Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bøtte » 26. mar 2016, 22:46

kidkomb skrev:Mennesker, der forsøger at få et barn helt naturligt og som derfor ikke er afhængige af "sidste forsøg med kunstig befrugtning" skal da planlægge lige så tosset de gider og jeg kan faktisk ikke forstå, hvorfor man ikke kan forstå det?
Altså det giver vitterligt ikke mening for mig?


Folk må da planlægge lige så tosset de vil.

Men jeg forstår ikke at lysten til at få et barn overstiges af det besvær man forestiller sig det giver at få et barn i december.
Det giver vitterligt ikke mening for mig at man holder en måneds pause, mens man forsøger at få et barn, for at undgå en bestemt termin. Skal man også planlægge uden om sommerferien (som jeg også har hørt det er træls at have fødselsdag i) og hvad med ens egen fødselsdag eller ens større børns fødselsdag, og eventuelle niecer og nevøers fødselsdag. Så kan der pludselig være mere få muligheder tilbage :stoned:

Jeg ved godt det er sat på spidsen ;) Men jeg forstår ikke at man kun ønsker børn hvis de ikke kommer i december.
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 26. mar 2016, 22:57

Bøtte skrev:
kidkomb skrev:Mennesker, der forsøger at få et barn helt naturligt og som derfor ikke er afhængige af "sidste forsøg med kunstig befrugtning" skal da planlægge lige så tosset de gider og jeg kan faktisk ikke forstå, hvorfor man ikke kan forstå det?
Altså det giver vitterligt ikke mening for mig?


Folk må da planlægge lige så tosset de vil.

Men jeg forstår ikke at lysten til at få et barn overstiges af det besvær man forestiller sig det giver at få et barn i december.
Det giver vitterligt ikke mening for mig at man holder en måneds pause, mens man forsøger at få et barn, for at undgå en bestemt termin. Skal man også planlægge uden om sommerferien (som jeg også har hørt det er træls at have fødselsdag i) og hvad med ens egen fødselsdag eller ens større børns fødselsdag, og eventuelle niecer og nevøers fødselsdag. Så kan der pludselig være mere få muligheder tilbage :stoned:

Jeg ved godt det er sat på spidsen ;) Men jeg forstår ikke at man kun ønsker børn hvis de ikke kommer i december.

Jeg forstår det stadig ikke. Du siger du ikke forstår, at man kun ønsker sig børn, hvis de ikke kommer i december. Det har jeg uendelig svært ved at forestille mig er holdningen hos de forældre der planlægger....
Og ja, selvfølgelig skal man da planlægge udenom sommerferien, hvis det er det man ønsker?
Det betyder jo ingenlunde, at barnet kommer på det ønskede tidspunkt, men derfor kan man da godt forsøge at undgå feks marts, hvis der er 10 fødselsdage i familien i forvejen.
Jeg er stadig komplet uforstående overfor den konklusion, at man skulle ville ønske sig et barn mindre, end folk der ikke forsøger at planlægge noget som helst.
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bøtte » 26. mar 2016, 23:11

kidkomb skrev:
Bøtte skrev:
kidkomb skrev:Mennesker, der forsøger at få et barn helt naturligt og som derfor ikke er afhængige af "sidste forsøg med kunstig befrugtning" skal da planlægge lige så tosset de gider og jeg kan faktisk ikke forstå, hvorfor man ikke kan forstå det?
Altså det giver vitterligt ikke mening for mig?


Folk må da planlægge lige så tosset de vil.

Men jeg forstår ikke at lysten til at få et barn overstiges af det besvær man forestiller sig det giver at få et barn i december.
Det giver vitterligt ikke mening for mig at man holder en måneds pause, mens man forsøger at få et barn, for at undgå en bestemt termin. Skal man også planlægge uden om sommerferien (som jeg også har hørt det er træls at have fødselsdag i) og hvad med ens egen fødselsdag eller ens større børns fødselsdag, og eventuelle niecer og nevøers fødselsdag. Så kan der pludselig være mere få muligheder tilbage :stoned:

Jeg ved godt det er sat på spidsen ;) Men jeg forstår ikke at man kun ønsker børn hvis de ikke kommer i december.

Jeg forstår det stadig ikke. Du siger du ikke forstår, at man kun ønsker sig børn, hvis de ikke kommer i december. Det har jeg uendelig svært ved at forestille mig er holdningen hos de forældre der planlægger....
Og ja, selvfølgelig skal man da planlægge udenom sommerferien, hvis det er det man ønsker?
Det betyder jo ingenlunde, at barnet kommer på det ønskede tidspunkt, men derfor kan man da godt forsøge at undgå feks marts, hvis der er 10 fødselsdage i familien i forvejen.
Jeg er stadig komplet uforstående overfor den konklusion, at man skulle ville ønske sig et barn mindre, end folk der ikke forsøger at planlægge noget som helst.


Men hvorfor planlægge udenom december hvis man er ligeglad med at få et barn der? Det giver jo heller ikke mening :)
Det er jo ikke givet at man kan få børn bare fordi man ønsker dem, og derfor forstår jeg ikke at man tør tage chancen og planlægge udenom?

Kan godt se min først formulering var kluntet, men det er ment som at jeg virkelig ikke fatter at man tør springe hvis man så brændende ønsker sig et barn. Det giver igen mening i mit hoved.
Hvad hvis den var den eneste chance man fik? Så spildte man den fordi man ikke lige synes et decemberbarn passer ind. Det ville sgu da være ærgerligt. (Og her her jeg nok lidt farvet af de to ufrivillige aborter jeg har haft.)

Folk må planlægge alt det de vil. Jeg kunne aldrig drømme om at sige det til folk. Men jeg forstår det vitterligt ikke (og har aldrig gjort det heller ikke før jeg selv mistede). Det er en fødselsdag, så er det heller ikke værre.

Men jeg ved godt, at ikke ret mange deler den holdning og jeg har jævnligt diskuteret det med min mand.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59497

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. mar 2016, 23:14

Bøtte skrev:Jeg forstår bare ikke at lysten til at få et barn, ikke overstiger det upraktiske ved at have fødselsdag i december.

Og min holdning er på ingen måde et resultat af vores besvær med at få barn nummer 2, hvis du ud fra mit forrige indlæg tror det? :)

Vores første barn er undfanget i 4. forsøg, havde der været gevinst en måned før havde vi endt med termin 24/12. Det afholdt os på ingen måde. Da vi stoppede med præventionen 2. gang, ville det give termin midt i januar, hvis var var heldige i 1. cyklus. Og med tanke på at vores første er født den 21/12 på trods af termin 19/1, afskrækkende det os heller ikke der. Så selv om vi nu har problemer med at få nummer to har vi aldrig så meget som overvejet at planlægge uden om december.

Jeg synes det er en ærgerlig indstilling - svært ved at få børn eller ej, for jeg kan vitterligt ikke se at det er det store problem.

Men jeg siger selvfølgelig ikke ovenstående til folk der vælger at springe december-termin over. Jeg fortæller blot om vores erfaringer.

Jeg ved i øvrigt godt at omverdenen synes det er et stort problem, for når folk hører om min datters fødselsdato kommer de som regel med en bemærkning om hvor dårlig planlægning det er af os :stoned:


Min datter er i øvrigt undfanget på sin fars fødselsdag :lol:


Ja, jeg må indrømme, at jeg drog en sammenhæng mellem din egen situation og det her spørgsmål, fordi jeg simpelthen ikke kan forstå, hvordan andres ønske om at forsøge at planlægge, hvornår deres barn bliver født, kan opfattes som ærgerligt, medmindre det handler om, at der er fertilitetsmæssige konsekvenser ved at have en præference omkring måneden.

Som du selv giver et udmærket eksempel på, kan sådan noget aldrig tilrettelægges 100%, så når også de mennesker, der har et måneds-ønske, vælger at få børn, er det nok, fordi de trods alt har mest fokus på at blive forældre og ikke, i sidste ende, på, om det bliver i december eller ej.

Jeg kan godt forstå, at det er trættende, at andre har et negativt syn på jeres barns fødselsdag, men det er i mine øjne lige så kritisk at læse motiver ind i, at et par fx. planlægger udenom december.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bøtte » 26. mar 2016, 23:21

DetSorteCirkus skrev:
Bøtte skrev:Jeg forstår bare ikke at lysten til at få et barn, ikke overstiger det upraktiske ved at have fødselsdag i december.

Og min holdning er på ingen måde et resultat af vores besvær med at få barn nummer 2, hvis du ud fra mit forrige indlæg tror det? :)

Vores første barn er undfanget i 4. forsøg, havde der været gevinst en måned før havde vi endt med termin 24/12. Det afholdt os på ingen måde. Da vi stoppede med præventionen 2. gang, ville det give termin midt i januar, hvis var var heldige i 1. cyklus. Og med tanke på at vores første er født den 21/12 på trods af termin 19/1, afskrækkende det os heller ikke der. Så selv om vi nu har problemer med at få nummer to har vi aldrig så meget som overvejet at planlægge uden om december.

Jeg synes det er en ærgerlig indstilling - svært ved at få børn eller ej, for jeg kan vitterligt ikke se at det er det store problem.

Men jeg siger selvfølgelig ikke ovenstående til folk der vælger at springe december-termin over. Jeg fortæller blot om vores erfaringer.

Jeg ved i øvrigt godt at omverdenen synes det er et stort problem, for når folk hører om min datters fødselsdato kommer de som regel med en bemærkning om hvor dårlig planlægning det er af os :stoned:


Min datter er i øvrigt undfanget på sin fars fødselsdag :lol:


Ja, jeg må indrømme, at jeg drog en sammenhæng mellem din egen situation og det her spørgsmål, fordi jeg simpelthen ikke kan forstå, hvordan andres ønske om at forsøge at planlægge, hvornår deres barn bliver født, kan opfattes som ærgerligt, medmindre det handler om, at der er fertilitetsmæssige konsekvenser ved at have en præference omkring måneden.

Som du selv giver et udmærket eksempel på, kan sådan noget aldrig tilrettelægges 100%, så når også de mennesker, der har et måneds-ønske, vælger at få børn, er det nok, fordi de trods alt har mest fokus på at blive forældre og ikke, i sidste ende, på, om det bliver i december eller ej.

Jeg kan godt forstå, at det er trættende, at andre har et negativt syn på jeres barns fødselsdag, men det er i mine øjne lige så kritisk at læse motiver ind i, at et par fx. planlægger udenom december.



Men det siger jeg jo aldrig til folk. For så meget pli har jeg da trods alt. Lige som jeg heller ikke kommenterer på andre ting/valg i livet, der ikke vedkommer mig, medmindre jeg bliver direkte spurgt. Det kunne jeg aldrig drømme om. Men denne tråd er jo lige nøjagtig stedet til sådan noget.

Hvis du læser mit forrige indlæg uddyber jeg det der, hvorfor jeg tænker som jeg gør :) Jeg kan godt se min formulering i første indlæg er kluntet, og jeg tror jo heller ikke folk vælger børn fra fremfor at få et barn i december. Jeg synes bare det er et ulogisk fravalg. Og det handler også om en fertilitetsmæssig konsekvens, som dog ikke er draget ud fra.min egen situation men derimod set ud fra at der er et stigende problem med fertiliteten i Danmark og at mange må i behandling for at få et barn.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59497

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. mar 2016, 23:33

Bøtte skrev:Men det siger jeg jo aldrig til folk. For så meget pli har jeg da trods alt. Lige som jeg heller ikke kommenterer på andre ting/valg i livet, der ikke vedkommer mig, medmindre jeg bliver direkte spurgt. Det kunne jeg aldrig drømme om.

Hvis du læser mit forrige indlæg uddyber jeg det der, hvorfor jeg tænker som jeg gør :)


Jeg er ikke uenig i dine årsager; jeg synes bare, at det er individuelt, hvor meget man bør gå op i de grunde, du giver.
Eksempelvis har jeg en veninde, der ved begge sine børn er blevet gravid i første forsøg, og der kan jeg simpelthen ikke se noget ærgerligt i, hvis hendes mand og hun, såfremt de skulle ønske sig et tredie barn, planlægger efter, hvornår de bedst kunne tænke sig, at han/hun kommer til at have fødselsdag. Det er klart, at der i mellem tiden KAN være sket noget med fertiliteten, men jeg kan godt forstå, hvis parret primært tager udgangspunkt i, at det de andre to gange er gået let, hurtigt og uproblematisk. Dermed synes jeg også, at det bliver meget fordømmende, hvis andre tænker om min veninde og hendes mand, at de ikke vil have et tredie barn NOK, hvis de fx. planlægger udenom december.

Kort sagt synes jeg, at det bliver for meget "worst case scenario", hvis man ikke bør have præferencer ift. termin, fordi man KAN risikere at have problemer med at blive gravid.
3
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bøtte » 26. mar 2016, 23:39

DetSorteCirkus skrev:
Bøtte skrev:Men det siger jeg jo aldrig til folk. For så meget pli har jeg da trods alt. Lige som jeg heller ikke kommenterer på andre ting/valg i livet, der ikke vedkommer mig, medmindre jeg bliver direkte spurgt. Det kunne jeg aldrig drømme om.

Hvis du læser mit forrige indlæg uddyber jeg det der, hvorfor jeg tænker som jeg gør :)


Jeg er ikke uenig i dine årsager; jeg synes bare, at det er individuelt, hvor meget man bør gå op i de grunde, du giver.
Eksempelvis har jeg en veninde, der ved begge sine børn er blevet gravid i første forsøg, og der kan jeg simpelthen ikke se noget ærgerligt i, at hendes mand og hun, såfremt de skulle ønske sig et tredie barn, planlægger efter, hvornår de bedst kunne tænke sig, at han/hun kommer til at have fødselsdag. Det er klart, at der i mellem tiden KAN være sket noget med fertiliteten, men jeg kan godt forstå, hvis parret primært tager udgangspunkt i, at det de andre to gange er gået let, hurtigt og uproblematisk. Dermed synes jeg også, at det bliver meget fordømmende, hvis andre tænker om min veninde og hendes mand, at de ikke vil have et tredie barn NOK, hvis de fx. planlægger udenom december.

Kort sagt synes jeg, at det bliver for meget "worst case scenario", hvis man ikke bør have præferencer ift. termin, fordi man KAN risikere at have problemer med at blive gravid.


Jeg synes der er milevid forskel på at udsætte præventionsstop en måned og så holde en pause midt i man forsøger. Hvis man nu har brugt 6 måneder uden at blive gravid, så synes jeg ikke det giver mening, at holde en pause udelukkende for at undgå en specifik termin.

Og som skrevet nu i to indlæg erkendder jeg at den formulering var kluntet og at jeg kke mente det på den måde at folk ikke ønsker sig et barn fordi de springer en termin over, kan godt se det lød sådan.
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Novella » 26. mar 2016, 23:48

Lykke skrev:Jeg synes virkelig det er mærkeligt at regne i, hvornår ens ufødte barn kan komme til at få fødselsdag.

Jeg er så en af dem, der gjorde det - ikke for at undgå jul, men for at undgå eksamen. Vi tog en buffermåned med, og jeg blev gravid, bare barnets far tog bukserne af. Jeg tog min afsluttende eksamen med ottende måneds mave på.
2
D.itsen
Indlæg: 3287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8871

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf D.itsen » 27. mar 2016, 06:51

Annione skrev:
Karkluden skrev:Min ældste morbror er på nøjagtig dato født 6 måneder efter mine bedsteforældres bryllupsdag. Det var en meget kort graviditet. Det er imponerende at et barn, der er født 3 måneder for tidligt i 1960 kunne veje 4 kg ;) :lol:


Min svigerfar er født for tidligt, kun 7,5 måned efter forældrenes bryllup. Han var fuldbåren. Magisk :preggo2:

Amatører. Min far var kun undervejs én måned :gruble: :D
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf achillaxedprune » 27. mar 2016, 06:53

Guldlok skrev:
achillaxedprune skrev:
Lykke skrev:Jeg synes virkelig det er mærkeligt at regne i, hvornår ens ufødte barn kan komme til at få fødselsdag.


Måske jeg ikke forstår dit indlæg, men at få fastlagt termin er normalt... Ved faktisk ikke om det kan undgås. :gruble:


Jeg tror hun mener dem, der bevidst regner på, hvornår baby får fødselsdag og så ellers planlægger baby-making ud fra det ;) :slem:

Altså; "hvis vi knalder i xx måned, får baby fødselsdag i yy måned" og modsat undgår at blive gravid i bestemte måneder, fordi det vil betyde, at baby får fødselsdag i en dum måned (mange synes f.eks. december er upraktisk måned at have fødselsdag i).

Det har jeg hørt om flere der planlagde ud fra.


Tænkte nok det var mig, der ikke fangede noget i det indlæg... :lol: ... Nå, men jeg synes ikke det er mærkeligt. Første år vi forsøgte (vi prøvede et par år inden der var gevinst), der sprang vi også december måned over som terminsdato med vilje... Og jeg husker det faktisk også som, at vi sprang januar over - jeg har altid været ked af, at have fødselsdag i januar. Og de par måneder fra eller til gjorde ingen forskel. Det var dengang, man troede det var nemt og noget, der kunne planlægges. Da så realiteterne gik op for os, så forsvandt de mere ubetydelige ting som fødselsdatoen, og de mere vigtige: Lad os nu bare få et barn-følelser trådter mere i karakter.
... selvom det dog ærligt talt har ærgret mig, at vi ikke får forår- eller sommerbørn. Men screw it... Jeg gad virkelig ikke vente 5-6 måneder ekstra, når nu man havde ventet så længe. Så måtte det blive oktober-børn. Det vigtigste er, der kommer små nye "os'ere" i verden. Hurra!!
:banan: :banan: :banan: :banan: :banan:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Marichen12 » 27. mar 2016, 08:21

Novella skrev:
Lykke skrev:Jeg synes virkelig det er mærkeligt at regne i, hvornår ens ufødte barn kan komme til at få fødselsdag.

Jeg er så en af dem, der gjorde det - ikke for at undgå jul, men for at undgå eksamen. Vi tog en buffermåned med, og jeg blev gravid, bare barnets far tog bukserne af. Jeg tog min afsluttende eksamen med ottende måneds mave på.


Vi prøvede også - da vi planlagde at hå igang med barn nr. 3, sagde jeg til min mand, at vi først skulle gå igang omkring starten af maj, for ellers ville jeg sikkert blive gravid i første forsøg i april og dermed ramme ret tæt på størstebarnets fødselsdag i januar. Skæbnen ville, at vi havde børnefri midt i april, blev enige om, at det ville være FOR crazy, hvis jeg blev gravid lige der og så knaldede vi uden kondom. 14 dage senere stod jeg med en positiv test og med samme termin som jeg havde haft med storesøster :lol: Heldigvis var jeg gået 15 dage over termin, så tænkte at sandsynligheden for, at ramme samme fødselsdag var lille nok...det gjorde jeg så heller ikke, nåede at føde fem dage før :pompom: :D

I øvrigt synes jeg folk må "planlægge" som det passer dem...
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lykke » 27. mar 2016, 08:44

Marichen12 skrev:
Novella skrev:
Lykke skrev:Jeg synes virkelig det er mærkeligt at regne i, hvornår ens ufødte barn kan komme til at få fødselsdag.

Jeg er så en af dem, der gjorde det - ikke for at undgå jul, men for at undgå eksamen. Vi tog en buffermåned med, og jeg blev gravid, bare barnets far tog bukserne af. Jeg tog min afsluttende eksamen med ottende måneds mave på.


Vi prøvede også - da vi planlagde at hå igang med barn nr. 3, sagde jeg til min mand, at vi først skulle gå igang omkring starten af maj, for ellers ville jeg sikkert blive gravid i første forsøg i april og dermed ramme ret tæt på størstebarnets fødselsdag i januar. Skæbnen ville, at vi havde børnefri midt i april, blev enige om, at det ville være FOR crazy, hvis jeg blev gravid lige der og så knaldede vi uden kondom. 14 dage senere stod jeg med en positiv test og med samme termin som jeg havde haft med storesøster :lol: Heldigvis var jeg gået 15 dage over termin, så tænkte at sandsynligheden for, at ramme samme fødselsdag var lille nok...det gjorde jeg så heller ikke, nåede at føde fem dage før :pompom: :D

I øvrigt synes jeg folk må "planlægge" som det passer dem...


Ej for pokker. Selvfølgelig må folk da planlægge alt det de vil. Lige så tosset de vil. Det skal jeg da ikke bestemme, eller sige noget til.
Jeg synes bare det er mærkeligt.

Især da jeg var gravid, oplevede jeg at folk kommenterede at det var en god måned for baby at have fødselsdag. Altså what?! Jeg synes bare det er mærkeligt.
2
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mani » 27. mar 2016, 10:00

Jeg fatter ikke de mennesker, som ikke kan begrænse deres forbrug men køber langt mere end de har brug for af stort set hvad som helst - fx. værktøj, tøj, garn etc.

Så længe det er for penge man har (altså så vi ikke er ude i kviklån/luksusfælde problematikker) er det jo helt ok og et spørgsmål om prioriteter - men jeg forstår det virkelig ikke :genert:
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 27. mar 2016, 14:21

Voldemort.
24
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 27. mar 2016, 14:31

Det er lige gået op for mig at den tråd jeg har flest indlæg i er denne her :lol:
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Generelt"