Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 3. apr 2016, 07:57

Jeg ved godt at BT ikke just er en super god kilde til nyheder, men plejer at synes, at deres hjemmeside er god til at få et hurtigt overblik. Men det er som om at 75% af alle artikler derinde efterhånden er helt random, typisk sensationsprægede, historier fra udlandet :rulle: Gerne med fængende overskrifter og fremstillet som om det er sensationelle nyheder fra Danmark!
1
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dr_bp » 3. apr 2016, 08:04

At min mand er syg af manflu på 4.døgn. Jeg er højgravid med bækkenløsning, sover på 2 madrasser på stuegulvet på 3.døgn og er alene om børn, hus, mad, tøjvask, opvask og det hele. Nu må han fandme snart tage sig sammen.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 3. apr 2016, 08:08

Det irriterer mig at jeg hele denne her uge er vågnet omkring kl 5 - og det er uanset om jeg er gået i seng kl 22 eller 02 :træt:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 3. apr 2016, 08:53

Min mor vælger at støvsuge i rummet hvor jeg sover kl 9. Kæmpe idiot.
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 3. apr 2016, 09:42

Det irriterer mig grænseløst at fordi jeg står som den første på dørtelefonen, så får jeg 3-5 spam-opkald om dagen fra random typer som vil ind i opgangen. Nogle gange skal de besøge en anden beboer, men alligevel ringer de på hos mig i stedet for hos dem de skal tale med? Alles navne står klart og tydeligt på døren.

Andre gange vil de ind med reklamer/flyers eller samle penge ind eller sætte opslag op om et eller andet. Og så er der de mere dodgy typer som ikke kan forklare hvad de vil og skynder sig videre når jeg spørger. På det seneste har der også været en del Jehovas Vidner her.

Det er fair nok at folk, som går dør til dør, er nødt til at ringe på hos nogen for at komme ind. Især når det drejer sig om indsamlinger. Jeg kunne dog godt tænke mig at de havde fantasi nok til ikke altid at ringe på hos den første på listen. Det burde være til at regne ud af de får alle den slags opkald og at det nok bliver lidt træls i længden.

Der er en hel håndfuld organisationer som jeg ikke ønsker at støtte og som jeg derfor siger nej tak til hvis de ringer på. Jeg ønsker ikke at støtte dem uanset hvad, så de må ringe på et andet sted og se om ikke de kan få fat i en beboer som gerne vil og har lyst til at lukke dem ind. Jeg vil ikke lukke dem ind på vegne af andre beboere når jeg ikke ved om de er okay med det. Jeg lukker kun gæster til mig selv og postbudet ind.

Nogle gange ringer de på min dør fem gange i træk i stedet for at prøve en anden beboer...... Også selvom jeg ved det første opkald siger pænt nej tak, og de fire andre afviser. Jeg ved ikke hvad de forventer. Det siger jo sig selv at selv hvis de kommer ind i opgangen, så ønsker jeg stadig ikke at støtte dem, så de får ikke rigtig noget ud af deres chikane alligevel.

Det er egentlig også lidt synd for organisationerne som bliver repræsenteret af flabede frivillige uden rigtig at vide det.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 3. apr 2016, 10:02

Kattefjæs skrev:Det irriterer mig grænseløst at fordi jeg står som den første på dørtelefonen, så får jeg 3-5 spam-opkald om dagen fra random typer som vil ind i opgangen. Nogle gange skal de besøge en anden beboer, men alligevel ringer de på hos mig i stedet for hos dem de skal tale med? Alles navne står klart og tydeligt på døren.

Andre gange vil de ind med reklamer/flyers eller samle penge ind eller sætte opslag op om et eller andet. Og så er der de mere dodgy typer som ikke kan forklare hvad de vil og skynder sig videre når jeg spørger. På det seneste har der også været en del Jehovas Vidner her.

Det er fair nok at folk, som går dør til dør, er nødt til at ringe på hos nogen for at komme ind. Især når det drejer sig om indsamlinger. Jeg kunne dog godt tænke mig at de havde fantasi nok til ikke altid at ringe på hos den første på listen. Det burde være til at regne ud af de får alle den slags opkald og at det nok bliver lidt træls i længden.

Der er en hel håndfuld organisationer som jeg ikke ønsker at støtte og som jeg derfor siger nej tak til hvis de ringer på. Jeg ønsker ikke at støtte dem uanset hvad, så de må ringe på et andet sted og se om ikke de kan få fat i en beboer som gerne vil og har lyst til at lukke dem ind. Jeg vil ikke lukke dem ind på vegne af andre beboere når jeg ikke ved om de er okay med det. Jeg lukker kun gæster til mig selv og postbudet ind.

Nogle gange ringer de på min dør fem gange i træk i stedet for at prøve en anden beboer...... Også selvom jeg ved det første opkald siger pænt nej tak, og de fire andre afviser. Jeg ved ikke hvad de forventer. Det siger jo sig selv at selv hvis de kommer ind i opgangen, så ønsker jeg stadig ikke at støtte dem, så de får ikke rigtig noget ud af deres chikane alligevel.

Det er egentlig også lidt synd for organisationerne som bliver repræsenteret af flabede frivillige uden rigtig at vide det.

Det er så her jeg ville have informeret alle jeg kendte om, at de for fremtiden måtte ringe eller smide en sms, når de kom og så slå dørtelefonen fra. Det har vi gjort og vi er ikke halvt så generede som dig.
Jeg giiiider ikke høre på dørtelefonen lørdag morgen, når der kommer reklamer feks.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 3. apr 2016, 10:13

kidkomb skrev:
Det er så her jeg ville have informeret alle jeg kendte om, at de for fremtiden måtte ringe eller smide en sms, når de kom og så slå dørtelefonen fra. Det har vi gjort og vi er ikke halvt så generede som dig.
Jeg giiiider ikke høre på dørtelefonen lørdag morgen, når der kommer reklamer feks.


Den er som regel slået fra, men irriterende nok er det ikke en almindelig dørtelefon, men en rigtig telefon med tilknyttet telefonnummer. Så enten går man glip af alt eller intet. :rulle:

Jeg vil helst heller ikke slå den fra af hensyn til posten - jeg er velsignet med søde venner og familie i hele verden som ofte sender mig forsikrede forsendelser, og mit lokale posthus er så hæsligt at jeg hellere vil tygge min arm af end at behøve gå derned. At gå glip af en uventet forsendelse er det mest rædsomme. :lol: Men jeg gør det alligevel relativt ofte. Det er altid en svipser hvis ikke det er gjort på indsamlingsdage fx.
1
Brugeravatar
Wolf
Indlæg: 294
Tilmeldt: 21. aug 2015, 16:59
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1172

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Wolf » 3. apr 2016, 11:03

(På forhånd Undskyld, hvis dette burde have været i forholds forum)

Men det irriterer mig grænseløst at:

At den mand, jeg skriver med over Facebook (via en datinggruppe) både er sød, sjov, pæn, tålmodig, ikke på nogen måde pressende, rar osv.
Vi har skrevet i en uges tid og han har ikke på nogen måde været upassende. Ikke spurgt om mit nummer, nævnt sex eller bedt om billeder.
Kun spurgt interesseret ind til mig og fortalt om sig selv.

Det generer mig at jeg ikke kan finde en eneste grund til at løbe skrigende væk (det kræver ellers ikke meget), men derimod har kæmpe lyst til at give ham mit nummer (som han ikke har spurgt efter) og til at møde ham ude i virkeligheden, bare for at se om han virkelig ER så sød, sjov og rolig.

Argh! Hele min gennemprøvede strategi med at skabe kontakt, blive begejstret for derefter at finde et minut og løbe virker ikke her. Og jeg har endda prøvet at skræmme han væk med mine mærkeligheder!

Alt for mange tanker om en mand, man kun har skrevet beskeder med :S
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophies-mor » 3. apr 2016, 12:58

Hjemme i f**ing 2 timer og bang! Så er han sur over næsten hvad som helst.
Jeg er lige så lidt tankelæser som han påstår jeg mener han er.

Og hvorfor kan jeg ikke skrive komma på debatten via min telefon???

:sur:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 5. apr 2016, 06:50

At jeg cyklede i Fakta kl 8, fandt alle de varer jeg manglede og først dér kom jeg i tanke om, at jeg havde glemt mit kort :sarkasme: :sarkasme: :sarkasme:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 6. apr 2016, 22:14

At vi har fået brev fra boligselskabet i dag om at de begynder at rive blokkene ned fra starten af 2017, så de begynder at opsige beboerne fra efteråret 2016. Det gør mig ikke så meget, vi vidste det ville komme og vi har talt om at flytte i et stykke tid. Det der irriterer mig er at vi skal flytte alligevel pga mandens arbejde, men først forår eller sommer 2017. Det er for resten også næste år vi bliver 30 og skal holde stor fødselsdag i foråret.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 7. apr 2016, 07:37

At det altid tager 100 år når manden skal noget med bestyrelsen i vores ejerforening. Kender ingen som vores formand som kan snakke fanden et øre af.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 7. apr 2016, 07:46

Jeg synes det er pisse irriterende når folk bliver ved med at ville snakke med en når man bare gerne vil passe sit eget uanset om det så er at være i fred, sidde og læse eller arbejde.

Det irriterer mig mindst lige så meget at jeg ikke kan finde ud af/få mig til at afvise dem og med andre ord bede dem klappe i så jeg kan komme videre med mit eget
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 7. apr 2016, 07:52

Sygeplejersker der ikke gider tale.
I morges fik jeg taget blodprøver på byambolatoriet og havde en sygeplejerske der åbenbart ikke er et morgen menneske.
Jeg går ind i rummet
Mig: Hejsa
Hende: Intet svar.
Pludselig går hun og kommer tilbage lidt efter. Jeg har sat mig klar, rullet ærmet op og det hele.
Hun går i gang.
Mig: Hvad er den der roterende plade til, som du lægger prøverne på?
Hende: Intet svar.
Hun blev færdig
Hende: Så..
Mig: Tak skal du have, hav en god dag.
Hende: Intet svar.

Altså hallå! Jeg forventer ikke folk gider small talk, men hun kan da i det mindste sige hej og farvel. De fleste sygeplejersker plejer hellere end gerne ville kævle, de spørger også altid inden vi går i gang, hvordan jeg har det med blod og om jeg vil ligge ned imens. Men ikke hende her.
Og jeg vil stadig gerne vide hvad den roterende plade er til..
10
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 7. apr 2016, 07:55

2SHY skrev:Jeg synes det er pisse irriterende når folk bliver ved med at ville snakke med en når man bare gerne vil passe sit eget uanset om det så er at være i fred, sidde og læse eller arbejde.

Det irriterer mig mindst lige så meget at jeg ikke kan finde ud af/få mig til at afvise dem og med andre ord bede dem klappe i så jeg kan komme videre med mit eget


Uh ja det er møgirriterende. På mit arbejde sidder jeg overfor en kollega der virkelig ikke har nogen situationsfornemmelse på det plan. Midt i de travleste arbejdsdage synes hun lige hun skal plapre løs om sin seneste date eller noget andet ligegyldigt. Hvis ikke man får stoppet hende bliver hun seriøst bare ved og ved, at jeg sidder og stirrer stift ind i min skærm og tydeligvis arbejder, det stopper hende ikke. Hvis jeg går ud af lokalet fortsætter hun bare når jeg kommer ind igen. Stop dog dig selv!
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Generelt"