Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 2. apr 2016, 06:23

Mumifar skrev:
ManicNinja skrev:
Medd skrev:Det lyder til, at det ikke er helt ok med konen alligevel. "If you do that it will cause a lot of pain to us"... Og en masse om, at jeg skal slette beskederne og at det er noget "extremely serious that you don't wanna play with".

Så der er vist ikke rent mel i posen. Jeg håber jeg har givet ham en lærestreg. Stakkels kone.


Kæft en idiot. Jeg tror, jeg havde svaret det, som Cirkus skriver ...

Facepalm over ham, altså. Møgpik. :rulle:


Møgpik :lol:
:klap:


Ligestilling og alt det jazz, du ved ... Når der er noget, der hedder en møgfisse (og dét er der - let's face it), så er der også noget, der hedder en møgpik. Ham her må kvalificere.

Og SÅ kravler jeg lige ned i min gode opdragelse igen. Eller ...
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Singletråden

Indlægaf A 7 » 2. apr 2016, 06:28

Jeg er helt på linie med Aima. En ting er at date, når man er i et forhold, men at begynde med trusler, skyldpålæggelse og at puste sig op med ynkelig retorik, der minder om en dårlig mafia-film, det ville gøre udslaget. Ja, det er synd for konen, hvis hun får det at vide. Og endnu mere synd, hvis hun ikke gør.
4
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 2. apr 2016, 08:08

Jeg er gået fra at skrive lidt hist og her med 3 fyre til slet ikke at skrive med nogen. Det er faktisk ganske dejligt :)
3
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 2. apr 2016, 08:14

Daine skrev:Det her er min fredag aften :lun: Og for første gang siden jul, synes jeg ikke det er synd for mig eller træls, at jeg skal sidde hjemme. Jeg har været slemt ramt af selvmedlidenhed de sidste par måneder, det har været en sej omgang. Men nu hjælper det gevaldigt at det er lyst længe, det har været savnet!
I aften skal jeg totalt hygge, jeg har puslespil, tv-serie, sodavand og chokolade og bolsjer - og fri i morgen, så jeg kan selv bestemme sengetiden :D God fredag aften til jer alle :)

image.jpeg


Det ser møg hyggeligt ud!
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 2. apr 2016, 08:16

Juki skrev:Og godmorgen..

Jeg har kun sovet 1-1½ time pga. sygdom, men er åbenbart for frisk til at sove mere. Hader det "limbo" mellem sygdom og at man er rask. For eneriforladt til at lave noget, og for frisk til at sove :rulle:


Jeg håber at du meget snart får det bedre :kys:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 2. apr 2016, 08:18

Medd, jeg ville også fortælle det til konen - ingen fortjener at blive ført bag lyset af deres såkaldte mænd.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Medd
Indlæg: 130
Tilmeldt: 24. aug 2015, 12:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 130

Re: Singletråden

Indlægaf Medd » 2. apr 2016, 10:20

Aima skrev:Men spiller han i det mindste nice guy? Mit indtryk er nærmere, at han truer dig? "That you don't wanna play with"

I 9 ud af 10 tilfælde ville jeg vælge at holde kæft, men den der attitude gad jeg virkelig ikke. Jeg havde givetvis sendt printscreens af hele lortet til konen, og ja, måske ville det så være for min egen skyld, men og hvad så, egentlig?


Jeg opfattede det ikke som truende, da jeg læste det. Men jeg kan også se, at det ikke helt var ordret. Han skrev "that you cannot play with". Det lyder et eller andet sted mildere i mine ører. Og generelt synes jeg han spillede rimelig meget nice guy.

Efter jeg afslørede ham lagde han ud med at sige, at jeg ikke kendte deres måde at være i et forhold på, og om vi så stadig skulle ses eller hvad? :stoned: Og da jeg selvfølgelig ikke var interesseret i det, kom han med den her "Sorry if I have hurt you somehow, didn't mean to, you sounded like a good person. Take care and I wish you the best :)"

Da jeg så truede med at fortælle konen det, fik jeg så den der besked med, at det ville "cause a lot of pain to us" og bla bla, og den slutter han så af med "just delete your messages, I delete mine and all goes fine. I already said sorry to you, and I wish you all the best".

Så for mig virker det mest som om han prøver at spille nice guy og dermed håber på, at jeg ikke går videre med det. Han får det jo til at lyde som om det er mig han hare såret helt vildt og ikke konen.

Jeg har ikke besluttet mig for, hvad jeg vil gøre endnu, men jeg har gemt screenshots i tilfælde af, at jeg vil kontakte hende.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 2. apr 2016, 14:11

Skralde skrev:
Daine skrev:Det her er min fredag aften :lun: Og for første gang siden jul, synes jeg ikke det er synd for mig eller træls, at jeg skal sidde hjemme. Jeg har været slemt ramt af selvmedlidenhed de sidste par måneder, det har været en sej omgang. Men nu hjælper det gevaldigt at det er lyst længe, det har været savnet!
I aften skal jeg totalt hygge, jeg har puslespil, tv-serie, sodavand og chokolade og bolsjer - og fri i morgen, så jeg kan selv bestemme sengetiden :D God fredag aften til jer alle :)

image.jpeg


Det ser møg hyggeligt ud!


Det var det også :) Jeg blev færdigt med det sidste i morges og er nu næsten færdigt med et nyt puslespil. Når det er klaret skal jeg i gang med at sortere julepynt ... Det er en skøn lørdag :lol:
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 2. apr 2016, 15:29

Hvis man bliver inviteret hjem til nogen på en date, og vedkommende selv finder et par indesko frem fordi der er lidt fodkoldt. Er det så ikke lidt uhøfligt ikke at tilbyde sin gæst et par sokker eller lignende?

Hvad står der i den kvindelige datingmanual angående værtinderolle og fodkoldt? Forventes det at man som mand altid har varme fødder, eller er det et vigtigt maskulint træk ikke at lade sig gå på af den slags petitesser? Er det diskvalificeringsgrundlag hvis han selv har et par sokker med?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 2. apr 2016, 15:47

Medd skrev:
Aima skrev:Men spiller han i det mindste nice guy? Mit indtryk er nærmere, at han truer dig? "That you don't wanna play with"

I 9 ud af 10 tilfælde ville jeg vælge at holde kæft, men den der attitude gad jeg virkelig ikke. Jeg havde givetvis sendt printscreens af hele lortet til konen, og ja, måske ville det så være for min egen skyld, men og hvad så, egentlig?


Jeg opfattede det ikke som truende, da jeg læste det. Men jeg kan også se, at det ikke helt var ordret. Han skrev "that you cannot play with". Det lyder et eller andet sted mildere i mine ører. Og generelt synes jeg han spillede rimelig meget nice guy.

Efter jeg afslørede ham lagde han ud med at sige, at jeg ikke kendte deres måde at være i et forhold på, og om vi så stadig skulle ses eller hvad? :stoned: Og da jeg selvfølgelig ikke var interesseret i det, kom han med den her "Sorry if I have hurt you somehow, didn't mean to, you sounded like a good person. Take care and I wish you the best :)"

Da jeg så truede med at fortælle konen det, fik jeg så den der besked med, at det ville "cause a lot of pain to us" og bla bla, og den slutter han så af med "just delete your messages, I delete mine and all goes fine. I already said sorry to you, and I wish you all the best".

Så for mig virker det mest som om han prøver at spille nice guy og dermed håber på, at jeg ikke går videre med det. Han får det jo til at lyde som om det er mig han hare såret helt vildt og ikke konen.

Jeg har ikke besluttet mig for, hvad jeg vil gøre endnu, men jeg har gemt screenshots i tilfælde af, at jeg vil kontakte hende.


Waaaauw, hvor han manipulerer! :puke:

"You sounded like a good person" underforstået at det er du alligevel ikke, fordi du har den frækhed at drage ham til ansvar!?

"I already said sorry to you" - ajmen, yay! Lad os da holde en fest og en takketale, altså! :stoned:

Og hvorfor skal du have besked på, hvad du skal gøre med beskederne? Bestemmer han da ikke!

Jeeeez. Aj, undskyld, jeg lyder arrig, Medd. :) Men den der type, som spiller helt uskyldig, lader som om, han da ikke aaaaner, hvordan han mon har gjort dig vred (eller reelt ikke KAN se det) - og i øvrigt får den drejet til, at du er såret og "den lille" snarere end vred og parat til at afvise ham, fordi HAN har været en idiot ...

Jeg.kan.slet.ikke.have.det.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 2. apr 2016, 15:48

klumphen skrev:Hvis man bliver inviteret hjem til nogen på en date, og vedkommende selv finder et par indesko frem fordi der er lidt fodkoldt. Er det så ikke lidt uhøfligt ikke at tilbyde sin gæst et par sokker eller lignende?

Hvad står der i den kvindelige datingmanual angående værtinderolle og fodkoldt? Forventes det at man som mand altid har varme fødder, eller er det et vigtigt maskulint træk ikke at lade sig gå på af den slags petitesser? Er det diskvalificeringsgrundlag hvis han selv har et par sokker med?


Det virker ret søgt at hun skal have sokker i forskellige størrelser til at ligge, til gæster. Samtidig tænker jeg, at de færreste går rundt med alm. hverdags ude-sko indenfor, så hvis folk er inviteret på besøg, så tænker de som regel selv på, at være klædt på til det/have noget med. Det gør jeg selv som kvinde, så jeg ikke eks render rundt på nylonstrømper, men har nogle strømper med jeg lige kan tage udover (eller passende inde-sko).

Jeg ville godt nok glo, hvis folk kom med diverse sokker til mig. Særligt hvis vi ikke deler størrelse.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 2. apr 2016, 16:12

Jeg har heller ikke lige mandestrømper- eller futsko liggende :D Men jeg ville nok sige, at der var koldt, og om han ville have et tæppe.
1
Brugeravatar
Willow
Indlæg: 25
Tilmeldt: 3. sep 2015, 11:43
Kort karma: 2
Likede indlæg: 68

Re: Singletråden

Indlægaf Willow » 2. apr 2016, 16:16

Medd skrev:
Aima skrev:Men spiller han i det mindste nice guy? Mit indtryk er nærmere, at han truer dig? "That you don't wanna play with"

I 9 ud af 10 tilfælde ville jeg vælge at holde kæft, men den der attitude gad jeg virkelig ikke. Jeg havde givetvis sendt printscreens af hele lortet til konen, og ja, måske ville det så være for min egen skyld, men og hvad så, egentlig?


Jeg opfattede det ikke som truende, da jeg læste det. Men jeg kan også se, at det ikke helt var ordret. Han skrev "that you cannot play with". Det lyder et eller andet sted mildere i mine ører. Og generelt synes jeg han spillede rimelig meget nice guy.

Efter jeg afslørede ham lagde han ud med at sige, at jeg ikke kendte deres måde at være i et forhold på, og om vi så stadig skulle ses eller hvad? :stoned: Og da jeg selvfølgelig ikke var interesseret i det, kom han med den her "Sorry if I have hurt you somehow, didn't mean to, you sounded like a good person. Take care and I wish you the best :)"

Da jeg så truede med at fortælle konen det, fik jeg så den der besked med, at det ville "cause a lot of pain to us" og bla bla, og den slutter han så af med "just delete your messages, I delete mine and all goes fine. I already said sorry to you, and I wish you all the best".

Så for mig virker det mest som om han prøver at spille nice guy og dermed håber på, at jeg ikke går videre med det. Han får det jo til at lyde som om det er mig han hare såret helt vildt og ikke konen.

Jeg har ikke besluttet mig for, hvad jeg vil gøre endnu, men jeg har gemt screenshots i tilfælde af, at jeg vil kontakte hende.


Jeg ville kontakte hende og sende det hele som andre skriver. Det at hun er i en situation hvor hun ikke kun skal tænke på sig selv men også på sit kommende barn og familie gør det da kun endnu mere vigtigt at hun får det af vide synes jeg. Den tankegang med at man beskytter folk ved ikke at fortælle dem det kan jeg slet ikke forstå. Jeg vil til enhver tid mene at man skader dem meget mere ved at lade dem "Sejle i deres egen sø" og bare lade dem blive såret og spilde deres liv. Det kan de jo selv beslutte når de har informationen.

Synes det er ligemeget om du delvist gør det for din egen skyld, så længe man ikke gør det direkte for at såre hende. Han må skuda mande sig op og stå til regnskab for sin svinske opførsel.

I øvrigt kunne man også forestille sig en situation hvor han rager en eller anden sygdom til sig og smitter sin gravide kone. I den henseende gør man det jo også for hendes skyld.
5
Brugeravatar
Medd
Indlæg: 130
Tilmeldt: 24. aug 2015, 12:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 130

Re: Singletråden

Indlægaf Medd » 2. apr 2016, 16:34

ManicNinja skrev:
Waaaauw, hvor han manipulerer! :puke:

"You sounded like a good person" underforstået at det er du alligevel ikke, fordi du har den frækhed at drage ham til ansvar!?

"I already said sorry to you" - ajmen, yay! Lad os da holde en fest og en takketale, altså! :stoned:

Og hvorfor skal du have besked på, hvad du skal gøre med beskederne? Bestemmer han da ikke!

Jeeeez. Aj, undskyld, jeg lyder arrig, Medd. :) Men den der type, som spiller helt uskyldig, lader som om, han da ikke aaaaner, hvordan han mon har gjort dig vred (eller reelt ikke KAN se det) - og i øvrigt får den drejet til, at du er såret og "den lille" snarere end vred og parat til at afvise ham, fordi HAN har været en idiot ...

Jeg.kan.slet.ikke.have.det.


Jeg var også meget chokeret. Ikke mindst over hans reaktion efter afsløringen. Havde regnet med, at han havde slettet vores match eller at jeg havde fået en halvsur besked igen.

Willow skrev:Jeg ville kontakte hende og sende det hele som andre skriver. Det at hun er i en situation hvor hun ikke kun skal tænke på sig selv men også på sit kommende barn og familie gør det da kun endnu mere vigtigt at hun får det af vide synes jeg. Den tankegang med at man beskytter folk ved ikke at fortælle dem det kan jeg slet ikke forstå. Jeg vil til enhver tid mene at man skader dem meget mere ved at lade dem "Sejle i deres egen sø" og bare lade dem blive såret og spilde deres liv. Det kan de jo selv beslutte når de har informationen.

Synes det er ligemeget om du delvist gør det for din egen skyld, så længe man ikke gør det direkte for at såre hende. Han må skuda mande sig op og stå til regnskab for sin svinske opførsel.

I øvrigt kunne man også forestille sig en situation hvor han rager en eller anden sygdom til sig og smitter sin gravide kone. I den henseende gør man det jo også for hendes skyld.


Jeg har skrevet en besked til hende på facebook nu. Jeg har det egentlig lidt mærkeligt med det, og jeg er stadig i tvivl om det var det rigtige at gøre. Men jeg har tænkt over det hele dagen, og jeg har det virkelig dårligt over at ligge inde med informationen, og så bare "glemme det".
Så i første omgang har jeg sendt hende en besked. Hvis hun svarer på den og spørger ind til det, kan jeg sende screenshots. Synes ikke der var grund til at bombardere hende med screenshots, hvis det nu viser sig, at de har en eller anden agreement om at det er ok (selvom jeg tvivler på det, hans reaktion tage i betragtning)
6
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 2. apr 2016, 16:57

Zombie skrev:Det virker ret søgt at hun skal have sokker i forskellige størrelser til at ligge, til gæster. Samtidig tænker jeg, at de færreste går rundt med alm. hverdags ude-sko indenfor, så hvis folk er inviteret på besøg, så tænker de som regel selv på, at være klædt på til det/have noget med. Det gør jeg selv som kvinde, så jeg ikke eks render rundt på nylonstrømper, men har nogle strømper med jeg lige kan tage udover (eller passende inde-sko).

Jeg ville godt nok glo, hvis folk kom med diverse sokker til mig. Særligt hvis vi ikke deler størrelse.

Så du ville ikke kigge skævt til en date hvis han selv havde et par sokker med?
Hvorfor ville du glo hvis nogen tilbød dig et par sokker (der måske ikke lige passer i størrelsen) så du undgår at fryse dine fødder? Jeg ville da opfatte den slags som et udtryk for omsorg, at vedkommende ikke synes jeg skal sidde og fryse. Det ville da i hvert fald være min egen motivation.
0

Tilbage til "Forhold og sex"