Mixe guld og sølv? Hjælp søges til charms

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Mixe guld og sølv? Hjælp søges til charms

Indlægaf 2SHY » 9. apr 2016, 08:36

I går hentede jeg mindeperlen jeg har fået lavet med Sebastians aske. Den er kommet i en anden kæde (som skal byttes ud til en der er længere)

image.jpeg


Nu overvejer jeg om perlen skal hænge alene eller om der måske skal suppleres med et enkelt eller to charms af en eller anden art. I den forbindelse kan jeg se der er et større udvalg blandt sølvfarvede end de gyldne og det er her problematikken opstår. Jeg synes ikke sølv er så pænt til mig og jeg kan ikke finde ud af om jeg synes det vil blive for rodet med et mix af gyldent og sølvfarvet

Jeg kan godt lide dem her:

image.jpeg


image.jpeg


På den ene side
image.jpeg


På den anden side
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Mixe guld og sølv? Hjælp søges til charms

Indlægaf 2SHY » 9. apr 2016, 08:38

Samt disse

Det er ikke alle jeg tror størrelsesmæssigt vil fungere sammen og nogle tror jeg vil være for kluntede eller dominerende, men jeg kunne godt bruge lidt sparring :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Mixe guld og sølv? Hjælp søges til charms

Indlægaf Marichen12 » 9. apr 2016, 08:43

Jeg synes den første guldfarvede med poteaftryk er superfin :lun: :kys:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Mixe guld og sølv? Hjælp søges til charms

Indlægaf 2SHY » 9. apr 2016, 08:46

Marichen12 skrev:Jeg synes den første guldfarvede med poteaftryk er superfin :lun: :kys:


Det er også absolut en af dem jeg er mest begejstret for :lun: Lille, fin og diskret
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Mixe guld og sølv? Hjælp søges til charms

Indlægaf LaScrooge » 9. apr 2016, 09:42

Jeg synes også poteaftrykket er rigtig fint. Er du i tvivl fordi du bedre kan lide de sølvfarvede?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Mixe guld og sølv? Hjælp søges til charms

Indlægaf 2SHY » 9. apr 2016, 09:47

LaScrooge skrev:Jeg synes også poteaftrykket er rigtig fint. Er du i tvivl fordi du bedre kan lide de sølvfarvede?

Hmm... nej jeg tror bare rigtig godt jeg kan lide symbolværdien i den der hvor der står my sweet pet bagpå. Dels fordi det er det her med at der efterlades poteaftryk på ens hjerte og så fordi den helt konkret går på at det handler om et kæledyr. Det er nok det her med at få tilføjet kat, pote og kærlighed på en eller anden lidt sær måde jeg er ude i og ikke helt kan få til at gå op i en højere enhed i mit hoved :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Mixe guld og sølv? Hjælp søges til charms

Indlægaf LaScrooge » 9. apr 2016, 09:57

2SHY skrev:
LaScrooge skrev:Jeg synes også poteaftrykket er rigtig fint. Er du i tvivl fordi du bedre kan lide de sølvfarvede?

Hmm... nej jeg tror bare rigtig godt jeg kan lide symbolværdien i den der hvor der står my sweet pet bagpå. Dels fordi det er det her med at der efterlades poteaftryk på ens hjerte og så fordi den helt konkret går på at det handler om et kæledyr. Det er nok det her med at få tilføjet kat, pote og kærlighed på en eller anden lidt sær måde jeg er ude i og ikke helt kan få til at gå op i en højere enhed i mit hoved :genert:


Det kan jeg godt se, jeg synes også det er en rigtigt sød tanke. Jeg fandt i en googlesøgning en nøjagtig ens charm bare i guld, fra Etsy, men den var solgt og hende der solgte dem havde ikke andre i sin butik.

Måske er det nemmere at finde en charm der er hjerteformet og med et poteaftryk i, men som er uden inskriptionen? Der er fx dette her: http://www.tinytags.com/Heart-w-Paw-Pri ... p_287.html - men det kan sikkert findes hvor poten er præget ind i metallet og hvor hjertet er mere buttet.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Mixe guld og sølv? Hjælp søges til charms

Indlægaf Flora » 9. apr 2016, 10:00

Jeg synes også den første med poteaftrykket er rigtig fint og vil passe godt sammen med mindeperlen. Den med "My Sweet Pet" er også fin, men tænker den måske bliver for stor i forhold til perlen? Men synes det er rigtig svært at vurdere når man ikke kan se dem sammen. Har du mulighed for at se dem i en fysisk butik eller er det fra nettet?
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Mixe guld og sølv? Hjælp søges til charms

Indlægaf 2SHY » 9. apr 2016, 10:23

LaScrooge skrev:
2SHY skrev:
LaScrooge skrev:Jeg synes også poteaftrykket er rigtig fint. Er du i tvivl fordi du bedre kan lide de sølvfarvede?

Hmm... nej jeg tror bare rigtig godt jeg kan lide symbolværdien i den der hvor der står my sweet pet bagpå. Dels fordi det er det her med at der efterlades poteaftryk på ens hjerte og så fordi den helt konkret går på at det handler om et kæledyr. Det er nok det her med at få tilføjet kat, pote og kærlighed på en eller anden lidt sær måde jeg er ude i og ikke helt kan få til at gå op i en højere enhed i mit hoved :genert:


Det kan jeg godt se, jeg synes også det er en rigtigt sød tanke. Jeg fandt i en googlesøgning en nøjagtig ens charm bare i guld, fra Etsy, men den var solgt og hende der solgte dem havde ikke andre i sin butik.

Måske er det nemmere at finde en charm der er hjerteformet og med et poteaftryk i, men som er uden inskriptionen? Der er fx dette her: http://www.tinytags.com/Heart-w-Paw-Pri ... p_287.html - men det kan sikkert findes hvor poten er præget ind i metallet og hvor hjertet er mere buttet.

Ja jeg faldt også over nogle i stil med det du linker til men de er nemlig meget spidse i det ser det ud til :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Mixe guld og sølv? Hjælp søges til charms

Indlægaf 2SHY » 9. apr 2016, 10:25

Flora skrev:Jeg synes også den første med poteaftrykket er rigtig fint og vil passe godt sammen med mindeperlen. Den med "My Sweet Pet" er også fin, men tænker den måske bliver for stor i forhold til perlen? Men synes det er rigtig svært at vurdere når man ikke kan se dem sammen. Har du mulighed for at se dem i en fysisk butik eller er det fra nettet?

Jeg har desværre kun set dem online :( Men jeg tror faktisk at den der my sweet pet er noget kopi halløj af Pandora og det samme med det første kattehoved jeg har vist :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Mode"