Cards against humanity

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Cards against humanity

Indlægaf Hunkat » 10. sep 2015, 06:25

...er et ret sjovt spil :D

For dem som ikke lige kender det så går det ud på at skabe kombinationer af sætninger og ord som er så politisk ukorrekte som overhovedet muligt. Det har skabt meget forargelse i guds eget land når folk har postet billeder af særligt stødende kombinationer.

Men hvad synes debatten om den slags underholdning? Er det for meget? Har I selv spillet? Post også gerne jeres bedste kombinationer hvis I stadig kan huske dem :fløjt:


TS starter selvfølgelig, jeg spillede for første gang i går og jeg havde sidestik af grin til sidst. Det blev lavet nogle ret grumme kombinationer men det var skideskægt.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Cards against humanity

Indlægaf Kattefjæs » 10. sep 2015, 08:47

Jeg spillede det sidste år til jul med hele svigermekanikken. Det blev... interessant.

Godt at ingen af os er specielt uptight. :lol:
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Cards against humanity

Indlægaf Hunkat » 10. sep 2015, 09:01

Kattefjæs skrev:Jeg spillede det sidste år til jul med hele svigermekanikken. Det blev... interessant.

Godt at ingen af os er specielt uptight. :lol:


Vi havde også et par med, så blev spørgsmål som "how did I lose my virginity?" pludselige et interessant indblik i parforholdet som ingen af os vidste vi havde brug for :popkorn:
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Cards against humanity

Indlægaf Kattefjæs » 10. sep 2015, 09:10

Jeg kan ikke huske hvad spørgsmålet var, men det bedste svar jeg endte med at give var "Ministry of Bitches". :lol: :lol: :lol:
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Cards against humanity

Indlægaf didas » 10. sep 2015, 09:14

Det er et fantastisk spil, så mere upassende jo bedre :lol:

Til info kan man printe det fra deres egen hjemmeside og prøve det, hvis nu ikke man vil punge den lidt pebrede pris ud for spillet.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Cards against humanity

Indlægaf catnip » 10. sep 2015, 13:50

Vi fik det i julegave af nogle venner sidste år, og spillede det flittigt med venner og familie i USA (hvor kæresten er fra) over jul og nytår.

Vi synes det er pissehyl, men man skal lige vurdere hvem man kan spille det med og hvem der skal springes over. Det er ikke for alle...især ikke i USA.

Vi spillede det med kærestens mor og hendes partner. De er superfine og friske, og de elskede spillet. På et tidspunkt trækker moren så et hvidt kort fra bunken, læser det, ser forvirret ud, og læner sig så hen mod min kæreste og hvisker, ret højt: Hvad er en Flesh Light?

Jeg døde næsten af grin, og én gang til da kæresten forklarede at det var en slags pocket pussy der lignede en lommelygte...uden at foretrække en mine :klap: :klap: :klap:
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16144

Re: Cards against humanity

Indlægaf Urtekussen » 10. sep 2015, 14:01

Vi spiller det danske "Det dårlige selskab".

Det er hylende morsomt.
Min personlige favorit er "en mongol på trampolin", og det kort vinder uanset hvad :-D
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Cards against humanity

Indlægaf Fru Sunshine » 11. sep 2015, 19:05

Det er vildt sjovt, men min datter vil ikke låne mig sit spil.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Cards against humanity

Indlægaf Rapfisk » 13. sep 2015, 18:37

Jeg må indrømme, jeg overhovedet ikke kan se det morsomme eller interessante i konceptet.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Cards against humanity

Indlægaf Hunkat » 13. sep 2015, 18:49

Rapfisk skrev:Jeg må indrømme, jeg overhovedet ikke kan se det morsomme eller interessante i konceptet.


Det er du den første jeg høre sige. Vil du uddybe? Jeg er bare nysgerrig :)
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Cards against humanity

Indlægaf Rapfisk » 13. sep 2015, 19:35

Hunkat skrev:
Rapfisk skrev:Jeg må indrømme, jeg overhovedet ikke kan se det morsomme eller interessante i konceptet.


Det er du den første jeg høre sige. Vil du uddybe? Jeg er bare nysgerrig :)

Jeg skal prøve.

Grundlæggende synes jeg ikke, negativitet er sjovt. Der er også rigtig mange populære komikere, som jeg ikke bryder mig om, fordi jeg synes, de fokuserer for meget på at gøre grin med andre - individer eller befolkningsgrupper.

Måske har jeg bare ikke brug for comic relief i forhold til politisk korrekthed. Jeg bilder mig ikke ind, at dem, der spiller spillet, tror på de sætninger, de får strikket sammen, men jeg har den fordom, at man spiller spillet for at få en ventil for alt det, man ikke må sige til hverdag.

Jeg har ikke behov for at få den type tanker ind i mit liv, hverken alvorligt, med ironisk distance eller helt for sjov. Det er nok så tæt jeg kommer på en forklaring.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Cards against humanity

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. sep 2015, 07:44

Rapfisk skrev:Jeg skal prøve.

Grundlæggende synes jeg ikke, negativitet er sjovt. Der er også rigtig mange populære komikere, som jeg ikke bryder mig om, fordi jeg synes, de fokuserer for meget på at gøre grin med andre - individer eller befolkningsgrupper.

Måske har jeg bare ikke brug for comic relief i forhold til politisk korrekthed. Jeg bilder mig ikke ind, at dem, der spiller spillet, tror på de sætninger, de får strikket sammen, men jeg har den fordom, at man spiller spillet for at få en ventil for alt det, man ikke må sige til hverdag.

Jeg har ikke behov for at få den type tanker ind i mit liv, hverken alvorligt, med ironisk distance eller helt for sjov. Det er nok så tæt jeg kommer på en forklaring.


Jeg er fuldstændig enig og dertil kommer, tænker jeg, at nydelsen af sådan et spil for mange vil forudsætte, at man, måske blot i form af en udefinerbar mavefornemmelse, føler sig på toppen af normalitetens magthierarki.
1

Tilbage til "Generelt"