Mænd (drenge) og bryster

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Wizzze » 7. apr 2016, 21:51

Det er muligt det slet ikke er en ting, og bare mig der er pinlig og mærkelig (det ville ikke være den første gang)

Men hvorfor er det at mænd (drenge) bliver helt forfjamskede når der er bare bryster i nærheden? :gruble:

Jeg har set kærestens utallige gange, men alligevel så er det Wizzze 9år med hø hø og thi hi fnis og :panik: :savl: :ivrig: :nerve: :dåne: når BH´en kommer af og der skal nattøj på :gruble:

Altså sådan rationelt set, så er der jo ikke det store ved bryster, lidt hud, bindevæv og fedt, men alligevel bliver mænd momentant sindssyge i deres nærhed :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Delfin » 7. apr 2016, 22:18

Øh det har jeg godt nok ikke været ude for siden puberteten. Kan det være fordi jeg er vokset op med 70ernes friluftsbryster? :D
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Persnikedy » 7. apr 2016, 22:25

Min bedste ven (bøsse) syndes at bryster er noget af det mest underholdende i verden.
Som han siger så er vi kvinder sære udenpå og absurte indeni. Men brysterne er så vidunderligt fjollet at han gerne giver et nap i det ene hvis han går forbi mig, eller andre nære veninder.
Jeg er faktisk så vant til at han prikker til dem mm at jeg ikke reagere på det længere. Det er bare "Nå ja, nu prikker han til dem igen".

Bryster er bare dejlige
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Juki » 7. apr 2016, 22:26

Det er en slags gratis milkshake.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Annione » 7. apr 2016, 23:09

Jeg elsker bryster - og typisk synes jeg også det er sjovt, når mænd helt glemmer, hvad man siger, fordi de står og glor ned i ens kavalergang.
Det var dog skideirriterende, da ham, som jeg var ved at købe en mac book af gjorde det samme. Han svarede helt hen i vejret... Arme mand :lol:
2
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 7. apr 2016, 23:17

Wizzze skrev:Men hvorfor er det at mænd (drenge) bliver helt forfjamskede når der er bare bryster i nærheden? :gruble:


Jeg er bryst-mand, men jeg bliver ingenlunde forfjamsket. Tværtimod bliver jeg top fokuseret!
6
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Wizzze » 8. apr 2016, 05:30

Advocatus-Diaboli skrev:
Wizzze skrev:Men hvorfor er det at mænd (drenge) bliver helt forfjamskede når der er bare bryster i nærheden? :gruble:


Jeg er bryst-mand, men jeg bliver ingenlunde forfjamsket. Tværtimod bliver jeg top fokuseret!


Misundelse er en grim ting, men jeg er misundelig, her ender jeg altid som bebumset teenager, når de kommer frem :genert:
0
Do as I say! :whip:
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27371

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf ajnaM » 8. apr 2016, 05:40

Wizzze skrev:Det er muligt det slet ikke er en ting, og bare mig der er pinlig og mærkelig (det ville ikke være den første gang)

Men hvorfor er det at mænd (drenge) bliver helt forfjamskede når der er bare bryster i nærheden? :gruble:

Jeg har set kærestens utallige gange, men alligevel så er det Wizzze 9år med hø hø og thi hi fnis og :panik: :savl: :ivrig: :nerve: :dåne: når BH´en kommer af og der skal nattøj på :gruble:

Altså sådan rationelt set, så er der jo ikke det store ved bryster, lidt hud, bindevæv og fedt, men alligevel bliver mænd momentant sindssyge i deres nærhed :gruble:


I skal bare få en baby og igennem amme-showet, så får du et helt nyt - og markant mere afslappet - forhold til din kærestes bryster. :lol2:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. apr 2016, 06:16

Foruden den individuelle grad af tiltrækning, er det efter min vurdering også et udslag af kultur.
Dengang større dele af kroppen skulle tildækkes, for at kvinden fremstod blufærdig, var der mange steder på hendes krop, der var omgærdet med samme nysgerrighed.
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Mi55y » 8. apr 2016, 06:26

DetSorteCirkus skrev:Foruden den individuelle grad af tiltrækning, er det efter min vurdering også et udslag af kultur.
Dengang større dele af kroppen skulle tildækkes, for at kvinden fremstod blufærdig, var der mange steder på hendes krop, der var omgærdet med samme nysgerrighed.


Min kæreste og jeg har en intern joke omkring mine sexede ankler og frække knæhaser - som jo netop VAR noget frækt at vise frem i en anden tid. Men efterhånden er det jo kun bryster og kønsdele, som skjules - og det ikke hverken særligt godt eller ofte. Og alligevel så har kæresten det bedst med en hånd om et af mine bryster, når vi f.eks. ligger og ser film. Må handle om, at det, man ikke selv har til rådighed, er lidt spændende.... Som når jeg kan bruge relativt lang tid på at lege med hans kugler :genert:
5
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Velvet-Goldmine » 8. apr 2016, 08:23

Advocatus-Diaboli skrev:
Jeg er bryst-mand, men jeg bliver ingenlunde forfjamsket. Tværtimod bliver jeg top fokuseret!


Hahaha
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Anilara » 8. apr 2016, 08:30

Åh, hvis bare jeg forstod det.
Det fokus bryster kan give, er en lille men medvirkende årsag til, at jeg får en reducerende operation.

Jeg tror det har noget at gøre med, at de for det meste er skjult og ret meget indbegrebet af noget feminint. Jeg tror ikke hulemænd havde det ligesådan, da hulekvinderne gik åbenlyst rundt med dem, men jeg skal ikke kunne sige det :-D
0
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Marichen12 » 8. apr 2016, 08:33

ajnaM skrev:
Wizzze skrev:Det er muligt det slet ikke er en ting, og bare mig der er pinlig og mærkelig (det ville ikke være den første gang)

Men hvorfor er det at mænd (drenge) bliver helt forfjamskede når der er bare bryster i nærheden? :gruble:

Jeg har set kærestens utallige gange, men alligevel så er det Wizzze 9år med hø hø og thi hi fnis og :panik: :savl: :ivrig: :nerve: :dåne: når BH´en kommer af og der skal nattøj på :gruble:

Altså sådan rationelt set, så er der jo ikke det store ved bryster, lidt hud, bindevæv og fedt, men alligevel bliver mænd momentant sindssyge i deres nærhed :gruble:


I skal bare få en baby og igennem amme-showet, så får du et helt nyt - og markant mere afslappet - forhold til din kærestes bryster. :lol2:


Min mand er næsten værre nu...eller, han bliver ikke forfjamsket, bare sådan rimeligt nærgående :lol: :blush:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Zombie » 8. apr 2016, 08:43

Jeg er så hende den kedelige, der synes seksuel objektivisering af dele af min krop er rimelig træls, hvis der ikke er lagt op til det.

Og selvom jeg kan være ligeglad med andres forhold, så længe I selv er tilfredse, så kan jeg ikke lade være med at se det som et udtryk for samme tendens, der problematiserer eks. amning i det offentlige rum.

Jeg ville aldrig påstå, at en bryst-glad fyr nødvendigvis var imod offentlig amning, for det kan jeg jo ikke ane en fis om. Men folk føler jo deres blufærdighed overskredet af ammende kvinder af en årsag, og en årsag der ofte hives frem er, at bryster anses som en seksuelt kropsdel... Hvad den jo ikke biologisk er tiltænkt som værende.

Det er en svær balance synes jeg, for diverse mennesker kan jo ikke gøre for den kulturelle påvirkning som præger deres syn på bryster. Jeg ville bare ønske, at den slags ikke også medførte negative konsekvenser - omend ikke fra folk her i tråden og deres kærester, så alle de andre som har svært ved det.
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Zombie » 8. apr 2016, 09:22

Skumfidusen skrev:
Zombie skrev:Jeg er så hende den kedelige, der synes seksuel objektivisering af dele af min krop er rimelig træls, hvis der ikke er lagt op til det.

Og selvom jeg kan være ligeglad med andres forhold, så længe I selv er tilfredse, så kan jeg ikke lade være med at se det som et udtryk for samme tendens, der problematiserer eks. amning i det offentlige rum.

Jeg ville aldrig påstå, at en bryst-glad fyr nødvendigvis var imod offentlig amning, for det kan jeg jo ikke ane en fis om. Men folk føler jo deres blufærdighed overskredet af ammende kvinder af en årsag, og en årsag der ofte hives frem er, at bryster anses som en seksuelt kropsdel... Hvad den jo ikke biologisk er tiltænkt som værende.

Det er en svær balance synes jeg, for diverse mennesker kan jo ikke gøre for den kulturelle påvirkning som præger deres syn på bryster. Jeg ville bare ønske, at den slags ikke også medførte negative konsekvenser - omend ikke fra folk her i tråden og deres kærester, så alle de andre som har svært ved det.


Bryster er da absolut en seksualiseret kropsdel fra naturens hånd. De signalerer kvindelighed og frugtbarhed, på samme måde som timeglasform. De mælkeproducerende kirtler fylder ikke ret meget; langt det meste af en kvindes bryst tjener ikke noget formål ud over det æstetiske og er udelukkende fedtvæv.

Jeg har fuld forståelse for at du ikke ønsker at blive seksualiseret i en kontekst hvor du ikke byder det velkomment - det må være virkeligt irriterende at man ikke kan få ordentlig hjælp fra en sælger eller generelt bliver tiltalt upassende.


Jeg er så uenig med dig. Vi er den eneste art hvor bryster er et seksuelt instrument, og der har historisk ikke altid været samme sensuelle fokus. At bryster signalerer kvindelighed er jo ikke det samme som sex, det er blot den mest tydelige fysiske forskel på kønnene.
Der er jo am rigeligt med folkeslag i verden hvor brysterne ikke har seksuel betydning, mens andre kropsdele har for lige netop den kultur. Derfor er det ikke bare en kulturel ting, det handler også om tid (selv i vores del af verden har der været historiske perioder hvor kvinders bryster ikke omfattedes af samme interesse).
2
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"