Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9481
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7799

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Sophies-mor » 23. mar 2016, 21:06

Mit liv...
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf 2SHY » 30. mar 2016, 18:15

En pakke jeg lige har fået ind ad døren med dette indhold

image.jpeg


Hold kæft hvor har jeg bare nogle søde tidligere studiekammerater :lun: :trist:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Daine » 30. mar 2016, 19:20

Lige nu, jeg har set finalen i Nybyggerne og indrømmet, jeg kneb et par tårer da jeg så hvor glade og rørte vinderne blev :genert:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Sjo » 30. mar 2016, 19:30

Da min 5årige niece i mandags kom og kravlede op på skødet af mig og ville putte. Og så udbrød: Ej, moster, det er lissom da jeg var lille, så elskede jeg også at sidde sådan her ved dig.


Den lille fedterøv. :love:
6
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2405
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Elvispop » 30. mar 2016, 20:18

:forvirret2:
Daine skrev:Lige nu, jeg har set finalen i Nybyggerne og indrømmet, jeg kneb et par tårer da jeg så hvor glade og rørte vinderne blev :genert:

Oss' mig.
2
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Bøtte » 30. mar 2016, 20:20

Jeg kunne altså ikke nøjes med et par tårer. Jeg lukkede op for hele vandfaldet.
Skyder skylden på hormonerne :genert:
1
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16076

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Urtekussen » 30. mar 2016, 20:21

Øhm, på netflix ligger en serie for børn, som hedder Larva.

Der er et sørgeligt afsnit om døgnfluer. :blush:
2
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3749
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Anilara » 30. mar 2016, 20:38

At se på billeder af min nevø. Jeg savner ham og hans søstre så meget, og jeg er bange for, at jeg aldrig bliver en faster, som betyder noget for dem.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Viskelæder » 30. mar 2016, 20:40

Anilara skrev:At se på billeder af min nevø. Jeg savner ham og hans søstre så meget, og jeg er bange for, at jeg aldrig bliver en faster, som betyder noget for dem.


Hvorfor skulle du blive det?
0
Nipsting
Indlæg: 107
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 139

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Nipsting » 30. mar 2016, 21:10

At min lillebror gik meget op i at jeg skulle se det min nevø på 4 havde lært at skrive på deres lille tavle. Der stod så med barnlige bogstaver : vil du gifte dig med mig....undrede mig lidt over at en 4 årige kan skrive det. Jeg roser ham og siger nåååååhhhh hvor er du sød du vil giftes med din faster........indtil til tiøren faldt...der flød lige lidt tårer. (Kommende kone reageret på nøjagtig samme måde som mig - indtil brormand lå på knæ med en ring....loooooovvvvvvvvveeeeee)
7
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Annione » 30. mar 2016, 21:25

Vi er på Antigua, hvor er der er mange vilde/herreløse hunde.
Lige nu ligger der en hund/hvalp og piver nede ved vores pool, i et lille buskads, den ser ret syg ud og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Den piver så hjerteskærende. Vores vært har givet os et nummer på en nabo, der angiveligt ved hvad han skal gøre, og han ville komme senere, da han ikke er hjemme lige nu...

:( Stakkels lille dyr.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Annione » 30. mar 2016, 21:33

Rosa Espinosa skrev:
Annione skrev:Vi er på Antigua, hvor er der er mange vilde/herreløse hunde.
Lige nu ligger der en hund/hvalp og piver nede ved vores pool, i et lille buskads, den ser ret syg ud og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Den piver så hjerteskærende. Vores vært har givet os et nummer på en nabo, der angiveligt ved hvad han skal gøre, og han ville komme senere, da han ikke er hjemme lige nu...

:( Stakkels lille dyr.


Det gør ondt bare at læse :( Håber naboen snart dukker op.


Han er kommet nu, han har en dyreforretning, så jeg håber han ved, hvad han skal gøre. Vi måtte rundt og lede efter den, da den var kravlet væk. Den er blevet påkørt af en bil, og dens øje er... faldet ud... :tie: Jeg ved godt, at de ikke opererer, så jeg håber bare snart de gør kort proces med en aflivning.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Annione » 30. mar 2016, 21:53

Rosa Espinosa skrev:
Nej nej nej nej. Det er jo forfærdeligt, puha får selv helt tårer i øjnene nu, stakkels hund. Hvor er det modbydeligt :(


Ja, det er så synd.
Kunne høre noget pulsen rundt fra dens gemmested (jeg kan ikke se det fra terrassen) og den er holdt op med at hyle nu, så jeg tror nogen har taget den med sig.
Arme lille, bitte hund. Den var vist ikke så gammel, lignede bare en stor hvalp. Den har ikke gjort andet galt, end at den er blevet født.... :(

Heldigvis, så ser de fleste hunde her rimeligt okay ud. Ingen meget tynde, med brækkede ben eller bare pletter.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf vibbsen » 31. mar 2016, 10:15

Der var et program om fattige børn i UK..altså virkelig fattige...Og hvor man blandt andet beskrev hvordan rigtig mange børn spiser morgenmad i de lokale kirker og frokost på skolen...Og hvis de ikke gjorde det, så ville de ikke få nogen af delene. Fordi forældrene ikke har penge til noget så basalt som at give deres unger 3 måltider mad........Jeg nåede lige nøjagtig at se 3 1/2 minut. Så kom der et indslag hvor en dreng på omkring 8-9 år fortalte at det godt kunne være lidt hårdt af komme igennem weekenderne og skoleferierne. For der var morgenmadsklubben og skolefrokostordningen lukket så det sket af og til at de faktisk ikke fik noget at spise.

Så var jeg færdig med at se det program. Til gengæld så var mit gode humør ødelagt. Og min mascara sad ned på næsen.....JEG-KAN-IKKE-NOGET-MED-BØRN....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Hvad har sidst givet dig fugtige øjne?

Indlægaf Lull » 31. mar 2016, 14:20

vibbsen skrev:Der var et program om fattige børn i UK..altså virkelig fattige...Og hvor man blandt andet beskrev hvordan rigtig mange børn spiser morgenmad i de lokale kirker og frokost på skolen...Og hvis de ikke gjorde det, så ville de ikke få nogen af delene. Fordi forældrene ikke har penge til noget så basalt som at give deres unger 3 måltider mad........Jeg nåede lige nøjagtig at se 3 1/2 minut. Så kom der et indslag hvor en dreng på omkring 8-9 år fortalte at det godt kunne være lidt hårdt af komme igennem weekenderne og skoleferierne. For der var morgenmadsklubben og skolefrokostordningen lukket så det sket af og til at de faktisk ikke fik noget at spise.

Så var jeg færdig med at se det program. Til gengæld så var mit gode humør ødelagt. Og min mascara sad ned på næsen.....JEG-KAN-IKKE-NOGET-MED-BØRN....


Jeg vrælede også til det program :whine:
0
03.05.2017 :lun:

Tilbage til "Generelt"