Slettet

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Slettet

[i:3dbab9nj]Slettet[/i:3dbab9nj]
3
2%
[i:3dbab9nj]Slettet[/i:3dbab9nj]
120
98%
 
Afgivne stemmer: 123
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: PIKbilleder

Indlægaf Lurende Peber » 6. apr 2016, 11:25

Purple Haze skrev:Meeeen, Prebsi. Jeg tror altså ikke på at du har sendt billeder af en pik fuldstændig uopfordret til fremmede, uanset om det har været som en joke eller ej.
Definer "fuldstændig uopfordret" :devil:

Der er mindst 1 yndig debattør her, som ytrede mismod over, at hun aldrig fik den slags i sin box (Pb I guess :-D )
Så jeg sendte fluks en buket til opmuntring. Den blev da vel modtaget :genert:
Men min egen var ikke i blandt! Jeg ved det, fordi jeg kiggede godt efter :blush:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: PIKbilleder

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. apr 2016, 12:37

Lidt skuffende tråd i forhold til den overskrift.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: PIKbilleder

Indlægaf Code71 » 6. apr 2016, 12:55

Angelina skrev:
Code71 skrev:Sig mig er der virkelig så mange mænd der gør det? Jeg tænker lidt at det er sindssygt. Det var det sidste jeg nogensinde ville gøre og jeg synes det er så max klamt at gøre. Men at tænke på at hvis det er sandheden at så mange gør det, så kunne det være folk i min omgangskreds som gør det og det er sgu sært at tænke på :D


Der er SYGT mange der gør det... og jeg fatter det ikke, for mig er det et tegn på en latterligt lav IQ


Jeg ved ikke om det er tegn på lav IQ. Det er i hvert fald tegn på total manglende social kompetence i min bog. Det er så primat-agtigt at jeg virkelig helt seriøst har svært ved at tro at problemet er så omfattende som kvinder gør det til

Ikke at jeg siger de lyver :lol: Men en del af mig lever vidst bare i fornægtelse over at mit køn kan være så klamme.
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: PIKbilleder

Indlægaf Grissebassen » 6. apr 2016, 13:49

Jeg synes det er noget af det værste i verden. Jeg har selv været ufrivillig modtager flere gange. Jeg tænker at tankegangen bag, sjældent tager hensyn til modtageren, men at det primært handler om noget pride of ownership som man har behov for at peacocke op i fjæset på en, ofte ufrivillig, modtager.
2
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: PIKbilleder

Indlægaf HappyPaww » 6. apr 2016, 14:53

Det er blotteri bare via en skærm. Og burde straffes som blufærdighedskrænkelse.
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: PIKbilleder

Indlægaf Code71 » 6. apr 2016, 15:02

Angelina skrev:
Code71 skrev:
Angelina skrev:
Code71 skrev:Sig mig er der virkelig så mange mænd der gør det? Jeg tænker lidt at det er sindssygt. Det var det sidste jeg nogensinde ville gøre og jeg synes det er så max klamt at gøre. Men at tænke på at hvis det er sandheden at så mange gør det, så kunne det være folk i min omgangskreds som gør det og det er sgu sært at tænke på :D


Der er SYGT mange der gør det... og jeg fatter det ikke, for mig er det et tegn på en latterligt lav IQ


Jeg ved ikke om det er tegn på lav IQ. Det er i hvert fald tegn på total manglende social kompetence i min bog. Det er så primat-agtigt at jeg virkelig helt seriøst har svært ved at tro at problemet er så omfattende som kvinder gør det til

Ikke at jeg siger de lyver :lol: Men en del af mig lever vidst bare i fornægtelse over at mit køn kan være så klamme.


Spørg en veninde om du må se over skulderen når hun opretter en datingprofil og får de første 20 henvendelser... og fornægtelsen forsvinder som dug for solen.


Ærligt talt er det ikke den slags billeder jeg har mest lyst til at holde øje med :lol:
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: PIKbilleder

Indlægaf vibbsen » 6. apr 2016, 15:12

eks-Maupassant skrev:Jeg har aldrig sendt et, har aldrig vurderet at det ville være den optimale kommunikationsløsning . Det strider jo også mod det sunde princip om at man ikke skal løfte sløret for tidligt; at starte med at sende et pikbillede ville være lige som at afsløre filmens lykkelige slutning i første scene, og så bliver filmen jo kedelig.


:lol: :lol: :lol:

Jeg må have en ualmindelig røvsyg udstråling på nettet...For jeg har aldrig så meget som en gang modtaget et pikbillede....Ikke engang for 17-18 år siden hvor jeg netdatede (det var der jeg mødte hr.vibbsen)....Og heller ikke selvom jeg har både facebook profil, instagram og alt mulig andet. Ikke en eneste gang har en vildfaren tissemand formastet sig til at kigge indenfor.....

Faktisk tror jeg at jeg sidder og er en lille smule små skuffet.....Og overvejer om jeg bør oprettet mig som bruger på nationen med mit rigtige navn og min e-mail adresse ?
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: PIKbilleder

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 6. apr 2016, 15:55

Netdating for 17-18 år siden? Måske du har fået sådan en:

……………………„„-~^^~„-„„_
………………„-^*'' : : „'' : : : : *-„
…………..„-* : : :„„--/ : : : : : : : '\
…………./ : : „-* . .| : : : : : : : : '|
……….../ : „-* . . . | : : : : : : : : |
………...\„-* . . . . .| : : : : : : : :'|
……….../ . . . . . . '| : : : : : : : :|
……..../ . . . . . . . .'\ : : : : : : : |
……../ . . . . . . . . . .\ : : : : : : :|
……./ . . . . . . . . . . . '\ : : : : : /
….../ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*'
….'/ . . . . . . . . . . . . . . '|
…/ . . . . . . . ./ . . . . . . .|
../ . . . . . . . .'/ . . . . . . .'|
./ . . . . . . . . / . . . . . . .'|
'/ . . . . . . . . . . . . . . . .'|
'| . . . . . \ . . . . . . . . . .|
'| . . . . . . \„_^- „ . . . . .'|
'| . . . . . . . . .'\ .\ ./ '/ . |
| .\ . . . . . . . . . \ .'' / . '|
| . . . . . . . . . . / .'/ . . .|
| . . . . . . .| . . / ./ ./ . .|
4
Grab them by the pussy
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: PIKbilleder

Indlægaf zembra1986 » 6. apr 2016, 17:02

Nej, jeg har aldrig reageret positivt på et uopfordret pikbillede fra en fremmed og kommer aldrig til det.

Jeg er ikke sippet og derfor bliver jeg hverken frastødt eller decideret gal over at modtage et pikbillede, men at undre mig, det gør jeg fandme....noget så gevaldigt....Jeg forstår simpelthen ikke hvordan en mand kan få sig selv til at tro det er den rette måde at få en kvindes opmærksomhed på, jeg FATTER det ikke!! Jeg oprettede mig på Scor for et par dage siden og har misandten modtaget et par pikbilleder, og de får mig bare til at grine og ryste opgivende på hovedet. De mænd der tror det er det kvinder tænder på og vil ha' trænger til et omfatteligt kursus i hvordan kvinder er skruet sammen i hovedet.

Jeg har heller aldrig hørt om nogen der har haft succes med det.
6
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: PIKbilleder

Indlægaf Aima » 6. apr 2016, 17:45

Trommedreng skrev:Jeg har gjort det én gang, og kun én gang, og der var min egen pik ikke engang impliceret - det var en tilfældig pik. En ikke særlig køn pik. Der var lagt op til semi-faglig drøftelse (ja, om pikke) - det var i hvert fald intentionen - men modtageren var ikke lige blevet briefet kort forinden afsendelsen af billedet. My mistake, stor mistake.... Jeg gør det aldrig igen.

Så, min pik eller tilfældig pik - en succes var det just ikke.

Sandelig, sandelig, siger jeg jer... En ikke særlig køn pik.


"Faglig drøftelse"?!

Jeg bliver stadig sur på dig, når jeg tænker på det her. Det var den klammeste pik, jeg nogensinde har set. Fatter ikke, vi stadig er venner. Idiot.
10
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Kantstenen Knud
Indlæg: 24
Tilmeldt: 4. apr 2016, 17:19
Kort karma: 3
Geografisk sted: Langå
Likede indlæg: 17
Kontakt:

Re: PIKbilleder

Indlægaf Kantstenen Knud » 6. apr 2016, 18:46

Jeg har aldrig forstået hvorfor man gør det uopfordret...

hvad der går igennem de, alt for mange mænd, der gør den slags. Jeg har aldrig gjort det selv og kender inden der har indrømmet at de har gjort det.

Dog kender jeg flere kvinder der siger de får massevis på alt hvad der minder om dating sider.

Min tanke er lidt: Hvad signal vil man gerne sende? Jeg tror tit jeg bliver "that friendly guy" men hellere det end "det klamme pikhoved"
Men, jeg tænker at siden det stadig florerer så voldsomt, så må det vel næsten give pote for nogen? right?

Og hvorfor er det at det er lige omvendt når det er den anden vej? :P (er mænd for desperate? er kvinder for uopnåelige/kræsne?)

I don't get it! hvilket er grunden til at jeg har meldt mig ud af det dating game.. jeg fatter ikke tendensen med falske billeder, løgne, pikbilleder osv. Jeg vil bare gerne snakke, senere mødes, og lade det rulle derfra.. men sådan fungerer det bare ikke mere, alle vil have det, ingen tør gøre det. For det kunne jo være en sindsyg seriemorder psykopat i den anden ende jo .. (som jo sker sååååå tit, weirdos ja, psykopater nej)

am i right ?
0
-------------
Rock and Roll
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: PIKbilleder

Indlægaf vibbsen » 7. apr 2016, 06:32

Vlad Kalashnikov skrev:Netdating for 17-18 år siden? Måske du har fået sådan en:

……………………„„-~^^~„-„„_
………………„-^*'' : : „'' : : : : *-„
…………..„-* : : :„„--/ : : : : : : : '\
…………./ : : „-* . .| : : : : : : : : '|
……….../ : „-* . . . | : : : : : : : : |
………...\„-* . . . . .| : : : : : : : :'|
……….../ . . . . . . '| : : : : : : : :|
……..../ . . . . . . . .'\ : : : : : : : |
……../ . . . . . . . . . .\ : : : : : : :|
……./ . . . . . . . . . . . '\ : : : : : /
….../ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*'
….'/ . . . . . . . . . . . . . . '|
…/ . . . . . . . ./ . . . . . . .|
../ . . . . . . . .'/ . . . . . . .'|
./ . . . . . . . . / . . . . . . .'|
'/ . . . . . . . . . . . . . . . .'|
'| . . . . . \ . . . . . . . . . .|
'| . . . . . . \„_^- „ . . . . .'|
'| . . . . . . . . .'\ .\ ./ '/ . |
| .\ . . . . . . . . . \ .'' / . '|
| . . . . . . . . . . / .'/ . . .|
| . . . . . . .| . . / ./ ./ . .|

Nope...Ikke engang sådan en....

Det tætteste jeg "har været" på kønsdels deling på nettet var at hr.vibbsen - dengang vi lærte hinanden at kende - fik tilsendt et billede af en tissekone som var påmonteret et par øjne (altså ikke min, that is).......Jeg kan afsløre at det IKKE havde nogen positiv effekt.....Og jeg vil mene at "Ham som jeg senere blev gift med modtog et billede af kvindelige kønsdele inden vi mødte hinanden" ikke rigtig tæller.....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: PIKbilleder

Indlægaf Blonderella » 7. apr 2016, 07:04

Hvorfor det virker når det er omvendt?

Det er vel den samme gamle traver. Mænd tænder på det visuelle. Det gør kvinder ikke (generalisering i know) - og så er en tissemand altså bare umådeligt meget mindre sexet end - stort set alle områder på kvindens krop.
2
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: PIKbilleder

Indlægaf Q-beben » 7. apr 2016, 07:05

Jeg tænder bestemt heller ikke på uopfordrede pik-billeder og har aldrig reageret positivt på at modtage et. Men jeg har en veninde, som tænder på det, og som flere gange har mødtes med mænd via dating-verdenen, fordi de netop har sendt et "godt" pik-billede.

Jeg tror dog, at de færreste kvinder tænder og reagerer på uopfordrede pik-billeder. Derfor tænker jeg også, at årsagen til, at mændene bliver ved, - det må være, fordi mænd tænder på at sende uopfordrede pik-billeder. Og så er det måske mere underordnet, hvordan vi kvinder reagerer.
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: PIKbilleder

Indlægaf hotlips » 7. apr 2016, 10:23

Jeg har godt nok fået et tilsendt uopfordret men det var nu fint nok,jeg havde et langdistance forhold til ejeren.

Jeg har aldrig modtaget et sådan ud af det blå og uden at kende ejeren og jeg er vist med på at begynde at føle mig en anelseforsømt og udenfor :sur:
1

Tilbage til "Forhold og sex"