Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 4. apr 2016, 10:07

Vasker tøj (eller det gør maskinen), mens jeg ser Livsfarlig Fangst og ligger kabale. Elsker fridage, jeg lavet absolut ingenting - modsat andre dage, hvor jeg heller ikke laver noget.


:-p
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 4. apr 2016, 10:11

Overvejer en lur
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daphne » 4. apr 2016, 14:51

Sidder og lytter til tordenvejret i det fjerne. Jeg var meget bange for tordenvejr, da jeg var yngre, men det er jeg heldigvis ikke mere. Lige nu nyder jeg faktisk den stemning der opstår i luften osv. Det har været en næsten sommerlig dag, så har alle vinduer åbne for en gangs skyld. Katten nyder det, og det gør jeg også. Vi hygger :lun:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 4. apr 2016, 16:00

Har en gevaldig griner over folks urkomiske kommentarer og fotos i den lokale singlegruppe på FB. Jeg véd det - jeg er et sørgeligt menneske. Men fuck, det er ikke studenterhuerne, der trykker rundt omkring ... :fløjt: Tænker, at karma nok er sådan indrettet, at der et andet sted sidder nogle mennesker og skraldgriner over mig, uden at jeg nogensinde får det at vide, og så er alle vel glade ... :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3237

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf klumphen » 4. apr 2016, 16:54

Kommodedyret skrev:
klumphen skrev:
Kommodedyret skrev:Drømmer om pasta, pizza, chips, vafler med is, burger, walesstang, cola, frække drinks, cowboytoast, pommes frites, kylling med sprødt skind, pølsemix, bøfsandwich m sovs, hotdog, Othello lagkage, lune boller m smør og ost, Cocio, øl, chokoladeboller, flødekartofler, churros, brownie, flæskestegsandwich og et par få andre ting, jeg er åben for forslag.

Flødeboller for søren da!

Ja, jeg tager tre af hver slags :-D

God ide! Spangsberg har et godt udvalg :D
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 4. apr 2016, 19:17

klumphen skrev:
Kommodedyret skrev:
klumphen skrev:
Kommodedyret skrev:Drømmer om pasta, pizza, chips, vafler med is, burger, walesstang, cola, frække drinks, cowboytoast, pommes frites, kylling med sprødt skind, pølsemix, bøfsandwich m sovs, hotdog, Othello lagkage, lune boller m smør og ost, Cocio, øl, chokoladeboller, flødekartofler, churros, brownie, flæskestegsandwich og et par få andre ting, jeg er åben for forslag.

Flødeboller for søren da!

Ja, jeg tager tre af hver slags :-D

God ide! Spangsberg har et godt udvalg :D


Nogle af mine kolleger bor lige op og ned ad Spangsbergs fabrik (er det vist). Så de kommer tit slæbende med MEGA kasser med flødeboller derfra til SPOTpriser. Der er vist nok et eller andet sindssygt tilbud hver fredag eller sådan et eller andet. For visse andre af mine kolleger er de dér fredage meeeeget svære at slippe flødebollefri igennem ...

Jeg kan så ikke ret godt lide flødeboller. Men dét hører vist snarere hjemme i 'Det må man ikke sige"-tråden ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf thomassneum » 4. apr 2016, 19:21

Sidder og ser Asger Aamund´s program om integration/arbejdsmarked.

Utroligt hvor naive de her unge er. De føler sig undertrådt og diskrimineret osv., men vil ikke arnbejde i Bilka, eller med alkohol og gris.
Ja ja... vi har haft den før, og jeg plejer at stikke rumpen ud, og forsvarer dem. Men det her er bare dumt. Det handler ikke om relligion, men om en elendig selvopfattelse, som desværre rammer mange ugen. Udlændinge eller ej.

(Jow.. jeg ved de ikke repræsentive, men det er fame som at se de unge mødre igen.)

Whrump!:. Mere rødvin tak!
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 4. apr 2016, 19:27

ManicNinja skrev:
Nogle af mine kolleger bor lige op og ned ad Spangsbergs fabrik (er det vist). Så de kommer tit slæbende med MEGA kasser med flødeboller derfra til SPOTpriser. Der er vist nok et eller andet sindssygt tilbud hver fredag eller sådan et eller andet. For visse andre af mine kolleger er de dér fredage meeeeget svære at slippe flødebollefri igennem ...

Jeg kan så ikke ret godt lide flødeboller. Men dét hører vist snarere hjemme i 'Det må man ikke sige"-tråden ...

Det er formodentlig et af deres lagersalg :) Jeg bor selv tæt på et af dem og har i fredags selv købt flødeboller og fine gaveæsker med chokolade :) De har også bolcher og andet end lige flødeboller, selvom det nok er dem der er mest run på :)
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Kommodedyret » 4. apr 2016, 19:31

Link og adresser til flødebolleudsalg? !?!??!!! (Ja der er brugt ekstra udråbstegn for dramatisk effekt :slem: )
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 4. apr 2016, 19:36

Kommodedyret skrev:Link og adresser til flødebolleudsalg? !?!??!!! (Ja der er brugt ekstra udråbstegn for dramatisk effekt :slem: )

Here you go :)

http://www.spangsbergchokolade.dk/fabriksudsalg/

Eftersigende er det 2. sortering dvs. ting der er blevet for store/små/ujævne/andet men de er altså helt fine og fejler intet. De har også mange flere forskellige flødeboller end hvad man kan finde i den lokale Føtex. Jeg har f.eks. senest smagt pistache og karamel flødeboller. Jeg spottede nogle med ananas, blåbær/lakrids, hindbær/lakrids og et utal af andre slags

Og lige når man kommer ind ad døren er der smagsprøver på flødebollerne :slem:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Kommodedyret » 4. apr 2016, 19:43

2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:Link og adresser til flødebolleudsalg? !?!??!!! (Ja der er brugt ekstra udråbstegn for dramatisk effekt :slem: )

Here you go :)

http://www.spangsbergchokolade.dk/fabriksudsalg/

Eftersigende er det 2. sortering dvs. ting der er blevet for store/små/ujævne/andet men de er altså helt fine og fejler intet. De har også mange flere forskellige flødeboller end hvad man kan finde i den lokale Føtex. Jeg har f.eks. senest smagt pistache og karamel flødeboller. Jeg spottede nogle med ananas, blåbær/lakrids, hindbær/lakrids og et utal af andre slags

Og lige når man kommer ind ad døren er der smagsprøver på flødebollerne :slem:

Merci :kys:
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 4. apr 2016, 19:44

Kommodedyret skrev:
2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:Link og adresser til flødebolleudsalg? !?!??!!! (Ja der er brugt ekstra udråbstegn for dramatisk effekt :slem: )

Here you go :)

http://www.spangsbergchokolade.dk/fabriksudsalg/

Eftersigende er det 2. sortering dvs. ting der er blevet for store/små/ujævne/andet men de er altså helt fine og fejler intet. De har også mange flere forskellige flødeboller end hvad man kan finde i den lokale Føtex. Jeg har f.eks. senest smagt pistache og karamel flødeboller. Jeg spottede nogle med ananas, blåbær/lakrids, hindbær/lakrids og et utal af andre slags

Og lige når man kommer ind ad døren er der smagsprøver på flødebollerne :slem:

Merci :kys:

Velbekomme :) Jeg kan afsløre at en kasse med 20 flødeboller står til 85 kr hvis jeg husker ret :slem:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 4. apr 2016, 19:47

Sidder og venter på toget. Det er en virkelig skøn og mild aften, selvom der har været et par hidsige byger :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Novella » 4. apr 2016, 20:28

Laver strategioplæg til min virksomheds seminar senere på ugen :træt2: Jeg må nok hellere komme i seng snart, så jeg kan præstere i morgen. Denne her uge trækker tænder ud.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 5. apr 2016, 11:06

2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:
2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:Link og adresser til flødebolleudsalg? !?!??!!! (Ja der er brugt ekstra udråbstegn for dramatisk effekt :slem: )

Here you go :)

http://www.spangsbergchokolade.dk/fabriksudsalg/

Eftersigende er det 2. sortering dvs. ting der er blevet for store/små/ujævne/andet men de er altså helt fine og fejler intet. De har også mange flere forskellige flødeboller end hvad man kan finde i den lokale Føtex. Jeg har f.eks. senest smagt pistache og karamel flødeboller. Jeg spottede nogle med ananas, blåbær/lakrids, hindbær/lakrids og et utal af andre slags

Og lige når man kommer ind ad døren er der smagsprøver på flødebollerne :slem:

Merci :kys:

Velbekomme :) Jeg kan afsløre at en kasse med 20 flødeboller står til 85 kr hvis jeg husker ret :slem:


Tror, du har ret. Det er vist sådan én, kollegerne plejer at komme slæbende med. :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"