Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 25. mar 2016, 17:21

Jeg føler mig sindssyg ensom i disse dage. I en grad, som gør mig virkelig sort indvendig. Og de to veninder jeg er tættest på, er ikke til stede. De er optaget af det andet køn. Hvilket er godt for dem. Bortset fra jeg er ved at brække mig af surhed over at jeg har stået på hænder for dem, støttet og lyttet. Og så snart livet så vender til det positive for dem, hører jeg intet. Ikke før de igen har problemer, som de gerne vil have løst.

Jeg orker intet drama, jeg siger intet til dem og jeg er ikke i gang med "nå, men så må de passe sig selv...nå!". Overhovedet. Der er en grund til vores venskab. Men jeg tror jeg skal åbne horisonterne lidt mere og udvide den tætteste venskabskreds. For jeg orker virkelig ikke rollen som problemknuseren konstant.
8
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 25. mar 2016, 19:53

At jeg ondt i ryggen. Ikke et sted jeg normalt har ondt og det er bare blevet værre hen over de sidste dage.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 25. mar 2016, 21:37

Det irriterer mig, at hver gang jeg ser den her tråds titel, tænker jeg på en gammel Paradise sæson, hvor alle KONSTANT sagde "Det irriterer mig grænseløst at...".
0
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf getitright » 25. mar 2016, 21:46

Min far og hans racisme. Han praler med at være et meget åbent menneske, men det er lige indtil han ser X-Factor fredag aften og brokker sig over, at "de der udlændinge altid stemmer på hinanden" og det kun er derfor, de går videre :tie:
Jeg havde virkelig lyst til at vappe ham én, men nu er jeg egentlig mere irritabel og ked af det.
0
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 25. mar 2016, 21:52

At jeg ikke kan finde det jeg havde i tankerne på IKEAs hjemmeside :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 25. mar 2016, 22:17

getitright skrev:Min far og hans racisme. Han praler med at være et meget åbent menneske, men det er lige indtil han ser X-Factor fredag aften og brokker sig over, at "de der udlændinge altid stemmer på hinanden" og det kun er derfor, de går videre :tie:
Jeg havde virkelig lyst til at vappe ham én, men nu er jeg egentlig mere irritabel og ked af det.


Der er noget matematik, der ikke helt giver mening i hans argument. Der er da trods alt flere 'ikke udlændinge' i Danmark.

Men forstår godt, at den slags ikke er til at argumentere i mod. Kram. Det rammer hårdt, når ens familie pludselig er så langt væk fra ens egne værdier.
0
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf getitright » 25. mar 2016, 22:59

Muspel skrev:
getitright skrev:Min far og hans racisme. Han praler med at være et meget åbent menneske, men det er lige indtil han ser X-Factor fredag aften og brokker sig over, at "de der udlændinge altid stemmer på hinanden" og det kun er derfor, de går videre :tie:
Jeg havde virkelig lyst til at vappe ham én, men nu er jeg egentlig mere irritabel og ked af det.


Der er noget matematik, der ikke helt giver mening i hans argument. Der er da trods alt flere 'ikke udlændinge' i Danmark.

Men forstår godt, at den slags ikke er til at argumentere i mod. Kram. Det rammer hårdt, når ens familie pludselig er så langt væk fra ens egne værdier.


Nemlig :stoned: Det giver ingen mening overhovedet!

Tak - det rammer nemlig rigtigt hårdt. Da jeg var yngre, så jeg også meget op til min far, netop pga. hans åbenhed og holdninger, men enten er han blevet mere snæversynet og racistisk med alderen, eller også har jeg bare ikke set det, før jeg blev ældre.
Når jeg møder holdninger som disse, kan jeg normalt bare konstatere, at vedkommende er racistisk og at det ikke er et menneske, jeg har lyst til at tilbringe tid med, men sådan kan jeg jo ikke bare gøre med min far. Jeg kan knap nok diskutere det med ham, fordi det samtidig gør mig ked af det, så det er virkelig frustrerende.
1
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 26. mar 2016, 03:33

At jeg vågnede kl 4 og nu ikke kan sove igen..
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Nipsting
Indlæg: 108
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 139

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nipsting » 26. mar 2016, 06:18

At ham jeg ser er begyndt at opføre sig 'underligt' - meld dog ud. Ahrrrr det irriterer mig grænseløst
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Annione » 27. mar 2016, 00:54

Træ-frøer. Det lyder som om der er 10 unger, der gynger i utakt på et pisserustent gyngestativ, lige uden for vinduerne (som vi ikke kan have lukkede, fordi her så bliver ALT for varmt).
Jeg bliver lettere sindsyg!
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 27. mar 2016, 00:59

Annione skrev:Træ-frøer. Det lyder som om der er 10 unger, der gynger i utakt på et pisserustent gyngestativ, lige uden for vinduerne (som vi ikke kan have lukkede, fordi her så bliver ALT for varmt).
Jeg bliver lettere sindsyg!

Hvor er du henne? :)
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Annione » 27. mar 2016, 02:25

dgd2007 skrev:
Annione skrev:Træ-frøer. Det lyder som om der er 10 unger, der gynger i utakt på et pisserustent gyngestativ, lige uden for vinduerne (som vi ikke kan have lukkede, fordi her så bliver ALT for varmt).
Jeg bliver lettere sindsyg!

Hvor er du henne? :)


Antigua. Alt er skønt her. Men de frøer :nerve: :s :cuss:
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf POCKETKITTEN » 27. mar 2016, 04:26

Sommertid. Det er så latterligt og forældet og grotesk, at det skal foregå midt om natten, så man ikke har en chance for at dobbelttjekke, om ens telefon nu også har sørget for at spole frem, så man ikke kommer for sent på arbejde. Det er mørkt og trist udenfor, og jeg er helt kvæstet efter at have fået skåret en time af søvnen.

Det gør mig i det hele taget til en kæmpe gnavpot.
6
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 27. mar 2016, 04:32

At jeg vågnede kl 4, og ikke har kunnet falde i søvn igen :træt:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 27. mar 2016, 05:55

Min kat. Hold nu kæft hvor har hun været gennemført pisse irriterende i nat og her til morgen. Der er spildt vand over det hele, blomster er væltet, hun har forsøgt at hoppe op steder hun bestemt ikke skal være, legetøj er gennemtæsket og har fløjet alle vegne, tv'et er forsøgt væltet og så har hun hoppet og trampet på mig. Fedt at hun morer sig. Hun er bare SÅ irriterende lige nu og pænt billig til salg :sur:

2SHY - morgensur og i søvnunderskud
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"