Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. mar 2016, 23:54

Viskelæder skrev:Det var nemlig også det, jeg følte. Jeg har intet imod Tinder, men når man lige ser det på hans mobil, så kan man komme til at føle sig lidt mindre speciel.


Dvs. at han sad og klikkede på notifikationerne under jeres date?
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 27. mar 2016, 23:55

Jeg er med på den med at holde mobilen i lommen når man er på date. Det er virkelig dårlig stil :boo: Det samme glæder i øvrigt når man er sammen med veninder. I hvert fald hvis det er mere eller mindre non stop.

Jeg havde på et tidspunkt en veninde der brugte 70 % af tiden vi var sammen f.eks. på café med at tjekke Twitter, Facebook, sende beskeder osv. Jamen tak for opmærksomheden. Jeg kan da sende dig nogle beskeder og så være sammen med dig på den måde :stoned: :boo:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 23:56

DetSorteCirkus skrev:
Viskelæder skrev:Jamen det er lidt svært at forklare, men jeg synes bare, han var meget kliché-agtig. Det var lidt som at være med i Den første date på TV2, hvor der bliver sagt sådan nogle typiske sætninger som "jeg søger en at dele mit liv med" og "jeg er en blød mand, er du en hård kvinde?" og sådan noget. Jeg havde det lidt som om, han var på date for at møde en kvinde, der kan passe ind i et liv, han allerede havde sat op for hende. Ikke for at møde MIG og lære MIG at kende og bare tage det, som det kom.
Det blev sådan meget opstillet i det, og jeg tænder bare af på sådan nogle floskler.

Giver det mening?


Ja, for når I netop mødes igen, fordi I talte så godt sammen, virker det godt nok underligt at begynde på sådan noget fis der.


Det synes jeg også. Og jeg er sgu lidt skuffet, for forleden dag var han bare så sjov og lige til. Men måske jeg havde beer goggles på. Det her til aften fungerede i hvert fald slet ikke for mig.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 23:57

DetSorteCirkus skrev:
Viskelæder skrev:Det var nemlig også det, jeg følte. Jeg har intet imod Tinder, men når man lige ser det på hans mobil, så kan man komme til at føle sig lidt mindre speciel.


Dvs. at han sad og klikkede på notifikationerne under jeres date?



Nej, telefonen lå på bordet, og så kom der notifikationer fra Tinder, og så tog han den op og lagde den ned igen, og så kom der en notifikation igen senere. Det var tydeligt, at han håbede, jeg ikke så det.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 23:58

Mumifar skrev:
Det tror jeg de fleste godt kan sætte sig ind i :)
Så opfordringen må lyde: Behold den telefon i lommen eller tasken når du er på date.


Præcis. Og hvis den tilfældigvis skulle være oppe af lommen/tasken kort, så slå lige notifikationer fra Tinder fra på låseskærmen :D
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 23:59

2SHY skrev:Jeg er med på den med at holde mobilen i lommen når man er på date. Det er virkelig dårlig stil :boo: Det samme glæder i øvrigt når man er sammen med veninder. I hvert fald hvis det er mere eller mindre non stop.

Jeg havde på et tidspunkt en veninde der brugte 70 % af tiden vi var sammen f.eks. på café med at tjekke Twitter, Facebook, sende beskeder osv. Jamen tak for opmærksomheden. Jeg kan da sende dig nogle beskeder og så være sammen med dig på den måde :stoned: :boo:


Sådan en veninde har jeg også. Hun sidder konstant og skriver med sin kæreste, og de har altså været sammen i mange år, og de bor sammen. Come on. Når du er sammen med mig nogle timer, så læg dog den tlf.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. mar 2016, 23:59

Viskelæder skrev:Det synes jeg også. Og jeg er sgu lidt skuffet, for forleden dag var han bare så sjov og lige til. Men måske jeg havde beer goggles på. Det her til aften fungerede i hvert fald slet ikke for mig.


Eller også gjorde alkoholen, at han der mere turde være sig selv.
Under alle omstændigheder hjælper det jo ikke, når han i så fald vælger at klare sin generthed med dumme klichéer.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 00:01

DetSorteCirkus skrev:
Viskelæder skrev:Det synes jeg også. Og jeg er sgu lidt skuffet, for forleden dag var han bare så sjov og lige til. Men måske jeg havde beer goggles på. Det her til aften fungerede i hvert fald slet ikke for mig.


Eller også gjorde alkoholen, at han der mere turde være sig selv.
Under alle omstændigheder hjælper det jo ikke, når han i så fald vælger at klare sin generthed med dumme klichéer.


Han var ædru der, så det kan det ikke engang være. Ellers godt bud.
Nej præcis. Lige nu har jeg i hvert fald ikke lyst til at se ham igen.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. mar 2016, 00:01

Viskelæder skrev:Nej, telefonen lå på bordet, og så kom der notifikationer fra Tinder, og så tog han den op og lagde den ned igen, og så kom der en notifikation igen senere. Det var tydeligt, at han håbede, jeg ikke så det.


At han får notifikationer, kan jeg sådan set ikke have ondt af, men så kan han da lade telefonen blive i lommen og ikke interessere sig for dem, så længe han er hos dig.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 00:05

Viskelæder skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Viskelæder skrev:Det synes jeg også. Og jeg er sgu lidt skuffet, for forleden dag var han bare så sjov og lige til. Men måske jeg havde beer goggles på. Det her til aften fungerede i hvert fald slet ikke for mig.


Eller også gjorde alkoholen, at han der mere turde være sig selv.
Under alle omstændigheder hjælper det jo ikke, når han i så fald vælger at klare sin generthed med dumme klichéer.


Han var ædru der, så det kan det ikke engang være. Ellers godt bud.
Nej præcis. Lige nu har jeg i hvert fald ikke lyst til at se ham igen.

Hvis jeg var i dit tilfælde kunne jeg godt finde på at nævne det hvis han spurgte til endnu en date
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. mar 2016, 00:08

2SHY skrev:Hvis jeg var i dit tilfælde kunne jeg godt finde på at nævne det hvis han spurgte til endnu en date


Jeg skulle lige til at skrive det samme.
Især når du tilsyneladende kan huske, at I konkret talte sammen på en anden måde i fredags, er det meget forståeligt at udtrykke undren over, at han ændrede på det.

På mig virker det, som om han her til aften kørte en eller anden strategi af overfor dig.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 00:11

2SHY skrev:Hvis jeg var i dit tilfælde kunne jeg godt finde på at nævne det hvis han spurgte til endnu en date


DetSorteCirkus skrev:Jeg skulle lige til at skrive det samme.
Især når du tilsyneladende kan huske, at I konkret talte sammen på en anden måde i fredags, er det meget forståeligt at udtrykke undren over, at han ændrede på det.

På mig virker det, som om han her til aften kørte en eller anden strategi af overfor dig.



Jeg sidder lidt og tænker det samme. Jeg ved bare ikke, om jeg burde lukke den allerede i morgen, eller om jeg skal give det lidt tid og lige mærke efter?
Men uanset hvad tænker jeg også, at jeg bør fortælle ham, at jeg havde den her oplevelse.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 00:11

DetSorteCirkus skrev:
2SHY skrev:Hvis jeg var i dit tilfælde kunne jeg godt finde på at nævne det hvis han spurgte til endnu en date


Jeg skulle lige til at skrive det samme.
Især når du tilsyneladende kan huske, at I konkret talte sammen på en anden måde i fredags, er det meget forståeligt at udtrykke undren over, at han ændrede på det.

På mig virker det, som om han her til aften kørte en eller anden strategi af overfor dig.

Lige præcis. Ved at sige det får man også sagt fra og fortalt at når I er på date sammen så burde hans opmærksomhed være på hende han sidder overfor og ikke sin mobil. Han er måske en af dem der ikke er bevidst om mobil etikette og så kan han da lære en smule om det
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 00:12

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:Hvis jeg var i dit tilfælde kunne jeg godt finde på at nævne det hvis han spurgte til endnu en date


DetSorteCirkus skrev:Jeg skulle lige til at skrive det samme.
Især når du tilsyneladende kan huske, at I konkret talte sammen på en anden måde i fredags, er det meget forståeligt at udtrykke undren over, at han ændrede på det.

På mig virker det, som om han her til aften kørte en eller anden strategi af overfor dig.



Jeg sidder lidt og tænker det samme. Jeg ved bare ikke, om jeg burde lukke den allerede i morgen, eller om jeg skal give det lidt tid og lige mærke efter?
Men uanset hvad tænker jeg også, at jeg bør fortælle ham, at jeg havde den her oplevelse.

Hvis du ved det allerede nu så ville jeg bare lukke den nu. Der er ikke nogen grund til at trække det i langdrag for nogen af jer
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 00:14

2SHY skrev:Hvis du ved det allerede nu så ville jeg bare lukke den nu. Der er ikke nogen grund til at trække det i langdrag for nogen af jer


Du har ret. Jeg tror lige, jeg sover på den og så mærker efter i morgen, og hvis jeg stadig føler, den er lukket, så vil jeg lukke den.
1

Tilbage til "Forhold og sex"