Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Thestral » 29. mar 2016, 04:47

Kæft hvor har jeg bare ikke lyst til at vende tilbage til min praktikplads :tie:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Muuh » 29. mar 2016, 05:29

Thestral skrev:Kæft hvor har jeg bare ikke lyst til at vende tilbage til min praktikplads :tie:


Øv :kram: Hvor længe har du tilbage ?
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Muuh » 29. mar 2016, 05:38

Vi nåede lige at nappe en syge omgang mere her i påskeferien, heldigvis var det kun yngstemanden, der var skidt og havde svært ved at holde noget i sig.
Men hold nu op hvor har begge drenge været meget syge i år, jeg mindes slet ikke at de på noget andet tidspunkt, har være syg så ofte før.
De har allerede være mere syge på de først 3 mdr af året, end hele sidste år :ad!:

Det er jo helt vildt med alt den sygdom.


Begge drengene glædet sig til at komme i skole her til morgen, så for en gangs skyld, skulle jeg ikke skynde på dem.
Yngstemanden sad i sofaen fuldt påklædt og var i fuld gang med at børste tænder, da jeg stod op kl 6.30 og så var han ellers klar til at komme af sted :D Ældstesønnen fandt tøj helt uden brok og uden at begyndte at spille på sin tablet først :8:

Håber de er lige så klar i morgen, selvom jeg tvivler :lol:
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Skralde » 29. mar 2016, 05:52

Muuh skrev:Vi nåede lige at nappe en syge omgang mere her i påskeferien, heldigvis var det kun yngstemanden, der var skidt og havde svært ved at holde noget i sig.
Men hold nu op hvor har begge drenge været meget syge i år, jeg mindes slet ikke at de på noget andet tidspunkt, har være syg så ofte før.
De har allerede være mere syge på de først 3 mdr af året, end hele sidste år :ad!:

Det er jo helt vildt med alt den sygdom.


Begge drengene glædet sig til at komme i skole her til morgen, så for en gangs skyld, skulle jeg ikke skynde på dem.
Yngstemanden sad i sofaen fuldt påklædt og var i fuld gang med at børste tænder, da jeg stod op kl 6.30 og så var han ellers klar til at komme af sted :D Ældstesønnen fandt tøj helt uden brok og uden at begyndte at spille på sin tablet først :8:

Håber de er lige så klar i morgen, selvom jeg tvivler :lol:


Haha, fedt med ældstemanden :D

Her glæder L sig også efter 11 dages ferie - jeg er lidt mindre begejstret :genert:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Thestral » 29. mar 2016, 07:31

Muuh skrev:
Thestral skrev:Kæft hvor har jeg bare ikke lyst til at vende tilbage til min praktikplads :tie:


Øv :kram: Hvor længe har du tilbage ?
2 måneder. De er simpelthen så arrogante. "Jeg skal bare være så glad for at niveauet er så højt her så jeg kan lære noget" "Kandidater er bare så meget bedre end andre mennesker"


:genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Muuh » 29. mar 2016, 13:38

Thestral skrev:
Muuh skrev:
Thestral skrev:Kæft hvor har jeg bare ikke lyst til at vende tilbage til min praktikplads :tie:


Øv :kram: Hvor længe har du tilbage ?
2 måneder. De er simpelthen så arrogante. "Jeg skal bare være så glad for at niveauet er så højt her så jeg kan lære noget" "Kandidater er bare så meget bedre end andre mennesker"


:genert:


Øv det lyder ikke som et særlig godt praktik sted, godt vi går en masse helligdage i møde
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Thestral » 29. mar 2016, 13:58

Muuh skrev:
Thestral skrev:
Muuh skrev:
Thestral skrev:Kæft hvor har jeg bare ikke lyst til at vende tilbage til min praktikplads :tie:


Øv :kram: Hvor længe har du tilbage ?
2 måneder. De er simpelthen så arrogante. "Jeg skal bare være så glad for at niveauet er så højt her så jeg kan lære noget" "Kandidater er bare så meget bedre end andre mennesker"


:genert:


Øv det lyder ikke som et særlig godt praktik sted, godt vi går en masse helligdage i møde

Jeg har nydt at "arbejde hjemme" i sidste uge. Jeg har selvfølgelig lavet noget men ikke i det stressende omfang jeg ellers ville have og jeg har passet tiden ved neurologen om tirsdagen som jeg skulle uden at skulle pjække og alt det der hejs og sovet lidt smålænge :genert:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Panton » 29. mar 2016, 14:56

Jeg er bare så træt af mit barns mor :rulle: Første dag efter ferien og morgenen kører lidt flyvsk og hun får så ikke lige fuldt op på om barnet huskede de forbandede øjendråber mod pollen! Det glemte han, så han led i skolen og kom hjem med røde, hævede øjne..

Hun står til en skideballe siger jeg!
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 29. mar 2016, 19:34

Panton skrev:Jeg er bare så træt af mit barns mor :rulle: Første dag efter ferien og morgenen kører lidt flyvsk og hun får så ikke lige fuldt op på om barnet huskede de forbandede øjendråber mod pollen! Det glemte han, så han led i skolen og kom hjem med røde, hævede øjne..

Hun står til en skideballe siger jeg!


Så kan mit barns mor OG far stille sig op i køen til skideballer...
0
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Muuh » 30. mar 2016, 05:48

Vi napper lige en sygedage mere, det har åbenbart ingen ende.. Igen ligger yngstesønnen syg med opkast :( Han nåede lige at være frisk 3 dage, så lå han syg igen :syg: Håber det bare er sådan en endags syge :kryds:

Det er bare det værste tidspunkt for mig at blive hjemme med barn syg, alle 2. kl børn er lige rykket op i min afdeling i sfo'en, så der kan blive plads til de nye førskolebørn, så der er bare run på.
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Muuh » 30. mar 2016, 09:18

Ej hvor skønt at lillesøster bare sådan løb ind. Må også være skønt at komme tilbage til alle kammeraterne og lege
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 30. mar 2016, 17:49

Muuh skrev:Vi napper lige en sygedage mere, det har åbenbart ingen ende.. Igen ligger yngstesønnen syg med opkast :( Han nåede lige at være frisk 3 dage, så lå han syg igen :syg: Håber det bare er sådan en endags syge :kryds:

Det er bare det værste tidspunkt for mig at blive hjemme med barn syg, alle 2. kl børn er lige rykket op i min afdeling i sfo'en, så der kan blive plads til de nye førskolebørn, så der er bare run på.


Hvor er det træls Muuh:( Sygdom på sygdom er bare top belastende. God og ikke mindst hurtig bedring i jeres retning.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 30. mar 2016, 17:50

Rakel skrev:Lillesøster har haft fire uger fri fra pasning og været sammen med søskende, os og bedsteforældre - og hun løber lige ind i vs med et 'jeg leger' og så kunne jeg da bare gå. Hun er altså noget for sig selv - positivt ment.


Hvor skønt:)
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf vibbsen » 30. mar 2016, 23:24

Bøtte skrev:Jeg har også et ble spørgsmål:
Når vi er hjemme kommer S konsekvent først og siger hun skal tisse, når hun har dryppet lidt i trusserne. Men når vi er ude gør kommer hun oftest inden det sker.
Nogle gode ideer?


Kommer tid - Kommer råd....

Da Emma besluttede at hun ikke længere gik med ble (oktober), ja da gjaldt det kun i vuggeren....Hun kunne gå en hel dag uden at have uheld. For så at sætte sig ned og tisse i sofaen når vi kom hjem......

Nu(marts) når hun altid toilettet....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Muuh » 31. mar 2016, 05:29

FruKuk skrev:
Muuh skrev:Vi napper lige en sygedage mere, det har åbenbart ingen ende.. Igen ligger yngstesønnen syg med opkast :( Han nåede lige at være frisk 3 dage, så lå han syg igen :syg: Håber det bare er sådan en endags syge :kryds:

Det er bare det værste tidspunkt for mig at blive hjemme med barn syg, alle 2. kl børn er lige rykket op i min afdeling i sfo'en, så der kan blive plads til de nye førskolebørn, så der er bare run på.


Hvor er det træls Muuh:( Sygdom på sygdom er bare top belastende. God og ikke mindst hurtig bedring i jeres retning.


Han var heldigvis frisk her til morgen

Er spændt på om vi kan komme igennem April uden en sygedag, må næsten være målet :D


Jeg glæder mig allerede til fredag, synes jeg trænger til weekend :genert:
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils

Tilbage til "Forældre"