WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
HappyHippo
Indlæg: 2546
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4402

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyHippo » 25. mar 2016, 22:41

Annione skrev:Vi er en gruppe tøser, der er ved at planlægge polterarbend for en fælles veninde. Én har så foreslået at vi får lavet en gipsafstøbning af venindes gravide mave, som vi så alle sammen kan skrive hilsner på............ :skeptisk: :ticks:

Jammen... er det noget nogen kunne ønske sig?

Jeg tænkte i hvert fald: Da FUQ??? :nerve: :wacko:


Det er vist det nye. Hende fra familien fra Bryggen gjorde det også, bare uden polterabend. Følg nu lidt med :afro:
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8965
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1519
Likede indlæg: 25659

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Madam Pomfrey » 25. mar 2016, 22:44

Annione skrev:Vi er en gruppe tøser, der er ved at planlægge polterarbend for en fælles veninde. Én har så foreslået at vi får lavet en gipsafstøbning af venindes gravide mave, som vi så alle sammen kan skrive hilsner på............ :skeptisk: :ticks:

Jammen... er det noget nogen kunne ønske sig?

Jeg tænkte i hvert fald: Da FUQ??? :nerve: :wacko:


bruden = gravide veninde?
så kan jeg godt se den gode intention, men det er alligevel sært.

Er der tale om en 3. veninde, så er det virkeligt virkeligt mærkeligt.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Annione » 25. mar 2016, 22:45

HappyHippo skrev:
Det er vist det nye. Hende fra familien fra Bryggen gjorde det også, bare uden polterabend. Følg nu lidt med :afro:


Jeg er SÅ glad for at jeg ikke er med på noderne :-D

Skal man så have en kæmpe bule, med en grim navle, stående i sit hjem???
4
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8965
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1519
Likede indlæg: 25659

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Madam Pomfrey » 25. mar 2016, 22:53

Da genboen spørger om det er ok at deres søn på 11 år er hos os, imens de kører et ærende, de regner med at være væk ca. 4 timer.
Det er fint, knægtene hænger altid ud hos os, pga. antal af tilgængelige computere.
De kørte kl. 9.30, kl. 18.15 kommer han og siger at hans mor lige har ringet på skype, og at de er hjemme om en halv times tid.

Ret skal være ret, han havde for en gang skyld fået nøgle med over så han kunne komme hjem.
Men han er dog heller ikke vant til at være alene på den måde.
Vi var dog heller ikke mere bundet af det, end at vi også selv kunne køre nogle timer og lade dem hygge hjemme.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15669
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1644
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21076

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf 2SHY » 25. mar 2016, 23:05

Rikke skrev:
Annione skrev:Vi er en gruppe tøser, der er ved at planlægge polterarbend for en fælles veninde. Én har så foreslået at vi får lavet en gipsafstøbning af venindes gravide mave, som vi så alle sammen kan skrive hilsner på............ :skeptisk: :ticks:

Jammen... er det noget nogen kunne ønske sig?

Jeg tænkte i hvert fald: Da FUQ??? :nerve: :wacko:

Arj vel?

Den tilslutter jeg mig

Hvad skal hun bruge den til bagefter? Og hvor skal hun gøre af den?
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
HappyHippo
Indlæg: 2546
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4402

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyHippo » 25. mar 2016, 23:06

Annione skrev:
HappyHippo skrev:
Det er vist det nye. Hende fra familien fra Bryggen gjorde det også, bare uden polterabend. Følg nu lidt med :afro:


Jeg er SÅ glad for at jeg ikke er med på noderne :-D

Skal man så have en kæmpe bule, med en grim navle, stående i sit hjem???


Jeg ved ikke helt hvor man gør af den. Hænger den på væggen i stuen :D

Men altså, hvis jeg var højgravid ville jeg nok synes det var meget sjovt og hyggeligt :ninja: ...og så ville den komme i kælderen
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15669
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1644
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21076

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf 2SHY » 25. mar 2016, 23:09

Kunne man ikke i stedet splejse om at få taget nogle pæne billeder hos en fotograf? Det kunne hun da trods alt have hængende i en pæn ramme bagefter
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 26. mar 2016, 00:14

Jeg kan forestille mig en ting eller to der nok er mere rart end at få pakket hele sin udspilede mave ind i kold, våd, klistret gips...
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Annione » 26. mar 2016, 00:22

2SHY skrev:Kunne man ikke i stedet splejse om at få taget nogle pæne billeder hos en fotograf? Det kunne hun da trods alt have hængende i en pæn ramme bagefter


Jeg hepper på en stripper i stedet :-D
4
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15669
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1644
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21076

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf 2SHY » 26. mar 2016, 00:44

Annione skrev:
2SHY skrev:Kunne man ikke i stedet splejse om at få taget nogle pæne billeder hos en fotograf? Det kunne hun da trods alt have hængende i en pæn ramme bagefter


Jeg hepper på en stripper i stedet :-D

Er det ikke lidt for done? Eller ja det ved jeg ikke for jeg har aldrig været til polterabend. Personligt synes jeg det er ret tacky. Hvis jeg var gravid gad jeg heller ikke en fremmed mands nøgne krop op og ned ad mig. Men det er nok bare mig :genert:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Annione » 26. mar 2016, 00:57

2SHY skrev:
Er det ikke lidt for done? Eller ja det ved jeg ikke for jeg har aldrig været til polterabend. Personligt synes jeg det er ret tacky. Hvis jeg var gravid gad jeg heller ikke en fremmed mands nøgne krop op og ned ad mig. Men det er nok bare mig :genert:


Hun har ønsket sig en stripper i mange år. Så en stripper får hun.

Det siger nu heller ikke mig det store, jeg tror fx. ikke der skal være stripper til min polterarbend. Men jeg ved det ikke :-D
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15669
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1644
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21076

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf 2SHY » 26. mar 2016, 01:09

Annione skrev:
2SHY skrev:
Er det ikke lidt for done? Eller ja det ved jeg ikke for jeg har aldrig været til polterabend. Personligt synes jeg det er ret tacky. Hvis jeg var gravid gad jeg heller ikke en fremmed mands nøgne krop op og ned ad mig. Men det er nok bare mig :genert:


Hun har ønsket sig en stripper i mange år. Så en stripper får hun.

Det siger nu heller ikke mig det store, jeg tror fx. ikke der skal være stripper til min polterarbend. Men jeg ved det ikke :-D

Fair nok :) Personligt ville jeg udvandre hvis jeg blev udsat for en stripper, dildo fest, udklædning og sælge kys, bytur og alt det som vist er mere eller mindre standard til den slags arrangementer :)
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Annione » 26. mar 2016, 01:40

2SHY skrev:Fair nok :) Personligt ville jeg udvandre hvis jeg blev udsat for en stripper, dildo fest, udklædning og sælge kys, bytur og alt det som vist er mere eller mindre standard til den slags arrangementer :)


Jeg har takket nej på forhånd til udklædning og at sælge kys. Og at skulle drikkes under bordet. Jeg er svagdrikker og brækker mig hvorefter jeg går kold. Meget tidligt. Har sendt advarseler ud, så jeg er sikker på der er andet et drikke end asti i vulgære mængder :-D Altså - en polterarbend skal være mindeværdig. For de sjove og hyggelige ting. Ikke for de kiksede, pinlige, vulgære, klamme og grænseoverskridende ting!
4
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4390
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 488
Likede indlæg: 10748

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 26. mar 2016, 08:03

Guldlok skrev::stoned:


image.jpeg

Altså det er jo rigtigt at aspartam omdannes til methanol (træsprit) og dernæst til formaldehyd, som så omdannes til kuldioxid og vand.
En naturlig proces.

Det samme sker når man indtager visse grøntsager og frugter som indeholder methanol.

Skræmmekampagne - men overbevisende. Dukker frem med jævne mellemrum på sociale medier.
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4390
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 488
Likede indlæg: 10748

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 26. mar 2016, 08:04

FruDulle skrev:
Guldlok skrev::stoned:


image.jpeg


Det er sådan set rigtig nok, det sker i tarmen. mængderne er bare uendeligt små og ikke skadelige mener de kloge der ved noget om den slags.


:) blev forstyrret af et par unger så mit indlæg var lidt længe undervejs :) enig :gogo:
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

Tilbage til "Generelt"