Din upopulære holdning

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf dgd2007 » 31. mar 2016, 02:28

Advocatus-Diaboli skrev:Er det ham silverback'en fra NCIS?

Ham kender jeg ikke.
Den oprindelige Jethro Tull var en gut, der revolutionerede det engelske landbrug i 1700-tallet.
Den, jeg tænkte på, var et "hippietids" band :)
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf dgd2007 » 31. mar 2016, 02:32

Advocatus-Diaboli skrev:Aner ikke hvad hans holdning er til emnet.
[...]

Jacob Mchangama leder en tænketank ved navn Justitia, hvis kongstanke (så vidt jeg ved) er at stå vagt om ytringsfrihed, privatlivsfred og den slags rettigheder. Så han havde en del indvendinger mod lovgivning på baggrund af ytringers indhold.
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 31. mar 2016, 05:27

dgd2007 skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:Aner ikke hvad hans holdning er til emnet.
[...]

Jacob Mchangama leder en tænketank ved navn Justitia, hvis kongstanke (så vidt jeg ved) er at stå vagt om ytringsfrihed, privatlivsfred og den slags rettigheder. Så han havde en del indvendinger mod lovgivning på baggrund af ytringers indhold.


Det er jeg klar over, men nu var det mandens holdninger, og ikke tænketankens holdninger, du nævnte.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf lillebjoern » 31. mar 2016, 06:29

Jeg synes ikke kendte er noget specielt, og ofte græmmes jeg over, hvor starstruck folk kan være. Jeg interesserer mig på ingen måde for kendte eller gossip, og jeg synes det er helt grotesk hvor mange penge kendte mennesker tjener. Mange af dem laver ikke et hårdere job end os andre, men de får i hoved og i røv. Jeg græmmes især når folk udbryder "iiiih, jeg sad ved siden af Mads Mikkelsen på flyet!!!!!". Øh... og? Han er et helt almindeligt menneske, han har ikke gjort noget ekstraordinært eller superhuman. Han har gjort sit arbejde (godt), ligesom mange andre mennesker.

Af den grund kan jeg heller ikke klare talkshows med kendte mennesker. Jeg synes ikke det er interessant at høre om deres livshistorie – i hvert fald ikke mere interessant end at høre om helt almindelige menneskers. Den der dyrkelse af kendte mennesker kan jeg på ingen måde identificere mig med.
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf Badesandalen » 31. mar 2016, 06:37

Ado skrev:
Danseprinsesse skrev:
Ado skrev:Jeg kan ikke lide AC/DC. Det er åbenbart meget upopulært


Jeg synes, mænd der lytter til AC/DC og lignende slags musik er decideret usexede. Det har jeg oplevet som værende upopulært en del gange.

Åh! Jeg troede jeg var alene om den holdning.


Hvilken type musik skal de så høre? Og hvad hører I?
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf Sophies-mor » 31. mar 2016, 10:01

Ado skrev:
Danseprinsesse skrev:
Ado skrev:Jeg kan ikke lide AC/DC. Det er åbenbart meget upopulært


Jeg synes, mænd der lytter til AC/DC og lignende slags musik er decideret usexede. Det har jeg oplevet som værende upopulært en del gange.

Åh! Jeg troede jeg var alene om den holdning.

Her er det en lidt anden udgave :)
https://m.youtube.com/watch?v=zTeNBKlLntE

Og bandet JethroTull som jeg nævnte i et af mine tidligere indlæg er lige lidt for langt hår fri hash pandebånd og hippie efter min smag.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf Sophies-mor » 31. mar 2016, 10:02

Buller skrev:
Ado skrev:Rammstein er SÅ socialklasse 5. (Og nej, jeg har ikke gennemført sofistikeret musiksmag. Når jeg er i et specielt humør, lytter jeg til "I'm not a girl" med Britney Spears.


er det fordi du ikke forstår teksterne eller hvad baserer du det på?

Det gad jeg også godt at vide. Kan lide nogle enkelte numre. Men mit favorit band bliver det aldrig.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf Kommodedyret » 31. mar 2016, 10:13

Snak om børn, graviditet og fødsler er nogenlunde lige så underholdende som en reklameblok. Nej vent, mindre.
5
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2921

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf thomassneum » 31. mar 2016, 10:16

Danseprinsesse skrev:
Ado skrev:Jeg kan ikke lide AC/DC. Det er åbenbart meget upopulært


Jeg synes, mænd der lytter til AC/DC og lignende slags musik er decideret usexede. Det har jeg oplevet som værende upopulært en del gange.


Sådan har jeg det med Richard Ragnvald.
3
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2921

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf thomassneum » 31. mar 2016, 10:20

Ado skrev:
Danseprinsesse skrev:
Ado skrev:Jeg kan ikke lide AC/DC. Det er åbenbart meget upopulært


Jeg synes, mænd der lytter til AC/DC og lignende slags musik er decideret usexede. Det har jeg oplevet som værende upopulært en del gange.

Åh! Jeg troede jeg var alene om den holdning.


Hvad med denne?
Det er med Bon Scott - Ham man regner for AC/DC´s originale forsanger. (Der var dog et par før ham også...)



:lol2:
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf Danseprinsesse » 31. mar 2016, 10:41

Sophies-mor skrev:
Danseprinsesse skrev:
Ado skrev:Jeg kan ikke lide AC/DC. Det er åbenbart meget upopulært


Jeg synes, mænd der lytter til AC/DC og lignende slags musik er decideret usexede. Det har jeg oplevet som værende upopulært en del gange.

Sjovt - og nu bliver jeg måske upopulær :D - jeg kender slipsedyr (meget formelle typer) OG alt fra havnearbejdere til landmænd (dermed ekstremt uformelle, nu skal vi tylle bajere typer) der alle hører AC/DC.
Med mellemrum.
Og nogle af de her gutter er pænt :slem:

Men hellere AC/DC end Rammstein og Jethro Tull :tie:


Det er faktisk ligegyldigt, hvordan de ser ud. I det øjeblik, at de udtrykker den mindste interesse for den slags musik, så dør al tiltrækning bare i mig.

Jeg ville egentlig ønske, at jeg dengang havde vidst, at mit ungdomscrush kunne lide Rammstein. Det havde sparet mig for mange suk over ham.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf Ado » 31. mar 2016, 11:36

Buller skrev:
Ado skrev:Rammstein er SÅ socialklasse 5. (Og nej, jeg har ikke gennemført sofistikeret musiksmag. Når jeg er i et specielt humør, lytter jeg til "I'm not a girl" med Britney Spears.


er det fordi du ikke forstår teksterne eller hvad baserer du det på?

På det mine ører hører? Jeg kan ikke lide Rammsteins lyd.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf Danseprinsesse » 31. mar 2016, 11:38

Badesandalen skrev:
Ado skrev:
Danseprinsesse skrev:
Ado skrev:Jeg kan ikke lide AC/DC. Det er åbenbart meget upopulært


Jeg synes, mænd der lytter til AC/DC og lignende slags musik er decideret usexede. Det har jeg oplevet som værende upopulært en del gange.

Åh! Jeg troede jeg var alene om den holdning.


Hvilken type musik skal de så høre? Og hvad hører I?


Alt andet tror jeg - jeg kan ikke komme i tanker om en anden musikgenre, der er et turn off for mig på samme måde. Jeg forestiller mig ikke, at en stor interesse for Kandis eller lignende vil virke specielt tiltrækkende på mig, men det er ikke noget, jeg nogensinde er stødt på hos mænd, der potentielt kunne være romantisk interessante for mig.

Min kæreste synes f.eks. Celine Dion, Rasmus Seebach og alt muligt gyseligt 80'er musik er fantastisk, ham kysser jeg gerne på.

Jeg hører helst pop - gerne sådan noget dejligt ukompliceret og ukultiveret pop. Og klassisk musik.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf Ado » 31. mar 2016, 11:45

Badesandalen skrev:
Ado skrev:
Danseprinsesse skrev:
Ado skrev:Jeg kan ikke lide AC/DC. Det er åbenbart meget upopulært


Jeg synes, mænd der lytter til AC/DC og lignende slags musik er decideret usexede. Det har jeg oplevet som værende upopulært en del gange.

Åh! Jeg troede jeg var alene om den holdning.


Hvilken type musik skal de så høre? Og hvad hører I?

Rock uden skrigende stemmer/aggressive stemmer. Klassisk. Opera. Pop. Soul. Blues. Disco. Jazz. Alle genrer, bortset fra dansktop og skrige/brølerock.
0
Donna Martin Graduates!
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf Blonderella » 31. mar 2016, 12:45

.. staten skal overhovedet ikke blande sig i, om det er manden eller kvinden der holder barsel. Punktum. Jeg er sikker på at hver enkelt familie formår at vurdere hvad der fungerer bedst for dem. Og så længe begge forældre har samme rettigheder til barsel, skal alle andre end familien selv blande sig uden om. Ved os ville det betyde en mistet indtægt på 25000 kroner pr måned efter skat, hvis min mand skulle på barselsdagpenge. For mig er det "kun" en nedgang på 10.000 pr måned. Så hvis 6 måneder var øremærket til faren, ville vores børn komme i institution som 6 mdr gamle. Det er vel langt mindre attraktivt end at jeg tager 12 måneders barsel?

Staten skal ikke blande sig i, hvem der tager hvor mange barnets sygedag. Igen bør der være tiltro til at familien gør hvad de finder bedst. Min mand er ikke hjemme mandag til torsdag. Hvad så? Hvis børnene bliver syge en onsdag- skal jeg så bare sende dem afsted fordi det ikke er "min tur" til at passe dem?!

Mega kæphest. Argh.

Og så mener jeg at fertilitetsbehandling er at lege med noget man ikke skal lege med. Jeg har tabt 4 fostre - mit andet barn var den 4. Graviditet i streg, hvor jeg havde tabt de 3 foregående. Hun har et deformt øre der medførte mistanke om Downs- og en del andre småting. Hun får mig til at tro at der har været en mening med at de andre fostre er gået til. Og at hun har været "lige på vippen"

Ved kunstig befrugtning fratager man naturen muligheden for at vælge bedste æg og bedste sædcelle. Det er i mine øjne "farligt"
2

Tilbage til "Livets forhold"