Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sevii » 27. mar 2016, 16:19

Jeg synes mit bachelorprojekt er pissesvært, eller rettelse... jeg er pisse svær at arbejde med. Men det må man ikke sige, da man helst skal have styr på det hele, virke selvsikker og være klog oveni. Jeg svæver imellem kaotiske tilstande hvor jeg møder konstant tvivl til mig selv og hvad jeg kan, jeg opgiver, jeg tvivler, vender tilbage, tvivler, og så begynder en ny dag og jeg prøver igen. Jeg er nok ikke så god til ikke at have kontrol. Jeg bliver sgu bange. Det er egentlig mærkeligt, men det her er hvert fald hvor jeg indser mine egne svagheder. Er der en knap så man lige kan slukke for tankerne?
Den gode nyhed er, at opgaven nok skal blive færdig. Jeg har bare en tendens til at gå lidt i panik, hvis jeg bare ikke har 100 % styr på det. :panik:
2
:banan: :banan:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. mar 2016, 16:32

ShuruQ skrev:Hvis man demonstrerer imod terrorisme ved at ødelægge tilfældige menneskers butikker, skabe rod, kaos og ødelæggelse så er man sgu for dum og ikke ret meget bedre end terroristerne. Det er muligt de ikke slår ihjel, men tankegang bag. Hvorfor skal det gå ud over andre tilfældige. Så er man da nærmest ikke bedre selv. Vi har mistet uskyldige så lader vi det lige gå ud over andre uskyldige det lige så nemt som en selv kunne være blevet sprunget i luften ved de frygtelige angreb i Bruxelles den anden dag. Jeg forstår sådan set godt folk kan blive utrygge og frustrerede men det hjælper sgu ikke situationen at skabe yderligere kaos. To alen ud af et stykke.

Spænd nu for helvede lige hjelmen.


Det må virkelig være dybt formørkede steder, hvor man ikke må sige det.
5
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9464

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sorenspige » 27. mar 2016, 20:54

Jeg har termin på min mands fødselsdag, tæt på min egen og i det hele taget i en måned fyldt med andre familiemedlemmers fødselsdage. Vi har fået MANGE kommentarer om, at det godt nok ikke er særligt godt planlagt.

Hvilket de har fuldstændigt ret i, for vi har været i fertilitetsbehandling, og så er man pænt ligeglad med, hvilken dato barnet kommer.
6
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 27. mar 2016, 21:22

Mange af de indlæg der er i denne tråd passer overhovedet ikke i denne tråd.
10
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. mar 2016, 09:03

Jeg synes, at min ene studiegruppe er fuldstændig over the top, når det gælder opgaveskrivning.
Mange Skypemøder, kæmpe bibliografi og det ene (alt for) lange udkast til diverse kapitler efter det andet - altsammen for en opgave på 5-7 sider, der bare skal godkendes, og som man ved, at underviseren pga. nedskæringer kun har tid til at vurdere efter helt standardiserede kriterier.

Jeg elsker faglig fordybelse. Jeg vil bare hellere bruge den på noget andet end små, random afleveringer.
3
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Anilara » 28. mar 2016, 09:26

Jeg synes familie er forholdsvis tvungne venner. Det er et tilfælde om man kan li dem.
Hvis min mor ikke var min mor, var hun ikke er person jeg havde gidet holde kontakt med.
5
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pixie88 » 28. mar 2016, 11:00

ShuruQ skrev:
kidkomb skrev:Mange af de indlæg der er i denne tråd passer overhovedet ikke i denne tråd.


Nej. Det er lidt blevet debattens losseplads. Og jeg skal være den første til at indrømme jeg hurtigt ender i denne tråd med ting der sikkert nok burde postes andre steder :genert:.

Der burde totalt være en tråd der hed "debattens losseplads" :love: Stedet hvor man kan skrive ligegyldige ting man lige tænker på, mener eller noget helt tredje, men som man nødvendigvis ikke lige gider belemre venner eller partner med.

ETA: og ting der ikke passer ind i andre tråde :-D
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Daine » 28. mar 2016, 11:04

Pixie88 skrev:
ShuruQ skrev:
kidkomb skrev:Mange af de indlæg der er i denne tråd passer overhovedet ikke i denne tråd.


Nej. Det er lidt blevet debattens losseplads. Og jeg skal være den første til at indrømme jeg hurtigt ender i denne tråd med ting der sikkert nok burde postes andre steder :genert:.

Der burde totalt være en tråd der hed "debattens losseplads" :love: Stedet hvor man kan skrive ligegyldige ting man lige tænker på, mener eller noget helt tredje, men som man nødvendigvis ikke lige gider belemre venner eller partner med.

ETA: og ting der ikke passer ind i andre tråde :-D


:D Done!

viewtopic.php?p=149600#p149600
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 28. mar 2016, 11:12

Anilara skrev:Jeg synes familie er forholdsvis tvungne venner. Det er et tilfælde om man kan li dem.
Hvis min mor ikke var min mor, var hun ikke er person jeg havde gidet holde kontakt med.


Jeg føler mig ikke tvunget på den måde, bare fordi det er familie. Det er mit liv for kort og mit velvære for vigtigt til. Hvis jeg synes de er nogle røvhatte, så slår jeg hånden af dem. Det har jeg gjort med min far og 2 onkler, indtil videre. Deres slægtskab køber dem ingen rettigheder eller fordele.
3
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 28. mar 2016, 11:33

Selvfølgelig er jeg kun til for at være dit serviceorgan! !!
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Anilara » 28. mar 2016, 11:40

Advocatus-Diaboli skrev:
Anilara skrev:Jeg synes familie er forholdsvis tvungne venner. Det er et tilfælde om man kan li dem.
Hvis min mor ikke var min mor, var hun ikke er person jeg havde gidet holde kontakt med.


Jeg føler mig ikke tvunget på den måde, bare fordi det er familie. Det er mit liv for kort og mit velvære for vigtigt til. Hvis jeg synes de er nogle røvhatte, så slår jeg hånden af dem. Det har jeg gjort med min far og 2 onkler, indtil videre. Deres slægtskab køber dem ingen rettigheder eller fordele.

Jeg tænkte også mere "tvunget" som barn.
Desuden er hun langt fra en røvhat, men bare ikke synderligt interessant, lige pånær det faktum, at hun har født mig og hun tilfældigvis er kone til min far, som jeg til gengæld godt kan lide :-p Så der har hun en fordel ved slægtskabet.
Føler også fået "tvunget" i overført betydning ved f.eks familiefester eller svigerfamilie. Man finder sig ofte i lidt mere (som man ved andre ville have fravalgt f.eks grundet kedsomhed, forskelligheder eller andet udramatisk) fordi man gerne vil bevare en god stemning.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9079
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 28. mar 2016, 11:48

Det er faktisk ikke så tosset at være arbejdsløs.

Altså bortset fra at man ikke har nogen penge.
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 28. mar 2016, 11:51

Anilara skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Anilara skrev:Jeg synes familie er forholdsvis tvungne venner. Det er et tilfælde om man kan li dem.
Hvis min mor ikke var min mor, var hun ikke er person jeg havde gidet holde kontakt med.


Jeg føler mig ikke tvunget på den måde, bare fordi det er familie. Det er mit liv for kort og mit velvære for vigtigt til. Hvis jeg synes de er nogle røvhatte, så slår jeg hånden af dem. Det har jeg gjort med min far og 2 onkler, indtil videre. Deres slægtskab køber dem ingen rettigheder eller fordele.


Jeg tænkte også mere "tvunget" som barn.


Jeg var 13 år, da jeg slog hånden af min far. Det var kort efter min konfirmation.

Desuden er hun langt fra en røvhat, men bare ikke synderligt interessant, lige pånær det faktum, at hun har født mig og hun tilfældigvis er kone til min far, som jeg til gengæld godt kan lide :-p Så der har hun en fordel ved slægtskabet.


Hvis jeg ikke slår hånden af dem, så er trinnet før, at jeg bare ikke gør noget for at opretholde kontakten med dem.

Føler også fået "tvunget" i overført betydning ved f.eks familiefester eller svigerfamilie. Man finder sig ofte i lidt mere (som man ved andre ville have fravalgt f.eks grundet kedsomhed, forskelligheder eller andet udramatisk) fordi man gerne vil bevare en god stemning.


Heller ikke i denne retning, føler jeg mig bundet af nogen forpligtelser.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Anilara » 28. mar 2016, 12:03

Advocatus-Diaboli skrev:
Heller ikke i denne retning, føler jeg mig bundet af nogen forpligtelser.

Ok. Det gør jeg, og min opfattelse er at flere andre har det på samme vis. Men værre er det heller ikke. Som sagt er der bare nogen jeg ikke selv ville have opsøgt, men som jeg godt kan bære over med, fordi det giver mening på andre måder. Hvis jeg ikke kunne, ville jeg selvfølgelig heller ikke.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 28. mar 2016, 12:14

Anilara skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Heller ikke i denne retning, føler jeg mig bundet af nogen forpligtelser.

Ok. Det gør jeg, og min opfattelse er at flere andre har det på samme vis. Men værre er det heller ikke. Som sagt er der bare nogen jeg ikke selv ville have opsøgt, men som jeg godt kan bære over med, fordi det giver mening på andre måder. Hvis jeg ikke kunne, ville jeg selvfølgelig heller ikke.


Jeg ville ikke vælge min søster som veninde, men jeg holder også kontakten af lidt blandede årsager. Jeg føler mig ikke bundet som sådan, men hun er heller ikke så slem, at jeg slet ikke gider have kontakt med hende.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23

Tilbage til "Generelt"