Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. sep 2015, 21:46

Der er virkelig et par af dem fra de unge mødre, som har ualmindeligt grimme børn.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. sep 2015, 10:23

Jeg føler mig lidt ensom som venstreorienteret i disse dage, hvor især min Facebook-feed er ved at svømme over af kommentarer og statements fra folk, der med hovedet under armen i bedste fald promoverer egen (selv)godhed mod bedre vidende eller i værste fald faktisk ER dybt uvidende om det samfund, der omgiver dem, herunder magtens tredeling, EU-samarbejdets rammer og tingenes tilstand i DK.

Jeg fornemmer, at nogle af de ting, jeg har skrevet på Facebook de sidste par dage, har pisset en del af de klynkende venstreorienterede af.
Det passer mig fint. Fanme om jeg vil finde mig i, at folk iscenesætter sig selv og bruger situationen til politisk fløjkrig på bekostning af mennesker med reelle problemer.
2
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 9. sep 2015, 16:11

Jeg forstår ikke, når mennesker der er født og opvokset i Danmark med helt gennemsnitlige danske forældre, har en dansk mand/kone etc etc konverterer til islam i en sådan grad, at de går med burka. Altså min hjerne forstår jo godt, og respekterer, at de sikkert finder religionen rigtig for dem, og det er sgu helt fair og i orden.
Men mit sind kæmper altså med at forstå det :genert: For det giver også mening for mit sind, at hvis man finder en muslimsk partner, at man så konverterer, eller at den anden part konverterer til kristendom. Ligesom man måske flytter, fordi en partner bor et andet sted, og dét sted finder man bedst for fælles fundament. Så kan mit sind forstå det. Jeg har flere venner/bekendte og af min mors venner, der har levet i religionsblandede forhold eller hvor den ene har konverteret. Det er virkelig enormt forståeligt.

Men der er simpelthen noget i mig, der undrer sig, når et gennemdansk (altså etnisk set... Muslimer er også danskere, men I ved godt, hvad jeg mener) menneske fuldstændig uden nogen forkontakt til islam konverterer og så så langt som til at gå med burka fx.

Og jeg skammer mig lidt over, at jeg overhovedet undrer mig, og når jeg prøver at tale med andre om det, så kan jeg se, folk tror, det er fordi jeg mener, det er forkert. Og det mener jeg sådan set ikke. For det kan man slet ikke bedømme om andres religion, der vælger folk det rigtige for dem. Og jeg omgås i øvrigt en del muslimer, og holder meget af diversiteten i vores samfund, og ser mange mange gode ting i islam, så det er vitterligt ingenting med, at jeg synes, det er forkert (hvad folk normalt tror, og derfor siger jeg det igen). Mit sind UNDRER sig bare.

Og det må man ikke sige, for så er man racist. Men hvordan pokker får man så svar på sin undren?!
8
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 9. sep 2015, 16:33

^ Er det en trøst hvis jeg siger at jeg har den samme undren og de samme overvejelser som du gør dig? :genert:
Edit: Jeg kan så supplere med at jeg generelt undrer mig over det for det omfatter også folk der vælger at følge Scientology, Moon eller andre religioner og overbevisninger
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 9. sep 2015, 16:49

2SHY skrev:^ Er det en trøst hvis jeg siger at jeg har den samme undren og de samme overvejelser som du gør dig? :genert:
Edit: Jeg kan så supplere med at jeg generelt undrer mig over det for det omfatter også folk der vælger at følge Scientology, Moon eller andre religioner og overbevisninger

De to sidst nævnte sekter undrer jeg mig nu også over - men væsentligt mere end islam, men det er, fordi jeg synes, de er decideret sindssyge :lol:
Jeg bekender mig selv til at være kristen - ikke bare i jule-graden, men sådan med at bede, tro aktivt osv. Selvom jeg bander, har sex udenfor ægteskab osv ;) Selvom nogen mener man ikke kan være kristen så.

Så jeg kan godt forstå religionsbehovet. Og jeg har heller intet imod, at nogen konverterer til islam, selvom de ikke har det i familien, hos partner eller lignende. Hver sin tro for sig selv. Men jeg undrer mig lidt. Godt jeg ikke er alene, og at nogen fatter, at det ikke er sådan noget DF-hader muslimer-propaganda, jeg mener.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 9. sep 2015, 17:01

Karkluden skrev:
2SHY skrev:^ Er det en trøst hvis jeg siger at jeg har den samme undren og de samme overvejelser som du gør dig? :genert:
Edit: Jeg kan så supplere med at jeg generelt undrer mig over det for det omfatter også folk der vælger at følge Scientology, Moon eller andre religioner og overbevisninger

De to sidst nævnte sekter undrer jeg mig nu også over - men væsentligt mere end islam, men det er, fordi jeg synes, de er decideret sindssyge :lol:
Jeg bekender mig selv til at være kristen - ikke bare i jule-graden, men sådan med at bede, tro aktivt osv. Selvom jeg bander, har sex udenfor ægteskab osv ;) Selvom nogen mener man ikke kan være kristen så.

Så jeg kan godt forstå religionsbehovet. Og jeg har heller intet imod, at nogen konverterer til islam, selvom de ikke har det i familien, hos partner eller lignende. Hver sin tro for sig selv. Men jeg undrer mig lidt. Godt jeg ikke er alene, og at nogen fatter, at det ikke er sådan noget DF-hader muslimer-propaganda, jeg mener.

Jeg opfatter til gengæld ikke mig selv som kristen :) Jeg tror på et eller andet (at der er mere mellem himmel og jord f.eks. ) og er fascineret af forskellige elementer af forskellige religioner. Men ikke nok til at jeg vil kalde mig f.eks. kristen. Omvendt er jeg heller ikke ateist :)

For mig er det fjong at folk har noget de tror på. Så længe de ikke skader nogen og følger det af egen fri vilje (og generelt ikke er ude i ekstremerne) så blander jeg mig ikke. Men derfor kan man sagtens undres alligevel... Og det er uanset hvor man sætter krydset på stemmesedlen :) Man kan i øvrigt godt have stemt på DF uden at være hater af alt der ikke er blegfed dansk :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 9. sep 2015, 17:31

2SHY skrev:
Karkluden skrev:
2SHY skrev:^ Er det en trøst hvis jeg siger at jeg har den samme undren og de samme overvejelser som du gør dig? :genert:
Edit: Jeg kan så supplere med at jeg generelt undrer mig over det for det omfatter også folk der vælger at følge Scientology, Moon eller andre religioner og overbevisninger

De to sidst nævnte sekter undrer jeg mig nu også over - men væsentligt mere end islam, men det er, fordi jeg synes, de er decideret sindssyge :lol:
Jeg bekender mig selv til at være kristen - ikke bare i jule-graden, men sådan med at bede, tro aktivt osv. Selvom jeg bander, har sex udenfor ægteskab osv ;) Selvom nogen mener man ikke kan være kristen så.

Så jeg kan godt forstå religionsbehovet. Og jeg har heller intet imod, at nogen konverterer til islam, selvom de ikke har det i familien, hos partner eller lignende. Hver sin tro for sig selv. Men jeg undrer mig lidt. Godt jeg ikke er alene, og at nogen fatter, at det ikke er sådan noget DF-hader muslimer-propaganda, jeg mener.

Jeg opfatter til gengæld ikke mig selv som kristen :) Jeg tror på et eller andet (at der er mere mellem himmel og jord f.eks. ) og er fascineret af forskellige elementer af forskellige religioner. Men ikke nok til at jeg vil kalde mig f.eks. kristen. Omvendt er jeg heller ikke ateist :)

For mig er det fjong at folk har noget de tror på. Så længe de ikke skader nogen og følger det af egen fri vilje (og generelt ikke er ude i ekstremerne) så blander jeg mig ikke. Men derfor kan man sagtens undres alligevel... Og det er uanset hvor man sætter krydset på stemmesedlen :) Man kan i øvrigt godt have stemt på DF uden at være hater af alt der ikke er blegfed dansk :)


Muligvis men jeg har nu endnu til gode at møde en i det virkelige liv (og jeg kender MANGE, der stemmer DF) eller medierne, der ikke var det :) Så det er helt sikkert der, mine fordomme om det kommer fra. Hvis de findes derude, håber jeg meget at møde dem en dag og få en god nuanceret snak og meningsudveksling, for det har jeg endnu til gode. Når jeg forsøger, ender det altid i, at jeg er "perkerelsker" og "naiv".

Men jeg håber nu også at møde nogen, der vil give mig deres konverteringshistorie, hvor der ikke er en muslimsk partner eller forælder. Altså jeg synes, det er meget spændende hvordan man så når dertil som "indfødt dansk og kulturkristen" familie, hvis du forstår?
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21040

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf catnip » 9. sep 2015, 17:34

Jeg nyder at bo en dagsrejse fra min familie. Det er ikke pænt sagt, men det er dejligt endelig at kunne løsrive sig helt fra en lidt kontrollerende mor, og slippe for at være tvangsindlagt til intetsigende familiefødselsdage hver anden weekend.

Jeg nyder min familie meget mere når jeg så endelig er hjemme på besøg.

Bagsiden af medaljen er så når forældrene kommer på besøg hos mig, og slår lejr i en ugestid ad gangen... :shock:

....måske hænger det sammen med hvor meget jeg nyder afstanden? :genert:
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Urtekussen » 9. sep 2015, 17:44

Karkluden skrev:
2SHY skrev:
Karkluden skrev:
2SHY skrev:^ Er det en trøst hvis jeg siger at jeg har den samme undren og de samme overvejelser som du gør dig? :genert:
Edit: Jeg kan så supplere med at jeg generelt undrer mig over det for det omfatter også folk der vælger at følge Scientology, Moon eller andre religioner og overbevisninger

De to sidst nævnte sekter undrer jeg mig nu også over - men væsentligt mere end islam, men det er, fordi jeg synes, de er decideret sindssyge :lol:
Jeg bekender mig selv til at være kristen - ikke bare i jule-graden, men sådan med at bede, tro aktivt osv. Selvom jeg bander, har sex udenfor ægteskab osv ;) Selvom nogen mener man ikke kan være kristen så.

Så jeg kan godt forstå religionsbehovet. Og jeg har heller intet imod, at nogen konverterer til islam, selvom de ikke har det i familien, hos partner eller lignende. Hver sin tro for sig selv. Men jeg undrer mig lidt. Godt jeg ikke er alene, og at nogen fatter, at det ikke er sådan noget DF-hader muslimer-propaganda, jeg mener.

Jeg opfatter til gengæld ikke mig selv som kristen :) Jeg tror på et eller andet (at der er mere mellem himmel og jord f.eks. ) og er fascineret af forskellige elementer af forskellige religioner. Men ikke nok til at jeg vil kalde mig f.eks. kristen. Omvendt er jeg heller ikke ateist :)

For mig er det fjong at folk har noget de tror på. Så længe de ikke skader nogen og følger det af egen fri vilje (og generelt ikke er ude i ekstremerne) så blander jeg mig ikke. Men derfor kan man sagtens undres alligevel... Og det er uanset hvor man sætter krydset på stemmesedlen :) Man kan i øvrigt godt have stemt på DF uden at være hater af alt der ikke er blegfed dansk :)


Muligvis men jeg har nu endnu til gode at møde en i det virkelige liv (og jeg kender MANGE, der stemmer DF) eller medierne, der ikke var det :) Så det er helt sikkert der, mine fordomme om det kommer fra. Hvis de findes derude, håber jeg meget at møde dem en dag og få en god nuanceret snak og meningsudveksling, for det har jeg endnu til gode. Når jeg forsøger, ender det altid i, at jeg er "perkerelsker" og "naiv".

Men jeg håber nu også at møde nogen, der vil give mig deres konverteringshistorie, hvor der ikke er en muslimsk partner eller forælder. Altså jeg synes, det er meget spændende hvordan man så når dertil som "indfødt dansk og kulturkristen" familie, hvis du forstår?


Jeg stemmer DF, men det er faktisk næsten på trods af udlændingepolitikken.
Jeg synes ikke jeg er en led racist :genert:
2
2011
2015
2018
2020
2023
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 9. sep 2015, 18:10

Urtekussen skrev:
Karkluden skrev:
2SHY skrev:
Karkluden skrev:
2SHY skrev:^ Er det en trøst hvis jeg siger at jeg har den samme undren og de samme overvejelser som du gør dig? :genert:
Edit: Jeg kan så supplere med at jeg generelt undrer mig over det for det omfatter også folk der vælger at følge Scientology, Moon eller andre religioner og overbevisninger

De to sidst nævnte sekter undrer jeg mig nu også over - men væsentligt mere end islam, men det er, fordi jeg synes, de er decideret sindssyge :lol:
Jeg bekender mig selv til at være kristen - ikke bare i jule-graden, men sådan med at bede, tro aktivt osv. Selvom jeg bander, har sex udenfor ægteskab osv ;) Selvom nogen mener man ikke kan være kristen så.

Så jeg kan godt forstå religionsbehovet. Og jeg har heller intet imod, at nogen konverterer til islam, selvom de ikke har det i familien, hos partner eller lignende. Hver sin tro for sig selv. Men jeg undrer mig lidt. Godt jeg ikke er alene, og at nogen fatter, at det ikke er sådan noget DF-hader muslimer-propaganda, jeg mener.

Jeg opfatter til gengæld ikke mig selv som kristen :) Jeg tror på et eller andet (at der er mere mellem himmel og jord f.eks. ) og er fascineret af forskellige elementer af forskellige religioner. Men ikke nok til at jeg vil kalde mig f.eks. kristen. Omvendt er jeg heller ikke ateist :)

For mig er det fjong at folk har noget de tror på. Så længe de ikke skader nogen og følger det af egen fri vilje (og generelt ikke er ude i ekstremerne) så blander jeg mig ikke. Men derfor kan man sagtens undres alligevel... Og det er uanset hvor man sætter krydset på stemmesedlen :) Man kan i øvrigt godt have stemt på DF uden at være hater af alt der ikke er blegfed dansk :)


Muligvis men jeg har nu endnu til gode at møde en i det virkelige liv (og jeg kender MANGE, der stemmer DF) eller medierne, der ikke var det :) Så det er helt sikkert der, mine fordomme om det kommer fra. Hvis de findes derude, håber jeg meget at møde dem en dag og få en god nuanceret snak og meningsudveksling, for det har jeg endnu til gode. Når jeg forsøger, ender det altid i, at jeg er "perkerelsker" og "naiv".

Men jeg håber nu også at møde nogen, der vil give mig deres konverteringshistorie, hvor der ikke er en muslimsk partner eller forælder. Altså jeg synes, det er meget spændende hvordan man så når dertil som "indfødt dansk og kulturkristen" familie, hvis du forstår?


Jeg stemmer DF, men det er faktisk næsten på trods af udlændingepolitikken.
Jeg synes ikke jeg er en led racist :genert:

Jeg mener faktisk helt oprigtigt, at jeg meget, meget gerne ville mødes irl med en, der har det som dig - eller have en god snak over PB fx.
Jeg kender mange, rigtig rigtig mange, der stemmer DF, og alle som en nærer et temmelig dybt had og nogle meget kedelige holdninger til muslimer. Jeg kan sagtens forstå, man er kritisk overfor stor indvandring - eller dvs jeg kan godt acceptere, at nogle er det, selvom jeg ikke deler deres holdning.
Det der trigger mig, og som er baggrund for min negative holdning til DF, er at alle jeg kender og de fleste jeg ser i mediebilledet som stemmer DF, enten har en åbenlys og selverklæret nedladende og racistisk holdning til muslimer - at alle muslimer voldtager og begår kriminalitet og ønsker at besætte Danmark, og at de er nogle fucking perkersvin og sådan noget, og burde assimilere sig 100%.
Og hvis man har en positiv holdning til indvandring (hvad jeg også godt kan respektere, at nogle er uenige i) og et godt forhold til muslimer som generel gruppe, er man et "perkerelskende svin" og "naiv" und so weiter. Andre jeg kender er ikke helt så åbenlyse og festlige i deres sprog, men der kommer det ud som: "ja, nu er jeg jo ikke racist, men jeg synes godt nok, det er for galt, at sådan en sortsmudsket skal bo i min opgang" og lignende yndige sætninger. Og enormt mange omtaler af bekvemmelighedsindvandring selv når der lige ved siden af sidder folk, der er flygtet fra krig.

Men jeg er simpelthen så interesset i at møde de DF'ere, der ikke deler lige dette syn på mennesker med nogle af deres partifæller, fordi jeg hører igen og igen, at de findes, men jeg møder dem aldrig, og jeg kan så godt lide at blive positivt overrasket - for jeg synes faktisk også DF har gode sider :)
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dime » 10. sep 2015, 14:34

Jeg synes en stor del af den danske befolkning har opført sig direkte klamt og ulækkert de sidste par dage, og jeg er nærmest flov over at være dansker.
Jeg synes dog det er vidunderligt når man ser hvordan en stor del af politistyrken har taget imod flygtningene, når man hører at DSB bevidst undlader at checke dem for billetter, når man hører om "helt almindelige danskere" der gør en kæmpe indsats for at hjælpe de stakkels mennesker.

Hysteriet blandt den lavintelligente og racistiske gruppe af idioter er dog netop blevet fodret yderligere, med PET's udmelding om at der KAN være terrorister iblandt flygtningene, og straks skal alle formenes adgang og/eller smides i fængsel/sendes ud på en øde ø/et eller andet hjernedødt?
Har fandme lyst til at stille alle de racistiske idioter op på en række, iføre dem middelalderlige slavekæder og lade dem vandre (under piskeslag, naturligvis) til en afsides egn, hvor de skulle tøjres godt og efterlades til dem selv, med begrundelsen at der KUNNE jo være en øksemorder eller en pædofil iblandt dem...
5
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 10. sep 2015, 14:56

Jeg brænder vitterligt sammen i hovedet over, hvor fladpandede, bombastiske, ufine, selvhævdende, nedladende, bedrevidende, fordomsfulde, uoplyste, autonome og samfundsnedbrydelige rød bloks tilhængere fremstår på de sociale medier i disse dage.
Hold nu OP, hvor er jeg flov over, at dele politiske synspunkter med mennesker, der er så forskruede og ensidige, at de bedvidst propaganderer og decideret fordrejer sandheden i forsøg på, at dele deres voksende had mod politiet.
Det er så PINLIGT! Alt det, som grødhovederne har beskyldt blå blok for, spytter de lige nu ud i en form for massepsykose af forargelse, hvis formål er aldeles uklart.
ARGH!



Ah, det lettede :-p
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 10. sep 2015, 15:11

Jeg er så træt af den måde, mange folk viser deres indre svinehund i div flygtningedebatter.
De sviner og latterliggør andre.

Jeg er fuldstændig ligeglad med, om de politisk er røde, blå eller grønne; uanset politisk, kønslig, etnisk, uddannelses, eller alle mulige andre baggrunde, så er de med til at fremstille Danmark som et egocentreret land, der består af små egoistiske, uempatiske, snæverstsynede idioter.

Men næh nej...hvis man skriver det, så farer folk over deres tastatur og beskylder en for at være "perkerlover!"
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 10. sep 2015, 15:17

icelady skrev:Jeg er så træt af den måde, mange folk viser deres indre svinehund i div flygtningedebatter.
De sviner og latterliggør andre.

Jeg er fuldstændig ligeglad med, om de politisk er røde, blå eller grønne; uanset politisk, kønslig, etnisk, uddannelses, eller alle mulige andre baggrunde, så er de med til at fremstille Danmark som et egocentreret land, der består af små egoistiske, uempatiske, snæverstsynede idioter.

Men næh nej...hvis man skriver det, så farer folk over deres tastatur og beskylder en for at være "perkerlover!"

Her er det den anden vej. Formaster man sig til, at skrive noget som helst i den dur, så er man racist.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 10. sep 2015, 15:22

Liseletpåtå skrev:
kidkomb skrev:Jeg brænder vitterligt sammen i hovedet over, hvor fladpandede, bombastiske, ufine, selvhævdende, nedladende, bedrevidende, fordomsfulde, uoplyste, autonome og samfundsnedbrydelige rød bloks tilhængere fremstår på de sociale medier i disse dage.
Hold nu OP, hvor er jeg flov over, at dele politiske synspunkter med mennesker, der er så forskruede og ensidige, at de bedvidst propaganderer og decideret fordrejer sandheden i forsøg på, at dele deres voksende had mod politiet.
Det er så PINLIGT! Alt det, som grødhovederne har beskyldt blå blok for, spytter de lige nu ud i en form for massepsykose af forargelse, hvis formål er aldeles uklart.
ARGH!



Ah, det lettede :-p


Det er heldigvis ikke så slemt i mit newsfeed, det er mest "lade os alle hjælpe" og "se vores politi leger med et flygtningbarn" :)

Jeg har dog et par "det er kapitalisternes skyld" og i den modsatte grøft "nu har vi lukket isis ind", men mest er det alt sammen positivt :)

Dette foto er det øverste lige nu :lun:

Billede

Ah, hvor rart! :love: :lun:
Dem har jeg heldigvis også et par stykker af :banan:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"