Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 2. apr 2016, 13:36

ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:Jeg har sovet 2 timer. Og nu skal jeg op. Great! :sur:


Maven igen? Stakkels Kiddo! Den er da helt gal med dig. God bedring - og søvn, håber jeg. :ae:

Tak, ManicNinja! :kys: Nej, den arter sig bedre. Kunne bare slet ikke sove :nej:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf D.itsen » 2. apr 2016, 16:27

At min bagage ikke syntes den skulle med mig til Nepal. Og den dukker med stor sandsynlighed ikke op før vi er taget ud i bjergene. Er rimelig lykkelig for at jeg rejste i mine vandrestøvlerne, men er temmelig træt af at skulle brugen dagen i morgen på at købe alt andet udstyr til 13 dages trekking
Giv mig min taske - nu
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 3. apr 2016, 13:42

At vi i noget tid, har gået og snakket om at at vi desværre nok snart må indse, at vores gamle Laban ikke kan klare mere. Og indenfor de sidste par uger er det blevet tydligt at han for hver dag bliver dårligere og mere underlig. Så nu har vi aftalt jeg ringer til dyrlægen imorgen for at aftale med hvornår det skal være :whine: ungerne kan da heldigvis godt forstå det, de kan jo også godt se at han ikke er sig selv mere, men for pokker det er hårdt for os alle.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 3. apr 2016, 14:01

Studsgaard skrev:At vi i noget tid, har gået og snakket om at at vi desværre nok snart må indse, at vores gamle Laban ikke kan klare mere. Og indenfor de sidste par uger er det blevet tydligt at han for hver dag bliver dårligere og mere underlig. Så nu har vi aftalt jeg ringer til dyrlægen imorgen for at aftale med hvornår det skal være :whine: ungerne kan da heldigvis godt forstå det, de kan jo også godt se at han ikke er sig selv mere, men for pokker det er hårdt for os alle.

Årh nej :trist: Ja jeg kan jo desværre alt for godt sige at jeg ved hvor hårdt det er :ae: Det gør mig utrolig ondt :ae:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 3. apr 2016, 14:02

Jeg åbnede min facebook og så det her:
-fødder er klamme. De der fødder er klamme. Pyntede, men stadig meget klamme :badr: :trist:
grimmefødder.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23201

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 3. apr 2016, 14:03

Råbende forældre til min søns håndboldkamp - så lad dog trænerne om at dirigerer med drengene!
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 3. apr 2016, 14:38

Jeg købte tre spisemodne avocadoer for to dage siden. Den første var god, men de to andre var ret hårde, så jeg tænkte at jeg nok måtte lade dem ligge.

Den ene var stadig lidt hård i dag, men to ekstra dage burde være rigeligt, så jeg åbnede den. Helt stenhård, men kulsort og brun indeni. Skidetak, lorteavocado. :boo: :sur: :badr:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 3. apr 2016, 15:02

Kattefjæs skrev:Jeg købte tre spisemodne avocadoer for to dage siden. Den første var god, men de to andre var ret hårde, så jeg tænkte at jeg nok måtte lade dem ligge.

Den ene var stadig lidt hård i dag, men to ekstra dage burde være rigeligt, så jeg åbnede den. Helt stenhård, men kulsort og brun indeni. Skidetak, lorteavocado. :boo: :sur: :badr:

Det er derfor jeg er begyndt at købe øko-avocado. Det gør aldrig sådan. Jeg ved ikke helt hvorfor. Det må noget med den kunstige modning.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 3. apr 2016, 15:28

kidkomb skrev:Det er derfor jeg er begyndt at købe øko-avocado. Det gør aldrig sådan. Jeg ved ikke helt hvorfor. Det må noget med den kunstige modning.


De havde ikke nogen og jeg havde vilde cravings den dag. :whine: Jeg var holdt op med at købe avocado i det hele taget, med mindre jeg kunne få øko. For af en pakke med tre skulle man være seriøst heldig hvis bare én var moden, og det var spild af penge.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 3. apr 2016, 15:34

kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:Jeg købte tre spisemodne avocadoer for to dage siden. Den første var god, men de to andre var ret hårde, så jeg tænkte at jeg nok måtte lade dem ligge.

Den ene var stadig lidt hård i dag, men to ekstra dage burde være rigeligt, så jeg åbnede den. Helt stenhård, men kulsort og brun indeni. Skidetak, lorteavocado. :boo: :sur: :badr:

Det er derfor jeg er begyndt at købe øko-avocado. Det gør aldrig sådan. Jeg ved ikke helt hvorfor. Det må noget med den kunstige modning.


Det var en god oplysning :gogo: Jeg er holdt op med at købe avokado, for er træt af at købe så mange der er dårlige. Det er de for dyre til! Men vil gå efter økoudgaven næste gang :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf D.itsen » 4. apr 2016, 10:19

D.itsen skrev:At min bagage ikke syntes den skulle med mig til Nepal. Og den dukker med stor sandsynlighed ikke op før vi er taget ud i bjergene. Er rimelig lykkelig for at jeg rejste i mine vandrestøvlerne, men er temmelig træt af at skulle brugen dagen i morgen på at købe alt andet udstyr til 13 dages trekking
Giv mig min taske - nu

Og vejret er så ringe ud i bjergene at vi ikke kunne flyve derud i dag som planlagt. Så 6 timer i lufthavnen uden at få noget ud af det. Vi prøver igen i morgen (forhåbentligt når min rygsæk så at dukke op)
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 4. apr 2016, 12:50

Aflevering af Penny og en veninde der præsterer at skrive lige præcis det forkerte og sårende til mig i dag
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 4. apr 2016, 13:47

:whine: At vi har måtte sige det sidste farvel til gamle Laban idag.
Ej det er hårdt.
Vi har før fået aflivet et par dyr, men jeg mindes ikke at have været så meget påvirket før.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kommodedyret » 4. apr 2016, 21:01

Jeg kan ikke sove.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophies-mor » 4. apr 2016, 22:15

At komme hjem fra arbejde.
0
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Generelt"