Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 5. apr 2016, 11:10

Sidder og stener på arbejdet. Har tons at lave, men mit hoved er tungt og træt i dag. Håber 2 timers træning efter arbejde kan råde bod på min sløve tilstand.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 5. apr 2016, 11:16

Drikker en kop hjemmelavet cappuccino og forsøger lige så stille at vågne, mens DAB'en spiller jazz.

Tænker, at det er godt, jeg har aflyst dagens aftale om middag med en veninde. Ved simpelthen ikke, hvornår jeg har været så flad. Siden søndag midnat har jeg sovet omkring 22 timer. :panik: :stoned: Og derudover intet foretaget mig i vågen tilstand ud over at surfe og se serier. Var kun lige ovre at handle et par ting i går. Jeg har vel trængt ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 5. apr 2016, 19:09

Skåler med mig selv i et helt fantastisk glas cava. Troede, det skulle blive endnu en lad ugidelig dag ligesom i går. Prøvede at acceptere, at opvasken tårnede sig op i køkkenet, badeværelset lignede et gedemarked i myldretiden, og at det syntes nemmere at bestige bjerget af vasketøj end rent faktisk at vaske det...

Men jeg blev mere og mere indebrændt, som dagen gik. Og da jeg så kom hjem efter en bibliotekstur her til aften, kan det nok være, Fanden tog ved mig: Så nu er køkkenet rent og pænt, badeværelset skuret, fire maskiner vasketøj står og snurrer og er lige straks færdige, der er båret glas og flasker i containeren, vandet planter, og jeg har ryddet op i skabene i badeværelset og tørret støv af oven på dem. Jeg renser sikkert også ovnen om lidt.

Jeg har lukkevagt i morgen, så når tøjet er hængt op, har jeg tid at nyde et par glas cava mere og spise varmrøget peberlaks på godt brød, se en serie eller læse videre i nogle af alle de fede-fede bøger, der var kommet til mig på biblioteket. Aaaah. :love: :dance:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Sophaya » 5. apr 2016, 19:17

Panikker :panik:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 6. apr 2016, 09:13

Sophaya skrev:Panikker :panik:


Pga ham gutten på studiet?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Sophaya » 6. apr 2016, 10:32

ManicNinja skrev:
Sophaya skrev:Panikker :panik:


Pga ham gutten på studiet?


Hahah, ja :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 6. apr 2016, 13:48

Sophaya skrev:
ManicNinja skrev:
Sophaya skrev:Panikker :panik:


Pga ham gutten på studiet?


Hahah, ja :lol:



Øh. Er det ikke ham, der bør panikke, eftersom det er ham, der har børn og kæreste/kone og er faldet for en anden?

Du kan vel bare fortælle ham, du ikke er interesseret i ham (slet ikke når han er afsat) og så holde lidt afstand nogen tid, indtil han har fået banket sine forårsfornemmelser på plads?

Forgive me. Jeg ser slet ikke problemet eller nogen grund til panik. Ikke for dig, i hvert fald.:)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Filipai » 6. apr 2016, 13:54

Har lige sat de sidste 2 vaske over, og nu skal jeg til at folde vasketøj sammen, rede seng og lige klare en støvsugning. Så bliver kæresten så glad når han kommer hjem, selvom det var hans tur :P
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Sophaya » 6. apr 2016, 14:11

ManicNinja skrev:
Sophaya skrev:
ManicNinja skrev:
Sophaya skrev:Panikker :panik:


Pga ham gutten på studiet?


Hahah, ja :lol:



Øh. Er det ikke ham, der bør panikke, eftersom det er ham, der har børn og kæreste/kone og er faldet for en anden?

Du kan vel bare fortælle ham, du ikke er interesseret i ham (slet ikke når han er afsat) og så holde lidt afstand nogen tid, indtil han har fået banket sine forårsfornemmelser på plads?

Forgive me. Jeg ser slet ikke problemet eller nogen grund til panik. Ikke for dig, i hvert fald.:)



Tjo. Men eftersom han er en af mine tætteste venner synes jeg sådan set også, at der er noget i klemme for mig. Jeg synes det er en helt vildt træls situation for jeg ved ikke om vi bare kan gå tilbage til at være rigtig gode venner - jeg synes lidt det hele er mærkeligt nu. Og så skrev jeg indlægget med at panikke lige da jeg havde fået det at vide. Det kom virkelig bag på mig at han har det sådan, så jeg var ret chokeret lige i øjeblikket, og ærlig talt helt vildt ked af at sådan noget rod bliver blandet ind i vores gode venskab.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 6. apr 2016, 19:32

Sophaya skrev:
ManicNinja skrev:
Sophaya skrev:
ManicNinja skrev:
Sophaya skrev:Panikker :panik:


Pga ham gutten på studiet?


Hahah, ja :lol:



Øh. Er det ikke ham, der bør panikke, eftersom det er ham, der har børn og kæreste/kone og er faldet for en anden?

Du kan vel bare fortælle ham, du ikke er interesseret i ham (slet ikke når han er afsat) og så holde lidt afstand nogen tid, indtil han har fået banket sine forårsfornemmelser på plads?

Forgive me. Jeg ser slet ikke problemet eller nogen grund til panik. Ikke for dig, i hvert fald.:)



Tjo. Men eftersom han er en af mine tætteste venner synes jeg sådan set også, at der er noget i klemme for mig. Jeg synes det er en helt vildt træls situation for jeg ved ikke om vi bare kan gå tilbage til at være rigtig gode venner - jeg synes lidt det hele er mærkeligt nu. Og så skrev jeg indlægget med at panikke lige da jeg havde fået det at vide. Det kom virkelig bag på mig at han har det sådan, så jeg var ret chokeret lige i øjeblikket, og ærlig talt helt vildt ked af at sådan noget rod bliver blandet ind i vores gode venskab.


Ah. Havde misset det tætte venskab. Det ændrer sagen fuldstændigt. Forstår godt, det ikke er nemt!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Buller » 6. apr 2016, 21:37

Sidder og glor ud i luften. .

Og det kommer jeg formentlig til at gøre de næste 8 timer. Hører egentlig til de lidt hårdere vagter...
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 7. apr 2016, 10:30

Sidder i stuen ved siden af brændeovnen og nyder lyden af metal der giver sig lidt, træet og flammernes stille knitren og i baggrunden min mormor og morfars standur, der tikker :lun:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Mulan » 7. apr 2016, 10:57

Lytter til Mads og Monopolet, analyserer noget til en opgave, men egentlig mest overspringshandler.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 7. apr 2016, 15:03

Drikker te og ser Top 20 Funniest og slår mave ovenpå det giga stykke gateau marcel jeg lige har spist. Det der med at man kun kan spise et bitte stykke kage, når det er en tung og tæt sag, det gælder altså ikke for mig! :fløjt:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 8. apr 2016, 13:13

Ligger i sengen og ser DR Ultras programserie om "Døden og jeg". Det er faktisk en overraskende fin serie om at tale om døden og savn i børnehøjde med udgangspunkt i at have mistet et kæledyr. Den kan godt anbefales

https://www.dr.dk/tv/se/boern/ultra/doe ... n-og-jeg-1
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"