Luksusfælden

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 07:31

Wizzze skrev:
2SHY skrev:Er I klar til i aften? :)

Jeg har marengs :klap: Mon de er gode at kyle mod tv'et :gruble:


Guuud ja, det er jo tirsdag i dag. Sådan en omgang påske og fri, roder fuldstændig med ens tidsopfattelse :stoned:
Tænker på i dag som mandag, en Garfield Mandag :lol:

Men så må man hellere huske at købe lidt snolder med hjem, som om man ikke havde fået nok i påsken :fløjt:

Jeg har det også som om det er mandag så jeg tænkte jeg nok ikke var den eneste :lol:

Nu kan alle nå at forberede sig :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 29. mar 2016, 10:31

Jeg skal ud at spise med kollegaer i aften, så jeg når nok ikke at være med. Så må jeg jo æde mit snolder senere :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 29. mar 2016, 14:10

Jeg skal købe snolder på vejen hjem, er der gode tilbud på noget nogle steder? Har de fleste coop-butikker og en netto
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 14:17

Hunkat skrev:Jeg skal købe snolder på vejen hjem, er der gode tilbud på noget nogle steder? Har de fleste coop-butikker og en netto

Du kan hente den app der hedder mine tilbud og så lave en tilbudsagent på slik ;)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 29. mar 2016, 14:23

2SHY skrev:
Hunkat skrev:Jeg skal købe snolder på vejen hjem, er der gode tilbud på noget nogle steder? Har de fleste coop-butikker og en netto

Du kan hente den app der hedder mine tilbud og så lave en tilbudsagent på slik ;)


Det ved jeg alligevel ikke om mit ego [læs: livmål] og pengepung kan holde til :lol:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 14:30

Hunkat skrev:
2SHY skrev:
Hunkat skrev:Jeg skal købe snolder på vejen hjem, er der gode tilbud på noget nogle steder? Har de fleste coop-butikker og en netto

Du kan hente den app der hedder mine tilbud og så lave en tilbudsagent på slik ;)


Det ved jeg alligevel ikke om mit ego [læs: livmål] og pengepung kan holde til :lol:

:lol: Men det er lige efter eksperternes hoved :D Men ja der er en grund til at jeg ikke har en indkøbsagent der hedder "Slik" :genert: Men ellers er den nu alletiders :gogo:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Luksusfælden

Indlægaf Panton » 29. mar 2016, 14:48

Nu skal jeg dæleme huske det idag, kan ikke komme over jeg glemte det sidste tirsdag :8: Det var feriens skyld, jeg kom ud af rytme..

Men idag, endnu en ældre far der opfører sig som et barn og som har et barn, suk. Flot forbillede. Alle andre betaler for ham mens han ryger sig ihjel (bogstaveligt talt). Tænk at ens mor er administrator for een, når man selv er forældre!

Hunkat, min netto solgte ud af påskeæg, marcipanæg og alt det hejs, til billige penge idag :thumps: Jeg valgte så ikke noget, da jeg ikke ret godt kan lide chokolade, marcipan og nougat og slet ikke blandet sammen :gisp:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 190
Likede indlæg: 6471

Re: Luksusfælden

Indlægaf Stars » 29. mar 2016, 15:59

Panton skrev:Nu skal jeg dæleme huske det idag, kan ikke komme over jeg glemte det sidste tirsdag :8: Det var feriens skyld, jeg kom ud af rytme..

Men idag, endnu en ældre far der opfører sig som et barn og som har et barn, suk. Flot forbillede. Alle andre betaler for ham mens han ryger sig ihjel (bogstaveligt talt). Tænk at ens mor er administrator for een, når man selv er forældre!

Hunkat, min netto solgte ud af påskeæg, marcipanæg og alt det hejs, til billige penge idag :thumps: Jeg valgte så ikke noget, da jeg ikke ret godt kan lide chokolade, marcipan og nougat og slet ikke blandet sammen :gisp:

Min Netto "solgte også ud", men det meste kostede stadig ~ 100 kr/kg :rulle:

Så her bliver det pistacieis fra Rema.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 29. mar 2016, 16:43

Panton skrev:Nu skal jeg dæleme huske det idag, kan ikke komme over jeg glemte det sidste tirsdag :8: Det var feriens skyld, jeg kom ud af rytme..

Men idag, endnu en ældre far der opfører sig som et barn og som har et barn, suk. Flot forbillede. Alle andre betaler for ham mens han ryger sig ihjel (bogstaveligt talt). Tænk at ens mor er administrator for een, når man selv er forældre!

Hunkat, min netto solgte ud af påskeæg, marcipanæg og alt det hejs, til billige penge idag :thumps: Jeg valgte så ikke noget, da jeg ikke ret godt kan lide chokolade, marcipan og nougat og slet ikke blandet sammen :gisp:


Jep, vi fik fyldt godt op af billig påske "rester" :klap:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 29. mar 2016, 17:16

Jeg har påskeslik liggende, meeeen det bliver nok en banana split fordi jeg mangler plads i min fryser. Åh det er et hårdt liv hvis man er nød til det
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 17:18

Jeg er overmæt :( Hvordan skal jeg få klemt marengs og brunsviger ned i systemet? :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 29. mar 2016, 17:36

2SHY skrev:Jeg er overmæt :( Hvordan skal jeg få klemt marengs og brunsviger ned i systemet? :(
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 17:37

Persnikedy skrev:
2SHY skrev:Jeg er overmæt :( Hvordan skal jeg få klemt marengs og brunsviger ned i systemet? :(

Ah! Se det er i virkeligheden mit anatomiske altas der er galt på den :) Det mangler en update om den fantastiske dessert mavesæk :klap:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Luksusfælden

Indlægaf Frk. L » 29. mar 2016, 17:38

Satser på at være lidt mere med i aften :D
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 29. mar 2016, 17:38

Persnikedy skrev:
2SHY skrev:Jeg er overmæt :( Hvordan skal jeg få klemt marengs og brunsviger ned i systemet? :(


Menneskelig udvikling :gogo:

Vi mister med tiden vores lilletæer, men får en ekstra mave, jeg bytter gerne!! :savl:
1
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Film og TV"