Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 00:15

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:Hvis du ved det allerede nu så ville jeg bare lukke den nu. Der er ikke nogen grund til at trække det i langdrag for nogen af jer


Du har ret. Jeg tror lige, jeg sover på den og så mærker efter i morgen, og hvis jeg stadig føler, den er lukket, så vil jeg lukke den.

Det vil også være dig der så har bukserne på. Kommer han dig i forkøbet og du så siger noget om alt det her mobil halløj kan det komme til at virke som om du bare er blevet tøsefornærmet og vil sende en sviner
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. mar 2016, 00:20

Viskelæder skrev:Jeg sidder lidt og tænker det samme. Jeg ved bare ikke, om jeg burde lukke den allerede i morgen, eller om jeg skal give det lidt tid og lige mærke efter?
Men uanset hvad tænker jeg også, at jeg bør fortælle ham, at jeg havde den her oplevelse.


Jeg ville nævne min undren over, at samtalen skulle foregå på en ny måde og så se, hvad han havde at sige til det.
Det kan jo ikke udelukkes, at han lige nu sidder og forbander sine "Hvis du var en majskolbe, ville du så ende i en dåse eller en popcornmaskine?"-spørgsmål langt væk, og at det er noget, han griber til, når han bliver nervøs, uden rigtig at tro på kvaliteterne i det, så medmindre du er dybt frastødt, er det måske en ide at have en kort dialog om det, inden du afskriver ham helt.
Netop fordi han var så anderledes i fredags. Havde du kun haft aftenens opførsel at forholde dig til, ville jeg derimod ikke tøve med at råde dig til at sige "smut pomfrit".
3
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 00:31

2SHY skrev:
Viskelæder skrev:
2SHY skrev:Hvis du ved det allerede nu så ville jeg bare lukke den nu. Der er ikke nogen grund til at trække det i langdrag for nogen af jer


Du har ret. Jeg tror lige, jeg sover på den og så mærker efter i morgen, og hvis jeg stadig føler, den er lukket, så vil jeg lukke den.

Det vil også være dig der så har bukserne på. Kommer han dig i forkøbet og du så siger noget om alt det her mobil halløj kan det komme til at virke som om du bare er blevet tøsefornærmet og vil sende en sviner


Det er bare ikke mobilhalløjet, der var det værste, men mere bare alle de der dating-floskler og følelsen af, at han slet ikke var reelt til stede, men jeg lige så godt kunne have været en ud af 20 på speeddating.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 00:33

DetSorteCirkus skrev:
Viskelæder skrev:Jeg sidder lidt og tænker det samme. Jeg ved bare ikke, om jeg burde lukke den allerede i morgen, eller om jeg skal give det lidt tid og lige mærke efter?
Men uanset hvad tænker jeg også, at jeg bør fortælle ham, at jeg havde den her oplevelse.


Jeg ville nævne min undren over, at samtalen skulle foregå på en ny måde og så se, hvad han havde at sige til det.
Det kan jo ikke udelukkes, at han lige nu sidder og forbander sine "Hvis du var en majskolbe, ville du så ende i en dåse eller en popcornmaskine?"-spørgsmål langt væk, og at det er noget, han griber til, når han bliver nervøs, uden rigtig at tro på kvaliteterne i det, så medmindre du er dybt frastødt, er det måske en ide at have en kort dialog om det, inden du afskriver ham helt.
Netop fordi han var så anderledes i fredags. Havde du kun haft aftenens opførsel at forholde dig til, ville jeg derimod ikke tøve med at råde dig til at sige "smut pomfrit".


Haha, spørgsmålet er spot on! Det var præcis sådan noget, han havde gang i :nerve:
Jeg er ret frastødt lige nu, det må jeg indrømme. Men jeg bliver også meget let frastødt, så jeg tror, det er en god idé lige at sove på den. Netop fordi, som du skriver, at det var anderledes i fredags.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 00:37

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:
Viskelæder skrev:
2SHY skrev:Hvis du ved det allerede nu så ville jeg bare lukke den nu. Der er ikke nogen grund til at trække det i langdrag for nogen af jer


Du har ret. Jeg tror lige, jeg sover på den og så mærker efter i morgen, og hvis jeg stadig føler, den er lukket, så vil jeg lukke den.

Det vil også være dig der så har bukserne på. Kommer han dig i forkøbet og du så siger noget om alt det her mobil halløj kan det komme til at virke som om du bare er blevet tøsefornærmet og vil sende en sviner


Det er bare ikke mobilhalløjet, der var det værste, men mere bare alle de der dating-floskler og følelsen af, at han slet ikke var reelt til stede, men jeg lige så godt kunne have været en ud af 20 på speeddating.

Ja det er rigtigt :) Jeg er træt og fik ikke lige den del med i overvejelserne :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 00:50

Nu vil jeg gå i seng, sødeste kvinder. Tak fordi I lige var der :kys:
2
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 28. mar 2016, 06:58

Må jeg bære med her?

Så er jeg kommet i kategorien: single. Desværre ikke min beslutning

Tror jeg anskaffer mig nogle katte - det er sku nemmere end det game der hedder dating/forhold
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 07:04

Rikke skrev:Han så så en anden samtidigt med mig... Fandt jeg ud af, da jeg jeg gik ham på klingen... Jeg er IKKE nummer to igen....


Ej hvad? Fortæl!
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 07:05

Nipsting skrev:Må jeg bære med her?

Så er jeg kommet i kategorien: single. Desværre ikke min beslutning

Tror jeg anskaffer mig nogle katte - det er sku nemmere end det game der hedder dating/forhold


Du er så velkommen :)
Lige blevet single? Og enig med kattebetragtningen...
0
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Singletråden

Indlægaf A 7 » 28. mar 2016, 07:14

Var på en hyggelig date i sidste uge, og jeg synes, vi svingede rigtig godt. Og hun ville også gerne ses igen. Men hun har stadig ikke svaret på min besked her flere dage efter. Øv.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. mar 2016, 07:18

Godmorgen i tråden.

Sikke en øv oplevelse viske. Og Rikke! Jeg har svært ved at forstå, at mennesker - kvinder eller mænd - synes at man ikke skal behandle andre med bare en smule respekt?
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. mar 2016, 07:19

A 7 skrev:Var på en hyggelig date i sidste uge, og jeg synes, vi svingede rigtig godt. Og hun ville også gerne ses igen. Men hun har stadig ikke svaret på min besked her flere dage efter. Øv.

Underligt at give udtryk for også at ville ses igen, og så lade være med at svare....
0
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Singletråden

Indlægaf A 7 » 28. mar 2016, 07:33

Planten skrev:
A 7 skrev:Var på en hyggelig date i sidste uge, og jeg synes, vi svingede rigtig godt. Og hun ville også gerne ses igen. Men hun har stadig ikke svaret på min besked her flere dage efter. Øv.

Underligt at give udtryk for også at ville ses igen, og så lade være med at svare....


Ja. Det KAN jo være at hun har en genert side, der pludselig er trådt i karakter, og stadig tænker over, hvad den skal skrive. Men jeg tvivler på det.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 07:50

A 7 skrev:
Planten skrev:
A 7 skrev:Var på en hyggelig date i sidste uge, og jeg synes, vi svingede rigtig godt. Og hun ville også gerne ses igen. Men hun har stadig ikke svaret på min besked her flere dage efter. Øv.

Underligt at give udtryk for også at ville ses igen, og så lade være med at svare....


Ja. Det KAN jo være at hun har en genert side, der pludselig er trådt i karakter, og stadig tænker over, hvad den skal skrive. Men jeg tvivler på det.


Øv, ja, den lover ikke så godt :/
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 28. mar 2016, 08:05

Viskelæder skrev:Nu vil jeg gå i seng, sødeste kvinder. Tak fordi I lige var der :kys:


Øv, jeg faldt i søvn. Er ked af at høre det ikke var en god date :( hvordan har du det med ham her til morgen?
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"