Anmeldelsestråd - skønhed

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Anmeldelsestråd - skønhed

Indlægaf Akehurst2 » 7. sep 2015, 14:48

Skal vi ikke have sådan en tråd?

Blev selv lige inspireret til at skamrose min nye neglebåndsfjernercreme:

Billede

Egentlig er det måske mere bare en neglebåndscreme til almindelig pleje af neglebånd, men den er også super god til at fjerne neglebånd på en skånsom måde, hvor jeg synes at egentlige nedglebåndsfjernere nok tager det overflødige neglebånd, også på selve neglepladen, men efterlader tørre, skøre neglebånd. Den her blødgør og fjerner uden skader eller bivirkninger.

Man kan let komme til at bruge lidt rigeligt, da det jo kun skal på et lille område, og så tager det lidt tid før det trænger ind. Men det er en meget lille mangel.

5 ud af 5 herfra.
3
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Anmeldelsestråd - skønhed

Indlægaf canoodle » 12. sep 2015, 18:32

Jo, det skal vi da!

Jeg har netop købt den her foundation fra L'oréal

perfect-match-2n-vanilla.jpg


Jeg er imponeret! farven passer rigtig fint, den er let, dewy uden at se for glinsende ud, og jævner så fint, uden at se make-uppet ud.

Jeg retter nok til i karakteren, når jeg har brugt den lidt mere, men jeg er fan!

4/5
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Anmeldelsestråd - skønhed

Indlægaf Whoosh » 3. okt 2015, 11:42

Batiste XXL.
Jeg synes det er en volumen spray, og ikke rigtig en tørshampoo.
Mit hår bliver stift, meget mat, og en underlig blanding af tør og fedtet. :stoned:
Uanset hvor meget jeg reder det eller arbejder håret gennem med fingrene, fungerer det ikke ordentligt for mig.


Billede
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Anmeldelsestråd - skønhed

Indlægaf canoodle » 4. okt 2015, 20:34

canoodle skrev:Jo, det skal vi da!

Jeg har netop købt den her foundation fra L'oréal

perfect-match-2n-vanilla.jpg


Jeg er imponeret! farven passer rigtig fint, den er let, dewy uden at se for glinsende ud, og jævner så fint, uden at se make-uppet ud.

Jeg retter nok til i karakteren, når jeg har brugt den lidt mere, men jeg er fan!

4/5


Stadig fan!
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Anmeldelsestråd - skønhed

Indlægaf Whoosh » 4. okt 2015, 22:00

canoodle skrev:
Stadig fan!

Mht N2. Jeg er så hvid at jeg næsten er Hitlers drømmekvinde. Testeren på L'Oréals side siger jeg skal have N2. Er den meget lys?
Jeg bliver altid snydt af det kunstige lys i butikken.
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Anmeldelsestråd - skønhed

Indlægaf canoodle » 5. okt 2015, 14:53

Whoosh skrev:
canoodle skrev:
Stadig fan!

Mht N2. Jeg er så hvid at jeg næsten er Hitlers drømmekvinde. Testeren på L'Oréals side siger jeg skal have N2. Er den meget lys?
Jeg bliver altid snydt af det kunstige lys i butikken.


N2 er ret lys, ja. Men de har vist en der er endnu lysere, der hedder noget med linen. Vanilla Rose er samme farve som N2- bare med rosa undertoner. Jeg er gul, derfor faldt valget på N2 Vanilla.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Anmeldelsestråd - skønhed

Indlægaf kidkomb » 29. mar 2016, 21:30

Fik en prøve på Lancaster 365 serum da jeg købte noget fra Østrig og OH MY!
Jeg har ikke haft pænere hud i mange år!!
Den er ret parfumeret, men det er ikke en ulækker duft og den lægger sig fint på huden og giver ultra meget fugt.
Jeg er tør og gammel og har brug for at den lægger sig lidt uden på huden også.
Men wow! Jeg har allerede bestilt den hjem. Jeg synes ikke engang prisen var voldsom, den kostede mig 380 et eller andet.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Anmeldelsestråd - skønhed

Indlægaf Akehurst2 » 30. mar 2016, 11:14

Jailbird skrev:Hvad er forskellen på den du viser og f.eks. Paulas 10% AHA creme til kroppen? Jeg blev ikke lige klogere på hvor meget AHA din indeholder. Mine negle og neglebånd er bare så skrækkelige lige nu, så måske skulle jeg prøve med det jeg har i skabet alligevel.


Jeg kan ikke se koncentrationen af AHA nogen steder, så jeg evd ikke, hvor høj den er.

Jeg bruger også min HTH-creme som håndcreme, hvilket også giver lidt samme effekt, men den er ikke lige så fed, så den kan ikke rigtig masseres så grundigt ind.

Som jeg husker det er Paulas 10% AHA creme ret fed, så den burde kunne bruges på samme måde som CND'en.
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Anmeldelsestråd - skønhed

Indlægaf Pityt » 6. apr 2016, 19:10

Jeg anser det for ret sandsynligt, at jeg ikke er den eneste herinde, der på et tidspunkt i forrige århundrede syntes, at det var sindssygt smart med tynde øjenbryn og derfor nu kæmper en ulige kamp mod de døde hårsække, der nægter at producere nye øjenbrynshår :genert:
HVIS I nu skulle få den idé, at købe denne serum i håb om at lave en lazarus på jeres øjenbryn, så don't!!! Der sker intet...nul, nada, zilch :cuss: Den eneste effekt jeg mærkede, var en irriterende kløe...og det var ikke lige det jeg gik efter :boo:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Skønhed"