Min kæreste er deprimeret....

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf Lurende Peber » 29. mar 2016, 16:55

Mulan skrev:Jeg vil egentlig lige påpege Scrooge, at jeg altid ahr læst dine indlæg med slet skjult nydelse. For du er i besiddelse af kløgt, vid, empati og en hel særegen formuleringsevne og indsigt i andre mennesker. Det har jeg tænkt siden jeg læste dine indlæg på den gamle debat. Du ve' "Fårk, hun skrev, hvad jeg ville skrive, bare 1000x bedre" agtigt.
Jeg får det fandme helt fysisk dårligt over at læse de sidste par indlæg her, for satan altså. De emmer af forladthedsfølelse, ensomhed og aleneiverden. Det gør mig SÅ ondt og det er SÅ strengt at en anden bare sådan kan reducere een fra knejsende, stolt og pissesej kvinde til et menneske, der betvivler sin egen dømmekraft og isoleres fra venner og familie. Endda ham, der skulle være ens partner in crime. :(
Mangler empati - min bare røw. Niks.
What she said.
Der må findes en løsning, så du kan komme væk.
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf LaScrooge » 29. mar 2016, 17:08

Tak for jeres indlæg. Det hele er lidt meget lige nu og han kommer snart hjem fra psykologen, så jeg får nok ikke svaret nogen i aften.

Jeg tror at I har ret i at det bedste ville være at komme væk. Problemet er bare hvor fanden jeg skal tage hen. Jeg kender ingen der har plads i deres lejlighed, jeg har endnu ikke fået et nyt job så jeg kan ikke købe (men det kan jeg nok hurtigt efter at have fået arbejde) og ja, lige det er bare kæmpe uoverskueligt. Men jeg vil begynde at kigge.
0
And we both know: I will be delicious
MOGA
Indlæg: 4031
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf MOGA » 29. mar 2016, 18:28

LaScrooge skrev:Tak for jeres indlæg. Det hele er lidt meget lige nu og han kommer snart hjem fra psykologen, så jeg får nok ikke svaret nogen i aften.

Jeg tror at I har ret i at det bedste ville være at komme væk. Problemet er bare hvor fanden jeg skal tage hen. Jeg kender ingen der har plads i deres lejlighed, jeg har endnu ikke fået et nyt job så jeg kan ikke købe (men det kan jeg nok hurtigt efter at have fået arbejde) og ja, lige det er bare kæmpe uoverskueligt. Men jeg vil begynde at kigge.


Hvis du skriver hvilket område du bor i, eller gerne vil bo i, så kan det være, at nogen kan hjælpe?
6
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf LaScrooge » 29. mar 2016, 19:05

MOGA skrev:
LaScrooge skrev:Tak for jeres indlæg. Det hele er lidt meget lige nu og han kommer snart hjem fra psykologen, så jeg får nok ikke svaret nogen i aften.

Jeg tror at I har ret i at det bedste ville være at komme væk. Problemet er bare hvor fanden jeg skal tage hen. Jeg kender ingen der har plads i deres lejlighed, jeg har endnu ikke fået et nyt job så jeg kan ikke købe (men det kan jeg nok hurtigt efter at have fået arbejde) og ja, lige det er bare kæmpe uoverskueligt. Men jeg vil begynde at kigge.


Hvis du skriver hvilket område du bor i, eller gerne vil bo i, så kan det være, at nogen kan hjælpe?


Du har ret: København.
0
And we both know: I will be delicious
MOGA
Indlæg: 4031
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf MOGA » 29. mar 2016, 19:07

LaScrooge skrev:
MOGA skrev:
LaScrooge skrev:Tak for jeres indlæg. Det hele er lidt meget lige nu og han kommer snart hjem fra psykologen, så jeg får nok ikke svaret nogen i aften.

Jeg tror at I har ret i at det bedste ville være at komme væk. Problemet er bare hvor fanden jeg skal tage hen. Jeg kender ingen der har plads i deres lejlighed, jeg har endnu ikke fået et nyt job så jeg kan ikke købe (men det kan jeg nok hurtigt efter at have fået arbejde) og ja, lige det er bare kæmpe uoverskueligt. Men jeg vil begynde at kigge.


Hvis du skriver hvilket område du bor i, eller gerne vil bo i, så kan det være, at nogen kan hjælpe?


Du har ret: København.


Så kan jeg i hvert fald godt hjælpe på en eller anden måde, hvis du får behov.
6
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf Myresluger » 29. mar 2016, 19:11

Jeg blander mig også i koret: Pas på dig selv! Der er ikke andre til det. Du begynder at tvivle på dig selv, og det ser jeg overhovedet ikke nogen grund til!

Jeg ved hvor svære tankerne er omkring at gå fra en syg kæreste, men baseret på denne tråd er jeg ret overbevist om at du går ned hvis ikke du passer på dig selv og trækker dig fra relationen. Pøj-pøj med det hele!
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf LaScrooge » 29. mar 2016, 19:12

MOGA skrev:
LaScrooge skrev:
MOGA skrev:
LaScrooge skrev:Tak for jeres indlæg. Det hele er lidt meget lige nu og han kommer snart hjem fra psykologen, så jeg får nok ikke svaret nogen i aften.

Jeg tror at I har ret i at det bedste ville være at komme væk. Problemet er bare hvor fanden jeg skal tage hen. Jeg kender ingen der har plads i deres lejlighed, jeg har endnu ikke fået et nyt job så jeg kan ikke købe (men det kan jeg nok hurtigt efter at have fået arbejde) og ja, lige det er bare kæmpe uoverskueligt. Men jeg vil begynde at kigge.


Hvis du skriver hvilket område du bor i, eller gerne vil bo i, så kan det være, at nogen kan hjælpe?


Du har ret: København.


Så kan jeg i hvert fald godt hjælpe på en eller anden måde, hvis du får behov.


Virkelig? Det vil jeg rigtig gerne høre mere om. Det er virkelig sødt af dig.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf Panton » 29. mar 2016, 19:14

Er det hans lejlighed I bor i nu? For er den fælles kan han jo flytte
2
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9490
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf Sophies-mor » 29. mar 2016, 19:18

Scrooge:
Du skal væk og det kan kun gå for langsomt.
Alt det kloge er sagt x flere så jeg vil ikke gentage.
Når først du er begyndt at tvivle på din egen virkelighedsopfattelse er den gal.
Også taget i betragtning at du altid har haft kloge gennemtænkte indlæg, det er IKKE DIG der er på vildspor her :kys:
3
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf LaScrooge » 29. mar 2016, 19:19

Igen, tak, allesammen. Jeg kan ikke rigtig overskue at forholde mig så meget mere til det i aften. Min kæreste er kommet hjem og har snakket med mig om det med vores fælles ven og han havde øjensynligt haft en ok session med psykologen. Og han sagde lige inden han tog ud for at møde sine søskende, at han gerne ville starte parterapi med mig. Men jeg kan mærke at jeg er meget forbeholden overfor ham og jeg har en indre barriere der sorterer i det han siger til mig. Jeg vil ikke sige at jeg er bange for ham, decideret, men jeg stoler heller ikke på ham lige nu. Jeg bliver, som I så klogt siger og som jeg er enig i, nødt til at tænke på mig selv og passe på mig selv. Jeg skal ikke gå rundt og have det dårligt og jeg skal ikke have at vide at jeg er forkert. Jeg er usikker på hvad der er depression og hvad der er ham, så at sige, og derfor bliver jeg nødt til at holde meget stejlt på mig selv. Jeg har kunnet regne med mig selv indtil nu og den kernestyrke skal jeg holde fast i.
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf LaScrooge » 29. mar 2016, 19:20

Panton skrev:Er det hans lejlighed I bor i nu? For er den fælles kan han jo flytte


Det er hans andelslejlighed.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf Viskelæder » 29. mar 2016, 19:21

Kunne AirBnB være en mulighed?
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf Panton » 29. mar 2016, 19:24

LaScrooge skrev:
Panton skrev:Er det hans lejlighed I bor i nu? For er den fælles kan han jo flytte


Det er hans andelslejlighed.



Øv :(
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf LaScrooge » 29. mar 2016, 19:24

Viskelæder skrev:Kunne AirBnB være en mulighed?


Det er meget, meget dyrt på månedsbasis. Tak for dine indlæg, Viskelæder, de gør en kæmpe forskel :kys:

Jeg hopper ud af tråden nu og læser en bog. Jeg har brug for at falde til ro. God aften, derude.
3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Min kæreste er deprimeret....

Indlægaf Panton » 29. mar 2016, 19:26

Godnat og pas på dig :ae:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Forhold og sex"