Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18167

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 7. apr 2016, 12:36

DD_81 skrev:
Min mand påstår, hårdnakket, at det er være kilden er at mange viljestyrke til ikke at lade sig påvirke af den fysiske berøring.
- Jamen selvfølgelig, jeg elsker da at blive fysisk overstimuleret, i en sådan grad at jeg (næsten) ikke evner at holde på div. kropsvæsker, og hyperventilering - hvem elske ikke det? :træt3:

Han blev engang pissesur, fordi jeg imens han kildede ham fik losset ham lige i løgene, og givet ham et kæmpe trælår, og han menter JEG skulle sige undskyld. Jeg siger STOP i det øjeblik han begynder at kilde mig, og jeg har forklaret ham tusindevis af gange at det er sindsygt ubehageligt, og ja måske hviner og griner jeg, det er altså ikke fordi jeg synes det er helt vildt fedt.


Tror jeg vil informere min kæreste om sådanne utilsigtede konsekvenser, og så må det jo være op til ham, om han fortsat vil udsætte sig for den risiko...
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zombie » 7. apr 2016, 13:13

Jeg er så hysterisk at jeg har fortalt min kæreste, at sådanne voldsomme kildeture er så ubehagelige for mig, at jeg sidestiller det med vold. Så et enkelt prik eller kort kild engang imellem er fint nok, hvis vi driller hinanden. Men ikke mere end det.

Jeg må indrømme, at hvis min kæreste ikke forstod ovenstående og ikke respekterede når jeg sagde stop i situationen, så ville jeg finde opførslen så grænseoverskridende, at jeg ville miste al tillid. Det kunne sådan set godt koste forholdet, men måske læser jeg det meget mere alvorligt end det egentlig er, ligesom at folk måske har andre grænser end mig.
Jeg ved bare, at det hos mig aldrig var gået.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18167

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 7. apr 2016, 13:18

Zombie skrev:Jeg er så hysterisk at jeg har fortalt min kæreste, at sådanne voldsomme kildeture er så ubehagelige for mig, at jeg sidestiller det med vold. Så et enkelt prik eller kort kild engang imellem er fint nok, hvis vi driller hinanden. Men ikke mere end det.

Jeg må indrømme, at hvis min kæreste ikke forstod ovenstående og ikke respekterede når jeg sagde stop i situationen, så ville jeg finde opførslen så grænseoverskridende, at jeg ville miste al tillid. Det kunne sådan set godt koste forholdet, men måske læser jeg det meget mere alvorligt end det egentlig er, ligesom at folk måske har andre grænser end mig.
Jeg ved bare, at det hos mig aldrig var gået.


Jeg er nok på irriterende-holdet. Det er ikke en voldsom oplevelse for mig, og en gang i mellem synes jeg da også, det er sjovt nok at tumle lidt rundt. Men ja, irriterende, når det fortsætter for lang tid, og man er nødt til at lave alverdens panik-krumspring for at komme ud af situationen.
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. apr 2016, 13:22

Zombie skrev:Jeg er så hysterisk at jeg har fortalt min kæreste, at sådanne voldsomme kildeture er så ubehagelige for mig, at jeg sidestiller det med vold. Så et enkelt prik eller kort kild engang imellem er fint nok, hvis vi driller hinanden. Men ikke mere end det.

Jeg må indrømme, at hvis min kæreste ikke forstod ovenstående og ikke respekterede når jeg sagde stop i situationen, så ville jeg finde opførslen så grænseoverskridende, at jeg ville miste al tillid. Det kunne sådan set godt koste forholdet, men måske læser jeg det meget mere alvorligt end det egentlig er, ligesom at folk måske har andre grænser end mig.
Jeg ved bare, at det hos mig aldrig var gået.


Du kan tro jeg har været så pisse tosset og arrig at jeg har spruttet og råbt højt og alvorligt.
Det har ikke været slemt nok til at det var en dealbreaker, men det har bestemt givet kurrer på tråden.
Jeg forstår jo godt, at han ikke helt forstår det - fordi han er meget sjældent kilden, og han oplever slet ikke det fysiske ubehag, og kontroltab som jeg gør. Men han må trods alt alligevel ha forstået det, for det er længe siden han har gjort det, med den hensigt at kilde.

Nu bliver han bare virkelig irriteret over det, i intime situationer, hvor jeg må sige stop, eller der er ting han bare ikke lige kan, fordi det kilder.
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zombie » 7. apr 2016, 13:27

Mi55y skrev:
Zombie skrev:Jeg er så hysterisk at jeg har fortalt min kæreste, at sådanne voldsomme kildeture er så ubehagelige for mig, at jeg sidestiller det med vold. Så et enkelt prik eller kort kild engang imellem er fint nok, hvis vi driller hinanden. Men ikke mere end det.

Jeg må indrømme, at hvis min kæreste ikke forstod ovenstående og ikke respekterede når jeg sagde stop i situationen, så ville jeg finde opførslen så grænseoverskridende, at jeg ville miste al tillid. Det kunne sådan set godt koste forholdet, men måske læser jeg det meget mere alvorligt end det egentlig er, ligesom at folk måske har andre grænser end mig.
Jeg ved bare, at det hos mig aldrig var gået.


Jeg er nok på irriterende-holdet. Det er ikke en voldsom oplevelse for mig, og en gang i mellem synes jeg da også, det er sjovt nok at tumle lidt rundt. Men ja, irriterende, når det fortsætter for lang tid, og man er nødt til at lave alverdens panik-krumspring for at komme ud af situationen.


Jeg kæmper som hvis jeg blev overfaldet. Jeg kan ikke styre det, og indrømmet gør jeg heller ikke det store forsøg. Sidste gang var det en kammerat som skulle være morsom til en privatfest. Han endte med et blåt øje og to løse tænder, da min fod fandt hans ansigt og jeg sparkede med hælen først.

Jeg blev ikke så populær, for jeg nægtede også at sige undskyld. Men ok, det var en gruppe mennesker, jeg ikke hænger ud med i dag, fordi de generelt er ret nederen.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf achillaxedprune » 7. apr 2016, 14:10

Zombie skrev:
Mi55y skrev:
Zombie skrev:Jeg er så hysterisk at jeg har fortalt min kæreste, at sådanne voldsomme kildeture er så ubehagelige for mig, at jeg sidestiller det med vold. Så et enkelt prik eller kort kild engang imellem er fint nok, hvis vi driller hinanden. Men ikke mere end det.

Jeg må indrømme, at hvis min kæreste ikke forstod ovenstående og ikke respekterede når jeg sagde stop i situationen, så ville jeg finde opførslen så grænseoverskridende, at jeg ville miste al tillid. Det kunne sådan set godt koste forholdet, men måske læser jeg det meget mere alvorligt end det egentlig er, ligesom at folk måske har andre grænser end mig.
Jeg ved bare, at det hos mig aldrig var gået.


Jeg er nok på irriterende-holdet. Det er ikke en voldsom oplevelse for mig, og en gang i mellem synes jeg da også, det er sjovt nok at tumle lidt rundt. Men ja, irriterende, når det fortsætter for lang tid, og man er nødt til at lave alverdens panik-krumspring for at komme ud af situationen.


Jeg kæmper som hvis jeg blev overfaldet. Jeg kan ikke styre det, og indrømmet gør jeg heller ikke det store forsøg. Sidste gang var det en kammerat som skulle være morsom til en privatfest. Han endte med et blåt øje og to løse tænder, da min fod fandt hans ansigt og jeg sparkede med hælen først.

Jeg blev ikke så populær, for jeg nægtede også at sige undskyld. Men ok, det var en gruppe mennesker, jeg ikke hænger ud med i dag, fordi de generelt er ret nederen.


Så fordi du ligestiller kilderi med vold, så vil du ikke sige undskyld for rent faktisk at have begået vold? Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan følge dig i, at en undskyldning ikke have været på sin plads, hvis du sparkede ham i hovedet med blåt øje og 2 løse tænder til følge! Også selvom det var et uheld...

Jeg ville selv helt automatisk sige undskyld og få dårlig samvittighed... Hans ugerning står ikke helt mål med straffen, vil jeg påstå. Ligegyldigt hvad: Hvis en person sparkede mig i ansigtet, så jeg fik et blåt øje og løse tænder, og personen nægtede at sige undskyld... Så ville jeg aldrig se personen igen, hvis jeg kunne blive fri.

Man sparker da ikke bare folk i hovedet uden at sige undskyld...! Heller ikke selvom "de selv er ude om det" (ifølge den der sparker).
12
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. apr 2016, 14:59

achillaxedprune skrev:
Zombie skrev:Jeg kæmper som hvis jeg blev overfaldet. Jeg kan ikke styre det, og indrømmet gør jeg heller ikke det store forsøg. Sidste gang var det en kammerat som skulle være morsom til en privatfest. Han endte med et blåt øje og to løse tænder, da min fod fandt hans ansigt og jeg sparkede med hælen først.

Jeg blev ikke så populær, for jeg nægtede også at sige undskyld. Men ok, det var en gruppe mennesker, jeg ikke hænger ud med i dag, fordi de generelt er ret nederen.


Så fordi du ligestiller kilderi med vold, så vil du ikke sige undskyld for rent faktisk at have begået vold? Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan følge dig i, at en undskyldning ikke have været på sin plads, hvis du sparkede ham i hovedet med blåt øje og 2 løse tænder til følge! Også selvom det var et uheld...

Jeg ville selv helt automatisk sige undskyld og få dårlig samvittighed... Hans ugerning står ikke helt mål med straffen, vil jeg påstå. Ligegyldigt hvad: Hvis en person sparkede mig i ansigtet, så jeg fik et blåt øje og løse tænder, og personen nægtede at sige undskyld... Så ville jeg aldrig se personen igen, hvis jeg kunne blive fri.

Man sparker da ikke bare folk i hovedet uden at sige undskyld...! Heller ikke selvom "de selv er ude om det" (ifølge den der sparker).


Sådan synes jeg ikke man kan stille det op.

Når et menneske, bevidst, vælge at udsætte et andet menneske for et overgreb vel vidende at det føles sådan, og nægter at stoppe, trods der sikkert er sagt adskillelige gange. Så synes jeg faktisk ikke man kan stilles til ansvar for ens egne fysiske reaktioner der følger i kølvandet af den andens handling.

Jeg har i den grad ikke styr på mine fysiske reaktioner når jeg udsættes for et kildeangreb, de sker bare. Min krop er i totalt beredskab, og jeg fægter, spjætter og sparker, skriger og råber stop, og jeg har ikke i situationen kognitive evner til at vurdere risikoen for at ramme nogen eller noget.
Jeg kan love dig at jeg ikke med forsæt har sparket min mand, men jeg har fanme heller ikke undskyldt at det er sket, for det var hans ansvar at det kom dertil, det var ham der ikke stoppede da der blev sagt stop.

Og jo, måske ville jeg have LIDT dårlig samvittighed over at have losset tænderne løse på en anden person, men jeg ville sgu også være edderspændt rasende over ufrivilligt at være placeret i den situation.

Skal en der udsat for et voldtægsforsøg også anklages for, undskylde, og have dårlig samvittighed hvis denne sparkede fra, og gav sin overfaldsmand et blåt øje og løse tænder.
(og en vigtig disclaimer - nej et kildengreb og en voldtægt er LANGT fra det sammen, men begge dele er et overgreb imod en andens krop, og et nej eller et stop skal ALTID respekteres)
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23203

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mani » 7. apr 2016, 15:22

Han er kommet hjem fra sin forretningsrejse i formiddags - og det øjeblik jeg kommer ind ad døren 'trænger han lige til en lur'. Ok - jeg gad da slet ikke snakke - og aftensmad gider jeg da også pisse gerne stå for alene igen. Jeg ved godt han har arbejdet, men jeg har også været alene med drengene i 1 1/2 uge - og han smutter på lørdag igen!
6
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 7. apr 2016, 15:35

Når han har det varmt om natten, så vipper han lige over på siden og lægger sig på dynen, så der er max 20 cm. til mig, og jeg vågner, fordi jeg fryser.

Og han er simpelthen ren beton, når han sover, så jeg kan ikke få dynen fri af ham. Så jeg er vildt træt.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf achillaxedprune » 7. apr 2016, 17:59

DD_81 skrev:
achillaxedprune skrev:
Zombie skrev:Jeg kæmper som hvis jeg blev overfaldet. Jeg kan ikke styre det, og indrømmet gør jeg heller ikke det store forsøg. Sidste gang var det en kammerat som skulle være morsom til en privatfest. Han endte med et blåt øje og to løse tænder, da min fod fandt hans ansigt og jeg sparkede med hælen først.

Jeg blev ikke så populær, for jeg nægtede også at sige undskyld. Men ok, det var en gruppe mennesker, jeg ikke hænger ud med i dag, fordi de generelt er ret nederen.


Så fordi du ligestiller kilderi med vold, så vil du ikke sige undskyld for rent faktisk at have begået vold? Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan følge dig i, at en undskyldning ikke have været på sin plads, hvis du sparkede ham i hovedet med blåt øje og 2 løse tænder til følge! Også selvom det var et uheld...

Jeg ville selv helt automatisk sige undskyld og få dårlig samvittighed... Hans ugerning står ikke helt mål med straffen, vil jeg påstå. Ligegyldigt hvad: Hvis en person sparkede mig i ansigtet, så jeg fik et blåt øje og løse tænder, og personen nægtede at sige undskyld... Så ville jeg aldrig se personen igen, hvis jeg kunne blive fri.

Man sparker da ikke bare folk i hovedet uden at sige undskyld...! Heller ikke selvom "de selv er ude om det" (ifølge den der sparker).


Sådan synes jeg ikke man kan stille det op.

Når et menneske, bevidst, vælge at udsætte et andet menneske for et overgreb vel vidende at det føles sådan, og nægter at stoppe, trods der sikkert er sagt adskillelige gange. Så synes jeg faktisk ikke man kan stilles til ansvar for ens egne fysiske reaktioner der følger i kølvandet af den andens handling.

Jeg har i den grad ikke styr på mine fysiske reaktioner når jeg udsættes for et kildeangreb, de sker bare. Min krop er i totalt beredskab, og jeg fægter, spjætter og sparker, skriger og råber stop, og jeg har ikke i situationen kognitive evner til at vurdere risikoen for at ramme nogen eller noget.
Jeg kan love dig at jeg ikke med forsæt har sparket min mand, men jeg har fanme heller ikke undskyldt at det er sket, for det var hans ansvar at det kom dertil, det var ham der ikke stoppede da der blev sagt stop.

Og jo, måske ville jeg have LIDT dårlig samvittighed over at have losset tænderne løse på en anden person, men jeg ville sgu også være edderspændt rasende over ufrivilligt at være placeret i den situation.

Skal en der udsat for et voldtægsforsøg også anklages for, undskylde, og have dårlig samvittighed hvis denne sparkede fra, og gav sin overfaldsmand et blåt øje og løse tænder.
(og en vigtig disclaimer - nej et kildengreb og en voldtægt er LANGT fra det sammen, men begge dele er et overgreb imod en andens krop, og et nej eller et stop skal ALTID respekteres)


Nu er det ikke sikkert, at kammeraten til den privatfest vidste, at det tangerede til overgreb at kilde Zombie.

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se anderledes på det, end hvad jeg skrev, når nu situationen er som beskrevet... Det kan ikke sammenlignes med at det er ens mand eller et voldtægtsforsøg. Det var en (eks-)kammerat i festligt lag, der kildede.

Anyway - der er nok ikke så meget at diskutere med mindre man skal tale om andre situationer end den nævnte. Og ja, man kan sagtens stille nogle sceanarier op, hvor man ikke skal sige undskyld for at komme til at sparke en i ansigtet... Man falder ned fra en stige og kommer i faldet til at ramme en, der står og holder stigen. Eller hvis du bliver truet med, at en person vil myrde din mor og far, hvis du ikke sparker en anden i hovedet... Eller alle mulige andre ekstreme situationer.
EDIT: ved nærmere eftertanke mener jeg egentlig, at man i begge de 2 situationer, stadig burde undskylde til den der er blevet sparket.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zombie » 8. apr 2016, 08:58

Følelsen af at blive kildet kan bedst sammenlignes med smerte. Det bruges også som tortur metode visse steder, så det er ikke sjovt overhovedet.

Jeg følte det som et overgreb. Jeg gjorde hvad jeg kunne for at kommunikere dette til personen, men personen lagde mere vægt på at jeg grinede og skar grimasser, end de faktuelle ord der kom ud af min mund som var af ganske alvorlig karakter: Stop. Jeg kan ikke lide det. Det gør ondt. Du skader mig.

Til sidst var ubehaget så voldsomt og så vedvarende, at jeg måtte stoppe det som jeg selv bedst kunne. Alternativet var at besørge mig selv, fordi min krop reagerer ekstremt.
Tænk lige over, hvor voldsom en fysisk belastning I selv skulle opleve, for at det kom så vidt for jer.

Jeg prøvede at komme fri, at sno mig. Jeg prøvede at bide ham. Og da det fejlede, så fik jeg vredet mig sådan at jeg kunne sparke ham i ansigtet.
Det var ikke meningen at være så hårdt, men han kildede mig stadig da det skete, så jeg havde ikke fuld kontrol over mine bevægelser.


Jeg oplevede det som et overgreb og jeg begyndte at græde lige bagefter. Jeg rystede og ingen måtte røre ved mig.

Min krop blev taget fra mig, en anden tog kontrollen med den og han respekterede ikke at jeg sagde fra, han brugte sin egen tolkning. En god, gammeldags version af "Du vil jo gerne. Det kan jeg se, fordi..." og så er ens udmeldinger bare ligegyldige for den person.

Så nej, jeg sagde ikke undskyld. Jeg kan faktisk overhovedet ikke se, på hvilken planet jeg skal undskylde henne.

Og "han vidste jo ikke, hvordan du oplevede det" er verdens værste argument for krænkelse af andres personlige sfære, tage kontrol over deres krop med magt og afvise deres verbale stop-ord med henvisning til at ens egen fortolkning er bedre.
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i den tankegang.


Men nu ved I hvordan jeg så og ser det.
7
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zombie » 8. apr 2016, 09:04

Jeg lever også i en verden, hvor det ikke er op til andre at sige nej hvis man overskrider deres grænser, men op til mig at sikre deres ja, hvis jeg ønsker at gøre noget, som jeg ved nogle mennesker kan lide og andre kan ikke lide det.

Jeg omgiver mig også primært med mennesker, der har det sådan, og det er rigtig dejligt. Og ingen er tvunget til at sige fra på andre måder end "Tak fordi du spørger, men det har jeg ikke lige lyst til".
Det er en stor befrielse.
2
aka Forbies

:gammel:
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 8. apr 2016, 15:53

Men man kan jo godt beklage, at man smadrede en persons tandsæt/brækkede hans næse/hvadend og samtidig fastholde, at det ikke var ok, at han ikke stoppede med at kilde, da du bad om det. Dit ubehag var trods alt midlertidigt, tænderne derimod har måske lidt permanent skade. Og det er fandme da beklageligt.
9
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zombie » 8. apr 2016, 23:16

JoyNips skrev:Men man kan jo godt beklage, at man smadrede en persons tandsæt/brækkede hans næse/hvadend og samtidig fastholde, at det ikke var ok, at han ikke stoppede med at kilde, da du bad om det. Dit ubehag var trods alt midlertidigt, tænderne derimod har måske lidt permanent skade. Og det er fandme da beklageligt.


Næh, han kunne ikke drømme om at undskylde til mig. Og mit ubehag var ikke midlertidigt, jeg føler det lige nu, igen, ved at tænke tilbage på det her.

Jeg ved heller ikke hvad jeg skulle undskylde for? "Undskyld at du ikke stoppede da jeg tiggede dig om det, undskyld at du ikke stoppede da jeg forsøgte at bide dig, undskyld at du lige kildede mig lidt mere da jeg sparkede for at komme fri så jeg fik en ekstra reaktion på dét og kom til at sparke før hårdt" ?
"Undskyld at du var en idiot", ej det lyder mærkeligt i mine ører. Flabet. Så hellere ikke sige noget.
7
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Thestral » 9. apr 2016, 08:28

Han er taget på arbejde idag selv om vi ikke ser hinanden ret meget og jeg har ret meget brug for at hygge :(




Kan det ikke lade sig gøre at tage snakken om kilderiet og vold/ikke vold i den dertil indrettede tråd om emnet?
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Forhold og sex"