Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Mulan » 27. mar 2016, 15:24

At jeg slap for hospitalsbesøg! :banan:

Jeg snublede i går over mine egne ben, som den kæmpekegle jeg er, smækkede den ene knæskal direkte ind i et trappetrin og tog af for faldet med hele vægten på venstre hånd. Knæet gør bare almindeligt ondt, fordi jeg har fået trykket det godt og grundigt, men ingen problemer med at gå de 10 km, hånden gav dog ret store smerter, men er blevet bedre og vagttelefon sagde at den næppe var brækket. (Hvilket jeg selv påpegede overfor familie, der pressede på for at jeg skulle tage på skadestue) Jeg fik ret, fred og behøvede IKKE at sidde og glo i tusind timer på at blive pillet og rørt ved af onde læger og andet skadeligt sundhedsfolk. :dance: :sol:
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Purple Haze » 27. mar 2016, 18:52

Mulan skrev:At jeg slap for hospitalsbesøg! :banan:

Jeg snublede i går over mine egne ben, som den kæmpekegle jeg er, smækkede den ene knæskal direkte ind i et trappetrin og tog af for faldet med hele vægten på venstre hånd. Knæet gør bare almindeligt ondt, fordi jeg har fået trykket det godt og grundigt, men ingen problemer med at gå de 10 km, hånden gav dog ret store smerter, men er blevet bedre og vagttelefon sagde at den næppe var brækket. (Hvilket jeg selv påpegede overfor familie, der pressede på for at jeg skulle tage på skadestue) Jeg fik ret, fred og behøvede IKKE at sidde og glo i tusind timer på at blive pillet og rørt ved af onde læger og andet skadeligt sundhedsfolk. :dance: :sol:


For pokker da.... :ticks:
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 27. mar 2016, 19:02

At det først er mørkt nu :love: Det er muligt at sommertid er noget fanden har skabt, men kæft jeg elsker af aftenerne bliver længere og lysere nu.
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daphne » 27. mar 2016, 19:06

Daine skrev:At det først er mørkt nu :love: Det er muligt at sommertid er noget fanden har skabt, men kæft jeg elsker af aftenerne bliver længere og lysere nu.


Jeg skulle til at skrive det samme! Det er SÅ skønt! :love:
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 11:13

At se at Grace (den kat der har været på Nordjyllands Internat) endelig har fået et hjem :lun: Hvor er det dejligt at se
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 11:19

Alle de søde folk i Singletråden, mine marsvin, og at der er helligdag/fri i dag.
1
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daphne » 28. mar 2016, 11:19

Ingen hovedpine i dag indtil videre :)
2
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf billiebean » 28. mar 2016, 13:56

To små buskede egern som bor i mine forældres have og som snackede solsikkefrø og legede tag-fat.
7
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 28. mar 2016, 19:57

Jeg har rent faktisk lavet noget aktivt i dag.
(I 2 min og så siddet på min flade resten af dagen. Men det meget hårde 2 min! Jeg vil faktisk kalde det træning.)

Og de gulerødder jeg har købt smager mega godt :banan:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 29. mar 2016, 04:14

At jeg her til morgen - oven i købet efter en søvnløs nat - satte pennen til papiret i min notesbog i et desperat forsøg på at få (mere) styr på rammerne i den historie, jeg skriver på. Og pludselig fløj pennen nærmest magisk hen over siderne og flere af de løse ender forsvandt. :dance:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. mar 2016, 08:43

At jeg havde misforstået aftalen med min studiegruppe og troet, at vi skulle have vores opgavebidrag klar i går og tale om dem i dag.
Deadline er så først i dag med Skypemøde i morgen.
= 1 total fridag til mig :banan:
4
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Sophies-mor » 29. mar 2016, 10:36

Jeg har været ved slagteren og fået pengene retur for unghanen, fik en dejlig honningmarineret steg med hjem i stedet.
Og så røg der lige hans hjemmelavede fuglekvidder med i købet :ivrig:

I Brugsen fik jeg lige dét jeg manglede - og lidt impuls.

Nu hviler min datter sig og jeg skal til at lakere tånegle.
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 29. mar 2016, 14:35

Trods dét at jeg ikke har sovet siden kl 14 i går, blev det en fin arbejdsdag - og jeg hentede overskud i et fjernlager, jeg ikke anede, jeg havde og tog mig efter fyraften en dejlig forårsslentretur inde fra centrum og over Søerne op til Runddelen. Nød som altid alle duftene fra diverse etniske madbikse, lyden af de studerendes fagrablende råben om diskursanalyse og senmodernistiske perspektiver fra én retro-hipster-cykel til en anden ude på cykelstien, perkerdansk og jysk i én pærevælling, små børn i flyverdragter, nysgerrigt kiggende ud af elefanthuen osv. Jeg bliver aldrig træt af min by.

På vejen spottede jeg så pludselig et par sko, jeg længe har ønsket mig, til en fjerdedel af prisen - og lige rigtig farve og størrelse. Sidste par. Ja tak!

Minsandten om ikke også en isenkræmmer nærmest forærede bruserslanger væk - og det har LÆNGE irriteret mig grusomt, at min gamle er pivutæt.

Hos Jagtvejens bedste bager hentede jeg et par lækre grove foccacciaer, som sikkert bliver min aftensmad sammen med et glas af den skønne vin fra i går. Dovenskaben og livsnyderiet længe leve!

Bussen kom, netop som de første regndråber faldt oven på to timer til fods i en fin forårssol det meste af tiden. Og nu skal jeg bare hjem og ligge et par timer på sofaen og se serier, inden batteriet for alvor kører fladt. Jeg håber, håber, håber, at jeg coma-sover fra ca 19. Vækkeuret ringer 04:30 igen i morgen.
Senest rettet af ManicNinja 29. mar 2016, 15:05, rettet i alt 2 gange.
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Viskelæder » 29. mar 2016, 14:41

Jeg gad virkelig ikke på arbejde og håbede sådan, at jeg kunne gå tidligt. Og det kunne jeg. 14.30, boom!
3
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf billiebean » 29. mar 2016, 16:35

Solen. Og at arbejdsstarten efter ferie ikke var så slem, som jeg havde frygtet efter to nætters elendig søvn.
2

Tilbage til "Generelt"