Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Fru Sunshine » 30. mar 2016, 11:25

Min bil hedder Otto. Før ham havde jeg Ernst Jensen (i daglig tale Tosse), der erstattede Toyotaen Totte. Min første navngivne bil var Mogens Elmer.

Ellers hedder mine ting ikke noget. Jeg har også en Kenwood, der nogle gange bliver kaldt Woody.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Sjo » 30. mar 2016, 12:49

Jeg er så dårlig til navne, at alt - selv mine venner (og ham holder jeg virkelig meget af) - hedder dims. "bagedims", "kogedims", etc...
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Muspel » 30. mar 2016, 13:29

Dirtylittledevil skrev:
Muspel skrev:Hils på Carsten og Maurice. De er kærester. Carsten går med vest.

Min mor har syet deres sixpences, så de ikke får kold isse.


Genialos :lol2: Hvor er det fedt at din mor støtter dem på den måde :lol2:


:D vi har snakket meget om at sætte dem i produktion, men timelønnen vil hvis blive som i Bangladesh så. Så carsten og maurice har unika.
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Ado » 30. mar 2016, 14:11

Min bil hed Bjarne. Han var en god dreng. Jeg roste ham altid, når vi kørte op ad bakkerne. Faktisk savnede jeg ham mere end min eks, da de begge flyttede.

Mine krus er forskellige. For de har jo også forskellig personlighed. Og jeg sørger for at skifte mellem dem, så ingen af dem føler sig overflødige og mindre værd.

Jeg skiller aldrig en bananklase ad. Aldrig! Det er jo som at skille en familie ad.
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Viskelæder » 30. mar 2016, 14:26

Det her er Blommemor. Hun er kæk i det.

Bbb.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Madam Pomfrey » 30. mar 2016, 14:34

Er slet ikke så opfindsom som jer - her strækker det sig til at min bil i daglig tale er "det blå lyn" eller "fru punto"
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Mani » 30. mar 2016, 14:51

Vores robot plæneklipper hedder Tulle, for den tuller rundtog holder plænen fin. Ellers er der vidst ingen navngivne ting i husholdningen pt.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Fru Sunshine » 30. mar 2016, 15:34

Ado skrev:Min bil hed Bjarne. Han var en god dreng. Jeg roste ham altid, når vi kørte op ad bakkerne. Faktisk savnede jeg ham mere end min eks, da de begge flyttede.

Mine krus er forskellige. For de har jo også forskellig personlighed. Og jeg sørger for at skifte mellem dem, så ingen af dem føler sig overflødige og mindre værd.

Jeg skiller aldrig en bananklase ad. Aldrig! Det er jo som at skille en familie ad.

Det er også vigtigt at rose sine ting, når de er dygtige. Især sin bil. Og at sige undskyld, hvis foden smutter på koblingen.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Elvispop » 30. mar 2016, 15:38

Og de fleste andre af mine ting, deler navnet "gamle lort" eller "sløve lort"..
Gamle lort, når jeg opgiver at bruge det. (Men beholder det af ren nærrighed)
Sløve lort, når jeg bruger det.
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Anne Droid » 30. mar 2016, 15:43

Ado skrev:Min bil hed Bjarne. Han var en god dreng. Jeg roste ham altid, når vi kørte op ad bakkerne. Faktisk savnede jeg ham mere end min eks, da de begge flyttede.

Mine krus er forskellige. For de har jo også forskellig personlighed. Og jeg sørger for at skifte mellem dem, så ingen af dem føler sig overflødige og mindre værd.

Jeg skiller aldrig en bananklase ad. Aldrig! Det er jo som at skille en familie ad.


Det med krusene, det gør jeg også. Her er der et par farver jeg ikke er så begejstret for og de dur ikke til kaffe. Så dem bruger jeg til te eller lader andre drikke af dem.

Og så lige et spørgsmål om bananerne, hvad gør du så når du spiser dem? Piller en banan og lader skrællen side i klasen?

Min blå bil hed Shrek. Når solen stod lavt på himlen og var bag os, så var det som at se Shreks skygge, hvor sidespejlene var ører.
0
Klimatosse
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf didas » 30. mar 2016, 15:43

Min GPS hedder Lotte. Efter 2 år er der stadig ikke noget navn til bilen, synes ligesom ikke det er kommet til mig. Min tidligere bil en gammel, slidt, solbleget Nissan hed Det røde lyn.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Ado » 30. mar 2016, 15:45

Anne Droid skrev:
Ado skrev:Min bil hed Bjarne. Han var en god dreng. Jeg roste ham altid, når vi kørte op ad bakkerne. Faktisk savnede jeg ham mere end min eks, da de begge flyttede.

Mine krus er forskellige. For de har jo også forskellig personlighed. Og jeg sørger for at skifte mellem dem, så ingen af dem føler sig overflødige og mindre værd.

Jeg skiller aldrig en bananklase ad. Aldrig! Det er jo som at skille en familie ad.


Det med krusene, det gør jeg også. Her er der et par farver jeg ikke er så begejstret for og de dur ikke til kaffe. Så dem bruger jeg til te eller lader andre drikke af dem.

Og så lige et spørgsmål om bananerne, hvad gør du så når du spiser dem? Piller en banan og lader skrællen side i klasen?

Min blå bil hed Shrek. Når solen stod lavt på himlen og var bag os, så var det som at se Shreks skygge, hvor sidespejlene var ører.



Bananerne bliver spist helt normal. De skal bare ikke adskilles i butikken. I det mindste dør de alle på samme folkeregisteradresse.
8
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Joe » 30. mar 2016, 15:59

Vi har bamser i soveværelset. Mange. Her er inderkredsen Panda, Lille Røde, Kanin og Nuller. For kort tid siden var kæresten på messe og fandt en pandabamse på størrelse med Panda, den er en del af kliken og hedder Pigepanda.

For halvanden uges tid siden spiste vi Skipper Mix i sengen. Til sidst var der en lakridsbamse tilbage. Jeg startede historien om at Pigepanda tror, det er hendes baby.

Det stykke lakrids ligger nu ude i køkkenet. Jeg har nægtet at spise det eller smide det ud. Pigepanda ville jo aldrig tilgive mig, hvis jeg dræbte hendes baby.
4
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Anilara » 30. mar 2016, 16:18

Altså.. Der er to mennesker vi ofte ser ude på gaden fra stuen, så de er ikke ting... Men vi har navngivet dem Junkie-John og Grympy-Grethe. Han spiser tit kebab og har joggintøj på og hun sidder tit på en sten og drikker af en halvandenliters sodavand (sikkert med sprut i).
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Præsentation af vores menneskeliggjorte ting

Indlægaf Animi » 30. mar 2016, 16:20

Det eneste er vist nok at vi hjemme hos mine forældre plejede at kalde Bosch vaskemaskinen for Fru Bosch
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"