Comme Des Garcons play t-shirt str small i fysisk butik i KBH eller dansk webshop

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Comme Des Garcons play t-shirt str small i fysisk butik i KBH eller dansk webshop

Indlægaf StripesAddict » 2. apr 2016, 15:44

Jeg vil gerne have mig en Comme Des Garcons play t-shirt med sorte striber. Jeg skal bruge en damestr. small, men jeg kan bare ikke finde den på danske webshops, og hos f.eks. Henrik Vibskov i KBH hvor de har haft den, er det læææænge siden de har haft den, i den størrelse jeg skal bruge.

Derfor: er der nogen af jer, der har set den et sted? Alternativt må jeg bestille den hjem fra udlandet, men det ville jeg virkelig gerne være fri for.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Comme Des Garcons play t-shirt str small i fysisk butik i KBH eller dansk webshop

Indlægaf Trommedreng » 2. apr 2016, 17:36

Dover Street Market er dit bedste bud. Der har de alle størrelser og alle farver på lager, men de sender altså fra UK.

Alternativt kan du prøve at kontakte Mads Nørgaard. De forhandler også CDG.

Mads Nørgaard designer i øvrigt selv fine minimalistiske trøjer med striber. Det samme gør Wood Wood og Norse Projects - og de er tilmed billigere.
0
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Comme Des Garcons play t-shirt str small i fysisk butik i KBH eller dansk webshop

Indlægaf StripesAddict » 4. apr 2016, 14:37

Trommedreng skrev:Dover Street Market er dit bedste bud. Der har de alle størrelser og alle farver på lager, men de sender altså fra UK.

Alternativt kan du prøve at kontakte Mads Nørgaard. De forhandler også CDG.

Mads Nørgaard designer i øvrigt selv fine minimalistiske trøjer med striber. Det samme gør Wood Wood og Norse Projects - og de er tilmed billigere.


Tak for dit svar :) det er netop på den hjemmeside, som er den eneste jeg kan finde den på, og det ender nok også med jeg køber den der, hvis ikke jeg kan finde den andetsteds - den bliver bare 200 kr. dyrere af den vej, end hvis jeg havde købt den hos Vibskov da de havde den, og så bliver jeg altså alligevel lidt nærig.

Jeg har godt set Nørgaards trøjer, og de er fine, men jeg har prøvet SÅ mange stribede bluser, og det er altså den her, der trækker. Selvom jeg et eller andet sted synes det er ånddsvagt at give så mange penge for en bomuldst-shirt, så er snittet bare helt klart bedre end på noget andet jeg har prøvet.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7577
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1899
Likede indlæg: 24630

Re: Comme Des Garcons play t-shirt str small i fysisk butik i KBH eller dansk webshop

Indlægaf LaScrooge » 4. apr 2016, 15:31

Har du spurgt Vibskov om det er noget, de regner med at få hjem igen - eller om de kan genbestille i din størrelse?
1
And we both know: I will be delicious
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Comme Des Garcons play t-shirt str small i fysisk butik i KBH eller dansk webshop

Indlægaf StripesAddict » 4. apr 2016, 15:44

^det gør de, men de kan ikke sige noget om hvornår. Nørgaard siger deres er til levering slut april, men at det tit bliver forsinket.
0
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: Comme Des Garcons play t-shirt str small i fysisk butik i KBH eller dansk webshop

Indlægaf Soulme » 4. apr 2016, 16:29

Ellers plejer dradams.dk at have dem også. De har dog også udsolgt pt. Men kunne være de fik hjem før de andre.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Comme Des Garcons play t-shirt str small i fysisk butik i KBH eller dansk webshop

Indlægaf StripesAddict » 26. apr 2016, 08:50

Soulme skrev:Ellers plejer dradams.dk at have dem også. De har dog også udsolgt pt. Men kunne være de fik hjem før de andre.


Hov jeg havde slet ikke set dit svar :kys: det holder jeg lige øje med, tak.
0

Tilbage til "Mode"