Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 28. mar 2016, 20:45

MOGA skrev:Hvis 'hov' havde været efterfulgt af et 'undskyld', der viste, at han godt var klar over, at det ikke var god stil, så ville jeg ikke tænke mere om det. Men sådan lyder det ikke helt til, at det var?


Jeg husker ikke om han undskyldte :) var vist helt paf.
Han er rigtig flink, men vi er enormt forskellige. Han spiser mega usundt, går ikke op i noget specielt - film, serier, musik, læser ikke rigtig (er ordblind), går ikke op i politik - vi snakkede godt, men savnede den der dybde. Han var lidt kikset :/ Det spiller nok også ind i det store hele - jeg ved ikke, om jeg forklarer mig godt her :genert:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36801

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 28. mar 2016, 20:46

Eller hvis 'hov' blev fulgt af et tomatrødt fjæs og man bare kunne se han tænkte "Fuuuuuck, dét gjorde jeg bare IKKE det der", så ville det være sådan lidt 'okay, det kan jo ske'. Men hvis det mere var en primaldrift, som man næsten forventer bliver efterfulgt af Tarzan slag på brystet, så kunne han få lov til at prutte alene fremover.
8
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 28. mar 2016, 20:46

malou_43 skrev:
MOGA skrev:Hvis 'hov' havde været efterfulgt af et 'undskyld', der viste, at han godt var klar over, at det ikke var god stil, så ville jeg ikke tænke mere om det. Men sådan lyder det ikke helt til, at det var?


Jeg husker ikke om han undskyldte :) var vist helt paf.
Han er rigtig flink, men vi er enormt forskellige. Han spiser mega usundt, går ikke op i noget specielt - film, serier, musik, læser ikke rigtig (er ordblind), går ikke op i politik - vi snakkede godt, men savnede den der dybde. Han var lidt kikset :/ Det spiller nok også ind i det store hele - jeg ved ikke, om jeg forklarer mig godt her :genert:


Jeg forstår dig i hvert fald sagtens. Oveni alt det andet, så ville prutten have været dråben, der fik bægret til at flyde over.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 28. mar 2016, 20:50

MOGA skrev:
malou_43 skrev:
MOGA skrev:Hvis 'hov' havde været efterfulgt af et 'undskyld', der viste, at han godt var klar over, at det ikke var god stil, så ville jeg ikke tænke mere om det. Men sådan lyder det ikke helt til, at det var?


Jeg husker ikke om han undskyldte :) var vist helt paf.
Han er rigtig flink, men vi er enormt forskellige. Han spiser mega usundt, går ikke op i noget specielt - film, serier, musik, læser ikke rigtig (er ordblind), går ikke op i politik - vi snakkede godt, men savnede den der dybde. Han var lidt kikset :/ Det spiller nok også ind i det store hele - jeg ved ikke, om jeg forklarer mig godt her :genert:


Jeg forstår dig i hvert fald sagtens. Oveni alt det andet, så ville prutten have været dråben, der fik bægret til at flyde over.


Jeg er sgu nok lige så primitiv, som vi tager ham for at være, når det ordvalg fik mig til at danne nogle indre billeder med en hel del latter til følge ... :fløjt:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 28. mar 2016, 20:50

ManicNinja skrev:
malou_43 skrev:
Juki skrev:Ad :lol:

Jeg ville nok undre mig over om han ikke kunne holde det inde til jeg var gået, men hvis det var pga en stomi fx er det jo ikke sikkert han selv kunne styre det.


Det har han vist ikke :D
Hvis han bare gik rent ind ved mig, så havde det måske ikke betydet så meget.
Men det gør det, når jeg ser på helhedsbilledet. Føler mug bare enormt snerpet og snobbet nu :wacko:


Altså, jeg bakker gerne op - så kan vi være to, der er "snerpede og snobbede" sammen, hvis det hjælper dig, at du ikke er alene med dit synspunkt?

...

Ajmen, gu er du ej snerpet, bare fordi du ikke synes, det er fedt, at manden står og spreder lortelugt, én af de første gange (den første gang?) I ses ... :D


Hehe der hjælper faktisk rigtig meget!
Jeg gad også godt vide om han synes det var flovt - ærligt, så tror jeg det ikke. Han er stor drengerøv :genert: :lol:
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 28. mar 2016, 20:54

ManicNinja skrev:
MOGA skrev:
malou_43 skrev:
MOGA skrev:Hvis 'hov' havde været efterfulgt af et 'undskyld', der viste, at han godt var klar over, at det ikke var god stil, så ville jeg ikke tænke mere om det. Men sådan lyder det ikke helt til, at det var?


Jeg husker ikke om han undskyldte :) var vist helt paf.
Han er rigtig flink, men vi er enormt forskellige. Han spiser mega usundt, går ikke op i noget specielt - film, serier, musik, læser ikke rigtig (er ordblind), går ikke op i politik - vi snakkede godt, men savnede den der dybde. Han var lidt kikset :/ Det spiller nok også ind i det store hele - jeg ved ikke, om jeg forklarer mig godt her :genert:


Jeg forstår dig i hvert fald sagtens. Oveni alt det andet, så ville prutten have været dråben, der fik bægret til at flyde over.


Jeg er sgu nok lige så primitiv, som vi tager ham for at være, når det ordvalg fik mig til at danne nogle indre billeder med en hel del latter til følge ... :fløjt:

Point taken :lol:
0
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 28. mar 2016, 21:04

MOGA skrev:...
Vi er helt enige. Min pointe var også, at hvis folk ikke knaldede andre med mindre man eksplicit havde aftalt det, så ville alt være meget nemmere...

Alternativt kunne dem der ville mere, jo åbne munden og sige det? Jeg gider i hvert fald ikke mænd der automatisk går ud fra at man er eksklusive/i forhold efter man har mødtes en enkelt gang, kysset en enkelt gang, sexet en enkelt gang - eller hvad deres grænse for "nu er vi eksklusive/kærester" måtte være.

Folk er forskellige og har forskellige grænser; hvis mænd ønsker at pålægge mig diverse begrænsninger, kan de jo meget passende starte med at spørge om det overhovedet ville være noget for mig (svaret ville være nej; jeg er enten i et forhold eller ikke - den der mærkelige vi-er-ikke-kærester-men-knalder-ikke-med-andre fungerer ikke for mig) fremfor at gå ud fra at jeg, ikke bare havde tankelæst mig til deres krav, men da sørme også synes det var helt naturligt at underlægge mig det.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 21:06

Ej, det er da sygt klamt, at han står og skider på jeres date! :D
2
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 28. mar 2016, 21:07

avdotja skrev:
MOGA skrev:...
Vi er helt enige. Min pointe var også, at hvis folk ikke knaldede andre med mindre man eksplicit havde aftalt det, så ville alt være meget nemmere...

Alternativt kunne dem der ville mere, jo åbne munden og sige det? Jeg gider i hvert fald ikke mænd der automatisk går ud fra at man er eksklusive/i forhold efter man har mødtes en enkelt gang, kysset en enkelt gang, sexet en enkelt gang - eller hvad deres grænse for "nu er vi eksklusive/kærester" måtte være.

Folk er forskellige og har forskellige grænser; hvis mænd ønsker at pålægge mig diverse begrænsninger, kan de jo meget passende starte med at spørge om det overhovedet ville være noget for mig (svaret ville være nej; jeg er enten i et forhold eller ikke - den der mærkelige vi-er-ikke-kærester-men-knalder-ikke-med-andre fungerer ikke for mig) fremfor at gå ud fra at jeg, ikke bare havde tankelæst mig til deres krav, men da sørme også synes det var helt naturligt at underlægge mig det.


Selvfølgelig. Forskellen for mig ligger i, at det ene sårer (måske ubevidst) andre, det andet gør ikke. Og så er jeg selvfølgelig farvet af egne oplevelser.
0
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 28. mar 2016, 21:23

MOGA skrev:
avdotja skrev:
MOGA skrev:...
Vi er helt enige. Min pointe var også, at hvis folk ikke knaldede andre med mindre man eksplicit havde aftalt det, så ville alt være meget nemmere...

Alternativt kunne dem der ville mere, jo åbne munden og sige det? Jeg gider i hvert fald ikke mænd der automatisk går ud fra at man er eksklusive/i forhold efter man har mødtes en enkelt gang, kysset en enkelt gang, sexet en enkelt gang - eller hvad deres grænse for "nu er vi eksklusive/kærester" måtte være.

Folk er forskellige og har forskellige grænser; hvis mænd ønsker at pålægge mig diverse begrænsninger, kan de jo meget passende starte med at spørge om det overhovedet ville være noget for mig (svaret ville være nej; jeg er enten i et forhold eller ikke - den der mærkelige vi-er-ikke-kærester-men-knalder-ikke-med-andre fungerer ikke for mig) fremfor at gå ud fra at jeg, ikke bare havde tankelæst mig til deres krav, men da sørme også synes det var helt naturligt at underlægge mig det.


Selvfølgelig. Forskellen for mig ligger i, at det ene sårer (måske ubevidst) andre, det andet gør ikke. Og så er jeg selvfølgelig farvet af egne oplevelser.

Jeg ved nu ikke... personligt oplever jeg det faktisk som værende enormt ucharmerende, omklamrende og besidderisk, for ikke at snakke om virkelig selvfedt at (visse) mænd automatisk går ud fra at jeg "er deres" - altså; det mindste de kan gøre er sgu da at spørge :)

Derudover er det min oplevelse at folk har meget forskellige grænser for hvornår man "er et par"; hvoraf nogle af dem klart hører til i kategorien "Undskyld, er du 12 år eller hvad?", så det giver slet ikke mening for mig at gå ud fra at den anden automatisk gætter hvad man er til. Jeg husker f.eks. ham (den voksne!) der mente man var kærester hvis man kyssede foran andre :forvirret2:
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 28. mar 2016, 21:28

avdotja skrev:
MOGA skrev:
avdotja skrev:
MOGA skrev:...
Vi er helt enige. Min pointe var også, at hvis folk ikke knaldede andre med mindre man eksplicit havde aftalt det, så ville alt være meget nemmere...

Alternativt kunne dem der ville mere, jo åbne munden og sige det? Jeg gider i hvert fald ikke mænd der automatisk går ud fra at man er eksklusive/i forhold efter man har mødtes en enkelt gang, kysset en enkelt gang, sexet en enkelt gang - eller hvad deres grænse for "nu er vi eksklusive/kærester" måtte være.

Folk er forskellige og har forskellige grænser; hvis mænd ønsker at pålægge mig diverse begrænsninger, kan de jo meget passende starte med at spørge om det overhovedet ville være noget for mig (svaret ville være nej; jeg er enten i et forhold eller ikke - den der mærkelige vi-er-ikke-kærester-men-knalder-ikke-med-andre fungerer ikke for mig) fremfor at gå ud fra at jeg, ikke bare havde tankelæst mig til deres krav, men da sørme også synes det var helt naturligt at underlægge mig det.


Selvfølgelig. Forskellen for mig ligger i, at det ene sårer (måske ubevidst) andre, det andet gør ikke. Og så er jeg selvfølgelig farvet af egne oplevelser.

Jeg ved nu ikke... personligt oplever jeg det faktisk som værende enormt ucharmerende, omklamrende og besidderisk, for ikke at snakke om virkelig selvfedt at (visse) mænd automatisk går ud fra at jeg "er deres" - altså; det mindste de kan gøre er sgu da at spørge :)

Derudover er det min oplevelse at folk har meget forskellige grænser for hvornår man "er et par"; hvoraf nogle af dem klart hører til i kategorien "Undskyld, er du 12 år eller hvad?", så det giver slet ikke mening for mig at gå ud fra at den anden automatisk gætter hvad man er til. Jeg husker f.eks. ham (den voksne!) der mente man var kærester hvis man kyssede foran andre :forvirret2:


Hurra for forskellighed, verden ville være et kedeligere sted uden. Men også nogle gange nemmere...

Min grænse for hvornår man er kærester går et helt andet sted. Jeg har bare ikke lyst til at dele en mand.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21054

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 21:31

Viskelæder skrev:Ej, det er da sygt klamt, at han står og skider på jeres date! :D

Jeg har været på date med en der allerede var pløret da jeg dukkede op og ved datens afslutning (som jeg ønskede ville have været flere timer tidligere) gik ind i en gyde for at tisse og efterfølgende ville kramme og holde i hånd :tie: :badr:
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 29. mar 2016, 04:24

malou_43 skrev:Øh hvad Søren ville I tænke, hvis en date slipper en - erm - større vind?!
Det skete for mig igår - altså at daten gjorde det, da jeg skulle hjem :lol:
Jeg ved squ ikke, hvad jeg skal tænke - synes fandme det er ucharmerende :lol:

Jeg var brudt sammen af grin. Prutter er sjove pr. definition, og jeg tvivler på, han gjorde det med vilje.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 29. mar 2016, 06:08

Viskelæder skrev:
Nipsting skrev:Må jeg bære med her?

Så er jeg kommet i kategorien: single. Desværre ikke min beslutning

Tror jeg anskaffer mig nogle katte - det er sku nemmere end det game der hedder dating/forhold


Du er så velkommen :)
Lige blevet single? Og enig med kattebetragtningen...



I fredags, vi skulle til koncert torsdag, og jeg viste det i det minut jeg gik ind af døren :(
Så han tænkte sikkert, synd for hende, nu vi havde købt billetter sammen med hans venner, istedet for at skrive onsdag at : du skal ikke med. Intet sidste weekend, hvor han glædede sig vildt til vi skulle afsted sammen. Så fra søndag til torsdag røg følelserne.

Hans undskyldning, som jeg måtte hive ud af ham, viste jo godt den var gal var: jeg har al for travl på arbejdet med den nye stilling, så jeg kan ikke gå ind i det her 100%.

efter tre måneder (ved det ikke er lang tid) men han kom sgu ind under huden på mig.

Vi havde set hinanden hver dag i weekenderne (han arbejdede i Jylland og vi begge bor på Sydsjælland i sammen by - derfor sås vi kun i weekenderne) og lige meget hvor travlt vi havde med andre aftaler så sås vi bare senere

Travlhed er i min bog lig med: mistet interesse - så meld dog for F....... Ærligt ud, det havde vi en klar aftale om (vi er 45 og 50 år) eller også er der en anden i kulissen.

Men i den grad knap så fedt at skulle hive det ud af en mand. Og så skete der noget fredag morgen, hvor jeg tænker nu : du kunne ligeså godt have lagt penge på kommoden :(

Følte det var så beskidt af ham. Og vi plejede altid lige at aftale hvad tid vi skulle ses senere, den gled han af på.....og så viste jeg jo godt at det var sidste gang jeg så ham.

Sorry for det lange skriv og tak fordi du spurgte ;)

:
0
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 29. mar 2016, 06:13

Rapfisk skrev:
Nipsting skrev:Må jeg bære med her?

Så er jeg kommet i kategorien: single. Desværre ikke min beslutning

Tror jeg anskaffer mig nogle katte - det er sku nemmere end det game der hedder dating/forhold

Selvfølgelig må du det :kram:

Hvor længe var I sammen, og hvornår skete det?


3-4 mdr ( ved det ikke er lang tid- men han kom sgu ind under huden på mig, hvilket jeg ikke har prøvet før på så kort tid)

I fredags, har skrevet lidt mere om det på en af de nyeste sider

Tak for krammet
0

Tilbage til "Forhold og sex"