Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Jedi » 8. sep 2015, 06:19

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvordan jeg kommer tilbage til et citeret indlæg? Altså, en eller anden lille pil eller whatever i et citeret indlæg, som man kan trykke på og det bringer en tilbage til det indlæg. Så man kan læse sammenhæng osv. :-)
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Joe » 9. sep 2015, 15:27

Jeg synes det virker som om, at man med dette forum har prøvet på, at rummene skulle dække alt det, Jubii også dækker. Men har vi brug for dem alle? Sprogforum har feks svimlende en tråd, der sådan set lige så godt kunne ligge i "generelt." Trafikforummet virker heller ikke til at have den store efterspørgsel.
Jobforummet og studieforummet er hver for sig heller ikke noget særligt, men måske kunne det fungere, hvis de blev slået sammen? Jeg tænker, at så længe dette forum ikke tæller så vanvittigt mange brugere, ville det måske give mening at have færre fora og mere aktivitet i de enkelte i stedet.
4
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 9. sep 2015, 15:47

Jahon skrev:Jeg synes det virker som om, at man med dette forum har prøvet på, at rummene skulle dække alt det, Jubii også dækker. Men har vi brug for dem alle? Sprogforum har feks svimlende en tråd, der sådan set lige så godt kunne ligge i "generelt." Trafikforummet virker heller ikke til at have den store efterspørgsel.
Jobforummet og studieforummet er hver for sig heller ikke noget særligt, men måske kunne det fungere, hvis de blev slået sammen? Jeg tænker, at så længe dette forum ikke tæller så vanvittigt mange brugere, ville det måske give mening at have færre fora og mere aktivitet i de enkelte i stedet.


Både trafik og sprog er kommet til på opfordring af brugere, men ja vi er enige om at aktiviteten i de tre fora du nævner ikke er specielt stor. Umiddelbart har jeg ikke lagt mærke til en generel interesse om at have færre fora, men som altid er du velkommen til at samle en hob af vrede mennesker der mener det samme, og så kan vi kigge på det.
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf decibell » 10. sep 2015, 15:48

Nu er der TRE tråde i Sprogforummet, just saying. :fløjt:
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf flicka » 10. sep 2015, 18:47

Jeg får vist ikke notifikationer på likes idag :gruble:
Jeg har kun fået 1 notifikation og som jeg kan se, har jeg fået mindst 2 likes idag :genert:
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf TurtleSpeed » 10. sep 2015, 19:44

flicka skrev:Jeg får vist ikke notifikationer på likes idag :gruble:
Jeg har kun fået 1 notifikation og som jeg kan se, har jeg fået mindst 2 likes idag :genert:



Hmm. Maerkeligt.

gider du vise hvilket indlaeg (direkte link til dem) det drejer sig om samt hvilken browser du bruger? Saa er det nemmere for @Patrick at undersoege hvor fejlen ligger :)
0
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Frk. L » 10. sep 2015, 20:21

Jeg får heller ikke notifikationer hver gang nogen liker noget jeg har skrevet. Nogen gange får jeg, andre gange gør jeg ikke.

Bruger Chrome, har ikke lige nogle bestemte indlæg nu, men skal prøve at holde øje med det.
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 10. sep 2015, 21:20

flicka skrev:Jeg får vist ikke notifikationer på likes idag :gruble:
Jeg har kun fået 1 notifikation og som jeg kan se, har jeg fået mindst 2 likes idag :genert:


Fräulein L. skrev:Jeg får heller ikke notifikationer hver gang nogen liker noget jeg har skrevet. Nogen gange får jeg, andre gange gør jeg ikke.
Bruger Chrome, har ikke lige nogle bestemte indlæg nu, men skal prøve at holde øje med det.


Der er vist en del knas med notifikationerne her til aften (Har selv lige haft testet, og uanset hvad fik jeg ingen notifikationer). Ifølge den log jeg har adgang til, er der ikke nogle fejl at se og serveren ser heller ikke overbelastet ud.

Det lader til at være ret periodevist at folk oplever at notifikationer ikke går igennem, hvilket gør det lidt besværligt at finde frem til hvor noget går galt, og hvad der går galt.

Men, jeg vil meget gerne have besked når i oplever det fremover, med så meget information som muligt (og allerhelst hver gang det sker), herunder:
  • Hvilke/Hvilket indlæg mangler i notifikationer for?
  • I hvilket tidsrum er fejlen sket? (Et estimat indenfor 12-24 timer er bedre end intet estimat)
  • Var du online på debatten da notifikationen burde være kommet? Hvis ikke, hvor længe havde du så ca. været offline? (igen, et eller andet estimat er bedre end intet)
  • Hvilken browser bruger du?
4
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Frk. L » 11. sep 2015, 04:05

Jeg synes faktisk altid jeg oplever det, ikke kun igår :genert:

Skal nok holde øje med det, og skrive mere konkret hvornår det sker. Men ved i hvertfald at jeg ikke fik alle notifikationer tirsdag aften mellem 20 og 21 i Luksusfældentråden.

Var online hele tiden og bruger Chrome :)
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf flicka » 11. sep 2015, 04:19

Patrick skrev:
flicka skrev:Jeg får vist ikke notifikationer på likes idag :gruble:
Jeg har kun fået 1 notifikation og som jeg kan se, har jeg fået mindst 2 likes idag :genert:


Fräulein L. skrev:Jeg får heller ikke notifikationer hver gang nogen liker noget jeg har skrevet. Nogen gange får jeg, andre gange gør jeg ikke.
Bruger Chrome, har ikke lige nogle bestemte indlæg nu, men skal prøve at holde øje med det.


Der er vist en del knas med notifikationerne her til aften (Har selv lige haft testet, og uanset hvad fik jeg ingen notifikationer). Ifølge den log jeg har adgang til, er der ikke nogle fejl at se og serveren ser heller ikke overbelastet ud.

Det lader til at være ret periodevist at folk oplever at notifikationer ikke går igennem, hvilket gør det lidt besværligt at finde frem til hvor noget går galt, og hvad der går galt.

Men, jeg vil meget gerne have besked når i oplever det fremover, med så meget information som muligt (og allerhelst hver gang det sker), herunder:
  • Hvilke/Hvilket indlæg mangler i notifikationer for?
  • I hvilket tidsrum er fejlen sket? (Et estimat indenfor 12-24 timer er bedre end intet estimat)
  • Var du online på debatten da notifikationen burde være kommet? Hvis ikke, hvor længe havde du så ca. været offline? (igen, et eller andet estimat er bedre end intet)
  • Hvilken browser bruger du?


Det sker både når jeg er online og offline. Det er lidt som vinden blæser, at jeg får notifikationer om likes eller ej. Fx. har jeg ikke fået notifikation om at Wizzze har liket min sidste post her i tråden, kun at jeg har fået grønt.

Jeg vil tro, det er et sted mellem 12-24 timer, jeg har haft problemer med notifikationerne.

Jeg bruger Firefox.

Det er SÅ fedt at du virkelig følger op på de små problemer, der bliver nævnt her :banan: :worship:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf flicka » 11. sep 2015, 04:23

TurtleSpeed skrev:
flicka skrev:Jeg får vist ikke notifikationer på likes idag :gruble:
Jeg har kun fået 1 notifikation og som jeg kan se, har jeg fået mindst 2 likes idag :genert:



Hmm. Maerkeligt.

gider du vise hvilket indlaeg (direkte link til dem) det drejer sig om samt hvilken browser du bruger? Saa er det nemmere for @Patrick at undersoege hvor fejlen ligger :)


Ja - det gør jeg, når jeg er gået på weekend. Så er jeg også mere herinde og bedre kan følge med i hvad der sker med mine indlæg og notifikationer :)
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Thestral » 11. sep 2015, 09:03

Jeg blev logget af igår hver gang jeg var inaktiv i mere end 45 minutter. Det er så pt gået over idet jeg ikke blev logget af natten til idag. Mystisk
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Thestral » 11. sep 2015, 09:16

Dikus skrev:
Jabi skrev:Jeg blev logget af igår hver gang jeg var inaktiv i mere end 45 minutter. Det er så pt gået over idet jeg ikke blev logget af natten til idag. Mystisk


Nogen pillede vist ved noget i går... Pilfingeren har pillet tilbage :-D
Pilfingeren skal holde sine pilfingre for sig selv NÅ! :wacko:




Ice fortalte mig om det kort før du gjorde :lol: :kys:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf flicka » 12. sep 2015, 12:57

Notifikationerne virker stadig lidt on/off.

Fx. har jeg ikke fået notifikation på at der er kommet en like til dette indlæg: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=6&p=16618#p16598

Jeg har stort set været online hele tiden. Og bruger Firefox.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Ultraviolet » 12. sep 2015, 13:37

flicka skrev:Notifikationerne virker stadig lidt on/off.

Fx. har jeg ikke fået notifikation på at der er kommet en like til dette indlæg: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=6&p=16618#p16598

Jeg har stort set været online hele tiden. Og bruger Firefox.


Jeg har lige liket det mens det ser ud til at du er offline. Har du fået det?
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."

Tilbage til "Forslag til forbedringer"