Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 24. mar 2016, 18:49

Jeg kommer til at tænke på et afsnit af Web of Lies/Farlige Forbindelser der blev vist på ID forleden. Jeg har fundet det her - godt nok i en lidt sær udgave men det er til at have med at gøre. Ham var der også nogen der forsøgte at advare imod men hun troede desværre på ham indtil hun blev klogere

0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 24. mar 2016, 20:53

Hvor lyder det sindssygt Malou. Skræmmende.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 26. mar 2016, 14:28

Jeg er blevet lidt småvild med en fyr :lun:
10
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 26. mar 2016, 15:14

Planten skrev:Hvor lyder det sindssygt Malou. Skræmmende.


Ja, det render mig stadig koldt ned af ryggen, når jeg tænker over det :nerve: Godt de fleste fyre er lige det modsatte :genert:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 26. mar 2016, 15:33

Jeg er blevet lokket med i byen i aften. Det har jeg ellers ikke været siden september, eller sådan noget, sidste år så det er ikke fordi det sker så ofte :-D Er simpelthen blevet for gammel til det, tror jeg. Det med at bruge en hel dag bagefter på at lide, samt spilde en masse penge på for dyr alkohol :rulle: Ja, jeg har ikke meget fidus til det :lol: Jeg synes dog det er hyggeligt at komme ud og hygge mig med nogle venner, og møde en masse nye.
8
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 26. mar 2016, 15:36

malou_43 skrev:
Skralde skrev:Det er jo helt vanvittigt Malou!


Ja jeg er også enormt ked af, at jeg kom i kontakt med ham. Det kostede på mange forskellige konti :nerve:

Jeg har det rigtig træls med, at han har fanget en kvinde, der har et barn. Det har faktisk bekymret mig meget. Han snakkede meget om at vi skulle have børn en dag - og tænk hvis hun falder totalt for hans bs og får et barn med ham. :tie: Så dr. Foster på Tv2 - uha det satte tanker i gang.
Men jeg har prøvet at advare hende, hun blokerede mig (jeg skrev kun at hun ikke kendte mig og om hun var kærester med denne fyr).

Jeg mødte faktisk hans forældre et par gange, hvor jeg husker moren flere gange ved første møde var meget "er han ordentlig ved dig?" - jeeez :forvirret2: Faren var sådan en, der giver kuldegysninger, når han kiggede på en :shock:
De kommer jo tit af noget ahem :tie:

Men jeg kan godt mærke, at de fyre jeg kommer i kontakt med, lige skal ses rigtig godt efter i sømmene. To af mine kærester har haft nogle dyssociale træk, dog er den første vand i forhold til ham her :deer:


Tjaaa det kunne godt lyde som en af mine eks-kammerater :-(
Han skulle vel tilfældigvis ikke hedde Niels??
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 26. mar 2016, 15:47

Mumifar skrev:
malou_43 skrev:
Skralde skrev:Det er jo helt vanvittigt Malou!


Ja jeg er også enormt ked af, at jeg kom i kontakt med ham. Det kostede på mange forskellige konti :nerve:

Jeg har det rigtig træls med, at han har fanget en kvinde, der har et barn. Det har faktisk bekymret mig meget. Han snakkede meget om at vi skulle have børn en dag - og tænk hvis hun falder totalt for hans bs og får et barn med ham. :tie: Så dr. Foster på Tv2 - uha det satte tanker i gang.
Men jeg har prøvet at advare hende, hun blokerede mig (jeg skrev kun at hun ikke kendte mig og om hun var kærester med denne fyr).

Jeg mødte faktisk hans forældre et par gange, hvor jeg husker moren flere gange ved første møde var meget "er han ordentlig ved dig?" - jeeez :forvirret2: Faren var sådan en, der giver kuldegysninger, når han kiggede på en :shock:
De kommer jo tit af noget ahem :tie:

Men jeg kan godt mærke, at de fyre jeg kommer i kontakt med, lige skal ses rigtig godt efter i sømmene. To af mine kærester har haft nogle dyssociale træk, dog er den første vand i forhold til ham her :deer:


Tjaaa det kunne godt lyde som en af mine eks-kammerater :-(
Han skulle vel tilfældigvis ikke hedde Niels??


Nej han har et lidt specielt navn og kaldenavn. Men det skulle ikke undre mig, hvis min eks har skjulte identiteter. :ad!: :nerve:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 26. mar 2016, 16:01

Juki skrev:Jeg er blevet lokket med i byen i aften. Det har jeg ellers ikke været siden september, eller sådan noget, sidste år så det er ikke fordi det sker så ofte :-D Er simpelthen blevet for gammel til det, tror jeg. Det med at bruge en hel dag bagefter på at lide, samt spilde en masse penge på for dyr alkohol :rulle: Ja, jeg har ikke meget fidus til det :lol: Jeg synes dog det er hyggeligt at komme ud og hygge mig med nogle venner, og møde en masse nye.


Sådan har jeg det også. Men jeg har været ude de sidste 3 weekender, inkl. i går, og selvom en hovedpine langsomt slår mig ihjel, så har alle turene faktisk været det værd :)

Gogogo!
5
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 15:40

Jeg har en date i aften :panik:
8
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 27. mar 2016, 15:43

Viskelæder skrev:Jeg har en date i aften :panik:

Fortæl, fortæl! :klap:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. mar 2016, 15:45

Rapfisk skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har en date i aften :panik:

Fortæl, fortæl! :klap:

Ja viske! Fortæl!
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 15:52

Planten skrev:
Rapfisk skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har en date i aften :panik:

Fortæl, fortæl! :klap:

Ja viske! Fortæl!
Rapfisk skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har en date i aften :panik:

Fortæl, fortæl! :klap:


Han kommer hjem til mig, og så skal vi spille spil og bare snakke, tror jeg.
Jeg snakkede med ham det meste af aftenen i byen i fredags, så det gør, at jeg føler, jeg allerede har mødt ham lidt for første gang, så derfor er jeg ikke ved at skyde mig selv af nervøsitet lige nu :) (kun lidt).
9
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 27. mar 2016, 16:07

Det lyder fantastisk! Jeg glæder mig til fortsættelsen :lun:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 27. mar 2016, 16:08

Jeg skal også på date i aften :D

Jeg har to typer mænd, jeg åbenbart går efter. Den ene er kloge-åge-typen, der desværre af og til viser en lidt arrogant tendens (hvilket er turn-off) - de aner ikke forskellen på en skrue og et søm, men de kan svare på, hvilke lande der invaderede hvem i 1941 og snakke med om Liberal Aliance og Enhedslisten på en sober og intelligent måde ;)
Den anden er håndværkertypen, der ikke rigtig aner, hvilke partier der er rød og blå og lilla og grøn, og ved at der vist nok har været to verdenskrige. Jeg kan virkelig godt lide det der med at en mand ligesom har det der "jeg kan ordne alt"-gen, men savner de der dyyybe, lækre samtaler om alt.

Ham i aften er sidstnævnte. Han er überkedelig på skrift, men jeg giver ham lige en aften, for er lidt spændt på, om han kan mere irl ;)
5
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 27. mar 2016, 16:15

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Rapfisk skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har en date i aften :panik:

Fortæl, fortæl! :klap:

Ja viske! Fortæl!
Rapfisk skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har en date i aften :panik:

Fortæl, fortæl! :klap:


Han kommer hjem til mig, og så skal vi spille spil og bare snakke, tror jeg.
Jeg snakkede med ham det meste af aftenen i byen i fredags, så det gør, at jeg føler, jeg allerede har mødt ham lidt for første gang, så derfor er jeg ikke ved at skyde mig selv af nervøsitet lige nu :) (kun lidt).


Åååhhh jeg håber det bliver helt vildt godt - du fortjener det! :kys:
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"