Bagdelstræning

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Bagdelstræning

Indlægaf kidkomb » 28. mar 2016, 18:38

Lækre Arne skrev:
kidkomb skrev:
Lækre Arne skrev:
kidkomb skrev:Hvorfor gør det ikke ondt i min røv, men kun i mine lår?


Sørger du for at holde knæene bag tæerne?

Ja, det synes jeg altså jeg gjorde.
Jeg må være omhyggelig med den del næste gang. Jeg kunne da godt mærke at jeg brugte musklerne i røven, men også kun lige. Til gengæld brændte mine lår, så jeg både døde og strøg til himmels flere gange. Og det vel at mærke stadig selvom jeg holdt pauser undervejs :tie:


I ducksquattet skulle det ret gerne varme på det øverste af dine baller.
Men mine lår er også ramt. Det er så goooodt :lol:

I går var først gang jeg kunne rejse mig fra sidste position uden at måtte presse mine knæ sammen med hænderne :panik:

Hm, ja i ducksquat kunne jeg nemlig mærke at jeg brugte dem. Men også kun lige. I alm squat kunne jeg ikke. Men igen, det kan være fordi min lår gjorde så nas :lol:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Bagdelstræning

Indlægaf D.itsen » 28. mar 2016, 18:39

kidkomb skrev:Hvorfor gør det ikke ondt i min røv, men kun i mine lår?

Fordi røven er en større muskel, som man bruger meget, så det er ikke unormalt at det ikke kan mærkes bagefter der. (jeg får meget meget sjældent doms i røvmusklen/gluteus maximus)
Der er også nogle der mener at squat mere er lårtræning end det er bagdelstræning
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Bagdelstræning

Indlægaf kidkomb » 28. mar 2016, 18:40

D.itsen skrev:
kidkomb skrev:Hvorfor gør det ikke ondt i min røv, men kun i mine lår?

Fordi røven er en større muskel, som man bruger meget, så det er ikke unormalt at det ikke kan mærkes bagefter der. (jeg får meget meget sjældent doms i røvmusklen/gluteus maximus)
Der er også nogle der mener at squat mere er lårtræning end det er bagdelstræning

Ih, men jeg gider da ikke at have større lår! :forvirret:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Bagdelstræning

Indlægaf Lækre Arne » 28. mar 2016, 18:43

kidkomb skrev:
D.itsen skrev:
kidkomb skrev:Hvorfor gør det ikke ondt i min røv, men kun i mine lår?

Fordi røven er en større muskel, som man bruger meget, så det er ikke unormalt at det ikke kan mærkes bagefter der. (jeg får meget meget sjældent doms i røvmusklen/gluteus maximus)
Der er også nogle der mener at squat mere er lårtræning end det er bagdelstræning

Ih, men jeg gider da ikke at have større lår! :forvirret:


Det får du heller ikke nødvendigvis, men de kan sagtens ændre lidt form.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Bagdelstræning

Indlægaf Annione » 28. mar 2016, 18:51

kidkomb skrev:Ih, men jeg gider da ikke at have større lår! :forvirret:


Men hvad med fastere lår? :slem:
1
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Bagdelstræning

Indlægaf D.itsen » 28. mar 2016, 18:53

kidkomb skrev:
D.itsen skrev:
kidkomb skrev:Hvorfor gør det ikke ondt i min røv, men kun i mine lår?

Fordi røven er en større muskel, som man bruger meget, så det er ikke unormalt at det ikke kan mærkes bagefter der. (jeg får meget meget sjældent doms i røvmusklen/gluteus maximus)
Der er også nogle der mener at squat mere er lårtræning end det er bagdelstræning

Ih, men jeg gider da ikke at have større lår! :forvirret:

Uden ekstra vægt får du ikke større lår. (så skal du i hver fald være en af de ganske få der respondere meget voldsomt på træning, og det er du næppe. Det kræver seriøst hårdt og tungt arbejde at bygge væsentligt større muskelmasse)
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: Bagdelstræning

Indlægaf Mangoness » 28. mar 2016, 18:53

På et tidspunkt fandt jeg den her kanal, hvor der er masser af bagdels-øvelser :)





Ellers er der også BeFit, hvor der er træning med bl.a. Jillian Michaels :) (men hun har vist ikke videoer, hvor hun fokuserer på bagdelen)

De har en 30 day butt lift playliste :)

https://www.youtube.com/watch?v=v4w77Kh ... -h-LC4DxQ2
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Bagdelstræning

Indlægaf kidkomb » 28. mar 2016, 18:57

Annione skrev:
kidkomb skrev:Ih, men jeg gider da ikke at have større lår! :forvirret:


Men hvad med fastere lår? :slem:

Jeg har sådan ok faste lår faktisk. Jeg har bare løs hud. Det havde jeg også da jeg var slank. Jeg er bare stor-hudet tror jeg :gruble:
Jeg tror jeg skulle tabe mig til BMI <20 før det gik væk. Og selv da ved jeg sgu ikke.
Well, så længe den "anden form" er en bedre form, så what the heck. Bring it.
Eet eller andet skal jeg sgu lave efterhånden. Det er fint at bo på 3.sal og alting, men jeg er en slapsvans efterhånden. Og større muskler brænder mere fedt.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Bagdelstræning

Indlægaf kidkomb » 28. mar 2016, 18:59

Mangoness skrev:På et tidspunkt fandt jeg den her kanal, hvor der er masser af bagdels-øvelser :)



Ellers er der også BeFit, hvor der er træning med bl.a. Jillian Michaels :) (men hun har vist ikke videoer, hvor hun fokuserer på bagdelen)

De har en 30 day butt lift playliste :)


Tak :kys:
Jeg kan godt se at den er blevet halvflad efterhånden. Eller for min alder er den vist ikke, men jeg vil jo gerne forsøge at holde den i live.
Ikke at jeg har de store forhåbninger om at jeg får taget mig sammen til noget som helst :lol:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: Bagdelstræning

Indlægaf Mangoness » 28. mar 2016, 19:08

kidkomb skrev:
Mangoness skrev:På et tidspunkt fandt jeg den her kanal, hvor der er masser af bagdels-øvelser :)

Ellers er der også BeFit, hvor der er træning med bl.a. Jillian Michaels :) (men hun har vist ikke videoer, hvor hun fokuserer på bagdelen)

De har en 30 day butt lift playliste :)


Tak :kys:
Jeg kan godt se at den er blevet halvflad efterhånden. Eller for min alder er den vist ikke, men jeg vil jo gerne forsøge at holde den i live.
Ikke at jeg har de store forhåbninger om at jeg får taget mig sammen til noget som helst :lol:


Jeg er 24 år, og jeg har vist altid haft en halvflad bagdel - så jeg skal også til at skubbe mig selv i gang :lol:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Bagdelstræning

Indlægaf didas » 28. mar 2016, 19:09

Jeg hader nu officielt overfriske asiater, Carly Rae Jepsen og debatten :lol:

Jeg kan uden problemer benpresse 110kg, men det der? Føj siger jeg bare! Føltes som om mine lår var ved at falde af. Jeg kunne heller ikke mærke det i bagdelen overhovedet, men det kan jeg aldrig, når jeg squatter.
8
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Bagdelstræning

Indlægaf Aima » 28. mar 2016, 19:14

Lækre Arne skrev:
HappyHippo skrev:Jeg synes ikke den er noget særligt :genert:

(Men jeg elsker også squat og cykling, så måske fordi min bagdel og lår er vandt til det)


Vildt nok :worship:
Jeg cykler dagligt, ruller, squatter jævnt ofte og går på trapper konstant. Jeg synes den er ond.
Måske fordi hun er så sygt irriterende og OVER motiverende giver jeg mig lige lidt ekstra. Dunno.


Jeg har også virkelig stramme og stærke lår og numse, har løbet og styrketrænet, bl.a. squat med vægt, 4-6 gange om ugen de sidste tre år og er, sagt i al storhedsvandvid, rimeligt skarpt skåret. Og jeg undrer mig faktisk over, jeg kan sidde her og skrive indlæg nu, for jeg sværger, jeg døde adskillige gange under de tre minutters manisk asian-punishment i morges. Jeg har fandme aldrig oplevet noget lignende.
7
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Bagdelstræning

Indlægaf Aima » 28. mar 2016, 19:17

Jer der ikke kan mærke det i røven, prøv at få nogen til at prikke jer med to fingre ind på musklen i ballen, så tror jeg godt, I kan mærke det.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Bagdelstræning

Indlægaf Novella » 28. mar 2016, 19:19

Jeg har oplevet noget lignende... Charlotte Bircow i sluthalvfemserne. Det var noget nær det samme, bare en halv time og koreograferet. Men øhm, jeg indrømmer, at det kunne høres rimelig meget da jeg lavede øvelserne her i eftermiddags efter min løbetur. 'HUÅÅÅHHHRRRR....forsatanda... pis... helvede...'
2
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Bagdelstræning

Indlægaf LaScrooge » 28. mar 2016, 19:59

Åh, jeg er vild med denne tråd og alle jeres lidelser :-D Jeg begynder selv igen i morgen. Dyrkede øvelserne dagligt rimeligt længe og kunne tydeligt mærke forskel, selvom jeg altid har haft en både fast og fyldig røv. Jeg kan typisk mærke det først allerøverst på ballerne, både bagpå og på siden, og på den øverste del af baglårene, den del der glider over i røv. Og så kan jeg se de på lårenes form ret hurtigt, de får en flot, svungen bue.
4
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Fit og/eller lækker"