Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 1. apr 2016, 17:48

Det her er min fredag aften :lun: Og for første gang siden jul, synes jeg ikke det er synd for mig eller træls, at jeg skal sidde hjemme. Jeg har været slemt ramt af selvmedlidenhed de sidste par måneder, det har været en sej omgang. Men nu hjælper det gevaldigt at det er lyst længe, det har været savnet!
I aften skal jeg totalt hygge, jeg har puslespil, tv-serie, sodavand og chokolade og bolsjer - og fri i morgen, så jeg kan selv bestemme sengetiden :D God fredag aften til jer alle :)

image.jpeg
16
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Medd
Indlæg: 130
Tilmeldt: 24. aug 2015, 12:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 130

Re: Singletråden

Indlægaf Medd » 1. apr 2016, 21:06

Iih, jeg havde aftalt en date med en lækker brasiliansk fyr fra Tinder i morgen! Han giver mig så sit nummer inden vi afslutter samtalen og som den stalker jeg er, slår jeg selvfølgelig hans nummer op på Facebook. Gift og med barn på vej!
Gid det var en aprilsnar. Det er der desværre ikke. Sådan en narrøv.

Jeg overvejer virkelig at kontakte konen.
Er virkelig chokeret!
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. apr 2016, 21:15

Medd skrev:Iih, jeg havde aftalt en date med en lækker brasiliansk fyr fra Tinder i morgen! Han giver mig så sit nummer inden vi afslutter samtalen og som den stalker jeg er, slår jeg selvfølgelig hans nummer op på Facebook. Gift og med barn på vej!
Gid det var en aprilsnar. Det er der desværre ikke. Sådan en narrøv.

Jeg overvejer virkelig at kontakte konen.
Er virkelig chokeret!

Sikke en røv! :evil:

Forstår godt du er chokeret! Jeg ville dog være lidt betænkelig ved at kontakte konen, med tanke på den situation hun er i, men jeg havde nok ladet et par ord falde til fyren, evt. med en trussel om at kontakte konen så han kunne gå og være bekymret for det..!
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Medd
Indlæg: 130
Tilmeldt: 24. aug 2015, 12:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 130

Re: Singletråden

Indlægaf Medd » 1. apr 2016, 21:27

Juki skrev:
Sikke en røv! :evil:

Forstår godt du er chokeret! Jeg ville dog være lidt betænkelig ved at kontakte konen, med tanke på den situation hun er i, men jeg havde nok ladet et par ord falde til fyren, evt. med en trussel om at kontakte konen så han kunne gå og være bekymret for det..!


Nej, jeg er heller ikke helt sikker på at det er nogen god ide. På den anden side ville jeg ønske at vide det, hvis jeg var i hendes situation. I øvrigt ved jeg jo heller ikke om det er ok med konen. Efter jeg afslørede ham, påstod han jo at de var i et åbent forhold. Det er måske også sandt, men så undrer det mig, at han ikke har været ærlig omkring det var start. Han har hele tiden fortalt at han kun var i Danmark pga. job og at han ikke rigtig kendte nogen her. Det hænger jo ikke sammen.

Men nu har jeg sendt ham en fin besked, hvor jeg skriver, at hvis det er helt ok med hans kone, det han har gang i, så ville det jo heller ikke være et problem for ham, hvis jeg kontaktede hende. Bare som en trussel her til at starte med.
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. apr 2016, 21:47

Medd skrev:
Juki skrev:
Sikke en røv! :evil:

Forstår godt du er chokeret! Jeg ville dog være lidt betænkelig ved at kontakte konen, med tanke på den situation hun er i, men jeg havde nok ladet et par ord falde til fyren, evt. med en trussel om at kontakte konen så han kunne gå og være bekymret for det..!


Nej, jeg er heller ikke helt sikker på at det er nogen god ide. På den anden side ville jeg ønske at vide det, hvis jeg var i hendes situation. I øvrigt ved jeg jo heller ikke om det er ok med konen. Efter jeg afslørede ham, påstod han jo at de var i et åbent forhold. Det er måske også sandt, men så undrer det mig, at han ikke har været ærlig omkring det var start. Han har hele tiden fortalt at han kun var i Danmark pga. job og at han ikke rigtig kendte nogen her. Det hænger jo ikke sammen.

Men nu har jeg sendt ham en fin besked, hvor jeg skriver, at hvis det er helt ok med hans kone, det han har gang i, så ville det jo heller ikke være et problem for ham, hvis jeg kontaktede hende. Bare som en trussel her til at starte med.


Nydeligt! :gogo:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Medd
Indlæg: 130
Tilmeldt: 24. aug 2015, 12:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 130

Re: Singletråden

Indlægaf Medd » 1. apr 2016, 21:54

Det lyder til, at det ikke er helt ok med konen alligevel. "If you do that it will cause a lot of pain to us"... Og en masse om, at jeg skal slette beskederne og at det er noget "extremely serious that you don't wanna play with".

Så der er vist ikke rent mel i posen. Jeg håber jeg har givet ham en lærestreg. Stakkels kone.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. apr 2016, 22:08

Medd skrev:Det lyder til, at det ikke er helt ok med konen alligevel. "If you do that it will cause a lot of pain to us"... Og en masse om, at jeg skal slette beskederne og at det er noget "extremely serious that you don't wanna play with".

Så der er vist ikke rent mel i posen. Jeg håber jeg har givet ham en lærestreg. Stakkels kone.


Men det vil han åbenbart gerne selv :sarkasme:
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. apr 2016, 22:17

Medd skrev:Det lyder til, at det ikke er helt ok med konen alligevel. "If you do that it will cause a lot of pain to us"... Og en masse om, at jeg skal slette beskederne og at det er noget "extremely serious that you don't wanna play with".

Så der er vist ikke rent mel i posen. Jeg håber jeg har givet ham en lærestreg. Stakkels kone.


Kæft en idiot. Jeg tror, jeg havde svaret det, som Cirkus skriver ...

Facepalm over ham, altså. Møgpik. :rulle:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. apr 2016, 22:34

Min første tanke ville også være at kontakte konen, men samtidig synes jeg også, at den metode hurtigt kan blive noget med at råbe "RØV!" for sin egen skyld og så forlade scenen igen, så hvis jeg ikke magtede evt. at have en korrespondance med konen, hvor jeg var villig til at besvare de spørgsmål, hun måtte have, ville jeg nok faktisk efterlade manden med en uvished om, hvorvidt jeg kunne finde på at afsløre ham eller ej.

På den måde at "psyke" på ham kan i sig selv være en grusom, men rimelig straf.
1
Brugeravatar
Medd
Indlæg: 130
Tilmeldt: 24. aug 2015, 12:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 130

Re: Singletråden

Indlægaf Medd » 1. apr 2016, 22:54

DetSorteCirkus skrev:Min første tanke ville også være at kontakte konen, men samtidig synes jeg også, at den metode hurtigt kan blive noget med at råbe "RØV!" for sin egen skyld og så forlade scenen igen, så hvis jeg ikke magtede evt. at have en korrespondance med konen, hvor jeg var villig til at besvare de spørgsmål, hun måtte have, ville jeg nok faktisk efterlade manden med en uvished om, hvorvidt jeg kunne finde på at afsløre ham eller ej.

På den måde at "psyke" på ham kan i sig selv være en grusom, men rimelig straf.



Der var nemlig også min første tanke at kontakte hende, og jeg har stadig lyst til det! Men jeg er i tvivl om det mest er for min egen skyld, og derfor gør jeg det ikke. Ikke lige nu i hvert fald.
Jeg synes bare det er så synd for hans kone, og hun vil højst sandsynligt finde ud af det på en eller anden måde på et senere tidspunkt (i hvert fald hvis han fortsætter), og jeg ville i hendes sted have det så dårligt over, at folk der vidste det ikke havde fortalt mig det..

Jeg håber han sveder nu! Han har endnu ikke slettet vores match og han har været høflig hele vejen igennem, så han håber vel på, at han ved at spille Nice guy kan undgå at jeg går videre med det.
0
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 1. apr 2016, 23:00

ManicNinja skrev:
Medd skrev:Det lyder til, at det ikke er helt ok med konen alligevel. "If you do that it will cause a lot of pain to us"... Og en masse om, at jeg skal slette beskederne og at det er noget "extremely serious that you don't wanna play with".

Så der er vist ikke rent mel i posen. Jeg håber jeg har givet ham en lærestreg. Stakkels kone.


Kæft en idiot. Jeg tror, jeg havde svaret det, som Cirkus skriver ...

Facepalm over ham, altså. Møgpik. :rulle:


Møgpik :lol:
:klap:
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Singletråden

Indlægaf Aima » 2. apr 2016, 00:59

Medd skrev:
DetSorteCirkus skrev:Min første tanke ville også være at kontakte konen, men samtidig synes jeg også, at den metode hurtigt kan blive noget med at råbe "RØV!" for sin egen skyld og så forlade scenen igen, så hvis jeg ikke magtede evt. at have en korrespondance med konen, hvor jeg var villig til at besvare de spørgsmål, hun måtte have, ville jeg nok faktisk efterlade manden med en uvished om, hvorvidt jeg kunne finde på at afsløre ham eller ej.

På den måde at "psyke" på ham kan i sig selv være en grusom, men rimelig straf.



Der var nemlig også min første tanke at kontakte hende, og jeg har stadig lyst til det! Men jeg er i tvivl om det mest er for min egen skyld, og derfor gør jeg det ikke. Ikke lige nu i hvert fald.
Jeg synes bare det er så synd for hans kone, og hun vil højst sandsynligt finde ud af det på en eller anden måde på et senere tidspunkt (i hvert fald hvis han fortsætter), og jeg ville i hendes sted have det så dårligt over, at folk der vidste det ikke havde fortalt mig det..

Jeg håber han sveder nu! Han har endnu ikke slettet vores match og han har været høflig hele vejen igennem, så han håber vel på, at han ved at spille Nice guy kan undgå at jeg går videre med det.


Men spiller han i det mindste nice guy? Mit indtryk er nærmere, at han truer dig? "That you don't wanna play with"

I 9 ud af 10 tilfælde ville jeg vælge at holde kæft, men den der attitude gad jeg virkelig ikke. Jeg havde givetvis sendt printscreens af hele lortet til konen, og ja, måske ville det så være for min egen skyld, men og hvad så, egentlig?
5
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 2. apr 2016, 04:32

Aima skrev:
Medd skrev:
DetSorteCirkus skrev:Min første tanke ville også være at kontakte konen, men samtidig synes jeg også, at den metode hurtigt kan blive noget med at råbe "RØV!" for sin egen skyld og så forlade scenen igen, så hvis jeg ikke magtede evt. at have en korrespondance med konen, hvor jeg var villig til at besvare de spørgsmål, hun måtte have, ville jeg nok faktisk efterlade manden med en uvished om, hvorvidt jeg kunne finde på at afsløre ham eller ej.

På den måde at "psyke" på ham kan i sig selv være en grusom, men rimelig straf.



Der var nemlig også min første tanke at kontakte hende, og jeg har stadig lyst til det! Men jeg er i tvivl om det mest er for min egen skyld, og derfor gør jeg det ikke. Ikke lige nu i hvert fald.
Jeg synes bare det er så synd for hans kone, og hun vil højst sandsynligt finde ud af det på en eller anden måde på et senere tidspunkt (i hvert fald hvis han fortsætter), og jeg ville i hendes sted have det så dårligt over, at folk der vidste det ikke havde fortalt mig det..

Jeg håber han sveder nu! Han har endnu ikke slettet vores match og han har været høflig hele vejen igennem, så han håber vel på, at han ved at spille Nice guy kan undgå at jeg går videre med det.


Men spiller han i det mindste nice guy? Mit indtryk er nærmere, at han truer dig? "That you don't wanna play with"

I 9 ud af 10 tilfælde ville jeg vælge at holde kæft, men den der attitude gad jeg virkelig ikke. Jeg havde givetvis sendt printscreens af hele lortet til konen, og ja, måske ville det så være for min egen skyld, men og hvad så, egentlig?

Jeg tror også jeg normalt ville hælde til at fortælle konen det, men jeg ville tøve fordi hun er gravid og måske ekstra sårbar. På den anden side kommer sådan en melding vel aldrig belejligt.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 2. apr 2016, 04:36

Og godmorgen..

Jeg har kun sovet 1-1½ time pga. sygdom, men er åbenbart for frisk til at sove mere. Hader det "limbo" mellem sygdom og at man er rask. For eneriforladt til at lave noget, og for frisk til at sove :rulle:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Singletråden

Indlægaf Aima » 2. apr 2016, 04:53

^ Normalt ville jeg ikke hælde til at fortælle konen det. I 9 ud af 10 tilfælde ville jeg trække på skuldrene og tænke 'nå' og komme videre med mit liv, helt generelt føler jeg ikke et særligt moralsk ansvar når andre er deres mænd og koner utro, det må de som udgangspunkt selv rode rundt med. Det der i det konkrete tilfælde ville trigge her, ville klart være mandens latterlige attitude. Først dét at han tror, han kan snyde endnu mere ved at påstå, forholdet er åbent, dernæst hans manipulerende 'du vil gøre os meget ondt, hvis du sladrer' og slutteligt den der 'that you don't wanna play with'. Jeg skal den ondefuckme nok selv afgøre, hvad jeg wanna play with, og jeg skal da absolut ikke dikteres en skid af en sørgelig idiot der er så dum, at hans cheat-trys kan afsløres på tre sekunder. Jeg ved ikke, måske får jeg bare mansplaining-vibes og måske provokerer det mig bare helt vildt. Jeg har virkelig sjældent behov for at skabe drama, men i det her tilfælde vil jeg ikke udelukke, at jeg ville råbe røv udelukkende fordi det ville føles rart for mig. Jeg synes det er synd for den gravide kone, men min handling ville være for min egen skyld.
10
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Forhold og sex"