Vi der venter på storken!

Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 1. apr 2016, 08:01

Lull skrev:Er der andre der overvejer dette tilbud?

april2016.PNG



:D


:lol:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 1. apr 2016, 20:32

Jeg vil have det tilbud med baby :lol:

Jeg hader tiden mellem ægløsning og (forhåbentlig ikke) mens. Altså alt ventetid er jo træls, men før ægløsning kan man i det mindste gøre noget der forøger chancerne, nu skal jeg bare vente, det er afgjort om der er gevinst eller ej, men får først svaret om et par uger. Suk. Har heldigvis en masse aftaler de næste uger så tiden kommer forhåbentlig til at gå hurtigt.

Om 2 uger rammer jeg ikke bare mens, men også min tidligere terminsdato, er jeg ikke gravid skal dagen bruges i sengen med kæresten og alle de lakridser, juice og popcorn netto kan leverer. Og indisk mad ikke at forglemme.

Jeg kan godt se rent praktisk at det smartest at jeg først bliver gravid senere, men fuck praktik, jeg vil bare være gravid nu.
0
UndercoverSinglemom
Indlæg: 15
Tilmeldt: 30. mar 2016, 18:01
Kort karma: 11
Likede indlæg: 18

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf UndercoverSinglemom » 3. apr 2016, 12:17

Jeg skal stilling til hvilken type doner der skal vælges, og ja er faktisk ikke helt sikker.
Må jeg høre hvad overvejelser i andre har gjort?

Derudover erindrer jeg noget med en af jer nævnte noget med alkohol og forsøg på graviditet, vedkommende nævnte vedkommende ikke var ked af et enkelt glas vin eller 2. men var det fra ÆL til mens eller omvendt?
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 3. apr 2016, 12:21

UndercoverSinglemom skrev:Jeg skal stilling til hvilken type doner der skal vælges, og ja er faktisk ikke helt sikker.
Må jeg høre hvad overvejelser i andre har gjort?

Derudover erindrer jeg noget med en af jer nævnte noget med alkohol og forsøg på graviditet, vedkommende nævnte vedkommende ikke var ked af et enkelt glas vin eller 2. men var det fra ÆL til mens eller omvendt?


For mig var det først og fremmest vigtigt, at det var en åben donor. Jeg har kigget en smule på sygdomshistorik og ellers bare gået efter en, der har lignet mig af udseende. I kriterierne valgte jeg bare blå øjne, brunt hår og åben, og gennemgik dem ellers bare.
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 3. apr 2016, 13:31

FruDulle skrev:Er der andre herinde som har prøvet pergotime? Der er godt nok tryk på i mit underliv. Meget spændt. Havde æl torsdag- perfekt da manden landede der, men har stadig helt klar spænding. Nu er det ved at være småirriterende egentlig.


Jeg fik pergotime i denne cyklus, dog uden bivirkninger. Kan fortælle at det indtil videre lader til at have fungeret :-D
1
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 3. apr 2016, 13:40

FruDulle skrev:
alfe skrev:
FruDulle skrev:Er der andre herinde som har prøvet pergotime? Der er godt nok tryk på i mit underliv. Meget spændt. Havde æl torsdag- perfekt da manden landede der, men har stadig helt klar spænding. Nu er det ved at være småirriterende egentlig.


Jeg fik pergotime i denne cyklus, dog uden bivirkninger. Kan fortælle at det indtil videre lader til at have fungeret :-D


Næ hvor godt. Tillykke :D

Jeg husker at jeg også var rimelig spændt under puregon hormonbehandling, men der var jo også 5-6-7-8 æg. Forhåbenligt kommer der ikke aå mange med pergotime


Taktak! Har først officiel testdag på fredag, meeen...

Denne gang fik jeg også puregon, det var dog kun en mikroskopisk dosis en enkel aften, 50 IE, så der var naturligvis ingen bivirkninger.

Der er en streg på øverste test, den kunne bare ikke fanges af kameraet. Den nederste er fra i dag og klarer strakt arm testen :-D Nu er det bare at håbe, at det ikke ender som en bio. Fornøjelsen ved at teste tidligt :rulle:

*mimrer noget om at have rygrad som en regnorm*

Billede
8
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 3. apr 2016, 14:01

Marioneta – Jeg testede den ude i sidste uge. Ellers havde jeg slet ikke turde tro på, at det kunne være en ægte-ægte streg. Ak, jeg håber ikke, at det er tvillinger, men ellers tager jeg det med :D

Frudulle – Det er også ret skørt, netop fordi det slet, slet, slet ikke er nogen garanti for noget som helst.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. apr 2016, 17:18

Tillykke Alfe :banan: Selvfølgelig bliver spiren derinde! Alle 10, hvorfor tvillinger når man kan få tillinger? :D

Jeg har lige læst en skræmmende artikel (ekstra bladet men med en ekspert) om sædkvalitet og hvad det har af betydning når sædkvaliteten ikke er i top, og han sagde noget skræmmende jeg ikke har hørt før:

"Det betyder, at manden måske godt kan gøre en kvinden gravid, men hun vil med stor sandsynlighed abortere indenfor tre måneder"

Min kæreste læste den også og er nu meget på at følge rådene fra artiklen, han drikker vidst en del faxe kondi på arbejdet. Synes bare det er skræmmende at der går 3 måneder fra mna omlægger til at man ser resultater.

I får lige et link :) http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article4577454.ece
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf xxx---xxx » 3. apr 2016, 18:21

Jeg håber i har plads til en mere. Jeg har været meget i tvivl om jeg denne gang skulle deltage i sådan en tråd. Og jeg er kommet frem til at det er hyggeligt at kunne dele ens tanker med andre.

Vi har prøvet et par måneder nu uden held. Da vi fik vores søn tog det ca 6 mdr før der var bid. Måneden inden han blev skabt, var jeg også gravid ganske kort.

Jeg havde nok lidt håbet at det denne gang ville gå hurtigere fordi jeg havde andet at tænke på og ikke fik fokuseret så meget projektet.

Brugernavn: xxx---xxx
Alder: 30 år
Beskæftigelse: kontor dulle
Kærestes/mands alder: 33 år
Kærestes/mands beskæftigelse: Elektrikker.
Forholdets længde: 5 år
Børn: N på 2,5 år.
Bor: Sjælland
Prøvet siden: Startet lidt op i slutningen af 2015.
Evt. Andet:
2
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 4. apr 2016, 08:20

Tillykke Alfe!! Sikke mange babyer der bliver produceret herinde nu :klap:

xxx---xxx: Velkommen :) Dejligt med alle de nye, når nu der er så mange der forlader os.


Her går jeg og venter på mens.. Tog den sidste p-pille torsdag morgen, og havde forventet at få mens igår, og har da også haft mens-smerter siden i går morges, men der kommer bare intet! Synes det er lidt mærkeligt, og er lidt træt af det. Havde hele tiden forestillet mig at jeg ville skulle ringe ind til klinikken i dag og melde mig til et forsøg. Det er altså ikke sjovt med udebleven mens, når man har været på p-piller. Kom så snart!
Er der nogle af jer der har oplevet regulære mens-smerter i over et døgn, uden at der kom noget?
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 4. apr 2016, 08:25

PinkPowerPrincess skrev:Er der nogle af jer der har oplevet regulære mens-smerter i over et døgn, uden at der kom noget?


Kun den måned jeg blev gravid, hvilket du vel næppe er når du har taget p-piller.
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 4. apr 2016, 08:29

godtnavn skrev:
PinkPowerPrincess skrev:Er der nogle af jer der har oplevet regulære mens-smerter i over et døgn, uden at der kom noget?


Kun den måned jeg blev gravid, hvilket du vel næppe er når du har taget p-piller.


Nej præcis, øv bøv. Giver det et døgn mere, så ringer jeg til klinikken og hører om de har noget fornuftigt at sige.. Men krydser selvfølgelig for min krop har taget sig sammen inden.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 4. apr 2016, 08:31

PinkPowerPrincess skrev:
godtnavn skrev:
PinkPowerPrincess skrev:Er der nogle af jer der har oplevet regulære mens-smerter i over et døgn, uden at der kom noget?


Kun den måned jeg blev gravid, hvilket du vel næppe er når du har taget p-piller.


Nej præcis, øv bøv. Giver det et døgn mere, så ringer jeg til klinikken og hører om de har noget fornuftigt at sige.. Men krydser selvfølgelig for min krop har taget sig sammen inden.


Det kunne ellers være en meget ninja baby hvis den lige kom den måned I brugte beskyttelse :lol:
1
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 4. apr 2016, 12:15

Det hjalp åbenbart at brokke sig, for nu er den kommet på fuldt tryk, og jeg har tilmeldt mig er forsøg, og skal derop til scanning og opstart på hormoner på onsdag :gogo:
5
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 4. apr 2016, 17:35

Så har jeg været hos lægen og fået taget en masse blodprøver, både hos egen læge og på hospitalet i dag - mine arme er helt blå :lol:
Derudover skal jeg ringe til en røntgen & ultralydsklinik og bestille tid til en kontrast undersøgelse (hsg) for at se, om der er fri passage gennem æggelederne. Er der nogle der har prøvet det? Det ser ud til på den klinik jeg er blevet anbefalet, at der er 6-7 ugers ventetid. Men det er jo virkelig svært at bestille tid tænker jeg, når det maks må være 10 dage efter mens og man må ikke bløde... Og jeg har jo ingen ide om hvor lang min næste mens er :stoned:

Til sidst skal min kæreste også forbi lægen og have taget blodprøve og testet i sin sæd - da de ikke vil gøre yderligere end ovenstående, før de ved om han fungerer som han skal. Han er ikke meget for det, da han hader nåle :/
Synes måske også det virker lidt fjollet, at han skal testes, når det nu er mig der har sindssygt lange og uregelmæssig cyklus.

Nå, men jeg kan jo faktisk stadig nå at være gravid, havde ÆL for 9 dage siden, så forventer mens senest fredag. Regner ikke med at være gravid, men ville ønske jeg var, så min kæreste kan slippe for blodprøve :lol:
0

Tilbage til "Graviditet"