Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mooserinde
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. okt 2015, 12:13
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mooserinde » 31. mar 2016, 15:40

Velvet-Goldmine skrev:
Æble skrev:
Mooserinde skrev:Men ærligt, så har jeg det sådan lidt; Ordn det selv! Er det dig der laver (alm. hverdags)mad - så lav det selv!


Kender det godt. Og man kan ikke tillade sig at sige nej fordi han jo står og knokler :rulle: :lol:


- og hvis det skal være helt perfekt, så har man gjort alt det der røvitriterende skrælle/hakke arbejde for ham og når man så har spist synes han at det er helt rimeligt hvis man tager afrydning og opvask, for nu har han jo lavet mad!! :rulle:



Ja, det ville da være prikken over i'et. Det sagde han heldigvis ikke :lol2:
1
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Pixie88 » 31. mar 2016, 23:34

Hvis vi ser en film eller serier, har han en tendens til at afspille videoer fra FB eller snapchat på sin tlf. Det er så mega irriterende. Hvis jeg pænt spørger om han ikke vil bruge ørebøffer eller lignende, bliver han småfornærmet og lægger demonstrativt telefonen fra sig.

For nogle uger siden ville jeg lære at strikke igen. Brugte YT videoer til det. Jeg ser en video hvor lyden er mega lav og siger "argh irriterende, lyden er lav selvom jeg skruer helt op. Kan knap nok høre hvad damen siger". Han svarer et eller andet...... og giver sig til at spille guitar ved siden af mig, sekunder efter. Why? WHY!?
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf kidkomb » 1. apr 2016, 03:18

Der er SÅ mange ting i denne her tråd som jeg ikke gad finde mig i.
Jeg er den strengeste kæreste ever :blush:
OG har den bedste kæreste ever.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Annione » 1. apr 2016, 04:04

LadyFox skrev:Min kæreste fløjter, og gerne introsange fra gamle børneprogrammer - f.eks. "Vi er ude på noget". Og jeg kan ikke beskrive den følelse jeg får når folk fløjter, jeg synes virkelig det er ubehageligt.


Jeg hader folk, der fløjter. Det lyder vanvittigt højt i mine ører - som som jeg er ved at blive døv.
...men jeg kan også høre, når fjernsynet hyler, hvis det står på stand-by. Og når en ældre type oplader til fx. bærbare og gamle telefoner sidder i stikkontakten.

Fik jeg nævnt at min kæreste af og til glemmer at jeg hader, når han fløjter? :tie: Det er lidt synd for ham, for jeg bliver bare så skide sur.
3
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Blonderella » 2. apr 2016, 17:33

Han er helt ekstraordinært irriterende i dag. Han har fjernet mos i græsplænen. Hele dagen. Et behov jeg OVERHOVEDET IKKE har. Men han virker til at mene at det så betyder at jeg står for alt andet. Jeg skulle til frisør 10 min efter vi havde spist frokost. Istedet for at hjælpe med at rydde af og/eller skifte babyen og lægge hende ud at sove, gik han direkte fra sin stol (og brugte tallerken) ud og fjernede mere mos. Argh!

Og jeg bliver sq lidt stram i det når han ikke bidrager med noget jeg kan bruge til noget. Og så ser jeg måske lidt sur ud. Eller svarer lidt kort. Og så får man da lige smidt "pms igen?!" I hovedet.

Til gengæld sidder han og ser formel 1 på sin mobil nu. Med høretelefoner.
3
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Firebird » 3. apr 2016, 06:48

Det er altså noget rod med de mænd der ikke laver kaffe til deres kone. For så lille en insats, får man så meget igen. Kvinder er i mange henseender styret af deres følelser, og der kan lynhurtigt gå et højeksplosivt "WTF moment" i morgen ignorering af princessen. Det tager to minutter at lave kaffe, og hvis man vil kræse lidt, laver man også morgenmad til hende og dækker hende til med dynen, og tænder for hendes ynglings morgenflimmer. Så kan man altså slippe afsted med utrolig megen morgentramperi. Fatter ikke mænd der tramper og ikke laver kaffe til deres koner.
10
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 3. apr 2016, 11:35

Han gider ikke dyrke sex, når jeg har menstruation... Og mig som er ved at gå til af lyst lige i de dage! :(
4
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf MOGA » 4. apr 2016, 08:33

Firebird skrev:Det er altså noget rod med de mænd der ikke laver kaffe til deres kone. For så lille en insats, får man så meget igen. Kvinder er i mange henseender styret af deres følelser, og der kan lynhurtigt gå et højeksplosivt "WTF moment" i morgen ignorering af princessen. Det tager to minutter at lave kaffe, og hvis man vil kræse lidt, laver man også morgenmad til hende og dækker hende til med dynen, og tænder for hendes ynglings morgenflimmer. Så kan man altså slippe afsted med utrolig megen morgentramperi. Fatter ikke mænd der tramper og ikke laver kaffe til deres koner.


Du burde udgive en bog. "Det kræver så lidt at få så meget igen", eller noget i den stil.
6
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Novella » 4. apr 2016, 10:18

Firebird skrev:Det er altså noget rod med de mænd der ikke laver kaffe til deres kone. For så lille en insats, får man så meget igen. Kvinder er i mange henseender styret af deres følelser, og der kan lynhurtigt gå et højeksplosivt "WTF moment" i morgen ignorering af princessen. Det tager to minutter at lave kaffe, og hvis man vil kræse lidt, laver man også morgenmad til hende og dækker hende til med dynen, og tænder for hendes ynglings morgenflimmer. Så kan man altså slippe afsted med utrolig megen morgentramperi. Fatter ikke mænd der tramper og ikke laver kaffe til deres koner.

Skat, er det dig?

Herhjemme kan man dog også med fordel kaste noget morgenmad ind til mig og lukke døren hastigt, indtil jeg ikke snerrer. Det er næsten vigtigere end kaffe. Stå helst ikke i vejen for mig inden.
3
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Thestral » 4. apr 2016, 11:49

Skumfidusen skrev:Prøv at forestille jer følgende...
Breaking Bad på Netflix. Jeg har heldigvis set den før...
*Rulletekster*
Hende: Snakkesnakkesnakke
Mig: uforpligtende brummen.
*Handling starter*
Hende: Snakkesnakkesnakke
Mig: (ingenting)
90 sekunder senere
Hende: Snakkesnakkesnakkesnakke
Mig: (Ingenting)
60 sekunder senere
Hende: Pludrepludrepludre
<fortsæt på samme måde i 20 minutter>
Hende: Øh, hvem er ham der Hank de snakker om?
Mig: ...det ville du måske have vidst, hvis du havde fulgt med *suk*

Måske er det min sarkasme, der er irriterende. Er godt nok glad for jeg HAR set serien før. Spurgte til sidst om jeg ikke bare skulle fortælle hende hele handlingen, siden hun skulle have at vide hvad hver eneste scene sluttede med.
Hvorfor beder du hende ikke bare på en pæn måde at tie stille? :genert: (jeg kan ikke fordrage knevren under film/serier)
5
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Firebird » 4. apr 2016, 16:00

Novella skrev:
Firebird skrev:Det er altså noget rod med de mænd der ikke laver kaffe til deres kone. For så lille en insats, får man så meget igen. Kvinder er i mange henseender styret af deres følelser, og der kan lynhurtigt gå et højeksplosivt "WTF moment" i morgen ignorering af princessen. Det tager to minutter at lave kaffe, og hvis man vil kræse lidt, laver man også morgenmad til hende og dækker hende til med dynen, og tænder for hendes ynglings morgenflimmer. Så kan man altså slippe afsted med utrolig megen morgentramperi. Fatter ikke mænd der tramper og ikke laver kaffe til deres koner.

Skat, er det dig?

Herhjemme kan man dog også med fordel kaste noget morgenmad ind til mig og lukke døren hastigt, indtil jeg ikke snerrer. Det er næsten vigtigere end kaffe. Stå helst ikke i vejen for mig inden.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 7. apr 2016, 11:59

Han ved udmærket godt, at jeg er megakilden i navlen - det værste jeg ved er, at få stukket en finger i navlen.. Og en gang i mellem giver han mig en ordentlig kildetur, hvor det ender med at jeg ligger helt forkrøblet på gulvet hikstende efter vejret... Not funny! :evil:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Firebird » 7. apr 2016, 12:04

Mi55y skrev:Han ved udmærket godt, at jeg er megakilden i navlen - det værste jeg ved er, at få stukket en finger i navlen.. Og en gang i mellem giver han mig en ordentlig kildetur, hvor det ender med at jeg ligger helt forkrøblet på gulvet hikstende efter vejret... Not funny! :evil:


Joh det er :genert: :fløjt: :D
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 7. apr 2016, 12:15

Firebird skrev:
Mi55y skrev:Han ved udmærket godt, at jeg er megakilden i navlen - det værste jeg ved er, at få stukket en finger i navlen.. Og en gang i mellem giver han mig en ordentlig kildetur, hvor det ender med at jeg ligger helt forkrøblet på gulvet hikstende efter vejret... Not funny! :evil:


Joh det er :genert: :fløjt: :D


Aha, du er en af dem... :naughty:
4
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. apr 2016, 12:33

Mi55y skrev:
Firebird skrev:
Mi55y skrev:Han ved udmærket godt, at jeg er megakilden i navlen - det værste jeg ved er, at få stukket en finger i navlen.. Og en gang i mellem giver han mig en ordentlig kildetur, hvor det ender med at jeg ligger helt forkrøblet på gulvet hikstende efter vejret... Not funny! :evil:


Joh det er :genert: :fløjt: :D


Aha, du er en af dem... :naughty:


Min mand påstår, hårdnakket, at det er være kilden er at mange viljestyrke til ikke at lade sig påvirke af den fysiske berøring.
- Jamen selvfølgelig, jeg elsker da at blive fysisk overstimuleret, i en sådan grad at jeg (næsten) ikke evner at holde på div. kropsvæsker, og hyperventilering - hvem elske ikke det? :træt3:

Han blev engang pissesur, fordi jeg imens han kildede ham fik losset ham lige i løgene, og givet ham et kæmpe trælår, og han menter JEG skulle sige undskyld. Jeg siger STOP i det øjeblik han begynder at kilde mig, og jeg har forklaret ham tusindevis af gange at det er sindsygt ubehageligt, og ja måske hviner og griner jeg, det er altså ikke fordi jeg synes det er helt vildt fedt.
6
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Forhold og sex"