Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 27. mar 2016, 20:22

Har du lyst til at udøve selvtægt og lave dine egne regler?
har du lyst til at dine holdninger og fordomme får frit løb i flok mentaliteten?
Har du lyst til at sammenligne dig selv med en gruppe som i udlandet er kendt for nynazisme og racisme, og samtidig sige "Jamen, det er jo ikke det samme selvom det en en fraktion af den gruppe jeg er medlem af" ?

Så er Sons of Odin noget for dig og nu søger vi nye medlemmer som kan passe til overstående fordi vi jo godt ved at politiet ikke kan være alle steder så derfor patruljere vi selv rundt

http://www.tv2oj.dk/artikel/298949:Aarh ... r-i-Aarhus
http://www.tv2oj.dk/artikel/298955:Aarh ... s-soldater

:rulle:
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 27. mar 2016, 22:24

Jeg sidder og ser på billeder af mig selv, for 5 år tilbage hvor jeg blev student. Hold kæft hvor så jeg godt ud. Efter er vægttab på 10kg, så jeg virkelig godt ud og havde virkelig den ideelle vægt.
Og det irriterer mig virkelig, at jeg slet ikke kunne se det dengang. Jeg kunne virkelig ikke se hvor pæn og slank jeg var. Jeg kan kun huske at jeg evig og altid var på slankekur fordi jeg syntes jeg var tyk, og bare gerne ville være tyndere.
Hvor er det ærgerligt at jeg dengang bare ikke kunne nyde det, men i stedet hadet mit udseende. Især fordi jeg nu sidder med de 10kg på igen, og virkelig ville ønske at jeg så sådan ud igen.
Men det er jo så bare en ekstra motivationsfaktor.
Senest rettet af Animi 27. mar 2016, 22:59, rettet i alt 1 gang.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. mar 2016, 22:54

Animi skrev:Jeg sidder og ser på billeder af mig selv, for 5 år tilbage hvor jeg blev student. Hold kæft hvor så jeg godt ud. Efter er vægttab på 10kg, så jeh virkelig godt ud og havde virkelig den ideelle vægt.
Og det irriterer mig virkelig, at jeg slet ikke kunne se det dengang. Jeg kunne virkelig ikke se hvor pæn og slank jeg var. Jeg kan kun huske at jeg evig og altid var på slankekur fordi jeg syntes jeg var tyk, og bare gerne ville være tyndere.
Hvor er det ærgerligt at jeg dengang bare ikke kunne nyde det, men i stedet hadet mit udseende. Især fordi jeg nu sidder med de 10kg på igen, og virkelig ville ønske at jeg så sådan ud igen.
Men det er jo så bare en ekstra motivationsfaktor.



Hov hov, du kan ikke bare stjæle mine tanker og putte dem på skrift på den måde! :naughty:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 28. mar 2016, 03:36

At jeg syntes det var en god idé at gå tidligt i seng. Vågnede for 45 minutter siden & var super frisk :sur:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. mar 2016, 12:05

At brev fra kommunen angående noget med håndtering af affald starter med "Kære holdspiller" ahrr det lyder fanme så popsmart.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Novella » 28. mar 2016, 12:40

Dirtylittledevil skrev:At brev fra kommunen angående noget med håndtering af affald starter med "Kære holdspiller" ahrr det lyder fanme så popsmart.

'Vi har været på nudgingkursus, så nu skriver vi til dig, som om du er en af os, der OGSÅ sorterer sit skrald, for det er du jo, ikke sandt? Du er jo ikke et svin som DEM derovre, men en holdspiller, der bidrager'

:D
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. mar 2016, 12:42

Novella skrev:
Dirtylittledevil skrev:At brev fra kommunen angående noget med håndtering af affald starter med "Kære holdspiller" ahrr det lyder fanme så popsmart.

'Vi har været på nudgingkursus, så nu skriver vi til dig, som om du er en af os, der OGSÅ sorterer sit skrald, for det er du jo, ikke sandt? Du er jo ikke et svin som DEM derovre, men en holdspiller, der bidrager'

:D

Haha, ja lige præcis :lol2: tak for oversættelsen!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 28. mar 2016, 13:11

Visse folk i Randers FB.

Det er edderdylme godt, påskeferien er slut i morgen!!
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 28. mar 2016, 14:35

Rapfisk skrev:
JoyNips skrev:Min mor. Hold nu kæft, dame! Hun er blevet 70 og bor alene, og alting foregår med et konstant lydspor, hvor hun kommenterer hvad hun gør. "Jeg lægger jakken ned i tasken". "Jeg stiller min cola på natbordet."
Argh!!! Jeg er begyndt at reagere som om, det er breaking news hver gang, og hun fatter det slet ikke...

Og så stiller hun mig konstant spørgsmål, som hun selv besvarer. Forkert, konsekvent hver gang, a la:
"Skal du og Niels ud at rejse sammen til sommer? Nej det skal I vel ikke, det har I ikke tid til."
Mig: "vi skal både til Berlin og til Glasgow."

Det lyder fuldstændig som min mor, der blev 71 i denne uge. Jeg har lige hørt, at det er et almindeligt alderstegn, at hjernen simpelthen har behov for det input, det er, at man kommenterer sine handlinger og synsindtryk.

Det andet kender jeg også til. Min mor spørger så godt nok ikke på den måde. I bedste fald er det "du kan vel ikke lide oliven", men gerne sådan en "ja, så kan du jo ikke lide oliven". Alle mulige antagelser, der ikke har hold i virkeligheden (men som måske passer på hende selv) eller stammer fra noget, jeg har sagt, da jeg var 14.


Haha! Spot on til både JoyNips og dig. Kender det sååå godt. Fik jeg nævnt, at min mor fylder 70 på lørdag ...? :D

Min mor har dog for mange år siden været psykiatrisk patient. Måske er det derfor, jeg nu har nemt ved at bære over med den slags særheder. For selv med denne småsnakken med sig selv fremstår hun langt mere normal og er til forskel fra dengang aldeles tilregnelig. :)
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf didas » 28. mar 2016, 15:03

At min søvnrytme altid går helt i ged, når vi skifter til sommertid. Sov til kl. 13 i dag, så nu bliver det jo helt håbløst at falde i søvn i aften inden job i morgen :(
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 28. mar 2016, 15:13

Dirtylittledevil skrev:At brev fra kommunen angående noget med håndtering af affald starter med "Kære holdspiller" ahrr det lyder fanme så popsmart.

Det kan være, de gerne vil give dig en oplevelse af at tage ejerskab :fløjt:
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 28. mar 2016, 15:39

At man ikke kan organisere sine billeder på iPad bedre :sur: Jeg kan føje billeder til forskellige albums, men jeg kan ikke flytte dem væk fra 'all' som også er oversigten når der bliver lagt nye billeder ind. Det roder!!!
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 28. mar 2016, 19:35

Lortesommertid! Barnet sover ikke endnu.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. mar 2016, 19:47

At Benjamin Netanyahu lige var på skærmen.
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophies-mor » 29. mar 2016, 00:24

Jeg kan ikke sove!
Og skal op kl 6.00
1
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Generelt"