Luksusfælden

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 19:18

Wizzze skrev:Næste uge, de bruger 800kr. om ugen, eller 3200kr. om måneden på Cola, Nachos og cigaretter !! :8: :shock: :tie:
Og lyder ham gutten ikke bare som et catch?? :slem: Hvad siger de damer? :-D

"En bytur for tre år siden kostede Thea 800 kroner i minuttet. Hun og nogle venner havde drukket sig fulde og begik hærværk i Viborg, og Thea skylder nu 190.000 kroner for sin tur i byen. Thea, der er på barsel, og kæresten Mickei er flyttet til Herning med deres to små børn for at komme væk fra de dårlige minder i Viborg, men problemerne er flyttet med. For Thea afdrager ikke på sin hærværksgæld, hvilket tynger hendes samvittighed.
Og samtidig kæmper hun for at få Mickei til at hjælpe til med familiens økonomi. Da Luksusfældens eksperter, Mette Reissmann og Jan Swyrtz, lærer parret nærmere at kende, opdager de, at Mickei ikke har søgt et eneste job, siden parret flyttede til Herning. Hans forklaring er, at han godt lige ville finde sig til rette i byen, før han begyndte at lede efter arbejde. Samtidig klager Thea over, at Mickei sover til langt op på formiddagen hver dag, og hun er ved at bryde sammen under presset over gælden og ansvaret for de to små børn.
Thea og Mickei har hverken styr på deres hverdagsøkonomi eller på deres gæld, der beløber sig til over 300.000, hvilket er omfattende i en alder af kun 23 og 26 år. Noget, de til gengæld har styr på, er at indtage cola, nachos og cigaretter. I stedet for at afdrage på gælden bruger de hver uge 800 kroner på deres dårlige vaner. Kan eksperterne få Thea til at tage ansvar for sin kriminelle fortid, og kan de få Mickei til at stå ud af sengen og få sig et job?"

Fuck hvor lyder det bare som losers! Big time!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Luksusfælden

Indlægaf Panton » 29. mar 2016, 19:22

Hvem fanden laver også hærværk som 20 årige og nu piver over konsekvensen? Hvad havde hun regnet med, at andre gerne ville betale for hendes dumheder

De skulle begge rystes ved kraven OMG
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. mar 2016, 22:15

Rosa og Lene, her er min mazarintærte i eksklusive fjer.
Altså, indholdet er det sædvanlige, men points for fancy indpakning.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
MissHelenaVon
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. nov 2015, 00:07
Kort karma: 25
Likede indlæg: 338

Re: Luksusfælden

Indlægaf MissHelenaVon » 30. mar 2016, 09:02

Sådan er det gået med Dennis fra Amager :gogo:
Godt gået!!


http://ekstrabladet.dk/flash/tv3underho ... en/6014371
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. mar 2016, 11:10

Gud, var han fra Amager?
Så var det nok derfor, jeg helt intuitivt fattede sympati for ham.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 5. apr 2016, 09:49

Det er tirsdag :slem:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9020
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1014
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21850

Re: Luksusfælden

Indlægaf Purple Haze » 5. apr 2016, 10:00

Wizzze skrev:Næste uge, de bruger 800kr. om ugen, eller 3200kr. om måneden på Cola, Nachos og cigaretter !! :8: :shock: :tie:
Og lyder ham gutten ikke bare som et catch?? :slem: Hvad siger de damer? :-D

"En bytur for tre år siden kostede Thea 800 kroner i minuttet. Hun og nogle venner havde drukket sig fulde og begik hærværk i Viborg, og Thea skylder nu 190.000 kroner for sin tur i byen. Thea, der er på barsel, og kæresten Mickei er flyttet til Herning med deres to små børn for at komme væk fra de dårlige minder i Viborg, men problemerne er flyttet med. For Thea afdrager ikke på sin hærværksgæld, hvilket tynger hendes samvittighed.
Og samtidig kæmper hun for at få Mickei til at hjælpe til med familiens økonomi. Da Luksusfældens eksperter, Mette Reissmann og Jan Swyrtz, lærer parret nærmere at kende, opdager de, at Mickei ikke har søgt et eneste job, siden parret flyttede til Herning. Hans forklaring er, at han godt lige ville finde sig til rette i byen, før han begyndte at lede efter arbejde. Samtidig klager Thea over, at Mickei sover til langt op på formiddagen hver dag, og hun er ved at bryde sammen under presset over gælden og ansvaret for de to små børn.
Thea og Mickei har hverken styr på deres hverdagsøkonomi eller på deres gæld, der beløber sig til over 300.000, hvilket er omfattende i en alder af kun 23 og 26 år. Noget, de til gengæld har styr på, er at indtage cola, nachos og cigaretter. I stedet for at afdrage på gælden bruger de hver uge 800 kroner på deres dårlige vaner. Kan eksperterne få Thea til at tage ansvar for sin kriminelle fortid, og kan de få Mickei til at stå ud af sengen og få sig et job?"


Bør næsten indkøbe nachos til aftenens program!
Cola har jeg :slem:

På den anden side, så er popcorn jo også godt, og det har jeg masser af allerede!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 5. apr 2016, 10:00

Og vi skal ud og spise i aften, og kan ikke være med, virkelig dårlig planlægning der! :whine:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 5. apr 2016, 10:03

Wizzze skrev:Og vi skal ud og spise i aften, og kan ikke være med, virkelig dårlig planlægning der! :whine:


:naughty: Wizze, du af alle burde da vide at tirsdag aften er helliget popcorn og take-away :popkorn:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 5. apr 2016, 10:10

Jeg nøjes med en pose Sallos til i aften :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Luksusfælden

Indlægaf MissDitte » 5. apr 2016, 10:12

Faktisk går det også parret med egomanden, der slog hul i campingvognen med en økse, rigtig godt.
De ryger stadig ikke og har begge fået job og overholder alle aftaler og har et helt andet syn på økonomi.
Tænkte på det, fordi der i artiklen med Dennis står, at han er en af de eneste, for hvem luksusfælden har hjulpet :)
Men altid dejligt, når nogen kan hjælpes :)
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 5. apr 2016, 10:12

Hunkat skrev:
Wizzze skrev:Og vi skal ud og spise i aften, og kan ikke være med, virkelig dårlig planlægning der! :whine:


:naughty: Wizze, du af alle burde da vide at tirsdag aften er helliget popcorn og take-away :popkorn:


Jeg ved det godt, men det var et akut kejsersnit, tror ikke det var planen at jeg skulle komme til verden lige der.
Men ja dårlig planlægning af forældrene, de burde have planlagt 43 år frem i tid, og se der ville opstå konflikter :D
5
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 5. apr 2016, 14:21

Jeg er lige kommet hjem fra Ikea så jeg har opført mig i LF's ånd.

Dog er min snack bananer med chokolade sauce, af en eller anden grund var det lige det der fangede mig.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Luksusfælden

Indlægaf Muuh » 5. apr 2016, 14:45

Wizzze skrev:
Hunkat skrev:
Wizzze skrev:Og vi skal ud og spise i aften, og kan ikke være med, virkelig dårlig planlægning der! :whine:


:naughty: Wizze, du af alle burde da vide at tirsdag aften er helliget popcorn og take-away :popkorn:


Jeg ved det godt, men det var et akut kejsersnit, tror ikke det var planen at jeg skulle komme til verden lige der.
Men ja dårlig planlægning af forældrene, de burde have planlagt 43 år frem i tid, og se der ville opstå konflikter :D


Findes der en bedre måde at fejre fødselsdag end luksusfælden :8:
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 5. apr 2016, 15:02

Vi skal have pizza :slem: Godt nok billige Princip pizzaer til 20 kr pr stk da de var på tilbud men vi kan godt lade som om det er dyre takeaway pizza ;)
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Film og TV"