Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 7. apr 2016, 08:09

Pandesteg skrev:
2SHY skrev:Jeg synes det er pisse irriterende når folk bliver ved med at ville snakke med en når man bare gerne vil passe sit eget uanset om det så er at være i fred, sidde og læse eller arbejde.

Det irriterer mig mindst lige så meget at jeg ikke kan finde ud af/få mig til at afvise dem og med andre ord bede dem klappe i så jeg kan komme videre med mit eget


Uh ja det er møgirriterende. På mit arbejde sidder jeg overfor en kollega der virkelig ikke har nogen situationsfornemmelse på det plan. Midt i de travleste arbejdsdage synes hun lige hun skal plapre løs om sin seneste date eller noget andet ligegyldigt. Hvis ikke man får stoppet hende bliver hun seriøst bare ved og ved, at jeg sidder og stirrer stift ind i min skærm og tydeligvis arbejder, det stopper hende ikke. Hvis jeg går ud af lokalet fortsætter hun bare når jeg kommer ind igen. Stop dog dig selv!

Jeg forstår slet ikke at man ikke fanger vinket når der ikke bliver svaret eller indikeret at man gerne vil have fred og f.eks. tager høreværn eller hovedtelefoner på eller siger "nå men jeg skal videre" aller andet i den stil. Get a freaking hint!
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 7. apr 2016, 08:33

Pixie88 skrev:Sygeplejersker der ikke gider tale.
I morges fik jeg taget blodprøver på byambolatoriet og havde en sygeplejerske der åbenbart ikke er et morgen menneske.
Jeg går ind i rummet
Mig: Hejsa
Hende: Intet svar.
Pludselig går hun og kommer tilbage lidt efter. Jeg har sat mig klar, rullet ærmet op og det hele.
Hun går i gang.
Mig: Hvad er den der roterende plade til, som du lægger prøverne på?
Hende: Intet svar.
Hun blev færdig
Hende: Så..
Mig: Tak skal du have, hav en god dag.
Hende: Intet svar.

Altså hallå! Jeg forventer ikke folk gider small talk, men hun kan da i det mindste sige hej og farvel. De fleste sygeplejersker plejer hellere end gerne ville kævle, de spørger også altid inden vi går i gang, hvordan jeg har det med blod og om jeg vil ligge ned imens. Men ikke hende her.
Og jeg vil stadig gerne vide hvad den roterende plade er til..

Sådanne sygplejesker kan jeg virkelig også blive gal på!
Jeg ved der er mange ligesom mig der er virkelig utrygge ved at blive stukket, så det mindste man som sygeplejeske kan gøre er der at bidrage bare lidt til en tryg atmosfære i rummet.
0
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 7. apr 2016, 08:52

Pixie88 skrev:Sygeplejersker der ikke gider tale.
I morges fik jeg taget blodprøver på byambolatoriet og havde en sygeplejerske der åbenbart ikke er et morgen menneske.
Jeg går ind i rummet
Mig: Hejsa
Hende: Intet svar.
Pludselig går hun og kommer tilbage lidt efter. Jeg har sat mig klar, rullet ærmet op og det hele.
Hun går i gang.
Mig: Hvad er den der roterende plade til, som du lægger prøverne på?
Hende: Intet svar.
Hun blev færdig
Hende: Så..
Mig: Tak skal du have, hav en god dag.
Hende: Intet svar.

Altså hallå! Jeg forventer ikke folk gider small talk, men hun kan da i det mindste sige hej og farvel. De fleste sygeplejersker plejer hellere end gerne ville kævle, de spørger også altid inden vi går i gang, hvordan jeg har det med blod og om jeg vil ligge ned imens. Men ikke hende her.
Og jeg vil stadig gerne vide hvad den roterende plade er til..

Det har ikke været en bioanalytiker? :gruble: Altså ikke at de skulle være slemme til ikke at ville tale eller svare. Men jeg forstår godt hvad du mener. Jeg hader også at få taget blodprøver af nogle der ikke vil snakke. Det skyldes især at jeg bruger samtalen til at distrahere mig fra situationen som jeg typisk kan blive voldsomt utilpas af
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 7. apr 2016, 09:30

2SHY skrev:
Pixie88 skrev:Sygeplejersker der ikke gider tale.
I morges fik jeg taget blodprøver på byambolatoriet og havde en sygeplejerske der åbenbart ikke er et morgen menneske.
Jeg går ind i rummet
Mig: Hejsa
Hende: Intet svar.
Pludselig går hun og kommer tilbage lidt efter. Jeg har sat mig klar, rullet ærmet op og det hele.
Hun går i gang.
Mig: Hvad er den der roterende plade til, som du lægger prøverne på?
Hende: Intet svar.
Hun blev færdig
Hende: Så..
Mig: Tak skal du have, hav en god dag.
Hende: Intet svar.

Altså hallå! Jeg forventer ikke folk gider small talk, men hun kan da i det mindste sige hej og farvel. De fleste sygeplejersker plejer hellere end gerne ville kævle, de spørger også altid inden vi går i gang, hvordan jeg har det med blod og om jeg vil ligge ned imens. Men ikke hende her.
Og jeg vil stadig gerne vide hvad den roterende plade er til..

Det har ikke været en bioanalytiker? :gruble: Altså ikke at de skulle være slemme til ikke at ville tale eller svare. Men jeg forstår godt hvad du mener. Jeg hader også at få taget blodprøver af nogle der ikke vil snakke. Det skyldes især at jeg bruger samtalen til at distrahere mig fra situationen som jeg typisk kan blive voldsomt utilpas af

Jeg synes der stod sygeplejerske på hendes skilt, men jeg kan snildt have taget fejl. Uanset så burde man ikke arbejde med mennesker, når man har den attitude hun havde :genert:
Jeg har det normalt ok med at få taget blodprøver, men til tider skal jeg have taget mellem 15 og 20, og så bliver jeg lidt utilpas. Skulle kun have taget fem i dag, så det var fint.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sjo » 7. apr 2016, 17:15

Folk uden mobil-pli! Jeg GIDER ikke at høre andres samtaler - hvad sker der for at en eller anden trunte i Netto lige skal fortælle veninden midt i køen i telefonen, at hun har knaldet med en anden end sin kæreste og at han bare var sååå god til at knalde? Altså WTF? For det første synes jeg, at det er grænseoverskridende af helvede til at få smidt intime detaljer lige i smækken og så tænker jeg bare, at hun da for helvede må være mentalt retarderet, når hun bralrer ud med sådan noget mens totalt ukendte folk kan høre hende?
9
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 9. apr 2016, 08:30

Pixie88 skrev:Sygeplejersker der ikke gider tale.
I morges fik jeg taget blodprøver på byambolatoriet og havde en sygeplejerske der åbenbart ikke er et morgen menneske.
Jeg går ind i rummet
Mig: Hejsa
Hende: Intet svar.
Pludselig går hun og kommer tilbage lidt efter. Jeg har sat mig klar, rullet ærmet op og det hele.
Hun går i gang.
Mig: Hvad er den der roterende plade til, som du lægger prøverne på?
Hende: Intet svar.
Hun blev færdig
Hende: Så..
Mig: Tak skal du have, hav en god dag.
Hende: Intet svar.

Altså hallå! Jeg forventer ikke folk gider small talk, men hun kan da i det mindste sige hej og farvel. De fleste sygeplejersker plejer hellere end gerne ville kævle, de spørger også altid inden vi går i gang, hvordan jeg har det med blod og om jeg vil ligge ned imens. Men ikke hende her.
Og jeg vil stadig gerne vide hvad den roterende plade er til..


Wauw, alligevel. Måske hun skulle have overvejet at jobbet som sygeplejerske "desværre" indebærer menneskelig kontakt ...?

Jeg ved, at mange vil finde det følgende upassende. Men jeg var helt sikkert kommet til at tænke noget i retning af: "Aj, få dig dog noget tis'mand, kælling!"

Og jeg er endda ultra b-menneske og bestemt ikke morgenfrisk og kender alt til at være træt og uoplagt om morgenen. Dét skal da ikke ligge andre til last!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 9. apr 2016, 09:47

Den funktion på facebook, hvor man kan melde andre ind i grupper- og at folk faktisk benytter sig af det! Jeg har flere "venner" der åbenbart godt kan lide at tilmelde mig grupper med gode formål der sympatiserer med et eller andet, problemet er bare at JEG ikke nødvendigvis er enig med gruppens budskab, eller hvis jeg er nødvendigvis har lyst til at skilte med det.
4
...
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 9. apr 2016, 13:14

Den nabo, der støjer løs i flere timer i træk, flere gange om ugen..

h*n var igang igår eftermiddags, sent om aftenen, og var igang i 4/5 timer idag.. Til jeg fik nok, og råbte af ham/hende
- h*n gør det kun for at genere..
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sorenspige » 10. apr 2016, 11:50

At jeg vågnede op med snot i hele hovedet (jeg hader den trykkende fornemmelse), og at jeg lige nu ikke kan sove, selvom jeg er dødtræt.
0
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Frk._Strawberry » 10. apr 2016, 12:15

At jeg som bioanalytiker oftest bliver omtalt som sygeplejerske..

Intet ondt ord til dig, Pixie88, jeg kom bare lige i tanke om det ;-)
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf klumphen » 10. apr 2016, 17:34

At høre på underboens søn løbe rundt konstant! *trampetrampetrampetrampetrampe*
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 10. apr 2016, 17:45

At ellers fine naturudsendelser absolut skal have kunstig lyd, lavet i studie og nogle gange helt urealistisk!
2
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sevii » 10. apr 2016, 19:24

Pixie88 skrev:Sygeplejersker der ikke gider tale.
I morges fik jeg taget blodprøver på byambolatoriet og havde en sygeplejerske der åbenbart ikke er et morgen menneske.
Jeg går ind i rummet
Mig: Hejsa
Hende: Intet svar.
Pludselig går hun og kommer tilbage lidt efter. Jeg har sat mig klar, rullet ærmet op og det hele.
Hun går i gang.
Mig: Hvad er den der roterende plade til, som du lægger prøverne på?
Hende: Intet svar.
Hun blev færdig
Hende: Så..
Mig: Tak skal du have, hav en god dag.
Hende: Intet svar.

Altså hallå! Jeg forventer ikke folk gider small talk, men hun kan da i det mindste sige hej og farvel. De fleste sygeplejersker plejer hellere end gerne ville kævle, de spørger også altid inden vi går i gang, hvordan jeg har det med blod og om jeg vil ligge ned imens. Men ikke hende her.
Og jeg vil stadig gerne vide hvad den roterende plade er til..

Ej! Jeg skal snart tage en blodprøve og selve tanken giver så meget angst og kvalme. Har undgået det i mange år, så hvis jeg kom ud for sådan en sygeplejerske, ville det bare gøre det til en værre oplevelse, tror jeg. :nerve:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 10. apr 2016, 19:45

Sevii skrev:
Pixie88 skrev:Sygeplejersker der ikke gider tale.
I morges fik jeg taget blodprøver på byambolatoriet og havde en sygeplejerske der åbenbart ikke er et morgen menneske.
Jeg går ind i rummet
Mig: Hejsa
Hende: Intet svar.
Pludselig går hun og kommer tilbage lidt efter. Jeg har sat mig klar, rullet ærmet op og det hele.
Hun går i gang.
Mig: Hvad er den der roterende plade til, som du lægger prøverne på?
Hende: Intet svar.
Hun blev færdig
Hende: Så..
Mig: Tak skal du have, hav en god dag.
Hende: Intet svar.

Altså hallå! Jeg forventer ikke folk gider small talk, men hun kan da i det mindste sige hej og farvel. De fleste sygeplejersker plejer hellere end gerne ville kævle, de spørger også altid inden vi går i gang, hvordan jeg har det med blod og om jeg vil ligge ned imens. Men ikke hende her.
Og jeg vil stadig gerne vide hvad den roterende plade er til..

Ej! Jeg skal snart tage en blodprøve og selve tanken giver så meget angst og kvalme. Har undgået det i mange år, så hvis jeg kom ud for sådan en sygeplejerske, ville det bare gøre det til en værre oplevelse, tror jeg. :nerve:

Jeg har jævnlig fået taget blodprøver, den i torsdags var første gang jeg havde en dårlig oplevelse.
De fleste er generelt vildt søde! Bare sig til dem at du er meget nervøs, så tager de sig rigtig godt af dig :)
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 10. apr 2016, 19:51

At jeg er vågnet hver nat mellem 5 og 6 de sidste 3-4 uger. Og størstedelen af gangene bruger jeg det meste af en time på at falde i søvn igen. :rulle:
0

Tilbage til "Generelt"