Hvad har du sidst vundet?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Fru Sunshine » 6. apr 2016, 20:03

En flaske SB12 i biografen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf LadyFox » 6. apr 2016, 20:07

Nu vandt jeg sørme OGSÅ en pakke pålæg. :P
1
...
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Filipai » 6. apr 2016, 20:10

Filipai skrev:Vandt 5000 kr til billetnet lige før påske. Selvfølgelig på en kupon min mor havde udfyldt.. Hun er nemlig sådan ca. verdens heldigste person. Hun har vundet noget hver dag i de sidste 14 dage, og hun vandt selvfølgelig også de 5000 kr til billetnet, nu hvor der var 3 vindere.


Og nu citerer jeg mig selv, for min mor har selvfølgelig også vundet idag. 15 dage i træk. Så må vi se hvor længe hun kan blive ved. Idag var det en vandkaraffel og en juicepresser fra eva solo.

Jeg burde virkeligt gå igang igen, som barn har jeg vundet at tømme en Fætter Br.
2
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Novella » 6. apr 2016, 20:14

Filipai skrev:
Filipai skrev:Vandt 5000 kr til billetnet lige før påske. Selvfølgelig på en kupon min mor havde udfyldt.. Hun er nemlig sådan ca. verdens heldigste person. Hun har vundet noget hver dag i de sidste 14 dage, og hun vandt selvfølgelig også de 5000 kr til billetnet, nu hvor der var 3 vindere.


Og nu citerer jeg mig selv, for min mor har selvfølgelig også vundet idag. 15 dage i træk. Så må vi se hvor længe hun kan blive ved. Idag var det en vandkaraffel og en juicepresser fra eva solo.

Jeg burde virkeligt gå igang igen, som barn har jeg vundet at tømme en Fætter Br.


Hvor faen finder hun alle de konkurrencer? Jeg synes kun jeg ser nogle ligegyldige tørklæder og lignende. Men 5000 til billetnet - yay!
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Filipai » 6. apr 2016, 20:20

Novella skrev:
Filipai skrev:
Filipai skrev:Vandt 5000 kr til billetnet lige før påske. Selvfølgelig på en kupon min mor havde udfyldt.. Hun er nemlig sådan ca. verdens heldigste person. Hun har vundet noget hver dag i de sidste 14 dage, og hun vandt selvfølgelig også de 5000 kr til billetnet, nu hvor der var 3 vindere.


Og nu citerer jeg mig selv, for min mor har selvfølgelig også vundet idag. 15 dage i træk. Så må vi se hvor længe hun kan blive ved. Idag var det en vandkaraffel og en juicepresser fra eva solo.

Jeg burde virkeligt gå igang igen, som barn har jeg vundet at tømme en Fætter Br.


Hvor faen finder hun alle de konkurrencer? Jeg synes kun jeg ser nogle ligegyldige tørklæder og lignende. Men 5000 til billetnet - yay!


Altså er ret sikker på at det er i bilka og føtex lige nu, at de hver uge trækker 3 vindere til billetnet, vi var så begge 2 vindere i samme uge 12. Det er ovre ved rengøringsmidlerne der er en kupon fra neophos/vanish/andre rengøringsmidler.

Den hun vandt idag, var hun den eneste deltager, det var en påske konkurrence, som var i alle inspirationer :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Viskelæder » 6. apr 2016, 20:50

I år har jeg vundet en bog og 4 fribilletter til biografen.
Ellers har jeg vundet 36 lion bars, en kalender, en paraply, rengøringsmidler, mascara, strømpebukser, en sushiboks til nytår, et cruise til Oslo, 2 tasker, en kasse karameller, 12 rammer pepsi max og et ur osv osv osv.

Jeg er sådan en heldig en :D
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Aima » 6. apr 2016, 20:54

Jo, for pokker! Jeg vandt 500 kr. på min skrabejulekalender for fire år siden, og jeg blev så glad, at jeg kom til at ringe til min mor og nærmest hvine det ind i røret, så hun først troede, jeg havde vundet en million. Hej antiklimaks.
7
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf LaScrooge » 6. apr 2016, 20:55

Filipai skrev:
Altså er ret sikker på at det er i bilka og føtex lige nu, at de hver uge trækker 3 vindere til billetnet, vi var så begge 2 vindere i samme uge 12. Det er ovre ved rengøringsmidlerne der er en kupon fra neophos/vanish/andre rengøringsmidler.

Den hun vandt idag, var hun den eneste deltager, det var en påske konkurrence, som var i alle inspirationer :)


Altså, papirkupon, ikke på nettet?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Filipai » 6. apr 2016, 20:56

LaScrooge skrev:
Filipai skrev:
Altså er ret sikker på at det er i bilka og føtex lige nu, at de hver uge trækker 3 vindere til billetnet, vi var så begge 2 vindere i samme uge 12. Det er ovre ved rengøringsmidlerne der er en kupon fra neophos/vanish/andre rengøringsmidler.

Den hun vandt idag, var hun den eneste deltager, det var en påske konkurrence, som var i alle inspirationer :)


Altså, papirkupon, ikke på nettet?


Yes. Tror min mor er med i 50/50 kuponer i butikken, og resten er sms/online. Jeg har indtryk af at hun vinder større gevinster på papir kuponer, fordi knap så mange deltagere.
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Viskelæder » 6. apr 2016, 20:57

Hov, jeg har også vundet 1000kr på et skrabelod. Det er bare fedt at vinde cool cash.
2
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Skinkehunden » 6. apr 2016, 21:30

En pingvinstang i Nettos pakkespil :lol:
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Karkluden » 6. apr 2016, 21:51

LaScrooge skrev:
Karkluden skrev:Both :lol: Jeg spiller ikke fb-spil, computer, xbox og sådan noget. Jeg laver ikke håndværk og sådan. Mine fritidsinteresser er venner/familie, træning, læsning og konkurrencer :lol: Og så har jeg virkelig mange nattevagter, hvor man tit skal underholde sig selv i 4-6 timer pga stilhed.

Du skulle se listerne for 2014 og 2015 :lol: :lol: :lol: (og ja, jeg betaler skat af de præmier, hvor man skal det)


Seriøst, fortæl mig din hemmelighed! Jeg deltager aldrig i noget fordi jeg ikke aner om det faktisk kan lade sig gøre at vinde, men det kan det tydeligvis! Hvor finder du de konkurrencer henne? Det er godt nok vildt at vinde en rejse til Island! :ad!: Tillykke!

Nu sidder jeg i min nattevagt, og sprutter af grin over dig og Aima :D :love:

Jamen.. Jeg deltager i meget? Agtigt. Er min hemmelighed. Jeg opsøger det sjældent aktivt, men sådan.. div konkurrencer på FB på sider jeg følger eller som mine venner deltager i. Konkurrencer på blogs eller websites, jeg følger.
Islandrejsen var i en stor konkurrence for coop-medlemmer, hvor man kunne vinde alt fra 1 liter æblemost til 3 uger sydpå mit alles.
Og så ér jeg ret beset ret heldig. Jeg deltager i meget, ja. Måske 10 konkurrencer om dagen i gennemsnit (nogle dage 50, andre dage 0), men jeg vinder altså også mange af dem. Jeg vandt fx også 10000 kr i 2014 til at forældre min morfar den sommerhustur til Ebeltoft, han drømte om. Det var så, hvor man skulle skrive en motiveret ansøgning (og betale skat..).

Der er virkelig ingen hemmeligheder udover:
1. Følg en masse sider på facebook, bloglovin osv.
2. Deltag i alt du ser (som du gider vinde!)
3. Vær heldig.

Og så er min kæphest: LAD VÆRE med at deltage i noget, du ikke gider vinde. Jeg hader, når folk sælger præmier :D
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Karkluden » 6. apr 2016, 21:53

Jeg vinder i øvrigt aldrig på papir-konkurrencer, selvom jeg også deltager i en del af dem. Altid kun online.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf LaScrooge » 6. apr 2016, 22:46

Ja, okay, med ca 10 i gennemsnit, så har du også bedre chancer end mig, der måske deltager i.... 10 på et år :-D Men hvor er det fedt!
0
And we both know: I will be delicious
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har du sidst vundet?

Indlægaf Karkluden » 6. apr 2016, 22:53

LaScrooge skrev:Ja, okay, med ca 10 i gennemsnit, så har du også bedre chancer end mig, der måske deltager i.... 10 på et år :-D Men hvor er det fedt!

Så er dét hemmeligheden. Min mor brokker sig over, at hun aldrig vinder. Men hun deltager heller aldrig :stoned: :lol: Jeg foreslog at udskifte candy crush med konkurrencer.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Generelt"