Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. mar 2016, 08:08

A 7 skrev:
Planten skrev:
A 7 skrev:Var på en hyggelig date i sidste uge, og jeg synes, vi svingede rigtig godt. Og hun ville også gerne ses igen. Men hun har stadig ikke svaret på min besked her flere dage efter. Øv.

Underligt at give udtryk for også at ville ses igen, og så lade være med at svare....


Ja. Det KAN jo være at hun har en genert side, der pludselig er trådt i karakter, og stadig tænker over, hvad den skal skrive. Men jeg tvivler på det.

Det er jo også sjældent, folk bliver generte på skrift.. Og selvfølgelig kan man komme til at tale over sig eller give udtryk for noget forkert, når man står overfor nogen, men det er vel ikke så svært bare lige at få skrevet?
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 08:18

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:Nu vil jeg gå i seng, sødeste kvinder. Tak fordi I lige var der :kys:


Øv, jeg faldt i søvn. Er ked af at høre det ikke var en god date :( hvordan har du det med ham her til morgen?


Sådan lidt blandet. Snakkede i tlf med min veninde, der kender mig rigtig godt, og hun synes, jeg skal give ham en chance til, før jeg lukker den. Men jeg hælder nok mest til at lukke den ned, men forklare ham hvorfor.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 28. mar 2016, 08:43

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:Nu vil jeg gå i seng, sødeste kvinder. Tak fordi I lige var der :kys:


Øv, jeg faldt i søvn. Er ked af at høre det ikke var en god date :( hvordan har du det med ham her til morgen?


Sådan lidt blandet. Snakkede i tlf med min veninde, der kender mig rigtig godt, og hun synes, jeg skal give ham en chance til, før jeg lukker den. Men jeg hælder nok mest til at lukke den ned, men forklare ham hvorfor.


Jeg ville nok have lukket den, men jeg giver også ret hurtigt op på mænd. Det undrer mig bare at han var sød første gang og så akavet i går, det er altså underligt. Og lidt kikset med tinder :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. mar 2016, 08:49

Viskelæder skrev:Sådan lidt blandet. Snakkede i tlf med min veninde, der kender mig rigtig godt, og hun synes, jeg skal give ham en chance til, før jeg lukker den. Men jeg hælder nok mest til at lukke den ned, men forklare ham hvorfor.


Jeg kan godt forstå, at du ikke gider give ham en chance i form af et nyt møde, men hvis du kommenterer på den ændrede opførsel og derefter hører, hvad han siger, kan det jo være, at du får lyst til at se ham igen. Det modsatte kan også sagtens være, og så har du ikke lovet ham noget, men kan lukke den med en pæn version af, at der så nok ikke er så meget mere at tale om. Det kunne fx. være, hvis han ikke selv kan se, at der var forskel på hans opførsel i fredags og i går, eller hvis han virkelig godt kan lide de der dumme spørgsmål.
Så skal du selvfølgelig ikke ses med ham igen.
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 28. mar 2016, 09:11

Jeg synes også, du skal tage tyren ved hornene, Viske. I øvrigt er der jo en vis sandsynlighed for, at han heller ikke er interesseret i at fortsætte, når han ikke kunne lægge Tinder fra sig.
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 28. mar 2016, 09:13

Nipsting skrev:Må jeg bære med her?

Så er jeg kommet i kategorien: single. Desværre ikke min beslutning

Tror jeg anskaffer mig nogle katte - det er sku nemmere end det game der hedder dating/forhold

Selvfølgelig må du det :kram:

Hvor længe var I sammen, og hvornår skete det?
0
Livslinjen: 70 201 201
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 28. mar 2016, 09:15

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:Nu vil jeg gå i seng, sødeste kvinder. Tak fordi I lige var der :kys:


Øv, jeg faldt i søvn. Er ked af at høre det ikke var en god date :( hvordan har du det med ham her til morgen?


Sådan lidt blandet. Snakkede i tlf med min veninde, der kender mig rigtig godt, og hun synes, jeg skal give ham en chance til, før jeg lukker den. Men jeg hælder nok mest til at lukke den ned, men forklare ham hvorfor.


Jeg ville nok have lukket den, men jeg giver også ret hurtigt op på mænd. Det undrer mig bare at han var sød første gang og så akavet i går, det er altså underligt. Og lidt kikset med tinder :lol:


Tror det er meget normalt at man er lidt akavet når man er på 1. date.
At man har mødtes tidligere under festlige betingelser tror jeg ikke betyder så meget.
Personligt er jeg først helt normal, når jeg har en følelse af, at modparten synes om mig og gerne vil mere.
1
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. mar 2016, 09:48

Viske, jeg forstår rigtig godt, at du gerne bare vil lukke den. Sådan får jeg det nemlig selv nemt. Nogle gange overtaler venner og veninder mig så til at give manden en chance mere. De fleste gange har det så resulteret i at han viste sig at være en fump. Så jeg tror, at intuition er mere inde over, end vi egentlig ved.

Så jeg siger til dig, gør som du føler bedst - dog forsøger jeg også at opfordre dig til endnu en chance, fordi jeg stadig er naiv og tror på det gode :genert:
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 10:39

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:Nu vil jeg gå i seng, sødeste kvinder. Tak fordi I lige var der :kys:


Øv, jeg faldt i søvn. Er ked af at høre det ikke var en god date :( hvordan har du det med ham her til morgen?


Sådan lidt blandet. Snakkede i tlf med min veninde, der kender mig rigtig godt, og hun synes, jeg skal give ham en chance til, før jeg lukker den. Men jeg hælder nok mest til at lukke den ned, men forklare ham hvorfor.


Jeg ville nok have lukket den, men jeg giver også ret hurtigt op på mænd. Det undrer mig bare at han var sød første gang og så akavet i går, det er altså underligt. Og lidt kikset med tinder :lol:


Jah, men jeg tænker desværre, at han nok mest er, som han er i går. Tænker at det må give et bedre og mere realistisk billede af en person, når man ses kun os to og uden alkohol, end når man står i byen, og jeg er stiv, og der er mange mennesker osv..
Desværre. Han var SÅ god i fredags :mellow:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 10:40

DetSorteCirkus skrev:
Viskelæder skrev:Sådan lidt blandet. Snakkede i tlf med min veninde, der kender mig rigtig godt, og hun synes, jeg skal give ham en chance til, før jeg lukker den. Men jeg hælder nok mest til at lukke den ned, men forklare ham hvorfor.


Jeg kan godt forstå, at du ikke gider give ham en chance i form af et nyt møde, men hvis du kommenterer på den ændrede opførsel og derefter hører, hvad han siger, kan det jo være, at du får lyst til at se ham igen. Det modsatte kan også sagtens være, og så har du ikke lovet ham noget, men kan lukke den med en pæn version af, at der så nok ikke er så meget mere at tale om. Det kunne fx. være, hvis han ikke selv kan se, at der var forskel på hans opførsel i fredags og i går, eller hvis han virkelig godt kan lide de der dumme spørgsmål.
Så skal du selvfølgelig ikke ses med ham igen.


Ja, du har ret. Det må være sådan, jeg griber den an :)
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 10:42

Rapfisk skrev:Jeg synes også, du skal tage tyren ved hornene, Viske. I øvrigt er der jo en vis sandsynlighed for, at han heller ikke er interesseret i at fortsætte, når han ikke kunne lægge Tinder fra sig.


Jeg bliver sådan mere og mere træt af den med Tinder, som jeg går og tænker over det. Selvfølgelig skal man ikke slette sin tinder, fordi man er på én date. Det havde jeg heller ikke gjort. Men det sender bare SÅ træls et signal til mig.
Når man er på date med hinanden, har man ligesom brug for bare lidt illusion omkring, at den anden synes, man er noget specielt. Ikke bare en i flokken :badr:
6
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 10:44

Planten skrev:Viske, jeg forstår rigtig godt, at du gerne bare vil lukke den. Sådan får jeg det nemlig selv nemt. Nogle gange overtaler venner og veninder mig så til at give manden en chance mere. De fleste gange har det så resulteret i at han viste sig at være en fump. Så jeg tror, at intuition er mere inde over, end vi egentlig ved.

Så jeg siger til dig, gør som du føler bedst - dog forsøger jeg også at opfordre dig til endnu en chance, fordi jeg stadig er naiv og tror på det gode :genert:


Tak Plante :kys:
Min veninde havde en god pointe med, at han på andre punkter var rigtig sød. Jeg har mega svært ved at åbne mig op, men han havde en facon, så jeg turde fortælle om mig selv, og det var fedt. Men jeg må nok indrømme, at det dårlige vejer mere. Det var bare så fucking weird og opstillet og "jeg søger en at gå ture på stranden med"-kontaktannonce-agtigt.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 11:02

Rikke skrev:
Viskelæder skrev:
Rikke skrev:Han så så en anden samtidigt med mig... Fandt jeg ud af, da jeg jeg gik ham på klingen... Jeg er IKKE nummer to igen....


Ej hvad? Fortæl!

Jamen jeg ved ikke engang, hvad der skete? Jeg så nogle kommentarer (i det helt åbne) på FB og luftede en usikkerhed ift den ene person. Han skød den helt ned og min usikkerhed var faktisk væk - indtil han få minutter efter fortalte, at han faktisk har set en anden igennem længere tid.


Ej, hvor er det grimt! Hvor længe havde I set hinanden? Og hvordan har du det?
:ae:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 11:08

Rikke skrev:Et par mdr i denne omgang. Vi går lidt længere tilbage end det.
Jeg havde kraftedme lige sænket paraderne...

Jeg har grædt hele natten. Lige nu er jeg rasende.


Wow. Det er jeg virkelig ked af, du skal opleve. Hold op, hvor ville jeg også blive ked af det.
Hvad sagde han, efter han havde indrømmet det?
0
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 28. mar 2016, 11:50

Viskelæder skrev:
Rapfisk skrev:Jeg synes også, du skal tage tyren ved hornene, Viske. I øvrigt er der jo en vis sandsynlighed for, at han heller ikke er interesseret i at fortsætte, når han ikke kunne lægge Tinder fra sig.


Jeg bliver sådan mere og mere træt af den med Tinder, som jeg går og tænker over det. Selvfølgelig skal man ikke slette sin tinder, fordi man er på én date. Det havde jeg heller ikke gjort. Men det sender bare SÅ træls et signal til mig.
Når man er på date med hinanden, har man ligesom brug for bare lidt illusion omkring, at den anden synes, man er noget specielt. Ikke bare en i flokken :badr:


Han kunne da i det mindste beklage og sætte sin telefon på lydløs efter første notifikation. Uden at se på den, for det er jo inderligt ligegyldigt, om det er facebook, Tinder, breaking news, eller andet.
Det burde virkeligt ikke være sværere for et nogenlunde normaltfungerende menneske.
6

Tilbage til "Forhold og sex"