Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Metsen
Indlæg: 254
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:31
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 184

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Metsen » 26. mar 2016, 21:07

Guldfisk skrev:De læser ikke teksten.
Det var herinde, jeg lærte, at der findes apps/add ons til at man bare liker alt på tinder, og så kan man bagefter i egen høje person tage stilling til dem, man har matchet med. Mon ikke dem, der kun vil have sex bruger den? Eller også er hun bare pæn nok til, at de tænker "går den, så går den."

---
Jeg matchede for nylig med fyr, der så sød ud på billederne. Jeg genkendte ham fra tidligere (har af og til slettet min profil). Så jeg skrev "hej, har vi matchet før? Du ser stadig sød ud".
Fik svaret: "Jeg har lige nu 1184 matches, så jeg kan ikke huske dem alle sammen."
Well, nevermind then.
(Og bitre mig tænkte, at hvis du kan have over tusind match uden at få en kæreste eller i det mindste fast bolleveninde, så er der nok noget galt med dig.)


WHAT?!? :8: Ej men det er da for langt ude! :stoned: (jeg mente egentlig første del af dit indlæg, men ved nærmere eftertanke, så passer min reaktion jo til begge dele :rulle: :lol: )
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. mar 2016, 22:05

Jeg fik lige øje på et profilbillede, hvor jeg tænkte at han ærlig talt lignede en der var 10 år ældre end alderen var angivet til. Så jeg måtte jo lige ind og se billedet i stor størrelse på profilen. Og så havde han Gud hjælpe mig skrevet i sin beskrivelse at han ofte blev vurderet 10 år yngre end sin alder. Det var nu lidt pudsigt :lol2: men måske gør han sig bare ikke godt på fotos.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 26. mar 2016, 23:12

Dirtylittledevil skrev:Jeg fik lige øje på et profilbillede, hvor jeg tænkte at han ærlig talt lignede en der var 10 år ældre end alderen var angivet til. Så jeg måtte jo lige ind og se billedet i stor størrelse på profilen. Og så havde han Gud hjælpe mig skrevet i sin beskrivelse at han ofte blev vurderet 10 år yngre end sin alder. Det var nu lidt pudsigt :lol2: men måske gør han sig bare ikke godt på fotos.


Det mest sørgelige er, at jo mere sådan en forsikrer andre om, hvor ungdommelig han er og/eller ser ud, desto mere virker han til at have et problem med sin alder.
5
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 26. mar 2016, 23:24

Mht. det med at skulle passe på med at være for venlig:

Hun havde matchet med en for adskillige dage siden, og de havde skrevet sammen kort, hvor det hurtigt gik dødt. Så her mange dage senere fik hun en besked fra ham, om de skulle drikke en kop kaffe. Hun skrev, som sandt er, at det måtte hun sige nej til, da hun skulle tilbage mandag og så ikke havde tid de næste måneder. Han svarede øv, og hun skrev, at ja, sådan var det ofte bad timing, men held og lykke med at finde en anden. Det ville de fleste vel have opfattet som et farvel, men nej, han skulle lige sikre sig: Så du kan ikke i morgen? :stoned: Så svarede hun bare: Som sagt, nej. Og så slettede hun matchet.

Og som ekstra bevis for, at de ikke læser profilteksten: Hvad laver du så i hverdagen? er ofte indledningsreplikken, og hun skriver tydeligt i profilen, hvad hun laver. En ting er, at de måske bare swiper ja til alle, men når de så matcher, kunne de sgu da godt lige gøre sig den ulejlighed at læse profilen. Det virker total uengageret og fantasiløst, at de ikke engang kan finde lidt inspiration i profilteksten.
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3216

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 27. mar 2016, 19:34

Det er muligvis ikke så mærkværdigt, men jeg har observeret at matches på tinder der opstår efter midnat fredag eller lørdag nat, er knap så troværdige :s :-p
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. mar 2016, 21:40

"Det synes ufatteligt, at de kvinder kan have lyst til andet end mig"

perfekt.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. mar 2016, 22:41

Observeret i dag: Mand med 4 godt udvalgte fotos hvor man ser ham i meget forskellige situationer, en selfie i arbejdstøj, noget fra en familiekomsammen, et foran pc'en og et hvor han står i en have.
Fælles for dem alle: Den der fjollede in ear telefon-dims som jeg ellers kun troede Lille Palle altid gik rundt med!

Billede
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 31. mar 2016, 01:03

Dirtylittledevil skrev:Observeret i dag: Mand med 4 godt udvalgte fotos hvor man ser ham i meget forskellige situationer, en selfie i arbejdstøj, noget fra en familiekomsammen, et foran pc'en og et hvor han står i en have.
Fælles for dem alle: Den der fjollede in ear telefon-dims som jeg ellers kun troede Lille Palle altid gik rundt med!

Åh nej, de telefondimser er jeg også allergiske overfor :genert:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mumifar » 31. mar 2016, 01:37

Dirtylittledevil skrev:Observeret i dag: Mand med 4 godt udvalgte fotos hvor man ser ham i meget forskellige situationer, en selfie i arbejdstøj, noget fra en familiekomsammen, et foran pc'en og et hvor han står i en have.
Fælles for dem alle: Den der fjollede in ear telefon-dims som jeg ellers kun troede Lille Palle altid gik rundt med!

Billede


Come on
Det signalerer da total business man og world traveller.
Han kunne givetvis være kommende forside profil på Scanorama
2
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 31. mar 2016, 02:41

Dirtylittledevil skrev:Fælles for dem alle: Den der fjollede in ear telefon-dims som jeg ellers kun troede Lille Palle altid gik rundt med!
Er det ikke et høreapparat? I en lidt moderne udgave.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Purple Haze » 31. mar 2016, 04:43

Vlad Kalashnikov skrev:
Dirtylittledevil skrev:Fælles for dem alle: Den der fjollede in ear telefon-dims som jeg ellers kun troede Lille Palle altid gik rundt med!
Er det ikke et høreapparat? I en lidt moderne udgave.


Nej, så skulle det være en meget forældet udgave, der ligner en 'telefon-dims'.
Høreapparater er meget diskrete.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. mar 2016, 22:27

Purple Haze skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Dirtylittledevil skrev:Fælles for dem alle: Den der fjollede in ear telefon-dims som jeg ellers kun troede Lille Palle altid gik rundt med!
Er det ikke et høreapparat? I en lidt moderne udgave.


Nej, så skulle det være en meget forældet udgave, der ligner en 'telefon-dims'.
Høreapparater er meget diskrete.


Den ægte øredims... aj jeg er RET sikker på at det er en tlf :-D

ore.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 31. mar 2016, 22:35

det er ikke et høreapparat.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. mar 2016, 23:23

JessicaD skrev:Så fik jeg også brev fra "hakkebøffen". Det starter som en lidt spændende indledning med, at han vil skrive en tekst med noget, der siger en masse om ham som person - og pludselig går den over i en opskrift på en hakkebøf. Hahaha. Det er så stenet.

Omg ja ham havde jeg da helt glemt igen hahaha :-D det er så pertentligt skrevet hvordan man skal gøre hver lille detalje med de bøffer :lol: og så var der vist noget med at han selv havde "udviklet" opskriften. Jow jow.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. apr 2016, 22:43

JessicaD skrev:
What. Han vil åbenbart gerne spilde sin tid alligevel. :D


Aj men altså :lol2:
Vil det sige at han også i privatbesked starter op med at snakke om de f-ing hakkebøffer?
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"