Vi der venter på storken!

Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 28. mar 2016, 14:25

FruDulle skrev:
alfe skrev:
FruDulle skrev:
alfe skrev:
FruDulle skrev:Jeg er startet på æl test nu. Det har jeg ikke prøvet før. I princippet er det jo også lige meget for manden lander uanset hvad først onsdag. Jeg er bare på pergotime denne gang og er der ikke bid er det icsi


Muligvis et dumt spørgsmål, men hvorfor tager du æl tests? :blush:


Næ, det er ikke dumt for det er ret fjollet nu når manden først kommer hjem torsdag uanset hvornår æl er. Men jeg skal ikke have ælsprøjte


Ah, okay. Var planen IUI? Og er det fordi han ikke kommer hjem før torsdag, at du ikke skal have ÆLsprøjte?


Nej ingen iui. Bare hjemmearbejde :D man får ikke nødvendigvis ælsprøjte når det er hjemlandet. Nogle gør, andre ikke.


Så er jeg med igen. Det der med at knalde sig til en baby er ikke det, jeg har mest viden om :D
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 28. mar 2016, 15:08

Jeg hepper på at den alligevel er der for jer der har testet for tidligt!

Og så hepper jeg på endnu flere tvillingegraviditeter herinde :D

Jeg har kun tre p-piller tilbage, så kører fertilitetshowet. Jeg glæder mig virkelig til at komme igang!

FruDulle: Godt at høre at det første ICSI forsøg virkede. Jeg synes tit man hører om det, men det er jo også rimelig idiotsikkert. Håber det går lige sådan for os. Og så håber jeg at i ikke behøver igennem det denne gang :)
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 29. mar 2016, 08:10

HCG stiger som det skal. Håber det betyder 3. gang er lykkens gang!

Jeg trækker mig fra tråden, men venter lige med at flytte mig fra forsiden til vi har været til scanning.

Pøj pøj til jer alle :preggo1: :preggo2:
13
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 29. mar 2016, 08:52

FruDulle skrev:
alfe skrev: Så er jeg med igen. Det der med at knalde sig til en baby er ikke det, jeg har mest viden om :D


Vores søn er også lavet på icsi. Var igennem tre iui, en ivf og en icsi. Jeg blev sidste år gravid naturligt, men til NF var der ikke liv. Så inden st vi smider 49.000 efter icsi igen prøver vi lige denne gang og ser ad. Lægen tvivler, men det gør jo ingen skade


Sikke et forløb! Håber at det kommer til at lykkedes i første icsi igen!
0
surreyuk
Indlæg: 14
Tilmeldt: 4. mar 2016, 07:55
Kort karma: 7
Likede indlæg: 28

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf surreyuk » 29. mar 2016, 09:55

Er der nogen der har oplevet implantations blødning 5 dage efter ÆL? Jeg har her til middag, til min store begejstring :lol: , fået lidt lyserødt udflåd på papiret ved toilet.. Det har jeg aldrig oplevet før i de 12 foregående cykluser hvor vi har forsøgt, men er det ikke lidt tidligt eller hvordan?

Vi skulle have startet i behandling denne måned, men vi er hoppet over pga. husrenoverings start.. Jeg føler mig lidt spændt nu :genert:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 29. mar 2016, 10:49

Bøtte skrev:HCG stiger som det skal. Håber det betyder 3. gang er lykkens gang!

Jeg trækker mig fra tråden, men venter lige med at flytte mig fra forsiden til vi har været til scanning.

Pøj pøj til jer alle :preggo1: :preggo2:


Så bliver jeg jo lige nødt til at melde mig under fanerne og ønske dig tillykke igen og rigtig god tur videre :kys: Går ud fra, vi stadig høres lidt ved ;)

Og håber alle har det dejligt og har mere held i sprøjten end mig generelt! Det er godt for mig med en ikke alt for aktiv tid herinde, kan jeg mærke, så tager nok en cyklus mere, men stalker jer lidt, og håber på det bedste for alle :preggo2:
2
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 29. mar 2016, 15:27

MyGirl skrev:
Bøtte skrev:HCG stiger som det skal. Håber det betyder 3. gang er lykkens gang!

Jeg trækker mig fra tråden, men venter lige med at flytte mig fra forsiden til vi har været til scanning.

Pøj pøj til jer alle :preggo1: :preggo2:


Så bliver jeg jo lige nødt til at melde mig under fanerne og ønske dig tillykke igen og rigtig god tur videre :kys: Går ud fra, vi stadig høres lidt ved ;)

Og håber alle har det dejligt og har mere held i sprøjten end mig generelt! Det er godt for mig med en ikke alt for aktiv tid herinde, kan jeg mærke, så tager nok en cyklus mere, men stalker jer lidt, og håber på det bedste for alle :preggo2:


Først: kære Bøtte endnu engang stort tillykke :lun:

MyGirl: var det ikke os der talte om et tilbud om fertilitetsrådgivning? Min mand og jeg har fået en tid midt april :)

Jeg fortsætter også min 'pause' lidt endnu. Ellers fokuserer jeg bare alt for meget på det :genert: Jeg følger med fra sidelinjen :)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 29. mar 2016, 16:43

Howitz skrev:
MyGirl skrev:
Bøtte skrev:HCG stiger som det skal. Håber det betyder 3. gang er lykkens gang!

Jeg trækker mig fra tråden, men venter lige med at flytte mig fra forsiden til vi har været til scanning.

Pøj pøj til jer alle :preggo1: :preggo2:


Så bliver jeg jo lige nødt til at melde mig under fanerne og ønske dig tillykke igen og rigtig god tur videre :kys: Går ud fra, vi stadig høres lidt ved ;)

Og håber alle har det dejligt og har mere held i sprøjten end mig generelt! Det er godt for mig med en ikke alt for aktiv tid herinde, kan jeg mærke, så tager nok en cyklus mere, men stalker jer lidt, og håber på det bedste for alle :preggo2:


Først: kære Bøtte endnu engang stort tillykke :lun:

MyGirl: var det ikke os der talte om et tilbud om fertilitetsrådgivning? Min mand og jeg har fået en tid midt april :)

Jeg fortsætter også min 'pause' lidt endnu. Ellers fokuserer jeg bare alt for meget på det :genert: Jeg følger med fra sidelinjen :)


Jo det var! Hvor spændende.. Håber, det giver skred i det hele for jer :kys: Har selv i dag lige gået og overvejet, om vi skulle igang med noget udredning faktisk. Tror snart jeg hiver fat i lægen. Har faktisk siddet på hans hjemmeside i dag for at bestille tid, men var åbenbart ikke helt klar :genert: Har vist desværre fundet ud af, at vi ikke kvalificerer os til rådgivningen i Holbæk, da min kæreste tidligere har fået konstateret problemer med fertiliteten :( meeeen, så må vi satse på vores læge i første omgang..
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 29. mar 2016, 18:22

Det er lidt skræmmende nogle af de ting man googler når man prøver at blive gravid, har lige googlet "ægløsningsslim vs sæd" :lol: Og for at gøre det hele værre endte googlingen med at jeg kom vand i et plastikkrus og smed en klat "slim" i :genert: Når, jeg nåede frem til det er ægløsningsslim, så er det spændende hvor mange dage der går før ægløsningen kommer, er på cd12 så det passer jo egentlig ganske fint nu.

Må snart få slettet min googlingshistorik :lol:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 29. mar 2016, 18:58

MyGirl skrev:
Howitz skrev:
MyGirl skrev:
Bøtte skrev:HCG stiger som det skal. Håber det betyder 3. gang er lykkens gang!

Jeg trækker mig fra tråden, men venter lige med at flytte mig fra forsiden til vi har været til scanning.

Pøj pøj til jer alle :preggo1: :preggo2:


Så bliver jeg jo lige nødt til at melde mig under fanerne og ønske dig tillykke igen og rigtig god tur videre :kys: Går ud fra, vi stadig høres lidt ved ;)

Og håber alle har det dejligt og har mere held i sprøjten end mig generelt! Det er godt for mig med en ikke alt for aktiv tid herinde, kan jeg mærke, så tager nok en cyklus mere, men stalker jer lidt, og håber på det bedste for alle :preggo2:


Først: kære Bøtte endnu engang stort tillykke :lun:

MyGirl: var det ikke os der talte om et tilbud om fertilitetsrådgivning? Min mand og jeg har fået en tid midt april :)

Jeg fortsætter også min 'pause' lidt endnu. Ellers fokuserer jeg bare alt for meget på det :genert: Jeg følger med fra sidelinjen :)


Jo det var! Hvor spændende.. Håber, det giver skred i det hele for jer :kys: Har selv i dag lige gået og overvejet, om vi skulle igang med noget udredning faktisk. Tror snart jeg hiver fat i lægen. Har faktisk siddet på hans hjemmeside i dag for at bestille tid, men var åbenbart ikke helt klar :genert: Har vist desværre fundet ud af, at vi ikke kvalificerer os til rådgivningen i Holbæk, da min kæreste tidligere har fået konstateret problemer med fertiliteten :( meeeen, så må vi satse på vores læge i første omgang..


Øv altså :mellow: Jeg håber, at lægen kan hjælpe jer så :)
Ja, det bliver ihvertfald rart at vide, om der er noget galt med en af os.
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 29. mar 2016, 19:47

Godtnavn: Det har jeg også gjort :lol2: :genert:
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 29. mar 2016, 19:55

PinkPowerPrincess skrev:Godtnavn: Det har jeg også gjort :lol2: :genert:


Dejligt ikke at være klam alene :lol:
1
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 29. mar 2016, 21:00

Håber det lykkeds med en nytårsbaby så Marioneta :) Men bliver det ikke mere en start januar baby? Bliver jeg gravid denne cyklus får jeg termin 23. december, og jeg er på cd12, så er du 12 dage efter når du lidt ind i januar, i hvert fald med termin, man ved jo aldrig hvornår barnet kommer :)
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 29. mar 2016, 21:47

Marioneta skrev:
godtnavn skrev:Håber det lykkeds med en nytårsbaby så Marioneta :) Men bliver det ikke mere en start januar baby? Bliver jeg gravid denne cyklus får jeg termin 23. december, og jeg er på cd12, så er du 12 dage efter når du lidt ind i januar, i hvert fald med termin, man ved jo aldrig hvornår barnet kommer :)


Teoretisk termin omkring d. 3/1 vist nok. Sidst gik jeg 16 dage over tiden. Det får jeg ikke lov til igen, da han vejede 4930 gram. Det nægter jeg :lol2: men tror heller ikke, at de lader mig gøre. Man skal jo lære lidt af sine fejl ;) "hov det var en stor baby - som sad skævt og ikke kunne komme ud - det havde vi slet ikke opfattet" :/ I det mindste sagde jeg selv fra og fik akut kejsersnit og det blev aldrig en farlig situation for ham, men jordemoderen havde ingen idé om hvordan det var ved at udspille sig, så det var kun mig selv, jeg kunne takke for, at det ikke blev farligt for ham.


Ej det lyder godt nok ikke rart, 16 dage er også meget at gå over tid. Bliver jeg gravid denne cyklus vil jeg dog ikke have noget i mod at gå så meget over, hvis altså babyen ikke blvier for stor, men start januar er en bedre fødselsdagsdato end juleaften.
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 29. mar 2016, 21:56

Marioneta skrev:Jeg har lige købt mig en portion sæd :stoned:


:lol: Det er dagens bedste sætning :lol:
0

Tilbage til "Graviditet"