Erfaringer med Oliver's?

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Erfaringer med Oliver's?

Indlægaf 2SHY » 26. mar 2016, 10:28

Er der nogle der har erfaringer med Oliver's til katte?

Normalt fodrer jeg med Hills eller Royal Canin, men jeg kan se at der er 15 % rabat på køb fra Oliver's når man er medlem af Dyrenes Beskyttelse, så spørgsmålet er om det var værd at gå efter. Jeg er lidt nysgerrig efter hvordan de er kvalitetsmæssig sammenlignet med Hills og Royal Canin :gruble: Er der nogle der kan gennemskue det?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
mitze
Indlæg: 205
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:58
Kort karma: 27
Likede indlæg: 190

Re: Erfaringer med Oliver's?

Indlægaf mitze » 26. mar 2016, 11:23

Jeg prøvede det for et års tid siden, men desværre kunne vores katte ikke lide det. De spiste ikke engang en enkelt skål af det. Så det røg meget hurtigt ud til en bekendts kat. Hvor det vist endte med at det var hunden der spiste det istedet :s

Det virkede ellers som noget ok foder, nogenlunde samme kvalitet som Royal Canin.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Erfaringer med Oliver's?

Indlægaf 2SHY » 27. mar 2016, 13:11

Uh good to know! :shock: Al Sebastians sygdoms halløj startede ud med urinsten og blærebetændelse og så rullede lavinen ellers derefter

Ej så tror jeg nu at jeg afholder mig fra deres foder og så kan jeg jo se om der er noget ikke spiseligt der frister som jeg så kan få rabat på i stedet for hvis det ellers ikke lige kan findes billigere andre steder
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Erfaringer med Oliver's?

Indlægaf Pussikat82 » 28. mar 2016, 18:16

Hill's og Royal Canin kan købes ret billigt hos den tyske zooplus-side sammenlignet med prisen hos danske dyrlæger. Der er også et par andre udenlandske sider, vi af og til køber fra, så det behøver ikke være danske priser, hvis du finder et mærke, du gerne vil have. Måske ved du det i forvejen, men ville lige skrive det alligevel.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Erfaringer med Oliver's?

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 19:01

Jeg plejer gerne at købe fra zooplus og så varierer det lidt om det er den danske eller tyske side jeg bestiller fra :) Det var nok mest fordi der var nogle samarbejdsaftaler med Dyrenes Beskyttelse :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Erfaringer med Oliver's?

Indlægaf Studsgaard » 28. mar 2016, 19:24

Vi har før fået rabat hos vores lokale Dlg på Royal cannin (enten med fast % sats eller et klippekort så nummer 8 eller 10 pose er gratis)
Og vores lokale dyrlæge har også "klippekort" ordning på både Royal canin og et af de andre mærkerne fører.
Måske du kan få noget i samme stil hos din lokale dyrlæge/Dlg?
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Erfaringer med Oliver's?

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 19:40

Som regel plejer zooplus at være en del billigere en hos dyrlægen selv når der er rabat på :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Kæledyr"