Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Hurrze » 8. mar 2016, 00:14

At jeg skal tage noget at spise. Har ikke fået aftensmad endnu.... Og ved godt klokken er 1 om natten :engel: :lol2:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Sophies-mor » 17. mar 2016, 21:43

Om visse dele af min Københavner weekend skal ændres, udelades eller tilføjes :gruble:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3852

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf HappyQ » 18. mar 2016, 10:03

At smutte i byen og se, om jeg kan finde en stor troldegren til påskepynten.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Tricolette » 18. mar 2016, 10:06

Hvor tidligt jeg kan holde fri i dag :gruble:
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 18. mar 2016, 10:32

Om jeg skal købe en Chromecast eller bare et ekstra HDMI-kabel. Jeg har hverken tablet eller smartphone, så jeg ville alligevel skulle styre Chromecast'en fra min laptop, og så vil det da være mere enkelt med et kabel. Til gengæld giver det mere rod at skulle have et ekstra kabel liggende, der er Chromecast'en mere diskret.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf sigge » 1. apr 2016, 07:03

Hvad en god unisex-velkommen-ny-kollega-gave kunne være.

Vi har på min arbejdsplads hidtil ikke haft nogen tradition for at give nye medarbejdere en blomst eller anden gave på deres første arbejdsdag. Dog har en enkelt (kvindelig) medarbejder tidligere fået en buket, fordi den nærmeste kollega tog initiativ til det (pga. tradition fra sin egen tidligere arbejdsplads). I dag har jeg så fået to nye kolleger, som begge er blevet modtaget med en buket, hvilket fik en anden kollega, som startede for 1 måned siden til at joke med, at så skyldte man vel også ham en buket. Det hørte en af vores chefer, som rygsvømmede sig ud i en forklaring om, at det var en helt ny tradition, og så skulle man lige i ledelsen snakke om, hvad en passende velkomstgave til en mand så vil være, for han mente citat: "At det ville være kønsdiskriminerende at give en mand blomster", hvilket så fik min indre feminist til at vågne og ytre, at det ville være mere kønsdiskriminerende at gøre forskel. Så kom vi til at snakke om i al fredsommelighed blandt kollegerne, hvad en god velkomstgave kunne være, som begge køn vil sætte lige stor pris på. Men vi nåede ikke rigtigt frem til noget. Der er da nok en vis sandhed i, at flere kvinder end mænd vil sætte pris på buketten, men jeg kender da også mange kvinder, som hellere vil have den flaske rødvin/whisky, der blev foreslået som "mandegaver". Personligt vil jeg nu helst have blomsterne, for jeg elsker blomster, men får bare aldrig en buket, og jeg er desværre også en knold til at huske at købe blomster til mig selv.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 1. apr 2016, 21:29

Hvad min rastløshed og tankerod dækker over og hvad der er smartest at gå i gang med for at få det dæmpet
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 1. apr 2016, 21:49

Hvordan fanden det kan være breaking news, hvem der har vundet X-factor. :8: :stoned: Det er jo komplet ligegyldigt!

Nåmmen, det er jo også EkstraBladet. Christ, altså ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Annione » 1. apr 2016, 22:20

sigge skrev:Hvad en god unisex-velkommen-ny-kollega-gave kunne være.

Vi har på min arbejdsplads hidtil ikke haft nogen tradition for at give nye medarbejdere en blomst eller anden gave på deres første arbejdsdag. Dog har en enkelt (kvindelig) medarbejder tidligere fået en buket, fordi den nærmeste kollega tog initiativ til det (pga. tradition fra sin egen tidligere arbejdsplads). I dag har jeg så fået to nye kolleger, som begge er blevet modtaget med en buket, hvilket fik en anden kollega, som startede for 1 måned siden til at joke med, at så skyldte man vel også ham en buket. Det hørte en af vores chefer, som rygsvømmede sig ud i en forklaring om, at det var en helt ny tradition, og så skulle man lige i ledelsen snakke om, hvad en passende velkomstgave til en mand så vil være, for han mente citat: "At det ville være kønsdiskriminerende at give en mand blomster", hvilket så fik min indre feminist til at vågne og ytre, at det ville være mere kønsdiskriminerende at gøre forskel. Så kom vi til at snakke om i al fredsommelighed blandt kollegerne, hvad en god velkomstgave kunne være, som begge køn vil sætte lige stor pris på. Men vi nåede ikke rigtigt frem til noget. Der er da nok en vis sandhed i, at flere kvinder end mænd vil sætte pris på buketten, men jeg kender da også mange kvinder, som hellere vil have den flaske rødvin/whisky, der blev foreslået som "mandegaver". Personligt vil jeg nu helst have blomsterne, for jeg elsker blomster, men får bare aldrig en buket, og jeg er desværre også en knold til at huske at købe blomster til mig selv.


En potteplante med en kaktus :-D

Sådan én ville jeg forøvrigt også blive vildt glad for.
2
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 2. apr 2016, 10:38

På mit arbejde får man Summerbird chokolade når man starter.

Tidligere var det blomster men det blev for bøvlet (kunne man også få til fødselsdag - hvor det nu er en flaske vin).
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 4. apr 2016, 18:40

Hvad i alverden ham, der har omsat A Hard Day's Night til en jazz-udgave, dog kan have tænkt på. :stoned: Hans kæreste må være skredet med en anden. Eller egenrådigt have besluttet at kalde deres fælles datter Verner eller noget i den retning ...

Godt er det i hvert fald ikke. :8: Og jeg er ellers jazzfan.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Æske » 4. apr 2016, 18:48

Om jeg skal satse på at blive siddende i bilen til regnen driver over eller om jeg bare skal få det overstået og gå op i lejligheden.
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Sorenspige » 12. apr 2016, 18:42

Om jeg skal hente resten af posen med nødder.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. apr 2016, 20:20

Om jeg kender nogen, der kunne tænkes at ville med ind og se den nye Angry Birds-film.
Det gør jeg næppe :(
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Badesandalen » 16. apr 2016, 16:52

Frkvira skrev:At slå mit køleskab ihjel. Hold nu kæft hvor det larmer :s


Hvis du gør det, bliver du altså nødt til at lave en tråd om det. :D
4

Tilbage til "Generelt"