LaScrooge skrev:Thestral skrev:Gnuen er jo gået..
Ej!?! hvorfor?Jeg var lige så glad over at se ham herinde.
Jeg ved kun hvad jeg har kunnet læse mig til så hvis jeg tager fejl beklager jeg; Det var noget arbejdsrelateret

LaScrooge skrev:Thestral skrev:Gnuen er jo gået..
Ej!?! hvorfor?Jeg var lige så glad over at se ham herinde.
Dirtylittledevil skrev:debathøvding skrev:Hej allesammen! Lækker forum i har her! Men det trænger til opdateringer, og jeg har en masse gode ideer!
Fake. Det manglende mellemrum fælder dig
Aima skrev:
Ah, jeg troede det var dig! Det kunne lige ligne dig!
Dirtylittledevil skrev:debathøvding skrev:Hej allesammen! Lækker forum i har her! Men det trænger til opdateringer, og jeg har en masse gode ideer!
debathøvding skrev:Dirtylittledevil skrev:debathøvding skrev:Hej allesammen! Lækker forum i har her! Men det trænger til opdateringer, og jeg har en masse gode ideer!
Der er mellemrum, men det virker kun på Iphone 2, Amazon Fire tablets samt på PCer der kører Windows
Du må være mere tålmodighed, jeg har jo ikke gøre for at folk ikke har ordentligt styr på deres IT-udstyr.
Dirtylittledevil skrev:debathøvding skrev:Dirtylittledevil skrev:debathøvding skrev:Hej allesammen! Lækker forum i har her! Men det trænger til opdateringer, og jeg har en masse gode ideer!
Der er mellemrum, men det virker kun på Iphone 2, Amazon Fire tablets samt på PCer der kører Windows
Du må være mere tålmodighed, jeg har jo ikke gøre for at folk ikke har ordentligt styr på deres IT-udstyr.
"Mellem rum" mener du vist.
Mani skrev:Dirtylittledevil skrev:debathøvding skrev:Dirtylittledevil skrev:debathøvding skrev:Hej allesammen! Lækker forum i har her! Men det trænger til opdateringer, og jeg har en masse gode ideer!
Åh, der var denDetSorteCirkus skrev:Mani skrev:Dirtylittledevil skrev:debathøvding skrev:Dirtylittledevil skrev:debathøvding skrev:Hej allesammen! Lækker forum i har her! Men det trænger til opdateringer, og jeg har en masse gode ideer!
Sikke I hygger
Dirtylittledevil skrev:debathøvding skrev:Dirtylittledevil skrev:debathøvding skrev:Hej allesammen! Lækker forum i har her! Men det trænger til opdateringer, og jeg har en masse gode ideer!
Mel1982 skrev:Hej..
Mit navn er Melanie fra 1982. Glæder mig at læse en masse debatter og måske komme med input.
Kan I have skøn herlig dag ;9