Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Zombie » 10. apr 2016, 06:11

Jeg siger ikke undskyld for, at forsvare mig imod overgreb. Jeg køber ikke den der "vidste det ikke", for kender man folk så dårligt, så skal man spørge dem inden man gør noget, det er almen viden at ikke alle synes er fedt.
1
aka Forbies

:gammel:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf zembra1986 » 10. apr 2016, 09:31

Ja, jeg er mega kilden, specielt er det slemt hvis folk prikker mig i siden lige under ribbenene :shock:,Arhhh, det gør decideret ondt synes jeg :whine:, og jeg beder folk stoppe med det samme hvis de gør det, adlyder de ikke, så slår jeg fra mig, kan slet ikke lade være.

Generelt synes jeg det er virkelig ubehageligt at blive kildet, og jeg sparker og slår fra mig hvis nogen formaster sig til at kilde mig.
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf malou_43 » 10. apr 2016, 11:25

Jeg er så sentorisk sensitiv, at det er ubehageligt! Berøring på mange steder på kroppen er direkte ubehageligt - ikke at det gør ondt som smertefuld, men det er bare.....ja ubehageligt. Så kilderi er forbudt på min krop, det er simpelthen nok til min hjerne går i spasmer :)
Jeg har haft en enkelt (kortvarig!)kæreste, som ikke respekterede et nej - og der går min krop i forsvar for at komme væk/fri.
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2859
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5551

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Luffegås » 10. apr 2016, 15:10

Jeg advarer altid.. "Stop nu, eller jeg slår.. Jeg slår!! Nu slår jeg!"
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Panton » 19. apr 2016, 14:49

Jeg er max kilden og bliver voldelig straks. Men jeg føler ikke det er med vilje, jeg gør bare alt hvad jeg kan for at undvige og slippe væk. Så en slags damage control agtig indsats der godt kan gøre ondt på den der vil kilde.

Jeg tror jeg advarer straks og herefter er det altså den der kilders egen skyld. Jeg hader det og jeg kan slet ikke beskrive med ord hvad jeg føler eller hvad der går gennem mit hoved!
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Sevii » 19. apr 2016, 14:55

Jeg er ikke meget kilden, eller måske er jeg. Jeg synes bare det er vanvittigt ubehageligt, især hvis personen holder fast i en. Jeg går i panik, og så kan det virke mærkeligt at man griner, men det er ikke fordi det er sjovt, men fordi jeg bliver panisk. Jeg har dog aldrig slået nogen, men det er også kun fordi jeg på en eller anden måde er kommet ud af situationen. Jeg synes det der kilderi på folk er mærkeligt. Men det er kun fordi jeg ikke kan se det sjove i det. :wacko:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Avino » 20. apr 2016, 16:05

LadyFox skrev:Jeg ved ikke hvor kilden jeg er - det er godt nok mange år siden jeg er blevet kildet- jeg mindes ikke der nogensinde er nogen der har kildet mig sådan rigtigt i mit voksenliv.
Sådan noget med at blive holdt fast kan jeg til gengæld slet ikke med, om der kildes eller ej. For der kender mig ved godt at man ikke skal trænge mig op i en krog og presse mig det mindste. For så vil jeg gå langt for at komme fri.


Det samme her. Jeg er en gammel kone :fløjt: , som ikke er blevet kildet- i mange, mange år.
Hvis og når jeg kilder, så er det mit barnebarn. Han synes- til gengæld at det er rigtigt sjovt.
Jeg oplever dog også- at han har sine grænser, hvilket jeg respekterer.

Når det ikke er sjovt mere, så stopper festen. Han skal bestemt ikke- føle sig trængt op i en krog, hvilket jeg selv har oplevet- som barn og ung.

Om jeg kunne blive voldelig ? Har aldrig oplevet det. Ville dog nok kunne blive det, hvis det gik over min grænse.
1
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Lulu » 21. apr 2016, 07:38

Jeg er kilden, men ikke mere end at jeg synes det også er sjovt. Så min mand kan sagtens kilde mig, på et tidspunkt når jeg dog et punkt hvor jeg ikke kan holde det ud mere og så mister jeg kontrollen over mine lommer, eftersom min mand har lært på den hårde måde hvad der sker når jeg ikke længere har kontrol så stopper han altid når vi når det stadie. (Jeg giver i øvrigt igen hvis det slår mig efter ser så er han nemlig voldsomt kilden overalt :devil: ).

Vores søn på to synes det er voldsomt skægt at blive kildet og prøver derfor ihærdigt at kilde os andre også, han er ikke så god til det endnu så der bekymrer jeg mig ikke om vildtflyvende lommer fra min side af endnu.
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Karkluden » 22. apr 2016, 21:33

Wizzze skrev:Hvordan reagerer i på "tørkilden" altså hvor der ikke er fysisk kontakt, men man bare siger kilde kilde og gestikulerer med fingre?

Det kan føre til nogle sjove reaktioner herhjemme :devil: "du holder dig væk !!!", "Du vover på at gøre det !!" og så diverse trusler om død og ødelæggelse :-D
(ja jeg er et umodent lille barn med mellemrum :blush: )

Sidst min kæreste gjorde det, forlod jeg lejligheden i adskillige timer. For mig er kilderi et overgreb. Det er under fysisk vold og voldtægt i "slemhedsgrad", jovist, men det ér et overgreb, der påfører mig stor fysisk og psykisk lidelse og smerte. Truslen om at blive kildet ville svare til, hvis en person i ramme alvor truer med at slå mig fx. Det skaber decideret angst i mig.

Kæresten lærte, at det skal han ikke. Jeg finder ikke engang bevidst kilderi ubehageligt på den halvsjove måde. Jeg finder det ubehageligt på måden, hvor jeg græder i flere timer efter, og er fysisk dårlig. Hvis han ikke forstod det, og gjorde det flere gange trods samtaler om det, ville jeg se mig nødsaget til at forlade ham, da jeg ikke kan være sammen med en, der ikke respekterer et "nej" og mine grænser, uanset hvor sjove eller fjollede han synes, de er.

EDIT: men det at han har gjort det en enkelt gang eller at han fik gjort det andre gange, men stoppede ved et "stop", det er ok. Vi begår alle fejl og i kampens hede og det der... Men gjorde han det regelmæssigt eller truede med det regelmæssigt, når han nu kender MIT forhold til det, ville for mig svare til, at han regelmæssigt slog mig eller truede med det.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Karkluden » 22. apr 2016, 21:37

Jeg advarer i øvrigt også altid: "STOP, jeg kan IKKE lide det, JEG SLÅR DIG; STOP". Hvis folk ikke stopper efter det, ser jeg det faktisk som helt ok at slå dem. Jeg har sagt klart stop og fra og advaret. Jeg synes faktisk, det vil være en stærkt bekymrende adfærd, hvis folk ikke stopper efter man har sagt stop. Det har jeg så også kun oplevet 1 gang.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
D.itsen
Indlæg: 3325
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8983

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf D.itsen » 22. apr 2016, 22:28

At blive holdt og kildet føles som et overgreb her. Med alderen er jeg kun blevet mere bevidst om, hvor meget det føles som et overgreb og jeg siger meget klart fra inden det ender i kild. Er det først endt der kan jeg ikke sige ordentligt fra, men kæft et møgfald vedkommende får (det er vist kun sket én gang de sidste år, at det er kommet der til)
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf A 7 » 23. apr 2016, 09:04

Jer, der synes, det er rædselsfuldt at blive kildet: Havde I det også sådan som børn? For jeg har indtryk af at de fleste børn reagerer på kilderi ligesom ved The Claw:
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf hotlips » 24. apr 2016, 22:48

Jeg er sindssygt kilden og under fødderne er jeg det så hvis nogen holdt fast og blev ved med at kilde mig under dem så måtte de også tage hvad der kom, jeg råber og skriger hvis man gør det så man har ingen undskyldning for at blive ved.

Jeg har så også en anden slags kildenhed, i den ene side af min ryg er min hud hypersensitiv og det gør jeg reagerer som hvis man brændte mig hvis man rører mig der uventet, jeg har prøvet at tage toppe på til fest men der er altid nogen der liige skal glo på mit ar og min skævhed og så lægger de hånden der uden varsel og jeg hader det, det er nærmest som at blive prikket i øjet pludseligt og det er voldsomt ubehageligt,selvom det klart hører under kilden og ikke smerte.
min ene moster gjorde det engang 2 gange og da jeg anden gang var ved at tænde en cigaret fløj lighteren ud af hånden på mig så hurtigt at der stadig var ild i da den røg igennem luften, så gav min søster hende en balle, jeg orkede det ikke.
1

Tilbage til "Forhold og sex"