Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 29. mar 2016, 06:44

Tak santopia

Så hårdt at jeg har tudet i 4 dage, og gemt mig under dynen, bare det at skrive det her fik mig til at tude igen. Hvor fanden er den delete knap henne. Har altid sagt jeg ikke vil date nogen her fra byen....man spiser ikke der hvor man skider agtig måde. Og så gør man det, og var meget ude på hans initiativ, og så bang. Hader hvis jeg skulle rende i ham, men heldigvis er han kun her i weekenderne, og jeg går aldrig ud i weekenderne, så det går nok. Det var alt om at jeg skulle møde hans nevø torsdag aften, som fortalte at han havde siddet samme dag og fortalt en masse om mig.....ryster på hovedet.

Så fra sidste søndag til torsdag aften forsvandt det hele.

Ked at høre at du efter 5 mdr fik samme behandling, det er shu ikke i orden af voksne mennesker.

Holder mig fra dating i et pænt langt stykke tid, skal lige tilbage på fødderne. Og tænk sig - det var nøjagtig samme måde i november, og total samme SMS tilbage, gad vide om det er noget de har lært i skolen. Hvad er oddsene for at det sker to gange i træk, med samme fremgangsmåde og samme SMS. Det burde havde været min lotto kupon i fredags der skulle have været trukket ud, med de ods jeg har mig.
1
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 29. mar 2016, 06:49

Nipsting skrev:Tak santopia

Så hårdt at jeg har tudet i 4 dage, og gemt mig under dynen, bare det at skrive det her fik mig til at tude igen. Hvor fanden er den delete knap henne. Har altid sagt jeg ikke vil date nogen her fra byen....man spiser ikke der hvor man skider agtig måde. Og så gør man det, og var meget ude på hans initiativ, og så bang. Hader hvis jeg skulle rende i ham, men heldigvis er han kun her i weekenderne, og jeg går aldrig ud i weekenderne, så det går nok. Det var alt om at jeg skulle møde hans nevø torsdag aften, som fortalte at han havde siddet samme dag og fortalt en masse om mig.....ryster på hovedet.

Så fra sidste søndag til torsdag aften forsvandt det hele.

Ked at høre at du efter 5 mdr fik samme behandling, det er shu ikke i orden af voksne mennesker.

Holder mig fra dating i et pænt langt stykke tid, skal lige tilbage på fødderne. Og tænk sig - det var nøjagtig samme måde i november, og total samme SMS tilbage, gad vide om det er noget de har lært i skolen. Hvad er oddsene for at det sker to gange i træk, med samme fremgangsmåde og samme SMS. Det burde havde været min lotto kupon i fredags der skulle have været trukket ud, med de ods jeg har mig.


Ps, og med den alder vi har, og så sagde han altid, at man skulle være ærlig og sige det lige ud, hvis man mistede interessen, gik han meget op i jeg lovede ham....min bare røv!
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 29. mar 2016, 07:15

2SHY skrev:
Viskelæder skrev:Ej, det er da sygt klamt, at han står og skider på jeres date! :D

Jeg har været på date med en der allerede var pløret da jeg dukkede op og ved datens afslutning (som jeg ønskede ville have været flere timer tidligere) gik ind i en gyde for at tisse og efterfølgende ville kramme og holde i hånd :tie: :badr:


Haha det er da en vinder :D
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 07:20

Code71 skrev:
2SHY skrev:
Viskelæder skrev:Ej, det er da sygt klamt, at han står og skider på jeres date! :D

Jeg har været på date med en der allerede var pløret da jeg dukkede op og ved datens afslutning (som jeg ønskede ville have været flere timer tidligere) gik ind i en gyde for at tisse og efterfølgende ville kramme og holde i hånd :tie: :badr:


Haha det er da en vinder :D

Jep. Som om det ikke var nok at han praktisk talt ikke lignede sit profilbillede og enten havde tilføjet 20-30 cm i profilen eller var skrumpet tilsvarende i løbet af natten :rulle: Desuden var han helt blank at tale med og fattede ingen former for hints om at man ikke var interesseret og bare gerne ville hjem hurtigst muligt
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 29. mar 2016, 09:03

Smiling_Goat skrev:
Nipsting skrev:Tak santopia

Så hårdt at jeg har tudet i 4 dage, og gemt mig under dynen, bare det at skrive det her fik mig til at tude igen. Hvor fanden er den delete knap henne. Har altid sagt jeg ikke vil date nogen her fra byen....man spiser ikke der hvor man skider agtig måde. Og så gør man det, og var meget ude på hans initiativ, og så bang. Hader hvis jeg skulle rende i ham, men heldigvis er han kun her i weekenderne, og jeg går aldrig ud i weekenderne, så det går nok. Det var alt om at jeg skulle møde hans nevø torsdag aften, som fortalte at han havde siddet samme dag og fortalt en masse om mig.....ryster på hovedet.

Så fra sidste søndag til torsdag aften forsvandt det hele.

Ked at høre at du efter 5 mdr fik samme behandling, det er shu ikke i orden af voksne mennesker.

Holder mig fra dating i et pænt langt stykke tid, skal lige tilbage på fødderne. Og tænk sig - det var nøjagtig samme måde i november, og total samme SMS tilbage, gad vide om det er noget de har lært i skolen. Hvad er oddsene for at det sker to gange i træk, med samme fremgangsmåde og samme SMS. Det burde havde været min lotto kupon i fredags der skulle have været trukket ud, med de ods jeg har mig.


Vent, slog han op med dig i en SMS, da du var på vej hjem fra ham?

Jeg kender i øvrigt godt den der tænd og sluk for følelser. Jeg datede en fyr, som virkede utroligt forelsket. Han skulle røre og kysse hele tiden. Var virkelig på. Han tog hjem søndag aften eller sådan noget, hvor han var så "forelsket," så gik der to uger uden et ord, før jeg spurgte ham, om det var det. Det var det jo så. Hans (næsten) præcise ord: "Jeg kunne godt fortsætte med at se dig, men jeg vil jo ikke holde dig hen" .. Tak? Skulle man så måske ikke overveje at skrue lidt ned for blusset, så den modtagende part af alle krammene ikke bliver snotforvirret?
Vi havde ikke engang sex den sidste aften vi sås, så det var ikke engang, fordi han fik dét, at han forsvandt.

Jeg ville bare sige, at jeg desværre tror, det er helt utroligt almindeligt for visse mennesker at give udtryk for en masse og ikke mene en skid. Og det er bare på ingen måde i orden.

Jeg er ked af, at du skal igennem det her - uanset forholdets længde bliver man jo glad for manden, hvis man lærer ham godt nok at kende.


Nej, jeg måtte hive det ud af ham senere på dagen, da hans opførsel både torsdag aften og da han gik fredag morgen gav mig en dårlig mavefornemmelse , viste jo godt i min mave at det var slut. Han kunne sgu bare melde ærligt ud istedet for de dårlige undskyldninger . Så det med det samme om torsdagen da vi mødtes at gensynsglæden ikke var som normalt. Men det er nemt at være klog i bakspejlet... Hvor jeg skrev tidligere at han lige så godt kunne lægge penge på kommoden fredag morgen. Han skulle åbentbart lige have det sidste knald :kryds: hader at skulle hive det ud, han viste udemærket godt at jeg på ingen måder vil blive hysterisk, gad vide om det er det de er bange for, og så er tavshed nemmere. FUCK jeg håber dårlig karma rammer ham lige i røven
1
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 29. mar 2016, 09:06

Smilies goat: Ked af at du også har været udsat for sådanne noget bullshit
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 29. mar 2016, 09:19

Daine skrev:Eller hvis 'hov' blev fulgt af et tomatrødt fjæs og man bare kunne se han tænkte "Fuuuuuck, dét gjorde jeg bare IKKE det der", så ville det være sådan lidt 'okay, det kan jo ske'. Men hvis det mere var en primaldrift, som man næsten forventer bliver efterfulgt af Tarzan slag på brystet, så kunne han få lov til at prutte alene fremover.


:lol: Me Tarzan - you Jane :D
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 29. mar 2016, 11:12

Yes - keep it simple, så er det hele meget nemmere :)
1
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 29. mar 2016, 13:05

2SHY skrev:
Viskelæder skrev:Ej, det er da sygt klamt, at han står og skider på jeres date! :D

Jeg har været på date med en der allerede var pløret da jeg dukkede op og ved datens afslutning (som jeg ønskede ville have været flere timer tidligere) gik ind i en gyde for at tisse og efterfølgende ville kramme og holde i hånd :tie: :badr:


Haha. Mega charmerende. Hvorfor blev det ikke til noget med ham?


:lol2:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 13:07

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:
Viskelæder skrev:Ej, det er da sygt klamt, at han står og skider på jeres date! :D

Jeg har været på date med en der allerede var pløret da jeg dukkede op og ved datens afslutning (som jeg ønskede ville have været flere timer tidligere) gik ind i en gyde for at tisse og efterfølgende ville kramme og holde i hånd :tie: :badr:


Haha. Mega charmerende. Hvorfor blev det ikke til noget med ham?


:lol2:

Åh jamen altså... Jeg tror desværre jeg er for kræsen :lol:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 29. mar 2016, 13:14

2SHY skrev:Åh jamen altså... Jeg tror desværre jeg er for kræsen :lol:



Haha :lol:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 29. mar 2016, 13:17

Smiling_Goat skrev:
Nipsting skrev:
Smiling_Goat skrev:
Nipsting skrev:Tak santopia

Så hårdt at jeg har tudet i 4 dage, og gemt mig under dynen, bare det at skrive det her fik mig til at tude igen. Hvor fanden er den delete knap henne. Har altid sagt jeg ikke vil date nogen her fra byen....man spiser ikke der hvor man skider agtig måde. Og så gør man det, og var meget ude på hans initiativ, og så bang. Hader hvis jeg skulle rende i ham, men heldigvis er han kun her i weekenderne, og jeg går aldrig ud i weekenderne, så det går nok. Det var alt om at jeg skulle møde hans nevø torsdag aften, som fortalte at han havde siddet samme dag og fortalt en masse om mig.....ryster på hovedet.

Så fra sidste søndag til torsdag aften forsvandt det hele.

Ked at høre at du efter 5 mdr fik samme behandling, det er shu ikke i orden af voksne mennesker.

Holder mig fra dating i et pænt langt stykke tid, skal lige tilbage på fødderne. Og tænk sig - det var nøjagtig samme måde i november, og total samme SMS tilbage, gad vide om det er noget de har lært i skolen. Hvad er oddsene for at det sker to gange i træk, med samme fremgangsmåde og samme SMS. Det burde havde været min lotto kupon i fredags der skulle have været trukket ud, med de ods jeg har mig.


Vent, slog han op med dig i en SMS, da du var på vej hjem fra ham?

Jeg kender i øvrigt godt den der tænd og sluk for følelser. Jeg datede en fyr, som virkede utroligt forelsket. Han skulle røre og kysse hele tiden. Var virkelig på. Han tog hjem søndag aften eller sådan noget, hvor han var så "forelsket," så gik der to uger uden et ord, før jeg spurgte ham, om det var det. Det var det jo så. Hans (næsten) præcise ord: "Jeg kunne godt fortsætte med at se dig, men jeg vil jo ikke holde dig hen" .. Tak? Skulle man så måske ikke overveje at skrue lidt ned for blusset, så den modtagende part af alle krammene ikke bliver snotforvirret?
Vi havde ikke engang sex den sidste aften vi sås, så det var ikke engang, fordi han fik dét, at han forsvandt.

Jeg ville bare sige, at jeg desværre tror, det er helt utroligt almindeligt for visse mennesker at give udtryk for en masse og ikke mene en skid. Og det er bare på ingen måde i orden.

Jeg er ked af, at du skal igennem det her - uanset forholdets længde bliver man jo glad for manden, hvis man lærer ham godt nok at kende.


Nej, jeg måtte hive det ud af ham senere på dagen, da hans opførsel både torsdag aften og da han gik fredag morgen gav mig en dårlig mavefornemmelse , viste jo godt i min mave at det var slut. Han kunne sgu bare melde ærligt ud istedet for de dårlige undskyldninger . Så det med det samme om torsdagen da vi mødtes at gensynsglæden ikke var som normalt. Men det er nemt at være klog i bakspejlet... Hvor jeg skrev tidligere at han lige så godt kunne lægge penge på kommoden fredag morgen. Han skulle åbentbart lige have det sidste knald :kryds: hader at skulle hive det ud, han viste udemærket godt at jeg på ingen måder vil blive hysterisk, gad vide om det er det de er bange for, og så er tavshed nemmere. FUCK jeg håber dårlig karma rammer ham lige i røven


Jeg tror helt bestemt, vagheden skyldes et forsøg på at undgå "drama." Eller at holde døren åben måske. Hvis man nu ikke har afvist direkte, kan man jo stadig nå at skifte mening. Under alle omstændigheder er det fesent.

Og tak for sympatien. Jeg blev egentligt så overrasket, fordi hans valg om at droppe mig, stod i så skærende kontrast til hans tidligere adfærd, at jeg ikke rigtigt blev ked af det. Jeg følte helt oprigtigt, at han havde taget en ufatteligt dum beslutning, og det var hans tab. Hvis det var sådan han behandlede andre mennesker, kunne det være det samme. Så tog jeg på date et par dage senere og havde det meget sjovere, end jeg nogensinde havde haft det med hr. fesen, og kom frem til at han helt sikkert havde taget den rigtige beslutning, fra mit perspektiv. Jeg synes stadig, han var et fjols. Han smed guld på gaden :P

Det nævner jeg selvfølgelig for at sige, at det virkelig er hans tab, og du sikkert (når du begynder at date igen,) opdager, at du alligevel indgik nogle kompromiser med ham, som du var træt af, og så virker det ikke længere så slemt, at han gik. En mand, der behandler andre sådan, er virkelig ikke værd at samle på. Det mener jeg helt oprigtigt. Der er et ordsprog med, at du kan sige meget om en nation/leder efter, hvordan de behandler deres svageste. Det jeg mener er, at man næsten altid kan regne med, at en mand/kvinde behandler sin kæreste godt. Det interessante, og det der virkelig siger noget om dem, er, hvordan de behandler folk, de ikke vil være sammen med.

Og jeg ved godt, at det forslår som en snebold i helvede lige nu, for du er ked af det, men jeg håber det hjælper bare en lille smule.


Jeg tror, det er spot on, det med at undgå drama og have en dør åben.
Sådan har jeg selv tænkt, når jeg har gjort det slut med nogen. Jeg har ikke lyst til at melde klart ud, fordi hvad nu, hvis jeg pludselig indser, jeg gerne vil ham alligevel? Hvad nu hvis jeg gerne vil kysse med ham i byen en dag? Hvad nu hvis det og det... Og så virker det så infinitivt at lukke den helt (men det gør jeg selvfølgelig, for det er det rigtigt at gøre). Bare nu, hvor jeg skulle lukke den med ham daten, jeg var på i søndags, havde jeg SÅ meget bare lyst til ikke a svare ham mere, fordi jeg ikke brød mig om at lukke den helt, for hvad nu hvis...
Det er så kujonagtigt. Gad vide hvorfor man får det sådan? Måske er vi bare så bange for at gå glip af noget.

Men hvor er jeg ked af, I begge har skullet opleve det. Den der med "hvor blev følelserne af lige pludselig?". Den gør ondt.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 13:19

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:Åh jamen altså... Jeg tror desværre jeg er for kræsen :lol:



Haha :lol:

Det er sq også så træls at have så uopnåelige og urimelige standarder :whine:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 29. mar 2016, 13:20

2SHY skrev:
Viskelæder skrev:
2SHY skrev:Åh jamen altså... Jeg tror desværre jeg er for kræsen :lol:



Haha :lol:

Det er sq også så træls at have så uopnåelige og urimelige standarder :whine:


Ja, du sidder rigtig oppe på tronen, for fin til tisfingre og det hele :lol:
4
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 13:22

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:
Viskelæder skrev:
2SHY skrev:Åh jamen altså... Jeg tror desværre jeg er for kræsen :lol:



Haha :lol:

Det er sq også så træls at have så uopnåelige og urimelige standarder :whine:


Ja, du sidder rigtig oppe på tronen, for fin til tisfingre og det hele :lol:

Tisfingre er ellers så frækt :slem:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Forhold og sex"