja...man er vel lidt forskrækket over det dersens nymodens halløjsa) :afro: . Så nu kan jeg poste billeder af Viktor & Misty. :klap:



Viktor i vinduet.... "Jeg kan smage friheden!"


V__A51F(1).jpg







"Hej hej...her er jeg." :D


XcFtzoC - Imgur.jpg



Og så dem begge to. :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Kæledyr"